Kold fadøl ved stranden...Pas på
Fra : marrianne@soon.com

Dato : 01-08-06 17:58

En kold fadøl ved stranden...Nyd det så længe du kan..

Med islams fremmarch i Danmark kan du om nogle årtier være et kært
minde.

Indonesions Aceh-provins, der blev hårdt ramt af Tsunamien, har
indført sharia-lovgivning. Og en alkoholdrikkende synder har fået
varmet rygstykkerne med 40 stokkeslag.
Billede:
http://www.nytimes.com/imagepages/2006/08/01/world/01indo_CA2.ready.html
Tekst:
http://www.nytimes.com/2006/08/01/world/asia/01indo.html?_r=2&ref=world&oref=slogin&oref=slogin

PS: Ved et debatmøde i København for nogle par år siden bakkede
vores moderate imam Fatih Alev op om denne straf for alkoholindtag,
altså stokkeslag. Så det er ikke kun noget for udenlandske
talebanere.

Marrianne

Fra : JBH

Dato : 01-08-06 18:51

<marrianne@soon.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg ved ikke om det var en "and" men var der ikke en "dansk" (Outlandish?)
gruppe som forlangte at der ikke blev solgt øl under en koncert, så længe de
var på scenen ?

mvh
JBH

Fra : JBH

Dato : 01-08-06 18:57

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> gruppe som forlangte at der ikke blev solgt øl under en koncert, så længe

Jo fandme.

http://www.dr.dk/P3/P3Guld/2005/respekt/

"med det krav at der ikke serveres øl under koncerten "

men det er vel fordi de er afholdsmænd eller med i AA.

mvh
JBH

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 23:07

On Tue, 1 Aug 2006 19:56:56 +0200, JBH skrev:

> [...]
>
> "med det krav at der ikke serveres øl under koncerten "
>
> men det er vel fordi de er afholdsmænd eller med i AA.

Og bestemt ikke fordi de ønsker at pålægge andre deres sære
forestillinger.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."