Israels "selvforsvar". Et lille overblik.
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 18:18

http://www.samidoun.org/?q=node/96
http://www.samidoun.org/?q=node/89

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion
doesn?t count as much as the power and popularity behind an
opinion. - Norman Livergood

Fra : Zeki

Dato : 01-08-06 18:44

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.samidoun.org/?q=node/96
> http://www.samidoun.org/?q=node/89

Ikke en særlig troværdig kilde synes jeg. Den bekræfter dog hvad andre
kilder siger. At Israel igen igen skider højt og helligt på internationale
spilleregler og Genevekonventionen. Hvad er forresten grunden til at de skal
smide bomber i samtlige byer i landet? Har de et arsenal der skal bruges
inden det rustner, eller hvad?

Fra : Mendoza

Dato : 01-08-06 18:55

Zeki wrote:
> [...]
> kilder siger. At Israel igen igen skider højt og helligt på
> internationale spilleregler og Genevekonventionen.

Hvad gør Hizbollah?

Fra : Zeki

Dato : 01-08-06 19:13

"Mendoza" <doza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gør Hizbollah?

De er ikke en tøddel bedre, men som civiliseret og forholdsvis demokratisk
samfund nytter det jo ikke noget at man siger "de andre er nogle idioter, så
det vil vi også være", men mindre man naturligvis ønsker at synke ned på et
lavere niveau. Tænk hvis de allierede også begyndte at bygge kz-lejre under
anden verdenskrig?

Hvis israelerne mener det seriøst med at fjerne Hizbollah ved at gøre noget
i Sydlibanon, hvorfor bomber de så alle byer, selv dem i nord? De går jo
helt amok i deres voldscirkus. Lover at de vil indstille bombardementerne i
to dage, hvorefter de seks timer senere begynder at bombe løs igen osv.

Fra : @

Dato : 01-08-06 19:46

On Tue, 1 Aug 2006 20:13:18 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

> [...]
>samfund nytter det jo ikke noget at man siger "de andre er nogle idioter, så

altså den ene bokser overholder reglerne boksning, men den anden får
lov til at vinde ved at bruge spark i skridtet

> men mindre man naturligvis ønsker at synke ned på et
>lavere niveau.

forbrydere som Hizbollah overholder ikke reglerne for krigsførsel, men
forsøger at udnytte samme regler til at lamme fjendens muligheder

det gider israelerne selvfølgelig ikke at finde sig i

>Hvis israelerne mener det seriøst med at fjerne Hizbollah ved at gøre noget
>i Sydlibanon, hvorfor bomber de så alle byer, selv dem i nord?

spørg israelerne

Hizbollah har da sansynligvis ikke alt deres isenkram koncentreret i
den sydlige femtedel af Libanon, ligeledes har de et hovedkvarter i
den sydlige del af Beirut som isralerne bl.a. har bombet

>De går jo
>helt amok i deres voldscirkus. Lover at de vil indstille bombardementerne i
>to dage, hvorefter de seks timer senere begynder at bombe løs igen osv.

efter at Hizbollah genoptog deres raketangreb

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 01-08-06 20:06

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse news:44cf99d8$0$12660$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Tænk hvis de allierede også begyndte at bygge kz-lejre under anden verdenskrig?

Der gjore de skam osse.

http://judicial-inc.biz/p_atto3.jpg

The first edition of this controversial book, Other Losses, caused an international scandal in 1989
by revealing that almost 1.7 million German prisoners of war died of starvation and for the lack
of basic human necessities in American and French death camps after World War II. Millions of
German survivors were appalled and turned the book into an international best seller, while the
U.S. and the French governments attacked Bacque for exaggeration. None, however, could explain
the mass deaths of these German ex-combatants. This extended edition of Other Losses presents all
the relevant new material on the deaths plus new evidence of the suppression of truth by academics,
the press and governments of the West. A real historical blockbuster that will make you cringe at the
treatment received by prisoners supposedly protected by the Geneva Convention. #127

http://www.amazon.com/gp/product/1551681919/104-2106446-7095944?v=glance&n=283155
Mr. Bacque is to be congratulated for publishing this book which describes the fate German soldiers
who had surrendered to General Eisenhower's forces at the end of WWII. They had expected to be
treated according to the Geneva convention governing the conduct of armies in regard to captured enemy personnel.
This was not to be the case. As Mr. Bacque points out an entire new category of "Disarmed Enemy Forces", DEF,
was created. Its only purpose was to avoid having to feed and house these millions of ex-soldiers and thereby bypass
the Geneva convention to which America was a signatory.

"Disarmed Enemy Forces" ,, lyder lidt som en 1945 version af "Enemy Combatant" Guantanamo Bay
http://en.wikipedia.org/wiki/Enemy_combatant

Jan Rasmussen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 01-08-06 20:19

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse news:44cfa5e4$0$84025$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Disarmed Enemy Forces" ,, lyder lidt som en 1945 version af "Enemy Combatant" Guantanamo Bay
> http://en.wikipedia.org/wiki/Enemy_combatant

http://en.wikipedia.org/wiki/Disarmed_Enemy_Forces
Disarmed Enemy Forces is a designation for captive enemy soldiers.
Most referenced by Dwight D. Eisenhower's redesignation of POW's
in post WWII occupied Germany.
The purpose of the designation is to circumvent the Geneva Convention,
Relative to the treatment of prisoners of war.
---

Recycling,,,

http://www.press.umich.edu/jep/05-02/glos0502.html
Outside the National Archives building in Washington, D.C.
there are four statues, with an inscription under each:

°What is past is prologue
°Study the past
°The heritage of the past is the seed that springs forth the harvest of the future
°Eternal vigilance is the price of liberty

http://www.archives.gov/about/history/building-an-archives/images/statue-past.gif

Jan Rasmussen

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 02-08-06 10:16

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
> [...]
andre
> kilder siger. At Israel igen igen skider højt og helligt på

Hvad er de "internationale spilleregler"?

Genevekonventionen blev åbenbart ikke overtrådt af de allierede i
Hamburg, Hannover, Dresden o.s.v. så Israel er overhovedet ikke
begyndt (udover at Israel ikke engang kommer op på en måned i Irak i
civile ofre - men muslim/muslim tæller jo ikke "det er jo deres
kultur" som man siger)!

> Hvad er forresten grunden til at de skal
> smide bomber i samtlige byer i landet? Har de et arsenal der skal
bruges
> inden det rustner, eller hvad?

Det er en stammekrig, formålet med livet i stammerne er at hade "de
andre" så hvis man nu gik hen og vandt hvad skulle man så gøre med sin
kultur og resten af livet? Hellere lidt hærværk som bekræfter det man
tror om hinanden på på begge sider. Bevare status quo.

En krig stopper først når de der er villige til at dø for sagen har
gjort det - erfaringen fra tidligere Europæiske krige og den
Amerikanske borgerkrig siger at freden kommer når omkring 20% af
befolkningen i de involverede lande er døde. Der er *meget lang vej
endnu* i mellemøsten.

Vil vi virkeligt *have* "fred i mellemøsten" med den pris det vil
koste eller er det bedre med den daglige terror?

Valget er jo allerede taget: Kapitalen og Medierne lever af den
situation, der er nu. Befolkningen/vælgerne har set den samme
elendighed glide forbi på fjernsynet de sidste 30 år og er efterhånden
trætte af det - lige midt i maden også. Det bliver ved.

Fra : @

Dato : 01-08-06 19:20

On Tue, 1 Aug 2006 19:17:36 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>http://www.samidoun.org/?q=node/96
>http://www.samidoun.org/?q=node/89

og ????

nogle kort som viser at israelerne de fleste gange kan ramme hvad de
sigter efter

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 22:55

On Tue, 01 Aug 2006 20:20:08 +0200, @ skrev:

> og ????

Altid godt med et lille overblik.

> nogle kort som viser at israelerne de fleste gange kan ramme hvad de
> sigter efter

Jep. Ret trist at de vælger at ramme så mange civile mål, ikk?
Jeg mener, du synes jo, at det er groft, at Hizbollah rammer
civile mål ... eller?

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : @

Dato : 01-08-06 23:07

On Tue, 1 Aug 2006 23:54:37 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Altid godt med et lille overblik.

>Jep. Ret trist at de vælger at ramme så mange civile mål, ikk?

hvilke civile mål?

broer og veje er militære mål
det samme er sendemaster og oliedepoter

>Jeg mener, du synes jo, at det er groft, at Hizbollah rammer
>civile mål ... eller?

at sende bygevis at raketter mod beboelsesområder er groft ja
og ren og skær terror

Fra : Zeki

Dato : 01-08-06 23:27

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> at sende bygevis at raketter mod beboelsesområder er groft ja
> og ren og skær terror

"Israel has used artillery-fired cluster munitions in populated areas of
Lebanon"
http://www.hrw.org/english/docs/2006/07/24/isrlpa13798.htm

"The Israeli air strike on the southern Lebanese village of Qana in the
early hours of Sunday killed at least 54 Lebanese civilians, mostly
children"
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/5232434.stm

Så både USA og Israel kan tilføjes din terrorliste, javel.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-08-06 01:05

> [...]
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/5232434.stm
>
> Så både USA og Israel kan tilføjes din terrorliste, javel.

Det er jo vrøvl, se hvad artiklen siger:

The UN's emergency relief co-ordinator was highly critical of Israel's
strike in Qana, calling it "indiscriminate and excessive".

But Jan Egeland refused to absolve Hezbollah of a share of the blame,
reminding the group that using civilian areas as a base for military
operations had long been "illegal and immoral".

"It has been so for 100 years, simply for the very reason that you make the
women and children as much a target as you are yourself," Mr Egeland said.

However, Human Rights Watch said responsibility for Qana rested "squarely
with the Israeli military".

"Just because the Israeli military warned the civilians of Qana to leave
does not give it carte blanche to blindly attack," said Mr Roth. "It still
must make every possible effort to target only genuine combatants."

Så enten kan israelerne ramme en nål i en landsby, eller de må finde sig i
at der bliver sendt raketter fra den. Nu gør de vel så også det eneste
rigtige, nemlig går ind med soldater og ser direkte efter Hizbollah-folk, -
selv om det jo også bliver nærmest umuligt, når disse kan sidde i en
rokkestol og lege bedstefar med strikketøj. Nej, Israel burde bare finde sig
i at blive bombarderet, evt. burde de bede om nåde. Krig er svineri, - men
som man kunne se forleden, så er det langt alvorligere, at der bliver dræbt
400 libanesere end 400.000 sorte muslimer i Darfur. For ikke at tale om 2
mio ligegyldige kristne i Sydsudan, - nul ophidselse internationalt.

Fra : @

Dato : 02-08-06 14:09

On Wed, 2 Aug 2006 00:26:48 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>"Israel has used artillery-fired cluster munitions in populated areas of
>Lebanon"
>http://www.hrw.org/english/docs/2006/07/24/isrlpa13798.htm

sikkert, og de områder de bomber er de steder hvorfra der sendes
raketter mod Israel

>"The Israeli air strike on the southern Lebanese village of Qana in the
>early hours of Sunday killed at least 54 Lebanese civilians, mostly
> [...]

og der kommer flere og flere meldinger om at denne påståede bombning
var et dygtigt iscenesat nummer

bl.a. en journalist som er helt sikker på at de lig han så havde været
døde i mere end et døgn
skønt bombningen skulle være foregået bare 6-7 timer forinden

andre journalister undrer sig over at på trods af at der var ro i
området begyndte de palæstinensiske redningsfolk først deres arbejde
da det var blevet lyst nok til at filme

at stole 100% på hvad der kommer af informationer fra en krigszone kan
man ikke

jeg er temmelig overbevist om at bombningen i Kana er en gang
Pallywood som mellemøstens muhamedanere er kendt for at lave
mesterligt

>Så både USA og Israel kan tilføjes din terrorliste, javel.

nej

hvorfor i alverden skulle de dog det?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-06 02:00

On Wed, 02 Aug 2006 00:06:44 +0200, @ skrev:

> hvilke civile mål?
>
> broer og veje er militære mål
> det samme er sendemaster og oliedepoter

Hold da helt op. Findes der overhovedet civile mål i din
ordbog?

> at sende bygevis at raketter mod beboelsesområder er groft ja
> og ren og skær terror

Ja, og det gør israelerne jo i meget større omfang; men det er
måske ikke civile mål, når israelerne gør det?

Fra : @

Dato : 02-08-06 14:42

On Wed, 2 Aug 2006 03:00:21 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Hold da helt op. Findes der overhovedet civile mål i din
>ordbog?

jep

boligområder hvorfra der ikke føres krig

sygehuse hvor der ikke opholder sig sunde og raske soldater

>Ja, og det gør israelerne jo i meget større omfang; men det er
>måske ikke civile mål, når israelerne gør det?

og du nægter kategorisk at få øje på den kæmpeforskel der er på bevist
at sende nogle temmelig upræcise raketter ind i boligområder hvorfra
der ikke kæmpes

og på bevist at forsøge at nedkæmpe personel og affyringsramper, som
Hizbollah helt bevist anbringer blandt civile,

de civile tab i Libanon har Hizbollah eneansvaret for

men der er jo nogen i denne verden der er ligeglasde med fakta og alle
de forbrydelser Hizbollah og andre terrorister begår,

sålænge det bare går ud over USA eller Israel er der nogen som ikke er
så kræsne når de vælger sengekammerater

Fra : John

Dato : 04-08-06 15:13

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> at nedkæmpe personel og affyringsramper, som
> Hizbollah helt bevist anbringer blandt civile

- og hvor er de libanesiske myndigheder? Burde der ikke ha' være
et par raske libanesiske betjente, der sagde noget i denne
retning:

"Hovhov, I dér! Ka' I så se at komme væk med jeres ulovlige
fyrværkeri! Der er børn og gamle mennesker i området, og nogen
kunne jo komme til skade. Vent bare, til israelerne finder ud af,
hvad det er I render og laver!"

Men åbenbart var/er der jo ikke lov og orden i Libanon, og i
mellemtiden _har_ israelerne fundet ud af, hvad Hizbollah render
og laver i boligområderne.

Mvh John

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-08-06 13:31

On Wed, 02 Aug 2006 15:41:38 +0200, @ skrev:

> jep
>
> boligområder hvorfra der ikke føres krig
>
> sygehuse hvor der ikke opholder sig sunde og raske soldater

Det var ellers ikke meget; men hvad synes du så om Israels
bombardement af det kristne område i Beirut?

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : @

Dato : 05-08-06 13:41

On Sat, 5 Aug 2006 14:31:00 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Det var ellers ikke meget; men hvad synes du så om Israels
>bombardement af det kristne område i Beirut?

der må have befundet sig lønsomme mål

du kan jo prøve at spørge dig selv om Israels hær vil i avisen for at
masakrere civile hvis de kan undgå det eller ikke

dernæst kan du prøve at finde ud af hvem der muligheden for at vinde
mest sympati i verdenspresen når de kan fremvise døde børn

endda de samme børn flere gange

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-08-06 23:41

> [...]

> Jep. Ret trist at de vælger at ramme så mange civile mål, ikk?
> Jeg mener, du synes jo, at det er groft, at Hizbollah rammer

Utrolig så faktaresistent du fremstår. Hvor hange gange er det ikke
kommet frem at Hezbollah-svinene gemmer sig blandt civile?

Mener du så at det er underligt at civile mål bliver ramt af Israelske
våben?!?

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-06 02:06

On Wed, 2 Aug 2006 00:40:34 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Utrolig så faktaresistent du fremstår. Hvor hange gange er det ikke
> kommet frem at Hezbollah-svinene gemmer sig blandt civile?

Masser af gange. Hvad er dit problem lille ven? Når Israel
bomber civile mål hele vejen op til det nordligste Libanon,
hvorfra der sendes nul komma nul raketter mod Israel, er der
så nogen tvivl om, at Israel bomber civile mål?

> Mener du så at det er underligt at civile mål bliver ramt af Israelske
> våben?!?

Nejda. Jeg mener heller ikke, det er underligt, at Hizbollahs
bomber rammer civile mål i Israel. Der er bare en vis
uligevægt i forholdet, om jeg så må sige.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-08-06 02:12

> [...]

> hvorfra der sendes nul komma nul raketter mod Israel, er der
> så nogen tvivl om, at Israel bomber civile mål?

Jeg tror ikke du fattede budskabet, så du får den lige igen:

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-06 12:32

On Wed, 2 Aug 2006 03:11:55 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Jeg tror ikke du fattede budskabet, så du får den lige igen:
>
> "Hvor hange gange er det ikke kommet frem at Hezbollah-svinene gemmer
> sig blandt civile?"

Det svarede jeg vist temmelig tydeligt på. Du kan evt. tage
dine manglende læseevner op med din lokale støttepædagog.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-08-06 13:46

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Det svarede jeg vist temmelig tydeligt på. Du kan evt. tage
> dine manglende læseevner op med din lokale støttepædagog.

Det er dig der har brug for støttepædagog hvis du ikke fatter at de
civile områder det bliver ramt af bomber, huser Hezbolla-styrker. Israel
er absolut ingen grund til at gå efter civile alene.

Men tag du det op til debat med din støttepædogog, ok?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-08-06 13:32

On Wed, 2 Aug 2006 14:45:57 +0200, Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Det er dig der har brug for støttepædagog

Tsk tsk - selv din mudderkastning er til grin. Find dog selv
på noget i stedet for den der barnlige efterabning.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-08-06 17:10

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Tsk tsk - selv din mudderkastning er til grin. Find dog selv
> på noget i stedet for den der barnlige efterabning.

LOL - kan man ikke tåle sin egen medicin, hvad Henrik? :D

Fra : @

Dato : 02-08-06 14:45

On Wed, 2 Aug 2006 03:05:35 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Masser af gange. Hvad er dit problem lille ven? Når Israel
>bomber civile mål hele vejen op til det nordligste Libanon,

mener du Hizbollahs hovedkvarter i det sydlige Beirut et et civilt
mål?

mener du sendemaster er civile mål?

mener du broer og veje er civile mål?

mener du oliedepoter er civile mål?

>hvorfra der sendes nul komma nul raketter mod Israel, er der
>så nogen tvivl om, at Israel bomber civile mål?

hvilke?

>Nejda. Jeg mener heller ikke, det er underligt, at Hizbollahs
>bomber rammer civile mål i Israel. Der er bare en vis
>uligevægt i forholdet, om jeg så må sige.

åh det er med den på

den store dreng må ikke slå fra sig

selvom den midre dreng sparker ham over skinnebenet

Fra : Allan Riise

Dato : 02-08-06 14:49

@ wrote:

> mener du Hizbollahs hovedkvarter i det sydlige Beirut et et civilt
> mål?

Hvis det er Hizbollahs politiske hovedkvarter, så ja, Hizbollah er valgt
demokratisk ind i regering og lovgivende forsamling.

> mener du sendemaster er civile mål?

Det kan de være.

> mener du broer og veje er civile mål?

Hvis man opfordrer civilbefolkningen til at flygte, og derefter eller først
smadrer veje og broer, så er det hult.

> mener du oliedepoter er civile mål?

Ja, det er det da.

> hvilke?

Hele landsbyer og kvarterer i Beirut for, måske, at ramme et selvkørende
katusha batteri, det er at skyde gråspurve med kanoner.

> åh det er med den på
>
> den store dreng må ikke slå fra sig
>
> selvom den midre dreng sparker ham over skinnebenet

Den store dreng behøver jo ikke holde fast i kraven og stå og smadre ham
gentagne gange i hovedet med store fede guldringe ringe på fire fingre, han
kan nøjes med at holde ham på afstand.

--
Allan Riise

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-08-06 15:02

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Hvis det er Hizbollahs politiske hovedkvarter, så ja, Hizbollah er valgt
> demokratisk ind i regering og lovgivende forsamling.

I så fald er Hezbollah's raketangreb pÅ israel at betragte som en
krigserklæring, og så er Israels krig mod Hezbollah (eller Libanon?)
100% legitim og moralsk forsvarlig.

Fra : Allan Riise

Dato : 02-08-06 19:15

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> I så fald er Hezbollah's raketangreb pÅ israel at betragte som en
> krigserklæring, og så er Israels krig mod Hezbollah (eller Libanon?)
> 100% legitim og moralsk forsvarlig.

Det er den, sålænge man *kun* går efter militære mål.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 02-08-06 19:21

On Wed, 2 Aug 2006 20:15:03 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Det er den, sålænge man *kun* går efter militære mål.

Israel går kun efter militære mål

Fra : Allan Riise

Dato : 02-08-06 19:22

@ wrote:

> Israel går kun efter militære mål

Sludder og vrøvl, hvilket historien også vil være for eftertiden.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 02-08-06 19:28

On Wed, 2 Aug 2006 20:21:58 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Sludder og vrøvl, hvilket historien også vil være for eftertiden.

kan du komme med et eneste bevis på at Israel bevist har gået efter
andet end at udradere Hizbollah-terroristerne?

Fra : Allan Riise

Dato : 02-08-06 19:30

@ wrote:

> kan du komme med et eneste bevis på at Israel bevist har gået efter
> andet end at udradere Hizbollah-terroristerne?

De har bevist at de er fuldstændig ligeglad med at collateral damage er
hundredefold større end deres mål.

Det i sig selv er i strid med Genevekonventionen.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 02-08-06 19:52

On Wed, 2 Aug 2006 20:30:25 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>De har bevist at de er fuldstændig ligeglad med at collateral damage er
>hundredefold større end deres mål.

Israel er i krig med Libanon, at der sker skader i Libanon er en del
af det at føre krig

Fra : Jens G

Dato : 02-08-06 20:28

>De har bevist at de er fuldstændig ligeglad med at collateral damage er
>hundredefold større end deres mål.

Er det du mener at hvis en fjende beskyder dig fra en position hvor
der også er civile, eller civil område, så skal man bare finde sig i
det?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.