Hizbollah nu udraderet i Sydlibanon
Fra : Joakim

Dato : 31-07-06 20:20

Kun få lommer af modstand tilbage.

Fortsættelse følger, (det er ikke gået op for verdenspressen endnu).

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-07-06 20:26

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> Kun få lommer af modstand tilbage.
>
> Fortsættelse følger, (det er ikke gået op for verdenspressen endnu).

Score one for the good guys!

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 20:31

On Mon, 31 Jul 2006 21:20:07 +0200, Joakim skrev:

> Kun få lommer af modstand tilbage.
>
> Fortsættelse følger, (det er ikke gået op for verdenspressen endnu).

Hizbollah nu udraderet i sydlibanon? Er der så også taget
højde for Israels justitsminister Haim Ramon, der udtalte:
"all those in south Lebanon are terrorists who are related in
some way to Hezbollah."?

Som han videre forklarede verdenen: "In order to prevent
casualties among Israeli soldiers battling Hezbollah militants
in southern Lebanon, villages should be flattened by the
Israeli air force before ground troops move in."

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : Joakim

Dato : 31-07-06 20:45

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> in southern Lebanon, villages should be flattened by the
> Israeli air force before ground troops move in."

Ærlig talt Svendsen. Du burde vide bedre end at referere til sådan en
gang åbenbar propaganda fra en hjernedød avis i Londonistan. Manden
skulle jo være en komplet idiot for at udtale ovennævnte holdning.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 20:50

On Mon, 31 Jul 2006 21:45:14 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ærlig talt Svendsen. Du burde vide bedre end at referere til sådan en
> gang åbenbar propaganda fra en hjernedød avis i Londonistan.

Londonistan?? Er det Dayly Telegraphs dækning af Hiams
udtalelser, du tænker på?
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/07/28/wmid28.xml

> Manden
> skulle jo være en komplet idiot for at udtale ovennævnte holdning.

Okay, vi kan være enige om, at manden er komplet idiot. Dit
andet snak forestiller jeg mig er en eller anden form for
apologering for idioten.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 20:54

On Mon, 31 Jul 2006 21:50:24 +0200, Henrik Svendsen skrev:

> [...]
>
> Okay, vi kan være enige om, at manden er komplet idiot. Dit
> andet snak forestiller jeg mig er en eller anden form for

Eller er det denne her, du tænker på:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/5219360.stm

Fra : Joakim

Dato : 31-07-06 21:09

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

Telegraph, BBC fører den samme anti-israelske redaktionelle linie. Kan
du henvise til andre kilder? (ikke fra UK)

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 31-07-06 21:39

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44ce636d$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>
> Telegraph, BBC fører den samme anti-israelske redaktionelle linie. Kan du henvise til andre kilder? (ikke fra UK)

Tror du, at de stadig er små sure over bombningen af King David hotellet,
eller ligger der noget andet bag.?

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,3-2277717,00.html
British anger at terror celebration
The commemoration of Israeli bombings that killing 92 people has caused offence

As Israel wages war against Hezbollah "terrorists" in Lebanon,
Britain has protested about the celebration by right-wing Israelis of
a Jewish "act of terrorism" against British rule 60 years ago this week.

The rightwingers, including Binyamin Netanyahu, the former Prime Minister,
are commemorating the bombing of the King David Hotel in Jerusalem,
the headquarters of British rule, that killed 92 people and helped to drive
the British from Palestine.

They have erected a plaque outside the restored building, and are holding
a two-day seminar with speeches and a tour of the hotel by one of the
Jewish resistance fighters involved in the attack.

Simon McDonald, the British Ambassador in Tel Aviv, and John Jenkins,
the Consul-General in Jerusalem, have written to the municipality, stating:
"We do not think that it is right for an act of terrorism, which led to the
loss of many lives, to be commemorated."

Jan Rasmussen

Fra : Allan Riise

Dato : 31-07-06 21:52

Joakim wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Telegraph, BBC fører den samme anti-israelske redaktionelle linie. Kan
> du henvise til andre kilder? (ikke fra UK)

https://liftwhileclimbing.wordpress.com/2006/07/27/some-lebanon-links/

http://www.newspress.com/Top/Article/article.jsp?Section=WORLD&ID=564776985533219789

Og der er masser af andre, google er din ven.......

--
Allan Riise

Fra : Joakim

Dato : 31-07-06 22:01

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> https://liftwhileclimbing.wordpress.com/2006/07/27/some-lebanon-links/

En henvisning til en blogger?

> http://www.newspress.com/Top/Article/article.jsp?Section=WORLD&ID=564776985533219789

Hvor følgende fremgår:

"The officials spoke on condition of anonymity because they were not
authorized to discuss such matters with media".

Behøver jeg fortælle dig hvad jeg mener om den form for journalistik
eller kan du selv regne det ud?

Fra : GB

Dato : 31-07-06 22:15

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in

> En henvisning til en blogger?

Bloggere kan skam være seriøse nok:

fra http://www.polit-blogs.net/:

Angantyrs hjørne
Anna Lyttiger
Daniel Pipes (DK)
Minut
mrandersson
Polemiken
Sappho
Snaphanen
Sobloggingwhat?
Spydpigen
Uriasposten
Ullas Blog
Zurückgeschossen

GB

Fra : GB

Dato : 31-07-06 22:24

GB <nospam@nospam.invalid> wrote in news:Xns9811EC72CD95Youremail@
130.227.3.84:

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in

> fra http://www.polit-blogs.net/:

Så er der lige bøhtosserne (sorteret tilnærmelsesvis efter bøhtossethed):

Frit Irak Blog (Carsten Kofod)
Humanisme.dk (Runemanden)
MODSPIL (Carsten Agger)
En mavepuster til det officielle Danmark (Allan Riises bror)
Raapil unblogged (Raapil)
Onkel Henning læser avis

GB

Fra : Joakim

Dato : 01-08-06 07:25

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in

> Bloggere kan skam være seriøse nok:

Helt bestemt, men de fleste bloggere er som regel stærkt subjektive og
derved mindre egnet som kildegrundlag.
..

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 03:20

On Mon, 31 Jul 2006 22:08:56 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Telegraph, BBC fører den samme anti-israelske redaktionelle linie. Kan
> du henvise til andre kilder? (ikke fra UK)

Er det din påstand, at Telegraph og BBC lyver i denne sag?

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Tim

Dato : 01-08-06 03:54

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Er det din påstand, at Telegraph og BBC lyver i denne sag?

Næppe mere end DR.

BBC er jo kendt for at være troværdig. Det har de sidste års skandaler været
vidneudsagn for.

Tim

Fra : Joakim

Dato : 01-08-06 07:24

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Er det din påstand, at Telegraph og BBC lyver i denne sag?

Måske, sandsynligvis. I denne sag gør de sig i hvert fald skyldige udi
leveringsdygtig underlødig journalistik. Min påstand er, at hvis
Israels justistsminister havde stillet sig op og udtrykt sådanne
holdninger til offentligheden, ville han have begået politisk
selvmord.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 14:15

On Tue, 1 Aug 2006 08:24:15 +0200, Joakim skrev:

> [...]
> Israels justistsminister havde stillet sig op og udtrykt sådanne
> holdninger til offentligheden, ville han have begået politisk

Jeg må le. Hvis BBC og Telegraph havde leveret en løgn her, så
ville den israelske regering været gået helt amok. Har du hørt
dem protestere?

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Joakim

Dato : 01-08-06 15:36

> Jeg må le. Hvis BBC og Telegraph havde leveret en løgn her, så
> ville den israelske regering været gået helt amok. Har du hørt
> dem protestere?

Hvilket ramaskrig ville ikke have genlydt fra alverdens velmenere,
politikere osv. hvis manden vitterligt havde givet udtryk for den
holdning offentligt. Har du hørt dem protestere?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 23:14

On Tue, 1 Aug 2006 16:35:49 +0200, Joakim skrev:

> [...]
> politikere osv. hvis manden vitterligt havde givet udtryk for den
> holdning offentligt. Har du hørt dem protestere?

Jeg har hørt masser protestere, og jeg har ikke hørt en eneste
benægtelse fra israelsk side. Holder du stadig på, at BBC og
Telegraph er fuld af løgn?

Desuden - jeg kan give dig masser af forrykte udtalelser fra
israelske politikere gennem tiderne. Udtalelser der åbenbart
"sjovt nok" ikke var videre overraskende for vestlige medier,
der nøjedes med blot at notere dem.

Så må folk jo selv tænke deres. Ligesom du tænker dit - at det
bare er løgn.

Interesseret i nogen flere svedige citater fra israelske
politikere?

Fra : Joakim

Dato : 02-08-06 16:34

> [...]

> bare er løgn.
>
> Interesseret i nogen flere svedige citater fra israelske

Nej tak. Jeg melder pas her.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-08-06 09:01

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Er det din påstand, at Telegraph og BBC lyver i denne sag?

Det er vel efterhånden ligegyldigt, hvad han tror. Hovedsagen er, at ingen
andre tror det.

Fra : @

Dato : 01-08-06 14:21

On Tue, 1 Aug 2006 10:00:53 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

>Det er vel efterhånden ligegyldigt, hvad han tror. Hovedsagen er, at ingen
>andre tror det.

jeg vil gerne vide hvorfor nogen forestiller sig at aviser skriver
sandheden?

aviser skriver det der sælger

og lige nu kan alt som er til skade for Israel sælges uanset om det er
sandt eller ej

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : konrad

Dato : 01-08-06 08:36

> [...]
>
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Telegraph, BBC fører den samme anti-israelske redaktionelle linie. Kan du

"Londonistan"? Man jo tror knap sine egne øjne, endda selvom man er
forberedt på lidt af hvert fra din side.

Jeg troede for så vidt heller ikke mine egne øjne (og ører) søndag morgen,
da Netanyahu tonede frem på SkyNews i et liveinterview. Han deler
tilsyneladende din dybe foragt for englænderne, for han talt konsekvent om
"us", "we" og "you". Ingen pardon der. I ramme alvor vævede han sig ud i en
længere forklaring om hvordan "you" (altså englænderne) også (altså i
forbindelse med Qana) havde bombet civile tyskere under anden verdenskrig.
Efterfølgende kastede han en lodret løgn på bordet, da han fortalte hvordan
"you" også havde bombet Shellhuset i København under WWII (han kaldte det et
"hospital") og påstod at "23 danish children were burn to death" (direkte
antydende at briterne havde dræbt danske børn med fulgt overlæg). Altsammen
skulle implicere det retfærdige i de libanesiske civile tab, for det var
naturligvis dette emne SkyNews-journalisten spurgte til, på flere
forskellige måder. Netanyahu afsluttede med at konstatere, at vi jo ikke med
sikkerhed kunne vide om angrebet i Qana var "inappropriate", for vi vidste
jo ikke, om der var eller ikke var affyret raketter fra lige netop dette
hus!!(??)

Det er tydeligvis ikke kun onde britiske journalister der siger tendentiøse
ting, diplomatisk formuleret, i de britiske medier - det klarer israelske
politikere udmærket selv.

Fra : Frank

Dato : 01-08-06 11:09

Hej
"konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kaldte det et "hospital") og påstod at "23 danish children were burn to
> death" (direkte antydende at briterne havde dræbt danske børn med fulgt

Han tager nu ikke helt fejl, bortset fra at det var en skole og ikke et
hospital:

I 1945 besluttede man fra dansk og allieret side at bombe Shellhuset, den
tyske besættelsesmagts hovedkvarter, da det var i besiddelse af store dele
af modstanderens arkiver. Bombardementer lykkedes, men medførte en
forfærdelig tragedie. Den 21. Marts kl. 11.16 kom den første af tre bølger
britiske fly; en af de sidste maskiner ramte en lysmast ved Enghavevej, to
bomber udløstes og ramte en ejendom på Sønder Boulevard. Huset blev ødelagt,
og ni personer omkom. To bomber yderligere faldt ud af flyet og ramte en
villa på Henrik Ibsens Vej. Her omkom fire, men maskinen styrtede ned ved
Den franske Skole og eksploderede. Da den næste bølge af bombemaskiner kom,
troede flere af piloterne, at røgen fra Den franske Skole var bombemålet.
Flere af flyene kastede deres bomber mod skolen og kvarteret omkring denne.
86 børn og 13 voksne blev dræbt.

Skolen blev ledet af Saint Joseph-nonner fra Chambery hvilket kan være
grunden til at han tror et er et hospital.

Mvh
Frank

--
Husk at krigen i Irak er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo.

Fra : John

Dato : 01-08-06 11:32

"Frank" <far@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Skolen blev ledet af Saint Joseph-nonner fra Chambery hvilket
> kan være grunden til at han tror et er et hospital.

".. De største tab var derfor på Den Franske Skole (den katolske
skole, Jeanne d'Arc Skolen), hvor 86 børn og 18 voksne - flere af
dem nonner - omkom. 900 personer mistede deres hjem i kvarteret
..."

http://da.wikipedia.org/wiki/Shellhusbombardementet#F.C3.B8lgerne_p.C3.A5_Frederiksberg

Ulykken blev selvfølgelig dygtigt udnyttet af den nazistiske
propaganda: Englænderne bomber bevidst kvinder og børn!

Er der ligesom noget bekendt over begivenheden og sætningen?

Måske kan den opmærksomme læser endda finde lighedspunkter mellem
nazi-propagandaen og hezbollah-fascisternes propaganda..?

Mvh John

Fra : @

Dato : 01-08-06 14:27

On Tue, 1 Aug 2006 12:31:32 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>"Frank" <far@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>

>Måske kan den opmærksomme læser endda finde lighedspunkter mellem
>nazi-propagandaen og hezbollah-fascisternes propaganda..?

"Mein Kampf" er nok ikke for ingenting en virkelig bestseller i den
arabiske verden

Fra : Joakim

Dato : 01-08-06 13:24

> [...]
>
> "Londonistan"? Man jo tror knap sine egne øjne, endda selvom man er
> forberedt på lidt af hvert fra din side.

Har du set BBC's reportager af krigen? Her kan man da virkelig tale om
hverken at tro sine egne øjne og ører.

> [...]
> "inappropriate", for vi vidste jo ikke, om der var eller ikke var
> affyret raketter fra lige netop dette hus!!(??)

Du finder ikke en eneste israelsk politiker, som kunne drømme om at
retfærdiggøre tragedien i Qana. Du lægger mere i Netanyahu's ord end
de kan bære.

Fra : konrad

Dato : 08-08-06 10:27

> Har du set BBC's reportager af krigen? Her kan man da virkelig tale om
> hverken at tro sine egne øjne og ører.

Det har jeg desværre ikke. Der er åbenbart nogle i lokalområdet der mener vi
hellere skal have "ROJ TV" og lignende kanaler, fremfor BBC Har pt kun
Sky og CNN af de internationale nyhedskanaler.

> Du finder ikke en eneste israelsk politiker, som kunne drømme om at
> retfærdiggøre tragedien i Qana. Du lægger mere i Netanyahu's ord end
> de kan bære.

Muligvis. Men det var altså det han sagde. Andre har jo fremført lignende
argumenter. Jeg synes virkelig Israel har alverdens gode grunde til at svare
hårdt igen, men at retfærddigøre tilfælde af overdimensioneret fremfærd ved
at henvise til de midler der blev taget i anvendelse, da verdenshistoriens
mest brutale og krigeriske ideologi/supermagt skulle nedkæmpes, er absurd.

Israel har ifølge mine oplysninger et fuldkommen 100% opdateret
3D-computersystem over hele Libanon, hvor de f.eks kan øve/teste operationer
inden de realiseres fysisk, og de kæmper imod 5-6.000 (??)
Hizbollah-partisaner. Det burde være muligt at nedkæmpe denne modstand, uden
at gøre "Dresden om igen", for nu at illustrere det absurde.

Fra : Jesper

Dato : 01-08-06 16:19

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Telegraph, BBC fører den samme anti-israelske redaktionelle linie. Kan
> du henvise til andre kilder? (ikke fra UK)

BBC har altid været kendt for sin upartiskhed og høje jounalistiske
niveau og moral.
Men selvfølgelig: Zionisterne og deres proselytter betegner alle der
ikke ukritisk gengiver den zionstiske version af sandheden for at være
anti-israelske.
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-06 02:25

> [...]

> Telegraph, BBC fører den samme anti-israelske redaktionelle linie. Kan
> du henvise til andre kilder? (ikke fra UK)

Her kommer nogen flere kilder:

http://www.rabble.ca/columnists_full.shtml?x=51569 (Canada)
http://www.counterpunch.org/barghouti08012006.html (Amerika)
http://www.hrea.org/lists/display.php?headline_id=4258&language_id=1
http://hrw.org/english/docs/2006/07/31/isrlpa13882_txt.htm
http://www.reliefweb.int/rw/RWB.NSF/db900SID/EKOI-6S85DC?OpenDocument
(Schweiz)
http://www.canadiandemocraticmovement.ca/displayarticle906.html
(Canada)
http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/HRW/f367bb39f880a02ab281d7155dc08b44.htm
(Reuter)
http://www.ipsnews.net/news.asp?idnews=34158 (Italien)

osv osv jeg kan give dig flere hundrede af den slags

Nå - er det stadig løgn?

Fra : Joakim

Dato : 02-08-06 16:01

> [...]
> (Reuter)
> http://www.ipsnews.net/news.asp?idnews=34158 (Italien)
>
> osv osv jeg kan give dig flere hundrede af den slags

Du er jo gået helt besærk med at finde kilder til understøttelse af
Telegraph/BBC's samstemmende oplysninger. Lidt ærgeligt dog at ingen
af dine mange kilder kaster nyt lys over sagen.

Prøv at se om du kan forstå det her.

Ramons udtalelser er baseret på andenhåndsberetninger fra anonyme
kilder. Måske har han vitterlig sagt disse ord i et øjebliks
ophidselse i et lukket møde, måske har han ikke. Har Ramon vedkendt
sig sine udtalelser offentligt? Har han undskyldt? Har han dementeret?
Nej, det har han nemlig ikke. Ergo er der ikke noget at komme efter.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-08-06 13:40

On Wed, 2 Aug 2006 17:00:50 +0200, Joakim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Du er jo gået helt besærk med at finde kilder til understøttelse af
> Telegraph/BBC's samstemmende oplysninger.

Du bad jo om flere kilder. Hvad havde du regnet med?

> Lidt ærgeligt dog at ingen
> af dine mange kilder kaster nyt lys over sagen.

Du må se at få dig nogen briller uden zionistfilter.

> Prøv at se om du kan forstå det her.
>
> Ramons udtalelser er baseret på andenhåndsberetninger fra anonyme
> kilder.

Hvor har du dog det fra? Han kom med udtalelserne på Israeli
Army Radio.

> [...]
> sig sine udtalelser offentligt? Har han undskyldt? Har han dementeret?
> Nej, det har han nemlig ikke. Ergo er der ikke noget at komme efter.

Suk - du er jo umulig med din hæmnings og bevidstløse
apologering, og sikke en konspirationsteori, du dog har fået
brygget sammen.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Joakim

Dato : 05-08-06 15:25

> [...]
>>> (Reuter)

> Du bad jo om flere kilder. Hvad havde du regnet med?

1, max 2 kilder.

> Du må se at få dig nogen briller uden zionistfilter.

Ok.

Fra : Jesper

Dato : 31-07-06 21:18

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> Kun få lommer af modstand tilbage.
>
> Fortsættelse følger, (det er ikke gået op for verdenspressen endnu).

Der er kun lommer af /israelsk/ modstand tilbage i Libanon, israelerne
opgav at indtage Bin Jibal efter de havde mistet 9 mand. Israelske
elitetropper kom under så voldsom angreb at de kun fik 7 timers søvn på
2 dage og slet ingen mad. Under tilbagetrækningen kl. 03:00 var
tropperne 4 timer om at rykke 5 km tilbage til den israelske grænse
fordi de var under konstant angreb, Hizbollamilitsen var konstant over
dem. Iflg. Ritzau omtaler de israelske elitetropper Hizbollah
militsmændene med respekt som "soldater". Som en af dem udtaler: "De ved
hvad de gør, det er hårdt!"

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 03:22

On Mon, 31 Jul 2006 22:17:42 +0200, Jesper skrev:

> [...]
> dem. Iflg. Ritzau omtaler de israelske elitetropper Hizbollah
> militsmændene med respekt som "soldater". Som en af dem udtaler: "De ved

De der elitetropper er nok ikke så 'elite', når det kommer til
stykket. Det går bedre med at massemyrde uskyldige libanesiske
kvinder og børn fra luften.

Fra : Tim

Dato : 01-08-06 03:56

> De der elitetropper er nok ikke så 'elite', når det kommer til
> stykket. Det går bedre med at massemyrde uskyldige libanesiske
> kvinder og børn fra luften.

FOR HELVEDE SVENDSEN!!

Det aner du _intet_ om. Jeg havde ellers udpeget dig som een, der ikke tog
lort i munden og bare spyttede det ud igen????

Tim

Fra : Tony

Dato : 01-08-06 04:07

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det aner du _intet_ om. Jeg havde ellers udpeget dig som een, der ikke tog
> lort i munden og bare spyttede det ud igen????

Så hellere synke lorten, end '' at tabe ansigt''. ????

Tony

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 14:22

On Tue, 1 Aug 2006 04:56:05 +0200, Tim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> FOR HELVEDE SVENDSEN!!
>
> Det aner du _intet_ om. Jeg havde ellers udpeget dig som een, der ikke tog
> lort i munden og bare spyttede det ud igen????

Sikke en reaktion.

1. Det er ikke særlig elite i mine øjne at få røvfuld.
2. Det er en hulens masse uskyldige kvinder og børn israelsk
militær får myrdet i disse dage.
3. Luftbombardementet af disse uskyldige løber ikke ind i de
røvfulde 'elite'-soldaterne får.
4. Ergo det går meget bedre.
5. Så hvad er det egentligt du reagerer så kraftigt over?

Fra : @

Dato : 01-08-06 14:43

On Tue, 1 Aug 2006 15:22:14 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>2. Det er en hulens masse uskyldige kvinder og børn israelsk
>militær får myrdet i disse dage.

hvis der er nogen som er skyld i dødsfald i Libanon lige nu er det de
Syrisk financierede Hizbollah-forbrydere der bruger Libanons
civilbefolkning som skjold og skjul i Syriens krig mod Israel

så hvis du er forarget over at folk dør i Libanon så beklag dig til
syrerne

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 14:48

On Tue, 01 Aug 2006 15:42:48 +0200, @ skrev:

> hvis der er nogen som er skyld i dødsfald i Libanon lige nu er det de
> Syrisk financierede Hizbollah-forbrydere der bruger Libanons
> civilbefolkning som skjold og skjul i Syriens krig mod Israel

Med den slags argumenter, så er det også helt og aldeles
rimeligt, at Hizballah bomber løs på israelske civile. Du har
hæmningsløs taget collaterel-spinnet til dig. For den ene
side.

> så hvis du er forarget over at folk dør i Libanon så beklag dig til
> syrerne

Der er tydeligvis ingen ende på din apologering af Israels
forbrydelser.

Fra : @

Dato : 01-08-06 18:11

On Tue, 1 Aug 2006 15:48:19 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Med den slags argumenter, så er det også helt og aldeles
>rimeligt, at Hizballah bomber løs på israelske civile. Du har
>hæmningsløs taget collaterel-spinnet til dig. For den ene
>side.

vås

Israels hær flåde og flyvevåben gemmer sig ikke bag civile

der er den afgørende forskel

>Der er tydeligvis ingen ende på din apologering af Israels
>forbrydelser.

hvilke forbrydelser?

at forsavre sig mod angreb kan aldrig blive en forbrydelse,

at Hizbollah-forbryderne ud over deres beviste angereb på civile
også med alle midler forsøger at gøre de civile tab i Libanon så store
som muligt viser jo tydeligt hvilken ondskabsfuld rotterede disse
Hizbollah-hyæner er

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 23:17

On Tue, 01 Aug 2006 19:10:43 +0200, @ skrev:

> vås
>
> Israels hær flåde og flyvevåben gemmer sig ikke bag civile

Det gør de da. Der er masser af israelske soldater, der går
rundt mellem civile i de israelske byer. Det er det, du kalder
at gemme sig blandt civile, ikk'?

> hvilke forbrydelser?

Nedmejning af en masse civile libanesere f.eks. Ødelæggelse af
en masse libanesisk infrastruktur - som f.eks. ødelæggelse af
et større oliedepot med stor forurening af Libanons
kyststrækning til følge. Der er masser. Har du virkelig den
forestilling, at Israel ikke har begået nogen forbrydelser?

> at forsavre sig mod angreb kan aldrig blive en forbrydelse,

Nejda - men nu er der jo heller ikke meget angreb over de ting
jeg nævnte.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : @

Dato : 02-08-06 13:57

On Wed, 2 Aug 2006 00:17:18 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Det gør de da. Der er masser af israelske soldater, der går
>rundt mellem civile i de israelske byer. Det er det, du kalder
>at gemme sig blandt civile, ikk'?

>Nedmejning af en masse civile libanesere f.eks.

det sludder har du jo ikke belæg for

>Ødelæggelse af
>en masse libanesisk infrastruktur - som f.eks. ødelæggelse af
>et større oliedepot med stor forurening af Libanons
>kyststrækning til følge.

veje broer olie(brændstof) sendemaster bliver brugt af de kæmpende og
er fuldt legitime mål i en krig

hvis Libanon ikke kan tåle øretæver skal de afholde sig fra at angribe
andre

>Der er masser. Har du virkelig den
>forestilling, at Israel ikke har begået nogen forbrydelser?

jo de har tilladt at en terrrorbande har oprustet lige nord for deres
grænse

>Nejda - men nu er der jo heller ikke meget angreb over de ting
>jeg nævnte.

at ramme broer veje og sendemaster er da den rene krigsførelse

Fra : John

Dato : 01-08-06 04:13

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det går bedre med at massemyrde uskyldige libanesiske
> kvinder og børn fra luften.

Nåh, islam-fascisterne klarer da helt fint at masse-myrde
uskyldige civile i restauranter og busser mm, uden brug af
luftvåben. Så dét...

Hvor mange muslimer masse-myrdes hver eneste dag af andre
muslimer, bare i Iraq? Så'n en halv hundrede stykker, eller så'n?

Smut du hellere ned og hjælp vennerne, Svendsen, og tag gutterne
fra vinstuen med, så I kan få en dag ud af det!

John

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 14:25

On Tue, 1 Aug 2006 05:13:07 +0200, John skrev:

> Nåh, islam-fascisterne klarer da helt fint at masse-myrde
> uskyldige civile i restauranter og busser mm, uden brug af
> luftvåben. Så dét...

Ingen tvivl om det. De er bare ikke så gode til det som det
israelske militær.

> Hvor mange muslimer masse-myrdes hver eneste dag af andre
> muslimer, bare i Iraq?

Mange - vil du hellere tale om den konflikt?

> Så'n en halv hundrede stykker, eller så'n?

For tiden dør ca. 100 irakere om dagen i den pågående
borgerkrig - inklusiv hvad amerikanerne får nakket.

> Smut du hellere ned og hjælp vennerne, Svendsen, og tag gutterne
> fra vinstuen med, så I kan få en dag ud af det!

Uhm ... jeg elsker når din slags skriver sådan noget. Bliv ved
med det.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : @

Dato : 01-08-06 14:05

On Tue, 1 Aug 2006 04:22:15 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

en masse

hvis du er utilfreds med den igangværende konflikt så beklag dig til
forbryderne Syrien og Hizbollah

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 14:26

On Tue, 01 Aug 2006 15:05:10 +0200, @ skrev:

> [...]
> <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
> en masse
>
> hvis du er utilfreds med den igangværende konflikt så beklag dig til

Jeg beklager mig skam over alle parterne. Mest over dem der er
mest blodigt urimelige. Hvordan med dig?

Fra : @

Dato : 01-08-06 14:45

On Tue, 1 Aug 2006 15:25:50 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Jeg beklager mig skam over alle parterne. Mest over dem der er
>mest blodigt urimelige. Hvordan med dig?

aha

og det er jo så dem der fuldt bevist har sendt over 1500 raketter mod
civile i Israel

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 14:50

On Tue, 01 Aug 2006 15:44:32 +0200, @ skrev:

> aha
>
> og det er jo så dem der fuldt bevist har sendt over 1500 raketter mod
> civile i Israel

Ja, og jeg finder Hizballahs drab af uskyldige civile
israelere lige så afskyvækkende som Israels drab af uskyldige
civile libanesere. Jeg forstår, at du ser mere ensidigt på det
forhold.

Fra : @

Dato : 01-08-06 18:14

On Tue, 1 Aug 2006 15:50:14 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Ja, og jeg finder Hizballahs drab af uskyldige civile
>israelere lige så afskyvækkende som Israels drab af uskyldige
>civile libanesere. Jeg forstår, at du ser mere ensidigt på det
>forhold.

aldeles ikke, men når Hizbollah-forbryderne vælger at gemme sig blandt
civile er det dem der har hele skylden for de civile tab,

hvis Hizbollah optrådte i uniform som gjorde at man kunne kende dem
fra civile
og ydermere lod være med at anvende boligområder til depoter og til
krig kunne man måske forsvare deres handlinger,

men sådan som Hizbollah lige nu optræder er de at sammenligne med alle
andre usle forbrydere

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 23:18

On Tue, 01 Aug 2006 19:14:27 +0200, @ skrev:

> aldeles ikke,

Så lad mig høre dig komme med noget kritik af Israels handlen
i denne krig.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : @

Dato : 02-08-06 13:59

On Wed, 2 Aug 2006 00:18:13 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Så lad mig høre dig komme med noget kritik af Israels handlen
>i denne krig.

at de ikke også bekriger dem som i virkeligheden står bag krigen og
forsyner Hizbollah med våben

i virkeligheden er det jo Syrien der pr. fjernbetjente terrorister i
Libanon fører krig mod <israel

Fra : Jesper

Dato : 01-08-06 16:19

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> De der elitetropper er nok ikke så 'elite', når det kommer til
> stykket. Det går bedre med at massemyrde uskyldige libanesiske
> kvinder og børn fra luften.

Nu ville jeg ikke lægge skylden på de menige israelske soldater: De
virkelige forbrydere sidder meget højere oppe i hierakiet. Det er i den
israelske regering og militærledelse besluningerne som slår i
hundredevis af civile libanesere ihjel træffes.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 01-08-06 16:52

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse news:1hjehiy.8o9z341649d6oN%spambuster@users.toughguy.net...

> [...]
> israelske regering og militærledelse besluningerne som slår i
> hundredevis af civile libanesere ihjel træffes.

Nu vi er ved soldater,,,

http://www.haaretz.com/hasen/spages/744379.html
Soldier sentenced to 28 days for refusing to serve in Lebanon

The first person to refuse to do army service during the current fighting was
sentenced Sunday to 28 days in a military prison. According to the refusal
organization Yesh Gvul, which issued a public statement Sunday urging others
to follow in Amir Fester's footsteps, more than 10 other people have contacted
the organization about the possibility of refusing to serve.

While some of them have answered reserve duty call-ups and are participating
in military training, they have said that they will not take part in the fighting,
according to organization spokesman Yishai Menuchin.

Sunday's bombing in Qana sparked an immediate surge in Israeli opposition
to the fighting in Lebanon. Spontaneous demonstrations and petitions were
organized within hours, and drew more people than the organized demonstrations
of the previous two weeks.

One of the demonstrations, organized by senior officials from Meretz, took place
in front of the Defense Ministry compound in the Kirya in Tel Aviv.

Dozens of members and top officials of the party protested despite Meretz's
official position, which for the moment is one supporting the Lebanon offensive.

Demonstrators held signs which read, "Cease-fire now," calling for immediate
negotiations with Lebanon and Syria. Another sign was emblazoned with,
"We are a strong but thinking homefront."

"We wanted to protest the foolishness of this war," attorney Yifat Solel, who
also serves on the Meretz board of directors, told Haaretz. "It's obvious that a
military operation would cause the harming of innocents, and that the most
significant achievement would be reached only through diplomatic negotiations."

More than 600 people, including Israeli professors and senior Meretz party officials,
have signed an international petition calling for an immediate, unconditional cease-fire
in Lebanon, Gaza and the West Bank. Among the signatories to this petition is former
Meretz MKs Naomi Chazan.... [cut]

Jan Rasmussen

Fra : @

Dato : 01-08-06 18:31

On Tue, 1 Aug 2006 17:19:26 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Nu ville jeg ikke lægge skylden på de menige israelske soldater

nå endelig har du indset at det er Syrien Iran og Hizbollah som er
forbryderne

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 23:21

On Tue, 1 Aug 2006 17:19:26 +0200, Jesper skrev:

> [...]
> israelske regering og militærledelse besluningerne som slår i
> hundredevis af civile libanesere ihjel træffes.

Jeg er næsten enig; men vil ikke betragte menige israelske
soldater, der begår/medvirker krigsforbrydelser, som skyldfri.

En jagerpilot der kaster styrer sit missil ind i kraftværk med
en masse forurening til følge er i mine øjne en forbryder.
Også selvom han bare handlede efter ordre.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : @

Dato : 02-08-06 14:00

On Wed, 2 Aug 2006 00:20:51 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>en masse forurening til følge er i mine øjne en forbryder.
>Også selvom han bare handlede efter ordre.

hvornår er det blevet en krigsforbrydelse at ramme fjendes
forsyninger?

Fra : Joakim

Dato : 06-08-06 07:15

> Kun få lommer af modstand tilbage.
>
> Fortsættelse følger, (det er ikke gået op for verdenspressen endnu).

Ovenstående indlæg var skrevet lige efter at Olmert holdt sin
tv-transmitteret tale til Knesset og den israelske befolkning.

Olmert har desværre vist sig at være en komplet idiot, som man ikke
kan regne med. Heraf mit misvisende indlæg.

Idioten vil efter alt at dømme gå over i historien som den værste
israelske premierminister siden Eshkol, (1963-69).

http://en.wikipedia.org/wiki/Levi_Eshkol