JP Leder
Fra : Tim

Dato : 01-08-06 23:23

En god leder i JP idag. Den rammer plet.

Citat:
"Hizbollah bruger religionen og dens fascistiske fortolkning som illegitim
grund til at angribe Mellemøstens eneste demokratiske stat. Når den
demokratiske stat slår igen, kan det ikke ske uden civile tab - især ikke
fordi Hizbollah tilsyneladende direkte spekulerer i, at der skal ske civile
tab - at verden skal se lemlæstede ofre for israelske bomber."

http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3867916

Der er kun én ting at sige til Israel: SMADR hele lortet sønder og sammen!

Tim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-06 01:54

On Wed, 2 Aug 2006 00:23:27 +0200, Tim skrev:

> [...]
>
> http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3867916
>
> Der er kun én ting at sige til Israel: SMADR hele lortet sønder og sammen!

Det er da en åndssvag leder, og din kommentar er også helt hen
i vejret.

Hizballah bruger ikke "religionen og dens fascistiske
fortolkning" (hold da op for en gang sniksnak fra JP) som
illegetim grund til at angribe .. osv. Hizballah bruger det,
at Israel holder Shebaa Farms besat, og at Israel holder
hundrede af libanesere fængslet i Israel som grund.

Hvis der er nogen, der har brugt religion som illegitim grund,
så er det da zionisterne, der igen og igen er kommet med den
tåbelighed, at Torah'ens løfte om landet til Abraham er
skødet, der giver dem retten til palæstinensernes land.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 02-08-06 19:00

Henrik Svendsen wrote:

> [...]
> tåbelighed, at Torah'ens løfte om landet til Abraham er
> skødet, der giver dem retten til palæstinensernes land.

Det var et godt svar.

Torah'en er også en del af vores bibel.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-08-06 20:29

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
> tåbelighed, at Torah'ens løfte om landet til Abraham er
> skødet, der giver dem retten til palæstinensernes land.

Gaaab.... Jøderne var i Judea laaaang tid før der var tænkt på
Muhamserne og deres pædofet.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : @

Dato : 02-08-06 20:38

On Wed, 2 Aug 2006 21:29:14 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

>Gaaab.... Jøderne var i Judea laaaang tid før der var tænkt på
>Muhamserne og deres pædofet.

der har boet jøder uafbrudt i 3700 år ved østenden af Middelhavet

hvorfor skulle de ikke have lov til at blive boende

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : GB

Dato : 02-08-06 20:47

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Gaaab.... Jøderne var i Judea laaaang tid før der var tænkt på
> Muhamserne og deres pædofet.

En gang mødtes Ariel Sharon (AS) og Yassir Arafat (YA) til forhandlinger.

Inden mødet startede, sagde AS: "Jeg ville gerne indlede mødet med en
lille historie fra Bibelens tid."

YA: "Jamen det kunne da være hyggeligt."

AS: "Moses og israels folk havde gået de 40 år i ørkenen efter slaveriet
i Ægypten. En dag kom de forbi en kølig lund i Ka'anans land (det
nuværende Israel). Moses var varm og udtørret, og sagde: "Jeg snupper
lige en dukkert i denne kølige bæk, som løber her."
Moses tog sit bad, men da han kom op igen, var hans tøj forsvundet!
"Hvad sker der her", råbte Moses. "Hvor est mine klæder?"
Aaron sagde: "Dem har palæstinenserne stjålet!""

Her afbryder YA med ordene: "Hov, hov, kom nu ikke for godt i gang. Der
var ingen palæstinensere på Moses' tid!!"

AS: "Godt, så fik vi det på plads. Og lad os så komme i gang med
forhandlingerne!"

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 03-08-06 10:09

On Wed, 2 Aug 2006 21:29:14 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Gaaab.... Jøderne var i Judea laaaang tid før der var tænkt på
> Muhamserne og deres pædofet.

Og? Tror du ikke der var palæstinensere i Palæstina før
pædofeten fik sine hjerneblødninger?

Få lige opdateret din viden området.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion