Hizbollah er krigsforbrydere
Fra : @

Dato : 05-08-06 18:19

Tænk sig efter 25 dages myrderier på civile har HumanRightsWatch
endelig langt om længe fundet ud af at Hizbollah begår
krigsforbrydelser

det er vi sg* nogen som har vist i over 23 år

<<<<<<
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1154525810863&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
Lobbing rockets blindly into civilian areas is without doubt a war
crime," said Kenneth Roth
<<<<<<

selv i Saudi Arabien kritiseres Hizbollah

Hisbollah betyder Guds parti
men i virkeligheden er Hizbollah djævelens parti

siger en højt rengerende sunni-præst
Sheik Safar al-Hawali

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1154525810323&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : thomsen

Dato : 05-08-06 20:32

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Tænk sig efter 25 dages myrderier på civile har HumanRightsWatch
> endelig langt om længe fundet ud af at Hizbollah begår
> krigsforbrydelser
>
> det er vi sg* nogen som har vist i over 23 år

Nu har Israel jo begået krigsforbrydelser hele tiden, så man føler vel at
man skal afbalancere tingene en smule til Israels fordel -og dermed USAs.

--
Thomsen

Fra : Kim2000

Dato : 05-08-06 21:10

"thomsen" <th@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Nu har Israel jo begået krigsforbrydelser hele tiden, så man føler vel at
> man skal afbalancere tingene en smule til Israels fordel -og dermed USAs.

Hvilke krigsforbrydelser taler du om? På tv har der jo ikke været vist bare
antydningen af dette.

mvh
Kim

Fra : Tim

Dato : 05-08-06 23:02

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> "thomsen" <th@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke krigsforbrydelser taler du om? På tv har der jo ikke været vist
> bare antydningen af dette.

Det er hans generelle afsky for jøder, der taler. Hvor har vi set det før?

Tim

Fra : thomsen

Dato : 06-08-06 08:59

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> Det er hans generelle afsky for jøder, der taler. Hvor har vi set det før?

Forkert - jeg er selv jøde, men har altså en uendelig afsky for staten
Israels forbrydelser, der sætter jøderne i et rigtig dårligt lys. Men det er
utroligt som automatpiloten kommer frem hver gang Israel kritiseres. Så
hedder det altid at man er "jødehader" - hvor har vi set det før?
Zionisterne er ækle jødiske fanatikere, der mener at de har ret til at gøre
som de gør fordi det er Guds vilje - den tror jeg og de fleste jøder med
mig - ikke på, men det er patetisk at især ikke-jøder der er tilhænger af
staten Israels fremfærd, kalder enhver kritik af denne for jødehad. Det er
næsten for morsomt, hvis det altså ikke var begrædeligt.

Jeg bryder mig ikke om at jøder skal sammenlignes med nogle reaktionære
zionisters måde at føre sig frem på -det skader os i allerhøjeste grad og
jeg kan godt forstå hvorfor nogle begynder at sammenligne den israelske
stats fremfærd med Hitlers - men tanken er rigtig ubehagelig.
--
Thomsen

Fra : Joakim

Dato : 06-08-06 09:16

> [...]
> allerhøjeste grad og jeg kan godt forstå hvorfor nogle begynder at
> sammenligne den israelske stats fremfærd med Hitlers - men tanken er

Nu har jeg aldrig hørt mage. En antisemitisk jøde, som hedder Thomsen?
Ultimativ dhimmi eller bindegal, døm selv.

Fra : Tim

Dato : 06-08-06 12:51

"thomsen" <th@invalid.com> wrote in message

> [...]
> er utroligt som automatpiloten kommer frem hver gang Israel kritiseres. Så
> hedder det altid at man er "jødehader" - hvor har vi set det før?

Ja, hvor _har_ vi set det før? Og du er kraftedeme ikke jøde.... så skulle
du være den eneste fucking jøde i hele denne fucking verden, der ønsker at
Hizbollah giver joøderne tæsk.... så hold nu kæft med det sludder ((

> Zionisterne er ækle jødiske fanatikere,

!!!

> [...]
> især ikke-jøder der er tilhænger af staten Israels fremfærd, kalder enhver
> kritik af denne for jødehad. Det er næsten for morsomt, hvis det altså

Det har absolut intet med anti- eller pro- jøder at gøre.... det har, til
gengæld ALT med ANTIISLAMISME (læs: anti-HIZBOLLAH) (for de tungnemme) at
gøre!!!!!!!!!!!

> Jeg bryder mig ikke om at jøder skal sammenlignes med nogle reaktionære
> zionisters måde at føre sig frem på

Mit gæt er, at det er langt de fleste ægte jøder dybt uenige med dig i....
vi kan jo bare tage meningsmålingerne fra Israel.... 98% er totalt enige med
den Israelske stas måde at håndtere Hizbollah. De mener, med andre ORD, at
HIZBOLLAH skal have TÆSK!!!!!!!

Der skal, såmænd, nok findes nogen jøder, der bor i sikkerhed, rundt omkring
i verden, som kan tillade sig at mene en helvedes masse ting, men mit gæt
er, igen, at dem der har/har haft det ind3e på livet i dagligdagen, ikke
spiller smartass på samme måde.

"nogle reaktionære zionisters måde at føre sig frem på"....

Hvis du havde boet i Israel, ville du udgøre den meget lille procentdel,
(svarende til procentdelen af nazi-sympatisører i DK unde II verdenskrig).

Der er en ENORM opbakning til Israels regerings måde at håndtere tingene på.

Du er blot en fucking smartass nobrainer, der spiller jøde. Er der mon
noget mere ynkeligt?

>-det skader os i allerhøjeste grad og jeg kan godt forstå hvorfor nogle
>begynder at sammenligne den israelske stats fremfærd med Hitlers - men
>tanken er rigtig ubehagelig.

blah, blah, blah.... enten griner, eller græder de jøder af dig, som VED.
hvad det VIL SIGE at være jøde. Du er et jammerligt fjols.

Tim

Fra : thomsen

Dato : 06-08-06 08:54

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> "thomsen" <th@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke krigsforbrydelser taler du om? På tv har der jo ikke været vist
> bare antydningen af dette.

De krigsforbrydelser som at fyre raketter af i civile områder og dræbe
tilfældige mennesker, de krigsforbrydelser der har været tale om når de har
tortureret fanger på trods af at de selv har skrevet under på
anti-torturkonventionen, de krigsforbrydelser de har foretaget sig når de
har dræbt FN-observatører, børn etc. Jeg behøver vel ikke at minde dig om
disse banaliteter?
--
Thomsen

Fra : Kim2000

Dato : 06-08-06 10:31

> [...]
> har dræbt FN-observatører, børn etc. Jeg behøver vel ikke at minde dig om

Israel affyrer ikke raketter mod hospitaler, børnehave, skole, men angriber
naturligvis fjenden. At tabstallet ligger på under 1000 civile er flot (set
i lyset af landet er i krig og forsvarer sig mod en aggressiv fjende), under
2. verdenskrig døde 30-40 millioner civilie. Men newsflash, mennesker dør i
krig. Det skulle Libanon nok have overvejet inden de angreb Israel.

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 06-08-06 13:28

On Sun, 6 Aug 2006 09:53:54 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

>"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

>De krigsforbrydelser som at fyre raketter af i civile områder og dræbe
>tilfældige mennesker,

det er jo lige det Hizbollah gør

godt du endelig har fået øjnene op

Fra : @

Dato : 06-08-06 12:33

On Sat, 5 Aug 2006 21:32:15 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Nu har Israel jo begået krigsforbrydelser hele tiden,

såh hvornår?

hvornår har Iraelerne sendt selvmordsbombere ind i busser for at
dræber så mange civile som muligt?

Israel fører krig mod terrorister som er for feje til andet end at
gemme sig mellem civile, det koster selvfølgelig civile tab

men krigsforbrydere har Israelerne aldrig været

Fra : Tim

Dato : 05-08-06 20:47

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> Tænk sig efter 25 dages myrderier på civile har HumanRightsWatch
> endelig langt om længe fundet ud af at Hizbollah begår
> krigsforbrydelser
>
> det er vi sg* nogen som har vist i over 23 år

Ja, der er intet nyt i det.

Velkommen til planeten jorden HumanRightsWatch. Hvordan er vejret hos jer?

Tim

Fra : Jesper

Dato : 06-08-06 05:54

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> parti
>
> siger en højt rengerende sunni-præst Sheik Safar al-Hawali

Det er da muligt at Hizbollah begår krigsforbrydelser, det er bare i
småtingsafdelingen sammenlignet med dem zionisterne har begået, de har
på mindre end 4 uger myrdet op imod 1000 civile i Libanon.

Når Saudi Arabien kritisere Hizbollah er der 3 grunde til det:

1. De forstyrre freden i Mellemøsten og Saudierne vil pumpe olie og
tjene deres penge i fred.

2. Hizbollah er shiiiter, saudierne er sunnier og de har altid haft et
meget anstrengt forhold til shiiterne og de ville bryde sig meget lidt
om at S.A. s egne shiiter skulle holde op med at opfatte sig selv som
saudier og begynde at opfatte sig selv som shiiter i stedet.

3. Hizbollah forstyrre dén magtbalance der gør saudierne til
toneangivende land i området pga Mekka og Medina, Hizbollah har på meget
kort tid gået hen og blevet ekstremt populære over hele Mellemøste,
nogen som mildest talt ikke bekommer saudierne vel.
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 06-08-06 09:00

Jesper skrev i meddelelsen
<1hjmpzw.1bhf4rt1hmf8rnN%spambuster@users.toughguy.net>...

>Det er da muligt at Hizbollah begår krigsforbrydelser, det er bare i
>småtingsafdelingen sammenlignet med dem zionisterne har begået, de har
>på mindre end 4 uger myrdet op imod 1000 civile i Libanon.

Hvilket ikke i sig selv er en krigsforbrydelse.

Jf. konventionerne må man ikke angribe civilister; men der står intet
om at man ikke må dræbe dem.

Dem som påfører de civile tab er Hizbollah, som i strid med konventionerne
skjuler sig blandt de civile og misbruger dem som skjold.
Jf. konventionerne er det Hizbollahs pligt aktivt at sørge for at holde
civile
væk fra deres enheder og installationer.

Hvis staten Israel virkeligt ønskede at dræbe civile, så er de MEGET
dårlige til det.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : thomsen

Dato : 06-08-06 09:04

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilket ikke i sig selv er en krigsforbrydelse.
>
> Jf. konventionerne må man ikke angribe civilister; men der står intet

Det er ordkløveri - hvis man dræber civilister, så er det naturligvis et
angreb med døden til følge. Der er ingen tvilv om at drab på civile er en
krigsforbrydelse under krigstilstand.

> [...]
> civile
> væk fra deres enheder og installationer.

nej, det er det ikke for Hezbollah har ikke skrevet under på nogen
konventioner -det har Israel.

--
Thomsen

Fra : Alucard

Dato : 06-08-06 09:26

On Sun, 6 Aug 2006 10:04:11 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

>Det er ordkløveri - hvis man dræber civilister, så er det naturligvis et
>angreb med døden til følge. Der er ingen tvilv om at drab på civile er en
>krigsforbrydelse under krigstilstand.

Det er kun en krigsforbrydelse hvis man direkte sigter efter civile...
Hvis de ryger som "collatteral damage" så er det IKKE...

>nej, det er det ikke for Hezbollah har ikke skrevet under på nogen
>konventioner -det har Israel.

Derfor er Hizbollah sgu da skyldige alligevel....

Fra : Kim2000

Dato : 06-08-06 10:35

> [...]
> angreb med døden til følge. Der er ingen tvilv om at drab på civile er en

Så du mener de allierede under 2. verdenskrig var krigsforbrydere? Det er
ikke "ulovligt" at slå ihjel under krig, det er ulovligt at gå efter civile
og det går man præcis ikke. Bare tænk dig om, under 1000 civile døde på 3
uger, hvis de virkelig ønskede at dræbe civilie havde tabstallet ligget
mindst 10 gange højere.

> nej, det er det ikke for Hezbollah har ikke skrevet under på nogen
> konventioner -det har Israel.

Okay, så må de godt bombe hospitaler, boligkomplekser og skoler.... I guder
man skal høre meget ævl.....

mvh
Kim

Fra : Tony

Dato : 06-08-06 11:12

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev

> Så du mener de allierede under 2. verdenskrig var krigsforbrydere? mvh
> Kim

Hvad kalder man så de allieredes tæppebombning af Dresden ?

Tony

Fra : Kim2000

Dato : 06-08-06 11:24

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev

> Hvad kalder man så de allieredes tæppebombning af Dresden ?

Unødvendig magtdemonstration

mvh
Kim

Fra : Tony

Dato : 06-08-06 11:28

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Unødvendig magtdemonstration
>
> mvh
> Kim

Enig.

Tony

Fra : Konrad

Dato : 08-08-06 11:47

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev

> Hvad kalder man så de allieredes tæppebombning af Dresden ?

Krigsforbrydelse.

Fra : @

Dato : 06-08-06 13:33

> [...]

>angreb med døden til følge. Der er ingen tvilv om at drab på civile er en

så er det altså Hizbollah du skal klandre som du allerede har fået at
vide
så er krigsforbryderne dem så bevist gemmer både personel og materiel
blandt civile

og det er lige hvad Hizbollah gør

>nej, det er det ikke for Hezbollah har ikke skrevet under på nogen
>konventioner -det har Israel.

Jo Hizbollah har som medlemmer af Libanons regering en forpligtelse
til at overholde krigens love

hvorfor har du så travlt med at undskylde Hizbollahs ulovlige måde at
føre krig på?

er du totalt blind for at de helt bevist sørger for så mange civile
tab som muligt?

Fra : Konrad

Dato : 08-08-06 11:46

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> civile
> væk fra deres enheder og installationer.

Situationen, altså mht "skyld, minder egentlig lidt om situationen i det
tidligere jugoslavien. Her havde vi også på den ene side
gureallaer/partisaner som "skjulte" sig i befolkningen, og på den anden side
en veltrimmet hær der forsøgte at bekæmpe denne modstand, med
uforholdsmæssigt store civile og infrastrukturelle tab til følge.

> Hvis staten Israel virkeligt ønskede at dræbe civile, så er de MEGET
> dårlige til det.

Nedkæmpningen af Hizbollah går vist heller ikke så godt.

Fra : @

Dato : 06-08-06 13:05

On Sun, 6 Aug 2006 06:53:32 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Det er da muligt at Hizbollah begår krigsforbrydelser,

nej
det er ikke bare muligt

det er bevist gang på gang

>det er bare i
>småtingsafdelingen sammenlignet med dem zionisterne har begået, de har
>på mindre end 4 uger myrdet op imod 1000 civile i Libanon.

hvilke zionister?

israelerne har ikke myrdet en eneste civilist de har ført krig mod
Libanon som har angrebet dem

at du er så blind for muhamedanernes velkendte taktik med at starte en
ballade og så senere hyle op over de velfortjente øretæver de får er
nok noget du må prøve at arbejde med

hvis Libanon ikke ønsker at blive bombet kan Libanon lade være med at
angribe Israel med raketter og kidnappe isralske soldater

og hvis Libanon ikke ønske bomber i civile områder kan de lade være
med at føre krig i disse områder

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-06 09:26

> [...]
> endelig langt om længe fundet ud af at Hizbollah begår
> krigsforbrydelser
>
> det er vi sg* nogen som har vist i over 23 år

Hvordan kan du det som 14 årig ?

I øvrigt er vi mange der har vidst at Israel mindst lige så længe har begået
krigsforbrydelser, så hvad er det nye i det ?

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Alucard

Dato : 07-08-06 10:40

On Mon, 7 Aug 2006 10:26:02 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>Hvordan kan du det som 14 årig ?
>
>I øvrigt er vi mange der har vidst at Israel mindst lige så længe har begået
>krigsforbrydelser, så hvad er det nye i det ?

Så kan du jo nemt fortælle hvad disse "krigsforbrydelser" består af,
eller hvad....?

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-06 19:04

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan du jo nemt fortælle hvad disse "krigsforbrydelser" består af,
> eller hvad....?

Har du ikke hørt om de lejre hvori Israelerne lavede massenedslagtninger ?
Du må læse lidt på lektien, Alu.

Fra : Alucard

Dato : 07-08-06 21:09

On Mon, 7 Aug 2006 20:03:33 +0200, "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk>
wrote:

>Har du ikke hørt om de lejre hvori Israelerne lavede massenedslagtninger ?
>Du må læse lidt på lektien, Alu.

Mener du Sabra og Shatilla....???

Det var IKKE israelerne, men en maronittisk libanesisk milits...

Fra : Kim2000

Dato : 07-08-06 12:29

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan du det som 14 årig ?
>
> I øvrigt er vi mange der har vidst at Israel mindst lige så længe har
> begået krigsforbrydelser, så hvad er det nye i det ?

Igen, det er ikke krigsforbrydelser at dræbe fjender, det er heller ikke
krigsforbrydelser at ramme civilie under en krig, det er krigsforbrydelser
at gå efter civilie, fx at smide en rakat på et hospital i Hafia.

mvh
Kim