Morten Høglund fordømmer Hizbollah!
Fra : Sigvald

Dato : 05-08-06 16:44

Man registrerer at den notoriske news-klovnen og solo-spilleren Øyvind
Michelsen øyensynlig nekter å ta FpUs leder, Trond Birkedal, på
alvor i forhold til synet på konflikten i Libanon. I dagens utgave av
avisen Fremskritt (Fremskritt, 13/2006, side 3) er FrPs
utenrikspolitiske talsmann Morten Høglund krystallklar når han på
vegne av partiet kommenterer den aktuelle konflikten: "Hizbollah har
ansvaret!". Jeg håper at dette er nok til å få Michelsen til å ta
til vettet og droppe sine fyllerør-liknende skiblerier hvor han
ubegrunnet beskylder Israel for nesten hvs det skulle være av
elendighet i Midt-Østen.

=====================
HIZBOLLAH HAR ANSVARET

FrPs utenrikspolitiske talsmann Morten Høglund mener Hizbollah har
ansvaret for at uskyldige sivile blir drept i krigen mellom Israel og
Hizbollah.

Krigen mellom Hizbollah og Israel har resultert i at flere hundre
mennesker har blitt drept og tusener drevet på flukt, både i Libanon
og Israel. Og krigen kan ende i en regional konflikt. Morten Høglund
er urolig for det som kommer til å skje, men legger hovedansvaret på
den islamistiske organisasjonen Hizbollah.
- I forhold til konflikten med Libanon, er det ingen tvil om at det er
Israel som har blitt angrepet, i og med at Hizbollah har angrepet og
kidnappet israelske soldater, samt avfyrt raketter inn i Israel. Israel
har en ubetinget rett til å forsvare seg mot denne terroren, fastslår
Høglund.

Han mener det som må til for å få til fred i Libanon er å få
avvæpnet og eventuelt fordrevet Hizbollah.
- Dette vil kunne skape trygghet ikke bare for Israel, men også
Libanon som lenge har vært under syrisk og iransk påvirkning.
Hizbollah bidrar bare til å destabilisere situasjonen i Libanon, sier
Høglund. Han mener også at Israel har et ansvar for å unngå at
uskyldige sivile havner i ildlinjen.
- Israel har rett til å forsvare seg, men må utvise ansvar, slik at
det skjøre demokratiet i Libanon ikke blir knust. Det ville vært en
tragedie, sier Høglund.

---------------------

PS! Dette er Hizbollah: Kaller seg Guds parti, oversatt fra arabisk.
Leder/hovedtalsmann er Seyyed Hassan Nasrallah. Politisk, sosial og
militær sjiamuslimsk organisasjon i Libanon. Opprettet av en gruppe
teologer i samarbeidet med den iranske Revolusjonsgarden etter den
israelske invasjonen i Libanon i 1982. Har 14 representanter i det
libanesiske parlamentet. Driver sykehus, skoler og andre
velferdstjenester, spesielt i Sør-Libanon og i Beiruts vestre bydeler.
Har egen radio- og TV-kanal (Al-Manar). Den militære vingen av partiet
kalles al-Muqawama al-Islamiyya (Islamsk motstand), som i følge
kjennere skal ha mellom 600 og 1000 mann under våpen, og opp til
10.000 reservister. Organisasjonen har tilgang til sofistikerte våpen
og teknologi.
=====================

Sigvald

Fra : Knut Schrøder

Dato : 05-08-06 16:58

In news:1154792629.950833.282610@i3g2000cwc.googlegroups.com,
Sigvald <sigvald4@yahoo.no> typed:
> [...]
> - I forhold til konflikten med Libanon, er det ingen tvil om at det er
> Israel som har blitt angrepet, i og med at Hizbollah har angrepet og

Hva med de 1000-er av palestinere og andre libanesere som er kidnappet
av Israel og i opptil 26 år har blitt holdt fanget der og lever under
grusomme forhold uten noen som helst dom?

Så det er ikke bare du, men en 'Morten Høglund', som også er en
bygdetulling fra grasrota i FrP?

--
Knut

Fra : @

Dato : 05-08-06 17:42

On Sat, 5 Aug 2006 17:58:08 +0200, "Knut Schrøder"
<knut.schroder@gmail.com> wrote:

>In news:1154792629.950833.282610@i3g2000cwc.googlegroups.com,
>Sigvald <sigvald4@yahoo.no> typed:

>Hva med de 1000-er av palestinere og andre libanesere som er kidnappet
>av Israel

som mordere der skyder en far og for at spare en patron smadrer
hovedet på datteren

eller folk som forsøger at komme ind i Israel med bomber skjult under
tøjet som de vil detonere i skoler busser og på cafe'er

at holde Hamas-medlemmer spærret inde er blot selvforsvar

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Knut Schrøder

Dato : 05-08-06 17:48

In news:lei9d2p8bl0gt06sgtgoof3o4j21uhgjpo@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:

> at holde Hamas-medlemmer spærret inde er blot selvforsvar

Men at Hizbollah kidnapper *2, to* israelske soldater er ikke
selvforsvar?

--
Knut

Fra : @

Dato : 05-08-06 18:40

On Sat, 5 Aug 2006 18:47:32 +0200, "Knut Schrøder"
> [...]

>@ <1[at]invalid.net> typed:

>Men at Hizbollah kidnapper *2, to* israelske soldater er ikke

nej Hizbollah er en forbryderbande der er købt og betalt til at føre
Syriens og Irans kirg mod Israel fordi de to lande ikke tør erklære
Israel krig på regulær vis

at krydse grænsen til et andet land dræbe nogle soldater og kidnappe
andre er en kriminel handling

Fra : Knut Schrøder

Dato : 05-08-06 18:56

In news:0rl9d29hc6cg3eep55h6g2vvtondhip1r7@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:

> nej Hizbollah er en forbryderbande der er købt og betalt til at føre
> Syriens og Irans kirg mod Israel fordi de to lande ikke tør erklære
> Israel krig på regulær vis

Delvis enig i det, ja!
Men Hizbollah får nå mer og mer støtte i hele Midt-Østen, pga. Israels
rabiaTe ødeleggelse av Libanon, offisielt fordi Hizbollah har kidnappet
*to* israelske soldater, fordi de vil ha de tusener av libanesere og
palestinere Israel har kidnappet, i bytte.
Er det et urimelg krav?

> at krydse grænsen til et andet land dræbe nogle soldater og kidnappe
> andre er en kriminel handling

Akkurat!
Så du fordømnmer altså det Israel nå gjør i Libanon og i Gaza du også,
Hr. SnabelA?

--
Knut

Fra : @

Dato : 06-08-06 12:24

On Sat, 5 Aug 2006 19:56:16 +0200, "Knut Schrøder"
<knut.schroder@gmail.com> wrote:

>In news:0rl9d29hc6cg3eep55h6g2vvtondhip1r7@4ax.com,
>@ <1[at]invalid.net> typed:

>Delvis enig i det, ja!

ja sikkert

når Israel eller USA gør noget som indbefatter magtanvendelse så er de
nogle forbrydere

når andre gør det samme åbnes bogen med helt usansynlige
undskyldninger

>Men Hizbollah får nå mer og mer støtte i hele Midt-Østen,

forstå det hvem som kan,

at støtte en bande terrorister????

>pga. Israels
>rabiaTe ødeleggelse av Libanon,

Israel er i krig med Libanon, og i krig ødelægger man fjendens
muligheder for at bevæge sig og fremføre forsyninger

> offisielt fordi Hizbollah har kidnappet
>*to* israelske soldater,

og samtidig som afledning sendt en byge af raketter ind i Haifa

altså helt klart Israel blev angrebet

> fordi de vil ha de tusener av libanesere og
>palestinere Israel har kidnappet,

kidnappet!!!!

mordere og banditter osm har krydset grænsen for at forøve terror

og derefter løbet hjem vel vidende at den forbryderiske libanesiske
regering intet vil foretage sig for at stoppe terroristers endeløse
angreb på civile i det nordlige Israel

> i bytte.
>Er det et urimelg krav?

ja det er et helt og aldeles urimeligt krav

først begår Hizbollah-forbryderne terror, nogen af forbryderne fanges

så begås mere terror for at få disse forbrydere frigivet

>Akkurat!
>Så du fordømnmer altså det Israel nå gjør i Libanon og i Gaza du også,
>Hr. SnabelA?

hvad kom først hønen eller ægget

Hamas-forbryderne har sendt en hel flok af deres folk ind i Israel for
at myrde så mange civile som de kunne komme af sted med, Israel er nu
på jagt efter bl.a. lederne af denn forbryderbande, og søger
selvfølgelig efter dem der hvor de er nemlig i Gaza og på Vestbredden

i år 2000 trak Israel sig ud af Libanon i henhold til en FN-rsolution
som var udarbejdet i samarbejde mellem Israel Libanons regering og
Israel

FN erklærede dengang at Israel havde opfyldt deres del af aftalen

det var der derimod en anden som ikke gjorde

Libanon undlod at sende en del af sin hær til det Sydlige Libanon for
at sikre at der ikke skete angreb ind i Israel

Libanon undlod at afvæbne Hizbollah-forbryderne

og resultatet at dette udeblev heller ikke

nu viser jeg lige hvorfor Israel gentagne gange har set sig tvunget
til at krydse grænsen til Libannon de sidste 6 år

7. oktober år 2000 Hizbollah kidnapper tre israelske soldater

26. november 2000 Hizbollah udløser en sprængladning mod en israelsk
militærkonvoj
dræber en og sårer to

16. februar Hizbollah skyder på en israelsk militærkonvoj dræber en og
sårer tre

1. april 2001 Hizbolah en 42 årig israelsk kvinde knivmyrdes i Haifa
af terrorist med forindelse til Hizbollah

14. april 2001 Hizbollah skyder på en israelsk militærpost dræber en

28. april 2001 en 60 årig israelsk mand knivmyrdet i Kfar Ba'aneh af
terrorister med forindelse til Hizbollah

12. marts 2002 Hizbollah beskyder Shlomi- Metzuba seks civile
israelere og en israelsk soldat dræbt

29. august 2002 Hizbollah beskyder militærpost Mount Dov en israelsk
soldat dræbt to såret

6. januar 2003 Hizbollah affyrer antiluftskytsgranat mod Birait

22. marts 2003 Hizbollah affyrer raketter og mortergranater mod den
Israelske hær

20. juli 2003 Hizbollah snigskytter skyder på israelske soldater nær
Chetula dræber to

10. august 2003 Hizbollah dræber en dreng i Shlomi med en
antiluftskytsgranat

6. oktober 2003 Hizbollah affyrer missiler og raketter mod israelske
soldater ved Fatma Gate dræber en

19. januar 2004 Hizbolah affyrer et antitankmissil dræber en soldat og
sårer en anden

7. maj 2004 Hizbollah skyder i Mt. Dov dræber en soldat sårer to andre

20. juli 2004 Hizbollah snigskytte skyder på israelsk militærpost
dræber to soldater

9. januar 2005 Hizbollah detonerer en sprængladning mod en Israelsk
militærpatrulje dræber en israelsk soldat og en FN offocer

7. april 2005 Hizbollah kidnapper to indbyggere i byen Rajar

29. juni 2005 Hizbollah affyrer mere end 20 mortergranater en soldat
dræbt fire andre såret

21. november 2005 Hizbollah forsøger at kidnappe en israelsk soldat,
det mislykkes, senere sårer en byge af Katyusha-raketter og
mortergranater to civile og ni soldater

Fra : Øyvind Segrov

Dato : 05-08-06 19:01

Knut Schrøder wrote:

> Men at Hizbollah kidnapper *2, to* israelske soldater er ikke
> selvforsvar?

Jepp, det er en provokasjon.

Fra : @

Dato : 06-08-06 12:26

On 5 Aug 2006 11:01:03 -0700, "Øyvind Segrov" <storesegrov@gmail.com>
wrote:

>Jepp, det er en provokasjon.

og samtidig med kidnapningen sendes en byge af raketter ind i
boligområder i Haifa

det er en regulær krigshandling fra Libanons side

Fra : Chrisjoy

Dato : 05-08-06 20:02

Sigvald wrote:
> [...]
> til vettet og droppe sine fyllerør-liknende skiblerier hvor han
> ubegrunnet beskylder Israel for nesten hvs det skulle være av

Det er lett å falle for fristelsen å forlike seg med skrullingene som
styres udelukkende av følelser, hvor de har fått fremlagt noen bilder
som viser hva jødenes bomber har gjort av skade på mennesker.
Særlig bilder av barn appellerer til deres føelsesliv. Da er det de
får
bilder for sine fantasinetthinner som plassere deres eget avkom i
samme situasjon. Dette gjør så sterke inntrykk på mennesker som
er styrt av udelukkende følelser at ingen argumenter synes
å penetrere deres logiske sans. Det er som reseptorene for fornuft
er blitt bedekt av svartbrent fett. De skjønner rett og slett ikke at
den eneste fornuftige måte å imøtegå en fiende som skyter raketter
på deg, er å bombe ham sønder og sammen, samt gjøre det samme
med evt. rekrutter som undervises til å arve storebrors
"arbeidsoppgave". Det er ikke mulig å holde noen fornuftig samtale
med mennesker som kun er styrt av følelser. Du bør heller ikke
forære dem med holdbar argumentasjon. Det eneste rette er
å gjenta (til det kjedsommelige):

NÅR DIN FIENDE HAR FORLATT SAMTALEN OG VISER AT
HAN IKKE LENGER ØNSKER Å KJEMPE MED ORD, VED
Å RAMME DEG MED TVANG, SÅ ER MULIGHETEN IKKE
LENGER TILSTEDE FOR FORHANDLINGER. DA FORSTÅR
HAN BARE TVANG, OG DET BØR DU GI HAM, TIFOLL DET
HAR HAR GITT DEG.

Kast ikke bort tiden på å argumentere med skrullinger før de
samtykker til det som her står skrevet i versaler!

Fra : Ed. Bakken

Dato : 08-08-06 20:58

da er det godt å ha slike som deg som kan mellom uskyldige drepte barn
og skyldige drepte barn.

Fra : Øyvind M

Dato : 06-08-06 12:14

Sigvald wrote:
> [...]
> til vettet og droppe sine fyllerør-liknende skiblerier hvor han
> ubegrunnet beskylder Israel for nesten hvs det skulle være av

Vel jeg har fått tittelen news-klovn i retur ser jeg og slik er det når
debatt blir useriøs, da sender man skjellsordene frem og tilbake til
hverandre. Derfor avslutter jeg denne debatten nå og finner ingen grunn til
å besvare innlegg fra folk som ikke klarer å holde seg til sak, men driver
med skjellsord.
Dessuten vi klarer utmerket å lese hva som står på www.frp.no og i
Fremskritt uten at Sigvald skal behøve å kopier ting inn her.
Jeg kan bare konstatere at jeg står klippefast på FrPs program og kommer til
å fortsette med det!

Øyvind, Oslo

Fra : Chrisjoy

Dato : 06-08-06 12:17

Øyvind M wrote:
> [...]
> og i Fremskritt uten at Sigvald skal behøve å kopier ting inn her.
> Jeg kan bare konstatere at jeg står klippefast på FrPs program

Nu får du jaggu gi deg. Sigvald har sitt på det tørre i sin påstand
om hva som er FrP's standpunkt i denne sak.

Og du, slutt å sutre for at noen limer inn på usenet et program du
selv står fullt og fast på. Du kan ikke bli overrasket om Sigvald
kaller deg for klovn med slikt.

Fra : Øyvind M

Dato : 06-08-06 12:46

Chrisjoy wrote:

> [...]
>
> Og du, slutt å sutre for at noen limer inn på usenet et program du
> selv står fullt og fast på. Du kan ikke bli overrasket om Sigvald

Vel jeg er klar over og enig i at FrP er det eneste partiet i Norge som
klart støtter Israel og slik må det være. Jeg er også venn av Israel, men
jeg mener som Amerikanerne om dagen, venner kan man kritisere og alt annet
ville ha vært meningsløst.

Det er bare servile klakkører som alltid holder med sinne venner 100 %.
Virkelige venner kritiserer vennene sine for det som er kritikkverdig.

Israel har slik som Condoleeza Rice skriver om dagen, ikke vært flinke nok i
denne koflikten og sovet i timen, og dette får hun støtte for i Israels
regjering og forsvarsledelse. Man har i mange år etter utmarsjen fra Libanon
latt Hizbollah få bygge seg opp i fred i sør-Libanon og nå måtte man rykke
ondet opp med roten og dermed viklet man seg inn i en forferdelig krigføring
hvor massevis av sivile liv gikk tapt. Dette skulle man ha løst for lenge
siden ved å kvele ugresset før det ble for langt!

Så gikk jeg i det innlegg Sigvald hisser seg opp over klart ut med at jeg
ikke hadde total innsikt i utenrikspolitikk utover det som kan leses i
mediene og jeg sa klart fra at jeg ikke talte på vegne av andre enn meg
selv. Jeg er lokapolitiker for FrP og overlater utenrikspolitikken til våre
representanter på Stortinget som har ansvar for dette og det er disse som
uttaler seg på vegne av partiet og ikke jeg!

At Sigvald nå er forbanna fordi jeg ikke ønsker å stå oppført som spesialist
i de klovnepostinger han bedriver på news får jeg bare ta til etterretning!

Øyvind Michelsen, Oslo

Fra : Sigvald

Dato : 06-08-06 15:13

Øyvind M wrote:

> [...]
> hverandre. Derfor avslutter jeg denne debatten nå og finner ingen
> grunn til å besvare innlegg fra folk som ikke klarer å holde seg til

I så måte bør du først og fremst ta deg selv i nakken - det er du
som har startet med dette tullet i forhold til meg. Inntill det klikket
for deg omtalte jeg deg i positive ordelag som "ekspert". At jeg siden
har omtalt deg som "newsklovn" skyldes i all hovedsak din urettferdige
kritikk av Israel. En kritikk som på ingen måte finner støtte i
offisielle uttalelser fra såveld FpU som FrP sentralt.

Sigvald

Fra : Chrisjoy

Dato : 06-08-06 16:30

Øyvind M wrote:
> [...]
> hvor massevis av sivile liv gikk tapt. Dette skulle man ha løst for lenge
> siden ved å kvele ugresset før det ble for langt!

Ja, og alt dette er alle fornuftige mennesker HELT enig i, og dette
er også den ENESTE holdbare kritikk imot Israel. De har vært for
passive, og har ikke tatt sine fiender på alvor. Det viktigste
ankepunkt er det håp de har sådd hos fienden om at han skal få
sin vilje, mens dette aldri har vært intensjon hos Israel. Jødene har
ikke til hensikt å gi fra seg landet sitt. MEN! Kritikken innebærer
ikke at vi kan skylde Israel for sivile tap i Libanon, men sivile tap
på jøder i ISRAEL! Man kan ikke kritisere jødene for sivile tap på
sin fiende med begrunnelse i at man har tillatt sin fiende å bygge
seg opp. Vi må forutsette at libanesere er voksne mennesker og
istand til å ta ansvar for sine handlinger. Det er ikke den defensive
part som skal skyldes for at han har latt sin aggressive fiende
har fått bygge seg opp, angripe og til slutt bli knust sønder og
sammen. Det er udelukkende fienden som skal skyldes for alt
dette. Jødene er ikke født med noe ansvar for at sine fiender
foretar fornuftige valg. Israel kan bare kritiseres for at sin
unnfallenhet har påført sine egne store lidelser. For lidelser på
den andre side er Israel FULLSTENDIG uten ansvar.

Jeg vil forøvrig legge til at det er motbydelig å se at Rice benytter
Israelkritikk for å vinne tilbake sine venner i Europa. Det er til
å spy av.

Fra : Ed. Bakken

Dato : 08-08-06 20:53

så det er så enkelt altså. en skurk og en helt ?
indianer og hvit, skrue og b-gjengen, spøkelseskladden og mikke mus,
Hizbollah og Israel

"Sigvald" <sigvald4@yahoo.no> skrev i melding

Fra : Chrisjoy

Dato : 09-08-06 00:19

Ed. Bakken wrote:
> da er det godt å ha slike som deg som kan mellom uskyldige
> drepte barn og skyldige drepte barn.

Dette er ikke riktig. Jeg har skrevet mangfoldige artikler hvor
jeg viser hvorfor tap av et barneliv ikke skal vurderes forskjellig
fra tap av et voksent liv, samt at tap av et barneliv ikke skal
regnes som en krenkelse av barnelivet, men en krenkelse av
foreldrene som har skapt det. Det får den konsekvens at når
et barneliv tas av dage som følge av å være i nærheten av sine
terroristforeldre, og hvor den militære enhet som søker å
ufarliggjøre aktuell terroristforelder uten selv å utsette seg for
nevneverdig fare, sender en rakett fra luften, som med
nødvendighet ikke kan ha stor presisjon, iforhold til soldater
langs bakken med gevær, så har rettferdighet fyllest skjedd.
Hvis noen skal skyldes for barnets død så er det foreldrene
som valgte å utsette sitt barn for fare, skjønt, foreldre eier
sine barn og derfor kan slik kritikk aldri bli mer enn vonde,
men sikkert overfor fornuftige mennesker eftertanke. Det er
krigshisseren, han som umotivert sender raketter lemfeldig
inn i sitt naboland og tvinger frem en motreaksjon som er
den ansvarlige for den motreaksjon som rammer krigshisseren
og hans nabolag. Hvis det ikke var slik, ville det være umulig
å stoppe krigshissere, noe som forrige verdenskrig er et godt
eksempel på. Påstander om at såkalt okkupasjon er det som
har fremprovosert krigshisserens raketter holder ikke i en
logisk test. Landomerådet som ble tatt, ble tatt som straff
for forrige gang krigshisserne sente bomber og raketter.
Fornuftige mennesker forstår hvorfor det må være slik at
man må ha rett til å straffe en krigshisser ved å ta en bit
av hans land og gjøre det til sitt. Det er hva som skal gi
krigshisserens insitament til ikke å starte krig. Påstander
om at det som har fremprovosert krigshisseren til å angripe
er jødenes manglende legitimitet til Israel holder heller
ikke i en logisk test. Bare ved å telle historiske
minnesmerker i Israel fra starten på Israels historie som er
av jødisk natur og sammenligne dette med antall historiske
minnesmerker av muslimsk/arabisk natur, så kommer vi
øyeblikkelig til den konklusjon at det er utenfor enhver tvil
jødene som har moralsk rett til Israel. Faktsk er denne
sammenligning så til de grader overbevisende at de som
oppdager det for første gang roper ut at araberne (ja,
palestinere er intet eget folk, bare arabere som har
innvandret til Israel) har jo intet moralsk legitime til engang
å befinne seg i Israel. Det ville være itråd med høyverdig
moral å pælme samtlige arabere ut av Israel, om så bare
middelhavet var villig å ta imot dem.

Digresjon:
For et par uker siden verserte det en karikaturtegning i
media hvor tema var hentet fra Schindlers List, hvor SS
offiseren i konsentrasjonsleieren satt oppe i verandaen
og skjøt en jøde som gikk nede på bakken, bare for
moroskyld. Vi vet at jødenes krig i Libanon gjennomføres
på en måte som søker å ramme færrest uskyldige, selv
uten at det er moralsk påtvingende at de er forsiktige
når de besvarer en fiende som først startet aggresive
handlinger og har holdt dette gående i over førti år.
Jødene skylder ingen Libaneser å være forsiktig. De
skylder derimot å være grundig med å få utslettet alle
individer som truer med eller har gjennomført angrep
på Israel, og det skylder de å gjøre overfor sin egen
jødiske befolkning. Så kommer det åpenbare spørsmål:

Hvordan kan en slik tegning få versere i media uten
at noen, om ikke tegner, så forteller at bildet passer
ikke på jødene, men derimot på Hizbollahs
rakettagripere? Det er Hizbollah som best kan
sammenlignes med Hitlers SS. Samme kunne sies om
HAMAS og alle andre islamske såkalte
frihetsforkjempende terrororganisasjoner.

Kanskje bør vi høyereorienterte gjøre som jødene,
forsvare oss imot venstresidens gærninger ved å
skyte dem, ved å starte med å sende en rakett i huet
på Finn Graff, og nu også Gaarder? Og ikke gjøre den
feilen som jødene har gjort, å vente på at fienden
har bevist at han er psykopat.

Fra : Ed. Bakken

Dato : 09-08-06 22:40

denne situasjonen med gjensidige krenkelser langs nordgrensa mellom
Israel oh Hizbollah har foregått i årtier. Hisbollah sier selv at de hadde
regnet med "det vanlige" etter raidet sitt inne i Israel hvor de bl.a. tok
to fanger. At Israel skulle reagere med å ødelegge Libanon
hadde de ikke forventet. jeg tror de mener det.

Ingen, kanskje med unntak av Donald R. et co.,
hadde forventet noe slikt ?

over mange

Fra : Chrisjoy

Dato : 11-08-06 11:58

Ed. Bakken wrote:
> [...]
> hadde de ikke forventet. jeg tror de mener det.
>
> Ingen, kanskje med unntak av Donald R. et co.,

Jeg har ventet på dette siden forrige gang som Israel svarte behørig
på faenskapet fra nord. Jeg har irritert meg grenseløst over jødene
for å ha villet fremstå som servile uten å gjøre noe med slike
alvorlige
trusler. Det som skjer nu er i min smak, men fremdeles slippes det
for lite bomber. Fremdeles svarer Hizbollah på daglig basis med
raketter.