Enhedslistens ordforråd
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-08-06 19:12

Fra en debat på Liberator:

***

Enhedslisten har kun 10 ord i deres ordforråd:

Multinationale
Selskaber
Bæredygtig
Sammenhængskraft
Økologi
Lighed
Neo-liberalisme
Skat
Fremmedfjendsk
Klassedeling

Hvis nogen kan finde en udtalelse fra et enhedsliste medlem, som IKKE
indeholder minimum ét af ovenstående, så er der en lille præmie

***

Kan nogen bidrage til listen???

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Jim

Dato : 04-08-06 19:58

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis nogen kan finde en udtalelse fra et enhedsliste medlem, som IKKE
> indeholder minimum ét af ovenstående, så er der en lille præmie

Halløj.. Det kan jeg godt..
Keld Albrechtsens kommentar med fingeren, da Fogh vandt valget første gang i
2001.

:0)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-08-06 20:11

""Peter Bjørn Perlsø"" skrev i en meddelelse >

> [...]
>
> Hvis nogen kan finde en udtalelse fra et enhedsliste >medlem, som IKKE
> indeholder minimum ét af ovenstående, så er der en lille >præmie

og hvis nogen kan finde en udtalelse fra Peter Bjørn Perlsø
der ikke indeholder minium et af ordene

Skat
Topskat
Afgift
mula
perker
røde tulipaner
super liberale
narko

så giver Peter en kop fortyndet vand og et gave kort til
en gåtur til fristaden
riv fristaden ned ..... og plant hamp derude

.o)

--
Med særlig venlig hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-08-06 20:52

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

> og hvis nogen kan finde en udtalelse fra Peter Bjørn Perlsø
> [...]

Mula?

> perker

Husker ikke hvornår jeg sidst har brugt det udtryk på USENET. Det har
ihvertfald ikke været i år.

> røde tulipaner

Øf.

> super liberale
> narko

Ja, dt har jeg brugt.

> så giver Peter en kop fortyndet vand og et gave kort til
> en gåtur til fristaden
> riv fristaden ned ..... og plant hamp derude
>
> .o)

Geninfør slaveriet i Arabien, og få alle de nye slaver til at arbejde i
vores cannabis-plantager.

Fra : @

Dato : 04-08-06 22:16

On Fri, 4 Aug 2006 21:10:50 +0200, "Michael Meidahl Jensen"

nå du tør ikke selv satse kylling

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Vidal

Dato : 05-08-06 16:49

Michael Meidahl Jensen wrote:

> og hvis nogen kan finde en udtalelse fra Peter Bjørn Perlsø
> [...]

Såvidt jeg har forstået, er socialdemokrat det slemmeste
af alle ord i PBPs ordforråd.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-08-06 17:10

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Såvidt jeg har forstået, er socialdemokrat det slemmeste
> af alle ord i PBPs ordforråd.

Ja. En socialdemokrat er et menneske der ophøjer misundelse og
middelmådighed til de ypperste dyder i livet, og ikke skyr nogle midler
for at gøre at alle mennesker er underlagt disse.

Fra : @

Dato : 05-08-06 17:39

On Sat, 05 Aug 2006 17:49:05 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>socialdemokrat

kan du så holde op

og vaske dit tastatur med vand og sæbe

Fra : John Degn Jessen

Dato : 04-08-06 21:08

Hele sætninger gælder ikke ??

/jj

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-08-06 21:56

Peter Bjørn Perlsø skrev:
> [...]
>
> Hvis nogen kan finde en udtalelse fra et enhedsliste medlem, som IKKE
> indeholder minimum ét af ovenstående, så er der en lille præmie

Øhm, ja?

"Racisme"?

(For Fanden, mand, den synes da bare ALT for oplagt til at man
overhovedet kan overse den i selve udgangspunktet? )

Anders Peter Johnsen

Fra : Konrad

Dato : 08-08-06 11:50

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> Øhm, ja?
>
> "Racisme"?
>
> (For Fanden, mand, den synes da bare ALT for oplagt til at man
> overhovedet kan overse den i selve udgangspunktet? )

Du mangler vist lige at fortælle den forundrede læserskare hvornår et medlem
fra Enhedslisten sidst har ytret sig vedr racisme?