billedserie Sydlibanon
Fra : @

Dato : 01-08-06 21:03

til dem som er i tvivl om at Hizbollah er i byerne

og ikke bruger uniformering

http://www.news.com.au/adelaidenow/story/0,22606,19960056-5006301,00.html

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Jesper

Dato : 01-08-06 21:08

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> til dem som er i tvivl om at Hizbollah er i byerne
>
> og ikke bruger uniformering
>
> http://www.news.com.au/adelaidenow/story/0,22606,19960056-5006301,00.html

Der er ingen tvivl om at de danske frihedsbevægelser var i byerne under
Anden Verdenskrig og ikke brugte uniformering.
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : @

Dato : 01-08-06 21:27

On Tue, 1 Aug 2006 22:08:23 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Der er ingen tvivl om at de danske frihedsbevægelser var i byerne under
>Anden Verdenskrig og ikke brugte uniformering.

hvor blev dine påståede uniformerede Hizbollah-forbrydere af

og hvorfor nævner du hele tiden danske frihedskæmpere i forbindelse
med disse Hisbollah-forbrydere

der er ingen som helst forbindelse

Fra : Zeki

Dato : 01-08-06 21:33

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> hvor blev dine påståede uniformerede Hizbollah-forbrydere af

Jeg tror ikke helt du forstår hvad Hizbollah er for en størrelse. Det er en
stor organisation som bl.a indeholder en hjælpeorganisation, en politisk
gren og en militær gren. Den officielle militære gren bærer uniformer som
set på nedenstående billeder. Det afholder dog ikke andre Hizbollah folk og
sympatisører fra at gribe til våben uden at bære uniform.

http://kontrateksty.pl/files/news/heil%20hezbollah%20008.jpg
http://www.foreignpolicy.com/images/hezbollah.jpg
http://atlasshrugs2000.typepad.com/photos/uncategorized/hezbollah.jpg

Fra : @

Dato : 01-08-06 21:40

On Tue, 1 Aug 2006 22:33:25 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg tror ikke helt du forstår hvad Hizbollah er for en størrelse.

hvor blev dine påståede uniformerede Hizbollah-forbrydere af

også går i søndagsskole eller hva'

>Den officielle militære gren bærer uniformer

>http://kontrateksty.pl/files/news/heil%20hezbollah%20008.jpg

en eller anden form for parade,

>http://www.foreignpolicy.com/images/hezbollah.jpg

mere parade
>http://atlasshrugs2000.typepad.com/photos/uncategorized/hezbollah.jpg

og endnu mere parade

ikke et eneste billede af dem ved deres raketbatterier når de sakl i
kamp så er uniformen pludselig væk

Fra : Zeki

Dato : 01-08-06 22:08

> ikke et eneste billede af dem ved deres raketbatterier når de sakl i
> kamp så er uniformen pludselig væk

Gad vide hvilke bortforklaringer du finder på efter nedenstående billleder:

http://www.shiaimages.net/data/media/66/1-Hizbollah(014).jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/7/7a/Hizbollah.PNG

Tror du at det er noget jeg opdigter det jeg skriver?

Fra : @

Dato : 01-08-06 22:19

On Tue, 1 Aug 2006 23:07:39 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>Gad vide hvilke bortforklaringer du finder på efter nedenstående billleder:
>
>http://www.shiaimages.net/data/media/66/1-Hizbollah014.jpg

kan være taget hvor som helst

>http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/7/7a/Hizbollah.PNG

>Tror du at det er noget jeg opdigter det jeg skriver?

tror du en mand i kamp render runt med et flag?

Fra : Zeki

Dato : 01-08-06 22:42

> kan være taget hvor som helst

God bortforklaring, men det kan du sikkert gøre bedre-

He he...kreativ bortforklaring.

Men nuvel. Siden du har valgt at forholde dig 100% faktaresistent skal jeg
nok lade være med belemre dig med realiteterne.

Fra : GB

Dato : 01-08-06 23:12

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in

> Tror du at det er noget jeg opdigter det jeg skriver?

Nej, der er nogen i HzbAllah og i Iran der har opdigtet det for dig.

GB

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-08-06 23:36

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in

> Nej, der er nogen i HzbAllah og i Iran der har opdigtet det for dig.
>
> --
> Med venlig hilsen
> GB

Og han og de andre do-gooders æder det råt. Sørgeligt.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Zeki

Dato : 01-08-06 23:47

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Og han og de andre do-gooders æder det råt. Sørgeligt.

Knap så sørgeligt som at være 100% faktaresistent. Du vælger simpelthen at
tro på at der ikke findes Hizbollah soldater som bærer uniform, uanset
hvilke billeder du får smidt i din retning. Dig om det.

Fra : GB

Dato : 01-08-06 23:53

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in

> [...]
> simpelthen at tro på at der ikke findes Hizbollah soldater som bærer
> uniform, uanset hvilke billeder du får smidt i din retning. Dig om

Ja, når de står i række og geled med deres grønne banderas og heiler, er
der ingen tvivl.

Når de kæmper, gemmer de sig blandt uskyldige civilister - i civilt kluns.

GB

Fra : John

Dato : 02-08-06 01:48

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> når de sakl i
> kamp så er uniformen pludselig væk

Jeps, og når israelerne så skyder dem og smadrer husene de
opholder sig i, gi'r det nogle flotte pressebilleder af
'uskyldige civile'... typisk islamisk!

Mvh John

Fra : Lyrik

Dato : 02-08-06 10:56

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Jeps, og når israelerne så skyder dem og smadrer husene de opholder sig i,
> gi'r det nogle flotte pressebilleder af 'uskyldige civile'... typisk
> islamisk!
>
> Mvh John
++++++++++++++++++++++

Du har hermed afskaffet forestillingen om uskyldige civile.
Ofrene var fortrinsvis børn, siger tv-journalisten.
Han tilføjer:"Børn og gamle mennesker der havde søgt tilflugt i kældre."

Uansét hvor meget jeg afskyr Hizb'allah eller hizbollah, så er der stadigvæk
uskyldige civile ofre i krig.

Jeg husker skakklubben hvor der ankom nogle serbere og en enkelt
sekulariseret muslim, der var flygtet fra Sarajevo.

Jeg spurgte muslimen, som iøvrigt drak øl og var den mest civiliserede af
dem:"Hvem tabte?"

Han svarede noget jeg aldrig glemmer:"Det var menneskene som tabte!"

Jeg vil gerne tale menneskenes sag og midt i al sejrsrusen over hizbollah
gøre mig klart:"Det er menneskene som taber."
Send en medfølende tanke til de børn og uskyldige civile der bliver begravet
i ruinerne..........

Hilsen
Jens

Fra : John

Dato : 02-08-06 13:57

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Du har hermed afskaffet forestillingen om uskyldige civile.

Nej tværtimod! Prøv at slå hjernen til (hvis en sådan
forefindes):

De civile udnyttes af Hizbollah, der kalkulerer med, at når de
bliver beskudt vil mange civile også blive dræbt. Efter kampene
fjerner Hizbollah alle spor af våben, og derefter inviteres
pressen. Nyhederne samme dag, chokerende biller: Se, israelerne
er onde, de dræber kun civile!

Sæt dig i sædet i en højtflyvende F16, du ser skud på din
monitor, låser dine bomber på målet, og fyrer. Bygningerne i
baggrunden undgår næppe at blive ramt! (Har jeg ikke allerede én
gang skrevet noget tilsvarende?)

> Ofrene var fortrinsvis børn, siger tv-journalisten.
> Han tilføjer:"Børn og gamle mennesker der havde søgt tilflugt i
> kældre."

Netop! Stakkels børn og ældre! Se ovenfor

> Uansét hvor meget jeg afskyr Hizb'allah eller hizbollah, så er
> der stadigvæk uskyldige civile ofre i krig.

Krig er frygtelig, og kræver altid mange uskyldige civile ofre!
Anden Verdenskrig: omkring 60 millioner dræbte, mange civile.
Forestil dig: 60 millioner! Var det tabene værd? Kunne dén krig
være undgået..? Evt hvordan..?

> Send en medfølende tanke til de børn og uskyldige civile

Det tror jeg vi alle gør, når vi ser optagelser fra krig. Vi
husker sikkert Balkan-krigene med de lange (muslimske)
flygtninge-kollonner? Traktoren, af serberne camoufleret som en
tank (!), og højt oppe: NATO's F16 fly.

Næste dag i TV-nyhederne: Dynger af dræbte (muslimske)
flygtninge, mest gamle og børn. Serberne: Se, NATO er onde, de
dræber civile!

Tilbage til Mellemøsten: Hvordan forhandle fred med en fjende,
hvis erklærede mål er at udslette Israel?

> Send en medfølende tanke til de børn og uskyldige civile

Sig det endelig også til Hamas, Hizbollah, dværgen (der ønsker
atomvåben) og de splittergale ayatollah'er i Iran, samt Syriens
retarderede Assad, manden uden hage.

John

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 02-08-06 19:03

@ wrote:

> ikke et eneste billede af dem ved deres raketbatterier når de sakl i
> kamp så er uniformen pludselig væk

Mon dog hvorfor det, de skyder i mørke hvor ingen kan se den.

Fra : Jens G

Dato : 03-08-06 08:15

On Wed, 02 Aug 2006 20:02:58 +0200, Peter Ole Kvint
<haabet2003@yahoo.dk> wrote:

>Mon dog hvorfor det, de skyder i mørke hvor ingen kan se den.

Faktisk har alle raketter været affyret om dagen indtil i nat hvor der
for første gang blev affyret om natten.

Er alt andet du fortæller lige så faktuelt korrekt?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : John

Dato : 02-08-06 01:41

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Det afholder dog ikke andre Hizbollah folk og sympatisører fra
> at gribe til våben uden at bære uniform.

Så er vi inde i bortforklarings-fasen..?

John

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-08-06 23:36

> Der er ingen tvivl om at de danske frihedsbevægelser var i byerne under
> Anden Verdenskrig og ikke brugte uniformering.

Hold venligst op med at besudle de Danske frihedskæmpere ved at
sammenligne dem med Hezbollah.

På forhånd tak.

Fra : Jesper

Dato : 02-08-06 02:07

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Hold venligst op med at besudle de Danske frihedskæmpere ved at
> sammenligne dem med Hezbollah.
>
> På forhånd tak.

Hizbollah er ligeså legitime frihedskæmpere. De kæmper for det
libanesiske og palæstinensiske folks frihed fra ulovlig zionistisk
besættelse.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-08-06 02:10

> Hizbollah er ligeså legitime frihedskæmpere. De kæmper for det libanesiske
> og palæstinensiske folks frihed fra ulovlig zionistisk besættelse.

Absolut 100% bullshit. "Legitime frihedskæmpere" ville gå alene efter
militære enheder og politiske ledere, ikke efter civile, hverken med
selvmordsbomber eller Katyusha-raketter.

Fra : John

Dato : 02-08-06 03:26

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en
meddelelse

Utrolig påstand! Når du næste gang skal til møde med din
støttepædagog, medbringer du en seddel, hvorpå du 100 gange har
skrevet: LIBANON ER IKKE BESAT.

Hizbollah kæmper for ødelæggelse af staten Israel, støttet af
Syriens retarderede leder, manden uden hage, samt den lille
iranske dværg med storhedsvandvid.

Du er virkelig et væg til væg fjols!

John

Fra : Jesper

Dato : 02-08-06 15:12

> Absolut 100% bullshit. "Legitime frihedskæmpere" ville gå alene efter
> militære enheder og politiske ledere, ikke efter civile, hverken med
> selvmordsbomber eller Katyusha-raketter.

Det kommer an på hvad fjenden gør. I tilfældet Israel, så tager
zionisterne guldet i drab på civile og destruktion af civile ejendomme.

Fra : @

Dato : 02-08-06 14:49

On Wed, 2 Aug 2006 03:06:59 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Hizbollah er ligeså legitime frihedskæmpere. De kæmper for det
>libanesiske og palæstinensiske folks frihed fra ulovlig zionistisk
>besættelse.

pis og papir

Hizbollah er blot Syriens marionetter der bruges til at føre syriens
krig mod Israel fordi syrerne på forhånd kender resultatet hvis de
selv forsøger at angribe Israel

Syrerne holdt lige nøjagtig Libanon besat så længe som det var
nødvendigt til at sørge for at Hizbollah sad suverænt på magten

Fra : Jesper

Dato : 02-08-06 15:19

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
>
> Syrerne holdt lige nøjagtig Libanon besat så længe som det var
> nødvendigt til at sørge for at Hizbollah sad suverænt på magten

Kan du huske SLA (South Lebanese Army)? Den dag zionisterne rejste fra
Sydlibanon i år 2000 faldt SLA fra hinanden og blev løbet over ende.

Hvad skete der med Hizbollah da Syrien forlod Libanon? Ingenting!

Det er forskellen mellem en marionet og en ægte frihedsbevægelse som
Hizbollah.

Fra : @

Dato : 02-08-06 15:28

On Wed, 2 Aug 2006 16:18:31 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>
>Hvad skete der med Hizbollah da Syrien forlod Libanon? Ingenting!
>
>Det er forskellen mellem en marionet og en ægte frihedsbevægelse som

nej det er forskellen på nogle forbrydere som syrerne har trænet godt
og bevæbnet rigeligt
og så en bande velmenende amatører

det næste bliver vel at du vil påstå at Hizbollah ikke får våben og
penge fra Syrien?

Fra : Jesper

Dato : 02-08-06 18:45

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> og bevæbnet rigeligt
> og så en bande velmenende amatører
>

> det næste bliver vel at du vil påstå at Hizbollah ikke får våben og

Ja Hizbollah får våben og penge af bl.a. Syrien og SLA fik penge og
våben fra Israel og så de skulle tørres i røven af zionisterne.

Hizbollah er en ægte frihedsbevægelse som Libanons samlede befolkning
bakker op om.

Af samme årsag har zionisterne ikke en gul kinamands chance for at
nedkæmpe Hizbollah.

Fra : @

Dato : 02-08-06 19:06

On Wed, 2 Aug 2006 19:45:29 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Hizbollah er en ægte frihedsbevægelse som Libanons samlede befolkning
>bakker op om.

nej

Hizbollah er en terrorbande som Libanon indgik aftale med Israel og FN
om at afvæbne, yderligere skulle Libanon ifølge aftale med FN o0g
Israel indsætte Libanons hær i den sydlige del af landet

hvornår mon man kan lave en aftale med et muhamedansk styret land og
forvente at de overholder den

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 22:57

On Tue, 01 Aug 2006 22:03:02 +0200, @ skrev:

> til dem som er i tvivl om at Hizbollah er i byerne
>
> og ikke bruger uniformering
>
> http://www.news.com.au/adelaidenow/story/0,22606,19960056-5006301,00.html

Naturligvis. Hizbollah er jo meget andet end en militær
styrke. Folk fra IOF går forresten også rundt i både civil og
uniformering i israelske byer ... er det grund nok til at
bombe dem?

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 02-08-06 08:33

> til dem som er i tvivl om at Hizbollah er i byerne
>
> og ikke bruger uniformering
>
> http://www.news.com.au/adelaidenow/story/0,22606,19960056-5006301,00.html

Der er 6 billeder. På de 3 af dem kan man se den samme antiluftskytskanon -
altså et våben, som på ingen måde kan benyttes til at foretage angreb mod
Israel. På de tre andre kan man se personer, som angiveligt er
hizbollah-militsmedlemmer, og som er bevæbnet med håndvåben.

Alt i alt forekommer det mig noget tvivlsomt, at denne billedserie skulle
være et bevis for, at Hizbollah har placeret stalinorgler i civile områder,
hvorfra der så foretages angreb mod Israel.

Fra : Lyrik

Dato : 02-08-06 11:01

> [...]
> områder,
> hvorfra der så foretages angreb mod Israel.
++++++++++++++++++++
Fin konklusion som jeg er enig i.
Antiluftskytskanonen er et forsvarsvåben imod bombefly og jagerfly.
De øvrige våben er håndvåben i husmoderstørrelse der ikke er anvendelige mod
en organiseret hær.
Jeg ser et svagt "hjemmeværn" optræde på de billeder.
Den film der ligger med glorificerede Idf kampsange med død over fjenden på
hebraisk derimod viser en militarisme der minder om noget vi har set før.
Den jødiske kultur fremviser ligesom den muslimske sin fossile tilstand.
Disse fossiler har vestlige dødens købmænd udstyret med våben deres kultur
ikke kan magte brugen af.

Hilsen
Jens