Sindsyg-definition er svær, men mulig
Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 14:03

Sindsyg-definition er svær, men mulig

To grupper er nemme, de der selv søger psykiaterhjælp og dem der er
voldelige fordi de hører stemmer - fx de "binde-gale".

Andre er udstødte landsby- og storby-tosser.

En nødvendig men ikke tilstrækkelig betingelse er her U-LOGIK, tosser
er ufornuftige i extrem grad, evt pletvis. De kan have tvangstanker,
der i modsætning til religioneer og ideologier er sjældne.

Politiken nævnte igår et par spøjse idiosynkrasier - bla hos to
popsangere. Madonna, der skal på turne til Horsens forlanger at
hotelværelser hun benytter har indsat spritny toiletsæder i uåbnet
fabriks-plastik - hun frygter infektion, hvis renligheden er mindre
end som så.

Hvis Pasteur havde foreslået sådant, kunne man overveje om måske i
fremtiden alle ville være så hygiejne-fanatisk og at det vil forebygge
særlig infektion - men her er der tale om primadonnaens "vilje til
magt" og medieopmærksomhed-påkaldende påfund.

James Brown truede engang sit publikum med ladt pistol, fordi han
mente at en af dem havde formastet sig til at bruge hans private
toilet tsk tsk.

Folks fobi mod mine eksperimenter har sindsygens præg: ulogik. Men
indgår i popvidenskabs og vandrerhistoriers "religion" og er for
udbredte til at psykiatere forsker i dem.

En tysk videnskabelig bestsellerforfatter insisterer at mennskeheden
om årtusinder vil bebrejde os at have efterladt akraftværker med "dødelig
stråling". Men ingen er døde, af oplagret affald, for det oplagres
gennemtænkt.

Journalister i alle dagblade taler for tiden om "blodige kulminer i
Columbia" som vi importerer brændsel fra - men antal dødsfald i disse
er som i europæiske miner for 100 år siden og ikke en % af % af % af
nogen mine har været rød af blod.

Det sidste er uspekuleret sensationsskabende overdrivelse og
næsten-lodret løgn

og iøværigt gælder at når et stort antal personer med status tager et
nok-så-tåbeligt skræmmebillede alvorligt, så er det ikke sindsygt.

Logik-mangel kan være del af sindsyge hvis personn er udstødt fx
FATTIG.

At kalde mit tag eller mit skriv sindsyg er SMAG OG BEHAG, jeg såres
ikke af anklagen og medlidenhed piner mig ikke - den er blot dum - det
er den del af mit kald ar at være som Holberg og _Sokrates og få
intolerance og snævertsyn frem i lyset

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 15:25

> [...]
> ikke af anklagen og medlidenhed piner mig ikke - den er blot dum -
> det er den del af mit kald ar at være som Holberg og _Sokrates og få

At en svær definition ikke forsøges udviklet i psykiatrilærebøgerne
skyldes, at læger så let kommer ud i selvmodsigelser - og at lægers
job bl.a. er at skabe alibi til mobning udfra lynch-skabende fordomme,
som afvigere er bange for og derfor er afvigere ikke så oprørske og
farlige for the establishment som ellers

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 15:41

Bo Warming wrote:
> Sindsyg-definition er svær, men mulig

Sindslidelser er vanskelige at definere. Samtidig er det ikke et
område, hvor nogen har lyst, at tage fejl. Men begge dele er mulige.

> To grupper er nemme, de der selv søger psykiaterhjælp og dem der er
> voldelige fordi de hører stemmer - fx de "binde-gale".

Det er også ret overskueligt, når mennesker optræder
selvmutilerende, skærer sine arme,
dunker hovedet ind i alt omkringstående. Katatoniske
stillingspositioner er let genkendelige. Når CIA eller FBI er på
jagt, efter hr.Hansen, som samtidig må beskytte sig mod stråler, er
det heller ikke vanskeligt. Der er flere varaiationer, som ikke er
vanskelige at afdække.

> [...]

> er ufornuftige i extrem grad, evt pletvis. De kan have tvangstanker,
> der i modsætning til religioneer og ideologier er sjældne.

OCD er tvangstanker som omsættes i handling. Men diagnosen
forudsætter at vedkommende selv oplever tilstanden som hæmmende eller
problematisk.

Det er fuldstændig korrekt, Bo Warming, at det hensigtsmæssige er en
væsentlig indikator på, hvornår noget er sygdom. Samtidig er det
ikke altid tilfældet. Det er ikke nødvendigvis uhensigtsmæssigt, at
have psykopatiske træk, som erhvervsleder, og mange er da også endt
op i lederpositioner. Psykopati omfatter egenskaber, som er forførende
og charmerende, når det kan betale sig.

> [...]
> særlig infektion - men her er der tale om primadonnaens "vilje til
> magt" og medieopmærksomhed-påkaldende påfund.

Læste samme artikel. Man kan håbe for Madonna, at det er netop et
mediestunt.
Hvis ikke, er det bekymrende.

> [...]

> indgår i popvidenskabs og vandrerhistoriers "religion" og er for
> udbredte til at psykiatere forsker i dem.

Jeg har ikke kendskab til samtlige eksperimenter. Men ved dem, jeg har
iagttaget, her,
må jeg give dig ret. Netop fordi reaktionerne eller adfærden er så
almindeligt forekommende, går de hen og falder indenfor
normalfordelingskurven. De ville falde igennem, ved en kvalitativ
normalitets vurdering, da de netop er uhensigtsmæssige eller ulogiske.
Ligefrem selvmodsigende eller modsatrettede.
Man vil næppe foretrække at erklære majoriteten for værende
sindslidende og man vil formentlig foretrække at anskue tilstanden,
udfra andre vinkler. Den Freudianske model og måske Jungs teorier, vil
være mere passende, at forstå fænomenet ved.
Jung taler om individuationsprocessen. Freud om det ubevidste. Jeg vil
mene, begge anskuelser er relevante. Du har ret, derhen, at fænomenet
er meget dårligt belyst og
undersøgt. Det er sært, i sigselv, da vi taler om styremekanismer som
præger store dele af samfundstrukturen.

> [...]
> nogen mine har været rød af blod.
>

> Det sidste er uspekuleret sensationsskabende overdrivelse og

Du har ret. En simplificeret sammenligning, der ikke holde til en
comperativ analyse.
Mange andre indikationer måtte medbringes. Børnedødelighed,
gennemsnitsalder, øvrige levevilkår for at nævne at par
kardinalpunkter i en sammenligning.
Et interessant perspektiv.

> og iøværigt gælder at når et stort antal personer med status tager et
> nok-så-tåbeligt skræmmebillede alvorligt, så er det ikke sindsygt.

Jeg ville ikke kalde det sindsygt. Men mangel på oplysning.
Mangel på hensigtsmæssighed eller logik kan ikke være alene som
symptom, men en indikator. Det er ikke logisk, at købe en stor kugle
for dyre penge, og 3 gange om ugen kaste den efter en flok kegler. Men
det er næppe sindsyge.

> Logik-mangel kan være del af sindsyge hvis personn er udstødt fx
> FATTIG.

Du kan sagtens være sindslidende i årevis, sålænge det ikke skaber
ulovlige problemer
som psykopat leder i et firma. Have høj status i samfundet iøvrigt.
Det er udpræget lettere og omkostningsfrit, når mennesker har
lavstatus og samtidig er en udgift for samfundet.

> [...]
> ikke af anklagen og medlidenhed piner mig ikke - den er blot dum - det
> er den del af mit kald ar at være som Holberg og _Sokrates og få

Der er ingen indikationer på sindslidelser overhovedet, i noget jeg
har læst fra din hånd.
Jeg opfatter ikke tingene som et udtryk for smag og behag. Heller ikke
blot dum.
Men som en usund tilstand. Og som noget langt mere grundlæggende,som
styrende mekanismer i samfundet. Derfor overordentlig interessante.
Majoriteten af mennesker i krige, er ikke psykopater, som virkelig
nyder at dræbe, eller deltager for deres fornøjelses skyld.
Majoriteten dræber, fordi de gør " det gode " for at udrydde " det
onde ". At dræbe, mens man anser sig for et godt mennekse, er et
paradoks.
Du ved, troldmanden fra Nazarath sagde, da han hang på korset. "
tilgiv dem, thi de ved ikke hvad de gør " Jeg tænker, at manden havde
mere ret, end han selv anede.

Eksemplet med Kim Larsen fra tråden, om dit hus, er ganske
iøjenfaldende og beskriver adfærden særdeles præcist.

Best regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-07-06 15:46

Patruljen wrote:

> [...]
> stillingspositioner er let genkendelige. Når CIA eller FBI er på
> jagt, efter hr.Hansen, som samtidig må beskytte sig mod stråler, er

Hedder han ikke Hjortsø?
--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 16:35

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> To grupper er nemme, de der selv søger psykiaterhjælp og dem der er
> voldelige fordi de hører stemmer - fx de "binde-gale".

Det er også ret overskueligt, når mennesker optræder
selvmutilerende, skærer sine arme,

Lad dog barnet skære i sine blodårer. Det heler sig selv.
Lad anorexia patienter sulte sig til dødsgrænsen og derved realisere
sig selv.
- og nå til klarhed om deVIL leve dvs fortjener at lave

> [...]

have psykopatiske træk, som erhvervsleder, og mange er da også endt
op i lederpositioner. Psykopati omfatter egenskaber, som er forførende

Da en meget dum psykiater kaldte mig skitzofren men ikke nok til at
kommunen gav mig mellemste pension så søgte jeg 5 andre og ingen fandt
mig andet end karakterafviger
Men charmerende er jeg ikke
Så skal man smigre folk, underfundigt

> [...]

må jeg give dig ret. Netop fordi reaktionerne eller adfærden er så
almindeligt forekommende, går de hen og falder indenfor

At sige A er tosseet
svarer til at sige Tak Gud at jeg ikke er tosset som tolderen.

> [...]

Det er udpræget lettere og omkostningsfrit, når mennesker har
lavstatus og samtidig er en udgift for samfundet.

Udgift for samfundet er ikke kriterie. Staten arbejder på jobskabelse
for sine venners skyld, så det er komplext.

> [...]

Majoriteten af mennesker i krige, er ikke psykopater, som virkelig
nyder at dræbe, eller deltager for deres fornøjelses skyld.

At nyde at dræbe muslimer, der ellers vil myrde talrige israelere, er
OK, jvf indlæg nederst her

Israel er humanist-ekstra-plus

Kombination af Islams helligkrig-krav og de moderne massemedier
betyder at araber-befolkningerne er extremt ensrettede til at
romantisere krig mod Israel og fortrænge krigens lidelser.
Dette kræver en modgående folkeoplysningindsats, og det er
beundringsværdigt at Israels gengældelser er så moderate, ja, er en
pædagogisk "krig-ultra-light", så nabobefolkningerne kan vågne op til
virkeligheden.
Det ville være ukritisabelt hvis voldsfanatikere mødte ægte Hiroshima-
og Dresden- krig, men jødisk kultur viser humanisme og sindighed, som
vi i EU bør lade os inspirere af.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Fra : thomsen

Dato : 31-07-06 17:55

Bo Warming wrote:
> Sindsyg-definition er svær, men mulig

Sindslidelser er vanskelige at definere. Samtidig er det ikke et
område, hvor nogen har lyst, at tage fejl. Men begge dele er mulige.

´Når man står over for personer som dig, er det ganske let at definere
sindssygdom. Det er blandt andet karakteriseret ved udtalt paranoia (som dig
vedr. muslimerne) og manglende virklighedsfornemmelse (dig i forhold til
muslimerne, som du tror kommer og slår dig ihjel) og at man har
høre-og/eller synshallucinationer (som dig, der ser muslimer med dragne
krumsabler ved hvert gadehjørne)

> To grupper er nemme, de der selv søger psykiaterhjælp og dem der er
> voldelige fordi de hører stemmer - fx de "binde-gale".

Netop som dig.
--
Thomsen

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 18:10

"thomsen" <th@invalid.com> wrote in message

> [...]
> kommer og slår dig ihjel) og at man har høre-og/eller
> synshallucinationer (som dig, der ser muslimer med dragne krumsabler

Glistrups spådomme har hidtil passet vedr både ISrael, Libanon,
Danmark&muhamedanerne og vedr Jerntæppes fald

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 16:04

Bo Warming wrote:

[...]

Der er udviklet andre svære definitioner, opgaven burde ikke være
umulig. Problemet
hvorfra jeg står, består i at tilstanden er almindeligt forekommende,
og derved i relation til det statistiske normalitetsbegreb, falder
indenfor det normale i en normalitetsfordelingskurve. Men i det
kvalitative normalitetsbegreb, kan vi ikke definere tilstanden som
hensigtsmæssig eller ideel. Samtidig skal symptombilledet klart
afdækkes, sådan at tingene kan være forudsigelige. Teorien er sand,
når vi kan forudsige resultatet.
Sådan er alt naturvidenskab.

Jeg tænker, vi skal bevæge os fra psykiatrien til psykologi. Her er
tanker og teorier om individuation, selvrealisering, selvudvikling og
en øget bevidsthed. Til overflod, og meget er
bras og hurtige penge. Der skal sorteres i bunken

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 16:06

Frank Leegaard wrote:

> Hedder han ikke Hjortsø?

Aner ikke hvem Hjortsø er ??

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 16:14

Frank Leegaard wrote:
> [...]

Den uundskyldelige franske boldspiller Zidane - var han sindsyg?

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 16:25

Bo Warming wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Den uundskyldelige franske boldspiller Zidane - var han sindsyg?

LOL Han holdt dog op, han fortsatte ikke til med og modspillere,
dommere, stolper og tilskuere...
Det var ikke rationelt, vel. Mon ikke Zidane har ærgret sig gevaldigt?

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 16:41

Bo Warming wrote:
> [...]

dommere, stolper og tilskuere...
Det var ikke rationelt, vel. Mon ikke Zidane har ærgret sig gevaldigt?

NEJ. Han er medievant og udspekuleret
Han var færdig og kampen var næsten tabt og han ønskede berømmelse,
oven i den han havde, og dårlig reklame er bedre end ingen reklame.
Nu er han sikret TV-optræden i mnge år, og det betyder
sponsormillioner når han reklamerer for vin osv

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 16:38

Bo Warming wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Den uundskyldelige franske boldspiller Zidane - var han sindsyg?

Kamp - flugt mekanismer er noget, alle mennekser oplever ganske ofte.
Og er et levn ef fortiden som rovdyr. Men de er der. Spørgsmålet er,
hvordan vi reagerer.

Pædagoger som arbejder på institutioner med lavt fungernede
autistiske mennesker, modtager langt mere vold, end de fleste
personalegrupper. Her er fænomenet en daglig oplevelse. Slagter du et
stresset svin, kan det smages i kødet. Kropskemi. Man sitrer, ryster,
bliver rød i ansigtet, spænder muskler og. Slås eller løber.
Adrenalin, nor - adrenalin ophobes i muskelvæv.

Har du forstand på denslags kemi ?
Faldskærmspringere andre ekstremsport freaks dyrker, kropskemien. Et
adrenalinkick.
Runners high betegner en indorfinudløsning, som løbere og andre er
hook på, i den forstand, at man oplever uro, raskløshed, uden.

Best Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 16:43

Bo Warming wrote:
> [...]

autistiske mennesker, modtager langt mere vold, end de fleste
personalegrupper. Her er fænomenet en daglig oplevelse. Slagter du et

BW: INTET SMAGSPANEL MED BIND FOR ØJNE HAR BEVIST DET

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 17:13

Bo Warming wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
>
> Det er også ret overskueligt, når mennesker optræder
> selvmutilerende, skærer sine arme,
>
> Lad dog barnet skære i sine blodårer. Det heler sig selv.

Det er ikke helt sikkert... I en blodåre, en aterieblødning er det
hurtigt fortid.
Så du skal alligevel indlægge vedkommende på skadestue og hvad ved
jeg regelmæssigt.

> Lad anorexia patienter sulte sig til dødsgrænsen og derved realisere
> sig selv.

Mange vil dø af uoprettelige skader på indre organer, hjerneskade vil
producere livslangt handicap.

> - og nå til klarhed om deVIL leve dvs fortjener at lave

Når tilstanden er afhjulpet, vil de fleste meget gerne leve..
Tingene er forudsigelige i deres forløb. Ved et traume, foretrækker
en del, at døse væk i chok. De fleste er dog tilfredse. når de
vågner på hospitalet.

> [...]
>
> Da en meget dum psykiater kaldte mig skitzofren men ikke nok til at
> kommunen gav mig mellemste pension så søgte jeg 5 andre og ingen fandt

Jeg smigrer dig ikke, ved at tilkendegive at jeg ingenting finder, som
er sindsygt.

Taler du om sociopaten eller psykopaten, kan det være særdeles
nyttigt, at vide hvordan du opnår dit mål. Dette vil så blive
udnyttet maksimalt i de nødvendige situationer.
Man er god til at kysse, den rigtige røv. Den nødvendige røv.
Direktøren. Bestyrelsesformand, osv etc. Den slags er sjældent et
samfundsproblem. Man er tilsvarende god til at sparke nedaf. Det kan
være ganske nyttigt.

> [...]
> normalfordelingskurven.
>
> At sige A er tosseet
> svarer til at sige Tak Gud at jeg ikke er tosset som tolderen.

Der er flere gevinster. Du behøver ikke rigtig tage en tosse
alvorligt.
Det kan være rart....

> Udgift for samfundet er ikke kriterie. Staten arbejder på jobskabelse
> for sine venners skyld, så det er komplext.

Udgift til samfundet gør det lettere og mere synligt.men er ikke et
kriterie.
Jeg tænker ikke at staten arbejder på jobskabelse. Men er enig i at
det er komplekst.

> At nyde at dræbe muslimer, der ellers vil myrde talrige israelere, er
> OK, jvf indlæg nederst her

Som jeg anskuer tingene er der en væsentlig forskel på at træffe en
bevidst beslutning.
Eller mene, du er på vej i himlen af godhed, mens du laver ketchup på
væggene.
Hvis du opfatter dig, som et godt menneske, imens du foretager det
beskidte arbejde, vil jeg mene, der er tale om psykiske forstyrrelser.
Hvis du tænker," it`s a dirty job, but someone has to do it " Så vil
jeg opfatte tingene anderledes.

Det kan være nødvendigt at dræbe. Vi dræber almindeligvis også dyr
og æder dem.
Som iøvrigt også er omgivet af megen fortrængning. Kunstnere med
akvariefisk og heste på rådhuspladsen har vist demonstreret pointen.

> Israel er humanist-ekstra-plus

Du har ret, derhen, at iraelerne kunne lave området om til eèn stor
radioaktiv zone.
Og Europa med, for den sags skyld.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 17:47

Bo Warming wrote:
> [...]

hurtigt fortid.
Så du skal alligevel indlægge vedkommende på skadestue og hvad ved

BW:Når piger skær sig er det sjældent helhjertet - ligesom få
anorexiapatienter er døde af sult eller af følgesygdomme der reelt
skyldes næringsstofmangel.

> Lad anorexia patienter sulte sig til dødsgrænsen og derved realisere
> sig selv.

Mange vil dø af uoprettelige skader på indre organer, hjerneskade vil
producere livslangt handicap.

BW: Hvis de vil dø, så lad dem.

> [...]

er sindsygt.

Taler du om sociopaten eller psykopaten, kan det være særdeles

BW: Disse "pater" er ikke sindsyge - og om de er asociale egoister er
smagssag - ikke sygdom.

> [...]
> er
> OK, jvf indlæg nederst her

Som jeg anskuer tingene er der en væsentlig forskel på at træffe en

BW: Det er sundt og rigtigt t bombe civile muhamedanere i Libanon,
uanset om det er intuition eller bevidst intelligens der driver værket

Påtaget skyld pga drab er uinteressant. Krig er krig.
De har bedt om det

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 17:14

Bo Warming wrote:
> [...]
> stresset svin, kan det smages i kødet.
>
> BW: INTET SMAGSPANEL MED BIND FOR ØJNE HAR BEVIST DET

Det er muligt Men er det ikke et almindeligt udsagn ?

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 17:28

Bo Warming wrote:
> [...]
> Nu er han sikret TV-optræden i mnge år, og det betyder
> sponsormillioner når han reklamerer for vin osv

Faktisk tænkte jeg også, at kampen var tabt. Frankrig kom ikke i
nærheden, Italien havde total definsiv kontrol.
Alle fodboldspillere kender begrebet, " at psyke ". Han burde være
erfaren nok, til at stå presset. Jeg har ikke tænkt sådan, før. Men
det er muligt, at manden ræsonerede den vej.Vi kan aldrig være sikre
på hans tanker, motiver.

Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 17:49

Bo Warming wrote:
> [...]

erfaren nok, til at stå presset. Jeg har ikke tænkt sådan, før. Men
det er muligt, at manden ræsonerede den vej.Vi kan aldrig være sikre

BW: Han var superberømt og nu supersuperberømt - ala Maradonna med
Guds Hånd i firserVM

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 17:55

Patruljen wrote:

> [...]

Jeg så en dokumentar om koranskoler, som lå i grænseområdet i
pakistan.
Min tanke var, at vist alle redskaber for mind control, blev anvendt.
Man isolerer.
Man repeterer. Der er en angst fremkaldende Allah, som gør skyld på
menneskelige behov og drifter. Der er karismatiske mytiske ledere.
Det er redskaber, du finder i sekter, som Jones Town, hvis det
erindres,,stort set samtlige oprerere med.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 18:12

Det er redskaber, du finder i sekter, som Jones Town, hvis det
erindres,,stort set samtlige oprerere med.

Selvmord som JonesTown er ikke sindsyge

Vi er undrkastet korpsånd dvs solidaritet med vor dyreart

Lemminger der vælger døden handler, klogt, rigtigt, sundt

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 17:57

thomsen wrote:
> [...]
> muslimerne, som du tror kommer og slår dig ihjel) og at man har
> høre-og/eller synshallucinationer (som dig, der ser muslimer med dragne

Thomsen. Du er parat til at erklære stavefejl for psykisk sygdom,
såfremt du ikke ved, hvad du ellers skal fable om. Mit råd må være,
at drikke godt med vand

Bruun

Fra : thomsen

Dato : 31-07-06 18:09

Thomsen. Du er parat til at erklære stavefejl for psykisk sygdom,
såfremt du ikke ved, hvad du ellers skal fable om. Mit råd må være,
at drikke godt med vand

Nu ved du jo ikke hvad jeg beskæftiger mig med til daglig - jeg kunne være
psykolog, psykiater eller noget ved musikken, som du ikke kan hamle op med,
hvis du mødte mig. Det kan endda være at du faktisk HAR mødt mig i en
behandlingsseance, så indtil du ved bedre, så vil jeg råde dig til at
forholde dig til den smule du ved noget om - altså ikke ret meget!
--
Thomsen

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 18:24

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> BW:Når piger skær sig er det sjældent helhjertet - ligesom få
> anorexiapatienter er døde af sult eller af følgesygdomme der reelt

Der er ingen undersøgelser af dødstal efter følgesygdomme. Men
varige skader, er konstateret.

> Mange vil dø af uoprettelige skader på indre organer, hjerneskade vil
> producere livslangt handicap.

> BW: Hvis de vil dø, så lad dem.

Det vil traume patienten tiltider også. De skifter hovedsageligt
mening, når blødninger og chok er standset. Hvis de ville dø, kunne
de hoppe ud fra 17. etage

> [...]

> Taler du om sociopaten eller psykopaten, kan det være særdeles

> BW: Disse "pater" er ikke sindsyge - og om de er asociale egoister er

Jeg er ikke sikre på deres ofre er enige...

Der er varierende grader af forstyrrelser. Men de er der. Asociale,
impatiforstyrrede egoister, er kun et problem, når andre ufrivillige
skades.

> [...]

> BW: Det er sundt og rigtigt t bombe civile muhamedanere i Libanon,
> uanset om det er intuition eller bevidst intelligens der driver værket

Bevidst intilligens, intuition, er grundlag for beslutning. Intuition
er et smart ord, vi ikke ved, hvad betyder eller hvordan fungerer.
Mange bruger det alligevel i deres beslutningsproces.

> Påtaget skyld pga drab er uinteressant. Krig er krig.
> De har bedt om det

Skyld er noget mange har spekuleret i. Løven føler ikke skyld, når
den dræber. Det har vi heller ikke gjort, altid.
Problemet er måske snarere, at skyldes handlingerne en ubevidsthed om
lidelserne
vil du risikere, at få dårlig samvittighed og psykiske problemer,
når du en dag, erkender hvad du har gjort.

Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 19:23

Bo Warming wrote:
> [...]

lidelserne
vil du risikere, at få dårlig samvittighed og psykiske problemer,
når du en dag, erkender hvad du har gjort.

Læger er håndværkere og som i Holland bør de kunne betales for at
udføre aktiv dødshjælp når dobbelt tjæk på at ønsket er seriøst.
Folk ejer sig selv - korpsånd er idag om frivillighed

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 18:26

thomsen wrote:
> [...]
> behandlingsseance, så indtil du ved bedre, så vil jeg råde dig til at
> forholde dig til den smule du ved noget om - altså ikke ret meget!

Du har selv erklæret mig som værende psykisk syg, i en anden tråd.
På grundlag af stavefejl. Har du ikke ?
Så meget ved jeg dog.

Bruun

Fra : thomsen

Dato : 31-07-06 20:06

thomsen wrote:
> [...]
> --
> Thomsen

Du har selv erklæret mig som værende psykisk syg, i en anden tråd.

-Næ, det har jeg ikke - i hvert fald ikke på grund af en stavefejl.

Så meget ved jeg dog.

-Det var ikke ret meget!
--
Thomsen

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 18:28

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Vi er undrkastet korpsånd dvs solidaritet med vor dyreart
>
> Lemminger der vælger døden handler, klogt, rigtigt, sundt

Jeg skrev ikke sindslidende. Jeg skrev mind control redskaber....

Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 18:56

thomsen wrote:
> [...]
> behandlingsseance, så indtil du ved bedre, så vil jeg råde dig til at
> forholde dig til den smule du ved noget om - altså ikke ret meget!

Jeg kan læse. Thomsen. Var du psykolog, psykiater eller Mr. Manson
himself, ville du ikke konkludere, At BW hørte stemmer eller var
voldelig. Stemmer ville du måske spørge til, hvis du fik den
fornemmelse. Ikke konkludere.
Jeg ville ej heller mene, du repræsenterede noget, jeg ikke kunne
hamle op med

Best regards Bruun

Der er intet grundlag, for at erklære det ene eller det andet.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 19:18

thomsen wrote:
> [...]

hamle op med

Best regards Bruun

Der er intet grundlag, for at erklære det ene eller det andet.
BW: Netop - de der søger hjælp hos psykkologierfaren kan måske gavnes
af diagnose men på andre bør klassifikationsredskabet aldrig bruges.
En psykiater kaldte Glisrup sindsyg uden at have mødt ham -
psykiateren var medlem af VenstreSocialisterne tsk tsk

Fra : thomsen

Dato : 31-07-06 20:07

[...]

Jeg ved ikke hvor du har dine mærkværdige opfattelser fra -jeg har aldrig
skrevet noget om at BW skulle være voldelig eller høre stemmer. Det har du
grebet ud af den blå luft.

--
Thomsen

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 19:30

Bo Warming wrote:
> [...]
> udføre aktiv dødshjælp når dobbelt tjæk på at ønsket er seriøst.
> Folk ejer sig selv - korpsånd er idag om frivillighed

Det er et synspunkt og jeg er enig. Ved fysisk sygdom.
Ønsker en psykisk syg at tage sit liv, behøver vedkommende ingen
praktisk bistand.

Vi skal ikke skabe unødvendige jobs.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 19:45

Bo Warming wrote:
> "thomsen" <th@invalid.com> wrote in message

> Glistrups spådomme har hidtil passet vedr både ISrael, Libanon,
> Danmark&muhamedanerne og vedr Jerntæppes fald

Jeg ved ikke ret meget om Glistrup. Og heller ikke hvad han har
forudsagt, der. Jeg husker, da jeg var dreng, at Fremskridtspartiet gav
et valgchok og fik mange mandater.

Best regards Bruun

Fra : JensenDenmark

Dato : 31-07-06 20:08

> Sindsyg-definition er svær, men mulig

Sindsyge kan åbentbart også defineres af de omgivelser og den kultur, som en
given handling udføres i.

Finder du en køn pige, som sover i parken med øjenmaske på grund af den
stærke sol og du efter at have lænet dig ind over hende for at inhalere den
smukke duft af kvinde, får en på siden af hovedet, så vil vi eventuelle
vidner automatisk mene at det er helt på sin plads.

Men har du et job som steward på et fly og får du en på siden af hovedet
fordi at du læner dig ind over en kvinde med samme slags øjenmaske og har
dit hoved lige så tæt på hende, så er der faldet dom for at kvinden er
sindsyge og skal have behandlet sine agressive tendenser.

Jeg tror at der med et frisk bad og lidt naturlig hygiejne, vil være rigtige
gode muligheder for personer, som elsker at nærstudere de kvindelige dufte.
Se det er ikke sindsyge. Sindsygen findes - således siger domstolen - hos de
kvinder, som ikke bryder sig om at blive lugtet til.

http://www.asstr.org/files/Authors/JensenDenmark/TheSmell.txt

Mvh
JensenDenmark

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-06 20:30

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message

> [...]
> kvindelige dufte. Se det er ikke sindsyge. Sindsygen findes -
> således siger domstolen - hos de kvinder, som ikke bryder sig om at

At folk misforstår hinanden, og pigen frygter voldtægt fra den
lugtende, har intet med sindsyge at gøre

Sygdom kender vi fra kræft, infektioner og læsioner og skal være noget
med en gennemført varig funktionsnedsættels, her om fornuftig
handling

Fra : JensenDenmark

Dato : 01-08-06 07:46

> "JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message

> At folk misforstår hinanden, og pigen frygter voldtægt fra den lugtende,
> har intet med sindsyge at gøre

Det er hvad en domstol er kommet frem til. Pigen må ikke reagere med vold,
blot fordi en mandsperson stikker næsen ned i kavalergangen. Den voldelige
opførsel skal behandles med terapi. Man beordrer ikke en sådan terapi, hvis
ikke man mener at det er en sygelig opførsel at sige fra overfor
indhalerende mandspersoner.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-06 15:13

> [...]
> en sådan terapi, hvis ikke man mener at det er en sygelig opførsel
> at sige fra overfor indhalerende mandspersoner.

Dommere og politi har som uofficil arbejdsbeskrivelse at skaffe
patientmateriale til den ny og umodne og uvidenskabelige
behandler-sektor, psykiatrien
De har ret til intuitivt at skønne at netop den person fra fra snøvsen
og farlig at have gående fri uden den straf som behandling er

De er ingen facitliste mht hvad objektivt og på sigt bør kaldes
psykose = sindsyge

Måske for politiet men ikke for os der ønsker at bidrage til fornuftig
sprogbrug og helst undgår autoitetstro

Fra : Patruljen

Dato : 03-08-06 16:20

Bo Warming wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Jo. Men tænker, at kvantemekanikken skulle have uddryddet alle
> misforståelser, eller
> tydeliggøre begrænsningerne.
>
> BW: Rutherford, La Place og mange andre påviste at grundvidenskab ikke
> skaber trivsel

Trives du ikke meget godt, med at have en pc? Jeg er tilfreds med min
mc.
Opfindelsen latex passer fint til en dildo, som min kæreste er ret
glad for...
Fly. Raketter. Der er da adskillige sager, som forsøder vores
tilværelse.
Tv, radio, foto, optik, frysetørret kaffe konserveringstoffer.

> Bohr, Einstein, Schrødinger, Heisenberg, Maxwell leverede godtkøbssnak
> om den filosofiske umulighed i at føre Newtonsk fysik til bunds og
> forudsige ting præcist fx sted og hastighed samtidigt

> Alle var værdiløse - Edisonerne var af værdi og kun de - og Rutherford
> bidrog til abomben - ingen andre af de nævnte gjorde

Vi har da også b-bomber og neutronvåben. Kernekraft.

> Ja Edison bidrog til at sætte gang i glaspære-pustning så radiorør
> opstod - det bidrog til computere og røntgenkanon og den var med til
> Hahns tigerspring.

Du mener alt andet end elektronik er overflødigt ?

Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-06 17:50

Bo Warming wrote:

> [...]

tilværelse.
Tv, radio, foto, optik, frysetørret kaffe konserveringstoffer.

BWPolymerer er hovedsagelig privatiseret tysk opfindelse fx gummi
Grundforskning bidrog aldrig meget til raketter og TV og frysetørring
mm

> [...]

> Rutherford
> bidrog til abomben - ingen andre af de nævnte gjorde

Vi har da også b-bomber og neutronvåben. Kernekraft.

BW: Fission er fint og ville være opstået privat, hvis ikke Hahn og
lignene havde fået skattestjålne penge

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-08-06 00:56

> BW: Fission er fint og ville være opstået privat, hvis ikke Hahn og
> lignene havde fået skattestjålne penge

Det kan du naturligvis dokumentere Bo? - eller er det bare endnu en "brain
storm"?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-06 08:28

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> Det kan du naturligvis dokumentere Bo? - eller er det bare endnu en
> "brain storm"?

Sådan sandsynligheds-teori kan aldrig dokumenteres

Becquerel gav tigerspringet og privatiseret forskning ville have
indset profit og gjort som Rutherford og Hahn mm hvis ikke
universiteter havde gjort det - tror jeg

Taler noget imod?

Se hvor lidt universiteter betød for halvlederudvikling.

Militær er aftager og så er det økonomisk motivation for firmaer

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 20:18

Bo Warming wrote:
> [...]

En psykiater kaldte Glisrup sindsyg uden at have mødt ham -
psykiateren var medlem af VenstreSocialisterne tsk tsk

Tænkte videre. En psykiater, som erklærer nogen som sindslidende,
uden at have været i interaktion med vedkommende, kan ikke være den
skarpeste kniv i skuffen.
Og burde offentligt, undskylde sin etiske og faglige pondus.

Der er udviklet psykologiske teorier med udganspunkt i kommunisme og
socialisme. Fælles er, at de er gået bort i glemsel. Bortset fra "
Gaderummet " og andre lignende institutioner. På den måde, er der
virkelig tale om et farligt instrument, når det misbruges.

Best regards Bruun

Fra : Thomsen

Dato : 01-08-06 12:49

> [...]

En psykiater kaldte Glisrup sindsyg uden at have mødt ham -
psykiateren var medlem af VenstreSocialisterne tsk tsk

Thomsen: kender ikke noget til din påstand - du har stadig ikke
henvist til hvor jeg skulle have udtalt mig om at BW er voldelig
eller at erklære folk for sindssyge, der ikke kan stave - du har
endnu et troværdighedsproblem.

[...]

Kender ikke til sagen - link?

[...]

Det er helt forkert - anti-psykiatrien lever i bedste velgående,
psykologer som Vygotskij og Davidows teorier lever i bedste
velgående -etc. men det ved du ikke noget om, da det ligger langt
uden for din formåen at kende til den slags.

Skaf dig en ordentlig nyhedslæser eller drop dette quoted printable
eller hvad det er for et mærkværdigt system, du betjener dig af -
citatmærkerne forsvinder og anbefales ikke af netiketten.
--
Thomsen

Fra : Patruljen

Dato : 31-07-06 20:40

thomsen wrote:
> [...]
> skrevet noget om at BW skulle være voldelig eller høre stemmer. Det har du

Thomsen. Rådet med vandet var alvorligt ment. Man mister let
orienteringen uden tilstrækkelige mængder væske. Glemmer, hvad man
har skrevet. Hvor man er og sån noget ubehageligt noget...

Du kunne minde om Kim Larsen i forklædning
Best regards Bruun

Fra : Johnny Andersen

Dato : 31-07-06 23:45

> Sindsyg-definition er svær, men mulig

Definitionen på sindsyge kan du læse i din egen journal - det kræver kun, at
du beder din læge om din journal.
I dit tilfælde kan det dog være mere komplekst, da du givetvis har flere
psykiske sygdomme.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-06 06:39

> Definitionen på sindsyge kan du læse i din egen journal - det kræver
> kun, at du beder din læge om din journal.
> I dit tilfælde kan det dog være mere komplekst, da du givetvis har
> flere psykiske sygdomme.

JEg fik nyudnævnte speciallæge i psy kiatri, Anne Marie Lund , til at
skrive papir med diagnose der sku give max pension og udfra latterlige
glistrupske afvigelser, helt præcist "overlødige ideer" og
"neologismer"(sprogfornyelser) , konkluderede hun skitzofreni, men så
halvhjertet at jeg fik laveste pension, dvs på SOCIAL indikation

Klager for at få højere har fået 5 psykiatere, højere i systemet til
at frakende mig al sindsyge. Som jo er smagssag.

Men hvis du kan se endda FLERE diagnoser så oplys hvilke de er.
Vær præcis og læs evt psykiatrilærebog

Paranoia bety der ikke at fjendebilleder overdrives efter din smag

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 14:45

Thomsen wrote:
> [...]
> henvist til hvor jeg skulle have udtalt mig om at BW er voldelig
> eller at erklære folk for sindssyge, der ikke kan stave - du har

Jamen Thomsen. Læs dine egne indlæg. Du mumler om syns og høre
hallucinationer,
krumsabler og paranoia. Mht, stavningen taler du om formuleringsbesvær
som årsag til din tvivl, hvorvidt jeg er psykisk syg. Jeg må tilstå,
det er forbavsende, at skulle gengive, hvad du skriver
Kunne du overveje på baggrund af det, overveje, at reflektere på,
hvem som har et troværdighedsproblem.

> [...]
> skarpeste kniv i skuffen.
> Og burde offentligt, undskylde sin etiske og faglige pondus.

Kender ikke til sagen. Tager BWs historie for pålydende.

> [...]
> velgående -etc. men det ved du ikke noget om, da det ligger langt
> uden for din formåen at kende til den slags.

Er du venlig at orientere mig, hvor du i det offentlige system eller
private praksis, og
på hvilken institutioner, du finder den type teorier i anvendelse ?
Da jeg som udgangspunkt refererer til disse teorier, med et bredt
penselstrøg, tyder det ikke på, jeg er helt og aldeles novice.
Personligheds teorier indenfor marxistiske dialektisk - materialistisk
teori, Vygotsky, Luria, Rubinstein,Leontjew eller Elkonin.
Hvor lever disse teorier i bedste velgående ?

>Skaf dig en ordentlig nyhedslæser eller drop dette quoted printable
>eller hvad det er for et mærkværdigt system, du betjener dig af -
>citatmærkerne forsvinder og anbefales ikke af netiketten.

Du vil gerne være en autoritet og give gode råd om, hvem som bør,
hvad
Jeg må tilstå. Du bliver hverken min sergent eller guru. Som kan tale
i bydeform.
Eller dele ordrer ud.Til mig. Få dig en hund og gå på aof til
lydighedsdressur.. Der ken du helt legitimt udleve din trang til at
beordre.
Det paradoksale, består i dine henvisninger til etikette, mens du
skriver i bydeform. Pudsigt.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 15:37

Bo Warming wrote:
> "JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in message

Efter min bedste overbevisning er domstolen kommet frem til et forkert
resultat. Medmindre der er foretaget efterfølgende vurderinger,
undersøgelser og tests, som kan berettige eller understøtte
opfattelsen. Er det 25. gang, det er sket ? I løbet af 1 uge...

> [...]
> De har ret til intuitivt at skønne at netop den person fra fra snøvsen
> og farlig at have gående fri uden den straf som behandling er

Psykiatrien er så naturvidenskabelig som lægestudier, biologi,
adfærdsbiologi, sociologi,
etnologi. Grundlaget for naturvidenskab, at vi med vores sanseapperat
og logik, kan forstå og erkende alt, er mere tvivlsomt.

> De er ingen facitliste mht hvad objektivt og på sigt bør kaldes
> psykose = sindsyge

Der findes facitlister i den form, at vi kan lave prognoser for
sygdommens udvikling og metoder for en effektiv behandling. At "
forsøget " kan gentages og resultatet forudsiges,
er almindeligvis et kriterie for en naturvidenskabelig tilgang.

Psykose er en bred diagnose, men omfatter ikke samtlige sindslidelser.

Fra : JensenDenmark

Dato : 01-08-06 15:59

Bo Warming wrote:
> [...]

undersøgelser og tests, som kan berettige eller understøtte
opfattelsen. Er det 25. gang, det er sket ? I løbet af 1 uge...

Mig bekendt kun 1 gang, men da det var et medlem af flypersonalet på det
pågældende fly, som det gik ud over, kan det selvfølgelig have en
indflydelse på dommen. Manden justerede sædet ved siden af kvinden og
bukkede sig ind over hende uden at sparke til hende først. Hun vågner ved at
manden ånder hende i hovedet (Det er anstrengende at rette mange sæder op på
kort tid.) og vi er alle bekendt med at vi ikke er lige friske de første par
minutter efter at vi vågner. Ydermere har hun handicappet sig selv ved at
sove med øjenmaske og enhver som har eksperminteret lidt med konen ved jo at
man ved brug af disse derved får styrket de øvrige sanser så meget, at en
overreaktion kan ske. De burde måske have dømt hende til aldrig at sove
ombord på et fly igen.

Jeg har ihvertfald svært ved at se, hvordan at et vredehåndteringskursus på
6 timer kan fjerne et grundlæggende instinkt hos en kvinde fra vores kultur.
Vi har jo netop lært vores kvinder at sige fra overfor fysiske tilnærmelser,
som krænker kvindernes intimsfære.

Kurset vil måske ligefrem være skadeligt, da man så får en person, som lader
sig befamle ved en hver given lejlighed.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-06 16:11

> [...]
> resultat.> Vi har jo netop lært vores kvinder at sige fra overfor
> fysiske tilnærmelser, som krænker kvindernes intimsfære.

Når sprog er gummi, blir domstolsafgørelser det også, så man kan ikke
sige at dommeren dømte FORKERT
Han tog næppe stilling til om sindsyge eller ikke, men han så behov
for straf=behandling
og uden at have mødt parterne kan vi ikke vurdere om det var den
mindst dårlige løsning

> Kurset vil måske ligefrem være skadeligt, da man så får en person,
> som lader sig befamle ved en hver given lejlighed.

At lære piger og børn at sige forståeligt FRA, er et større problem og
mangel end sindsyge, der skaber vold

Alle ord har mange betydninger afhængig af context
Sindsyg som bodegaskældsord er et
- det interessante er brug af ordet i sandhedsøgende debat uden
mudderkastning

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-06 16:16

Bo Warming wrote:
> [...]

forsøget " kan gentages og resultatet forudsiges,
er almindeligvis et kriterie for en naturvidenskabelig tilgang.

Og vaccination eller antibiotika mod infektion kan gentages
sammenligneligt

Psykiatri er fjernt fra naturvidenskab fordi det sjældent er muligt

Smagsdommeri a la filosofi

Kemisk spændetrøjes onde bivirkninger kan dog sammenligned
semi-objektivt

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 15:55

Bo Warming wrote:
> [...]
> Vær præcis og læs evt psykiatrilærebog
>
> Paranoia bety der ikke at fjendebilleder overdrives efter din smag

Bw. Du skulle se muslimer med krumsabler bag hvert hushjørne
Paranoia findes i forskellige variationer. Paranoia persekutiva, eller
forfølgelsesvanvid. Betyder ikke, at du har et fjendebillede, men at
du oplever dig
personligt forfulgt, som beskrevet. Dvs urealistiske
vrangforestillinger, som det ville være, at se muslimer på lur, med
krumsbaler, overalt.

Et fjendebillede kan ikke henføres til paranoia.

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-06 16:13

Bo Warming wrote:
> [...]

krumsbaler, overalt.

Et fjendebillede kan ikke henføres til paranoia.

BW: Jeg vurderer realistisk risiko for sharia og diktatur pga Islam i
DK - indført uden sabler, terror, vold
Vurderingen er forhåbentlig for pessistisk
Paranoia er om helt andre ting

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 16:12

JensenDenmark wrote:
> [...]
> Vi har jo netop lært vores kvinder at sige fra overfor fysiske tilnærmelser,

Et vredehåndteringskursus Undskyld, men det er lidt morsomt. Og
samtidig skræmmende i sit perspektiv.
En lille indsigelse. Vi kan ikke indlære grundlæggende instinkter. Vi
taler i givet fald om conditionerede, tillærte betingede reflekser.

> Kurset vil måske ligefrem være skadeligt, da man så får en person, som lader
> sig befamle ved en hver given lejlighed.

Et vredehåndteringskursus på 6 timer, befalet af en domsafsigelse,
skader næppe så dybt. Formentlig er kvinden ikke helt motiveret og
hypnotiseres næppe så dybt
Forehavenet er i bedste fald. Spild af tid og resourcer.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 16:27

Bo Warming wrote:
> [...]
> sige at dommeren dømte FORKERT
> Han tog næppe stilling til om sindsyge eller ikke, men han så behov

Dømtes for sindslidelse, udelukkende på det beskrevne grundlag, er
dommen forkert.
Der kan ikke diagnostisere sindslidelse på forløbet alene.
Derfor jeg spørger til efterfølgende undersøgelser, tests og
vurderinger.

> og uden at have mødt parterne kan vi ikke vurdere om det var den
> mindst dårlige løsning

På grundlag af forløbet i flyet alene, kan der næppe diagnosticeres
sindslidelse.
Hvorvidt løsningen er den mindst dårlige, skal jeg ikke kunne sige,
det er korrekt.

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 16:40

Bo Warming wrote:
> [...]
> sammenligneligt
>
> Psykiatri er fjernt fra naturvidenskab fordi det sjældent er muligt

Det er sjældent så præcist, som det kunne ønskes. Et individ er, et
individ. Som aldrig er en ensartet størrelse. Personlighedstrukturer
er forskellige. Derfor er udgangspunktet anderledes. Forskellige grader
af tolerence i relation til forskellige stoffer, for at tage et
eksempel. Ikke desto mindre er begivenhederne oftest forudsigelige.
Samtidig kompliceres billedet, når tillægsdiagnoser optræder. Altså
flere lidelser i kombination og varierende niveau.

> Smagsdommeri a la filosofi

Sådan kan det bruges, ja,da. Du kan formentlig bruge dine
kundskaber i kemi, nogenlunde ligeså destruktivt. Du må da kunne lave
et ordentligt brag, såfremt du ønskede det eller ?

> Kemisk spændetrøjes onde bivirkninger kan dog sammenligned
> semi-objektivt

Ja, Bivirkninger er uhensigtsmæssige. Derfor kan du ikke konkludere at
kemiske tilstande ikke kan reducere eller mindske symptomer. Og at det
kan påvises gennem studier og undersøgelser. Som også tager højde
for placebo effekt.

Regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-06 20:01

> [...]

kemiske tilstande ikke kan reducere eller mindske symptomer. Og at det
kan påvises gennem studier og undersøgelser. Som også tager højde

UEnig. Selv i lærebøger indrømmes at psykofarmaka er ren
symptombehandling

"Medicinsk behandling i psykiatrien er ikke rettet mod
årsager, men mod symptomer. Det betyder , at der ikke findes
lægemidler, der kan helbrede skitzofreni, depression eller angst.
Lægemidlerne må aldrig blive en erstatning for psykosociale tiltag.
Medikamenter kan hjælpe patienten til at indse betydningen af disse
tiltag." J Engelstad Snoek og K Engedal "PSYKIATRI-LÆREBOG" Oslo, 2001

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 16:47

Bo Warming wrote:

> BW: Jeg vurderer realistisk risiko for sharia og diktatur pga Islam i
> DK - indført uden sabler, terror, vold
> Vurderingen er forhåbentlig for pessistisk

Forhåbentlig for pessimistisk .

> Paranoia er om helt andre ting

Enig.

Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-06 19:57

Bo Warming wrote:

> BW: Jeg vurderer realistisk risiko for sharia og diktatur pga Islam
> DK - indført uden sabler, terror, vold
> Vurderingen er forhåbentlig for pessistisk

Forhåbentlig for pessimistisk .

BETTER SAFE THAN SORRY

Kun en tåbe frygter ikke Islam.

> Paranoia er om helt andre ting

Enig.

Engang hed sindsyg-asylet en "dårekiste eller galehus"
Så tosseanstalt. Så nervesanatorium. Så psykiatrisk hospitalsafdeling

Løgnere behøver ny ord for ikke at blive opdaget.

Paranoia og skitzo og maniodepressiv var rimelige begreber på Freuds
tid, men nu skal MBD gøres til DAMP osv osv

Paranoid kaldes den der har konspiratonsteori, som mishager en anden

Det er ækel arrogance at påberåbe sig indsigt i hvad er godt for
andre -privatiser terapi

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 21:02

Bo Warming wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Forhåbentlig for pessimistisk .

> BETTER SAFE THAN SORRY

> Kun en tåbe frygter ikke Islam.

Better safe than sorry Jeg tror ærlig talt, vi til enhver tid, kan
fjerne enhver trussel, sætter vi beslutsomt ind.

Når Israel ruller over grænsen, som nu, kan ingen muslimkriger
matche.

> Engang hed sindsyg-asylet en "dårekiste eller galehus"
> Så tosseanstalt. Så nervesanatorium. Så psykiatrisk hospitalsafdeling

> Løgnere behøver ny ord for ikke at blive opdaget.

Mener du dermed, at alt psykisk sygdom er løgnagtigt opfundet?

Nja. begreberne udvandes idet, de indgår i dagligsprog som skældsord.
Og værdisættes negativt, således at de bliver etisk uforsvarlige at
anvende, dertil upræcise. som fagsprog.
Idag risikerer du let, at blive kaldt åndsvag, for alt mellem himmel
og jord. Og ordet bliver nedladende isigselv. Det bliver mere præcist,
istedet at benytte udviklingshæmmet.
Begrebet psykopat er det gået ligesådan. Og adskillige andre. De
anvendes i flæng. Mellem mennesker, som dybest set ikke kan
begrebsafklare, men blot skal håne og lægge distance.

> Paranoia og skitzo og maniodepressiv var rimelige begreber på Freuds
> tid, men nu skal MBD gøres til DAMP osv osv

Først og fremmest står udviklingen ikke stille. Der forskes og
udvikles nyt apperatur.
Scanner eksempelvis, giver helt nye muligheder for forskning.
Genteknologi syntes lovende.

> Paranoid kaldes den der har konspiratonsteori, som mishager en anden

Ja, og åndsvag, tosse, hvad ved jeg.

> Det er ækel arrogance at påberåbe sig indsigt i hvad er godt for
> andre -privatiser terapi

Det kan være ækel arrogance. Mennesker som har blindtarmsbetændelse
kan være ret tilfredse efter operation, hvor andre har vidst, hvordan
indgrebet skulle foretages.
Skulle naboen forestå operationen, ved learning by doing ?

Terapi handler mest om, at mennesker finder egen indsigt, end at
påduttes andres.
En dygtig terapeut vil ikke fortælle, hvad som er løsningen.

Igen. terapi er et vidt begreb. Du finder de særeste varianter. Ikke
alt er til at forsvare.

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-06 21:36

Bo Warming wrote:
> [...]

fjerne enhver trussel, sætter vi beslutsomt ind.

Når Israel ruller over grænsen, som nu, kan ingen muslimkriger

BW Muslimrisiko er om at vor tossegodhed forærer de fremmede alt

> [...]

anvendes i flæng. Mellem mennesker, som dybest set ikke kan
begrebsafklare, men blot skal håne og lægge distance.

BW: Ny synonymer = psykopat
er karakterafviger og personlighedsforstyrret. Hvem er ikke det?

> [...]

udvikles nyt apperatur.
Scanner eksempelvis, giver helt nye muligheder for forskning.

BW: Ingen patient har opnået bedring pga scanning eller DNA-indsigt.

> [...]

indgrebet skulle foretages.
Skulle naboen forestå operationen, ved learning by doing ?

BW: OGså blindtarmskirurgi virkede ofte ved placebo.
Psyke er mere kompliceret

[...]

BW: Nogle WoodyAllen-typer får valuta for pengene ved freudsnak med
psykoanalytiker

Piller gør oftest skade

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 21:08

Bo Warming wrote:
> [...]
> for placebo effekt.
>
> UEnig. Selv i lærebøger indrømmes at psykofarmaka er ren

Det var det jeg skrev. Reducere eller mindske symptomer.
Efter medicinsk behandling følger terapi eller andre tiltag.
Skizofreni er uhelbredeligt.
Andre ligeså. Freuds løsninger på psykopati, er ikke den enste
forståelsesramme idag.
Som tidligere beskrevet, organiske mangler kan nu iagttages på
scannere.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-06 21:40

Bo Warming wrote:
> [...]
> det
> kan påvises gennem studier og undersøgelser. Som også tager højde

BW Det er ret umuligt
Dobbeltblindtest er ikke nok

> [...]

Det var det jeg skrev. Reducere eller mindske symptomer.
Efter medicinsk behandling følger terapi eller andre tiltag.

BW: Ofte er skitzo-tankevanerne en velsignelse altså slet ikke
sygdomsagtige.
Ofte helbredes de af stålsat vilje eller job
Men job er sjældne pga robotter og behandlerstat

B: Men det gavner intet

Fra : Patruljen

Dato : 01-08-06 22:51

Bo Warming wrote:
> [...]
> matche.
>
> BW Muslimrisiko er om at vor tossegodhed forærer de fremmede alt

Ok. Jeg kan se dit synspunkt. Men har vi ikke allerede anbragt os på
top 10 listen, snart,
omkring vores politik flygtninge/indvandrerer?

Samtidig må jeg indrømme, at jeg ser vores sociale system komme til
kort. Og på flere områder, samtidig.

> [...]

> BW: Ny synonymer = psykopat
> er karakterafviger og personlighedsforstyrret. Hvem er ikke det?

Det er de fleste idag, men i varierende grader. En neurotisk person vil
efter freuds model, have et usundt stort superego eller overjeg, og vil
ikke vække usikkerheder om psykopati.
Du skal erindre på de 2 samtidige normalitetsbegreber....

Det fleste medarbejdere, ved målgruppen højt fungerende mennesker med
autisme spektrum forstyrrelser,( som er et handicap ) finder, at der er
punkter, hvor de tænker, eller reagerer, har lignende adfærd.
Samtidig kender du en klassisk autist eller asperger, når du møder
ham....

> [...]
> Genteknologi syntes lovende
>
> BW: Ingen patient har opnået bedring pga scanning eller DNA-indsigt.

Patienter som evt har en organisk dysfunktion vil formentlig slippe for
at håbe på bedring
og bruge sin tid hos en analytiker. Samtidig forskning på områderne
kun netop påbegyndt.

> [...]
> Skulle naboen forestå operationen, ved learning by doing ?
>
> BW: OGså blindtarmskirurgi virkede ofte ved placebo.

Psyken er så kompliceret at vi ret beset forstår mindre af, hvad vi
kan iagtage, end mere... Det betyder ikke, at vi ikke skal agere
rationelt i modløshed og opgive.
I atomfysik forholder det sig vist nogenlunde på samme måde. Vi kan
se, at vi forstår langt mindre, end vi bryder os om at vide
Handicaps som aspergers syndrom, kan måske ligefrem gøre os klogere
engang i fremtiden, om kapaciteten og mulighederne i en hjerne, og
hvordan vi anvender dem.

> [...]
> En dygtig terapeut vil ikke fortælle, hvad som er løsningen.
>
> BW: Nogle WoodyAllen-typer får valuta for pengene ved freudsnak med

Ja. Det kan være profitabelt for nogen. Men det løser ikke alt.
psykodynamisk terapi, er ikke omfattende nok til at forklare alt om
psyken eller alle afvigelser, men er et skridt på vejen. Ærlighed
varer længere end falsk reklame

> Piller gør oftest skade

Piller skal bruges med langt større omtanke, end hvad der er consensus
for nuværende.
Det er ikke en løsning, men bruges tiltider som sådan. Brug bør
reduceres til det mindst mulige omfang. Desværre er medicin ofte den
billigste løsning.
Og repræsenterer dertil massive kommercielle interesser. Selvfølgelig
er det problematisk

Best regards Bruun

Fra : Johnny Andersen

Dato : 01-08-06 23:14

> [...]
>ikke vække usikkerheder om psykopati.
>Du skal erindre på de 2 samtidige normalitetsbegreber....

BW in a nutshell

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-06 06:06

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> BW in a nutshell

Lag på lag af humor gør Freud-snak om "usundt stort superego" værdiløs

Gå efter bold ej mand

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-06 06:04

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Better safe than sorry Jeg tror ærlig talt, vi til enhver tid,
> kan
> fjerne enhver trussel, sætter vi beslutsomt ind.

Men beslutsomhed smadres af ekspertvælde og flinkeskolethed

> [...]

omkring vores politik flygtninge/indvandrerer?

Samtidig må jeg indrømme, at jeg ser vores sociale system komme til

Væk med al den falske godhed - og Dnmark for danskerne

> [...]
punkter, hvor de tænker, eller reagerer, har lignende adfærd.
Samtidig kender du en klassisk autist eller asperger, når du møder

BW: Intet kan staten gøre for disse Privatiser

> [...]

for
at håbe på bedring
og bruge sin tid hos en analytiker. Samtidig forskning på områderne

BW: Al godtkøbssnakken kan siges bedre uden scannere

Psyken er så kompliceret at vi ret beset forstår mindre af, hvad vi
kan iagtage, end mere... Det betyder ikke, at vi ikke skal agere
rationelt i modløshed og opgive.

BW: Vi skal stoppe at bruge skattestjålne penge på hvad skader

[...]

BW: Det er massiv skadelighed. Markedsfrihed er mål der kan gavne,
pengene har det bedst i borgernes lommer

Fra : Patruljen

Dato : 02-08-06 14:35

Bo Warming wrote:

> BW Det er ret umuligt
> Dobbeltblindtest er ikke nok

Ikke forstået. Hvad er ret umuligt ?
Du har forudsætninger ud i kemi, så hvad ved du, jeg ikke ved ?

> BW: Ofte er skitzo-tankevanerne en velsignelse altså slet ikke
> sygdomsagtige.
> Ofte helbredes de af stålsat vilje eller job
> Men job er sjældne pga robotter og behandlerstat

Vi bliver nødt til at være præcise. Jeg tænker at psykiske
lidelser, er forskellige, og at vi må adskille tingene.
skitzo-tankevaner, som er en velsignelse. Hvad repræsenterer de, som
kan opleves som en velsignelse? Og i givet fald, betyder det, at andre
tanke-vaner ikke kan være smertefulde ?

Jeg er enig. Ofte kan en viljestærk person selv klare ærterne.
Skal der hjælpes, må det være hjælp til selvhjælp. Ikke en
klientsliggørelse, eller en
fratagen individet eget ansvar. Samtidig må jeg sige. Diskusionen
omkring klientsliggørelse er mere eller mindre fortid og hører
halvfjerserne til. Mange førtidspensioner vil være umulige at få
bevilget idag.

Jeg tænker, du netop har anklaget staten for at skabe jobs. Politi for
at skabe arbejdspladser i psykiatrien. Nu er behandlerstaten skyld i
manglende jobs.
Modsiger du ikke digselv ?

> [...]
> forståelsesramme idag.
> Som tidligere beskrevet, organiske mangler kan nu iagttages på

Til en start, kan det adskille tingene. Organiske dysfunktioner.
Psykiske afvigelser.
Dertil ;
Der er gået for kort tid, til en konklusion mht videre forskning.
Hjernens arbejdsveje og områder begynder først netop, at blive
kortlagt præcist. Det er eksempelvis muligt, nu, at indoperere chips,
der går i dialog med hjernen. Sådan at en lam, med tankerne, kan
betjene sin pc,tænde tv. Skifte kanal. Der er en banebrydende
forskning igangsat, som fører i retning af en hybrideksistens. Har du
set filmen Robocop? Vi er på vej, i den retning. Neuropsykologien er
betydeligt styrket af nye redskaber.

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-06 15:35

Bo Warming wrote:

> BW Det er ret umuligt
> Dobbeltblindtest er ikke nok

Ikke forstået. Hvad er ret umuligt ?
Du har forudsætninger ud i kemi, så hvad ved du, jeg ikke ved ?

BW: Når placebo virker er det om bivirkninger der opleves som signal
af underbevidstheden om at løfter fra lægen er til at tro på - der
sker noget - fx mundtørhed

Det afsløres ikke ved dobbeltblind-test

> [...]

skitzo-tankevaner, som er en velsignelse. Hvad repræsenterer de, som
kan opleves som en velsignelse? Og i givet fald, betyder det, at andre

BW: At de små blå mænd har brug for afvigeren, er en velsignelse når
ingen man andre har.

*It seems that without exception the experience and behaviour that
gets labelled schizophrenic is a special strategy that a person
invents in order to live in an unlivable situation.
Laing

"Madness need not be all breakdown. It may also be break-through.It is
potential liberation and renewal, as well as enslavement and
existential death. R.D. Laing(psykiater og
antipsykiatriens grand old man)

[...]

enig

Jeg tænker, du netop har anklaget staten for at skabe jobs. Politi for
at skabe arbejdspladser i psykiatrien. Nu er behandlerstaten skyld i
manglende jobs.
Modsiger du ikke digselv ?

BW: Behandlerjob betalt af skatteyderne er ikke gode meningsfulde jobs

> [...]

Der er gået for kort tid, til en konklusion mht videre forskning.
Hjernens arbejdsveje og områder begynder først netop, at blive

BW: Det vi ser er som afstanden mellem to fingre. Det der mangler er
som det uendelige på hver side.

Det er eksempelvis muligt, nu, at indoperere chips,
der går i dialog med hjernen.

BW: Jeg tror kun de kan videresende simple ja-nej svar til fx proteser

[...]

BW: Løfterige redskaber
- men opfyldes løfterne. ?
Giv eksempel på solstrålehistorie der ikke er hollywood-fiktion

Fra : Patruljen

Dato : 02-08-06 16:19

Bo Warming wrote:

> [...]

Hvad frygter du fra Islam?

> Men beslutsomhed smadres af ekspertvælde og flinkeskolethed

Hvis nød ( vendighed ) opstår, leger man ikke flinkeskole på
sergentskole.
Beslutsomhed opstår af nødvendighed. Nødvendigheden er tydelig, når
den er der.

> Samtidig må jeg indrømme, at jeg ser vores sociale system komme til
> kort. Og på flere områder, samtidig.

> Væk med al den falske godhed - og Dnmark for danskerne

Falsk godhed kan ingen bruge til ret meget.

Vi har indrettet et samfund, gennem industrialisering, med
specialiseret arbejdskraft, 2 indkomster. Ingen har tid til at have Fru
Hansen boende til hun dør, mere.
Er det sand godhed, at henrette inden pensionsalder?
Mor er ikke hjemmegående, mere. Samfundet har overtaget roller, du
ikke kan skrue tilbage.

Hvad er en dansker ?

Adskillige etniske minioriteter har dansk statsborgerskab og intet
andet.
Skal hele koret indtil 5 generationsdanskere dumpes i sejlrenden i
Øresund, eller skal vi finde en mere interkontineltal havstrøm i
sydgående retning ?
Vil det løse vores problemer med skæve aldersfordelinger i relation
til arbejdskraft?

Der er flygtningekonventioner, FN, vi har underskrevet. Skal vi opsige
alle internationale aftaler?

> [...]
> ham....
>
> BW: Intet kan staten gøre for disse Privatiser

Det er måske et af de områder, hvor vi kan gøre mest.

Spørgsmålet er om staten eller det private skal levere varen.
Varen er der. Der er 3 mulige løsninger.

a) Du lader folk flakke forvildet om i gaderne og dø af sult. Eller
benytter Farum grusgrav.

b) Du tildeler disse mennesker en sum penge, sådan at de netop er ude
og synsfeltet på
overlevelsesration. Indlægger og medicinerer, når det er nødvendigt.

c) Du stiller de nødvendige midler til rådighed, som afhjælper
akutelle vanskeligheder, behandler og skaber skatteborgere i adskillige
tilfælde.

Har du hørt om firmaet specialisterne ? aspergere og autister, som
sælger ydelser,
de reelt er bedre end os andre til at udføre, til erhvervslivet. Man
løser opgaver for bl.andet TDC. Det er vejen frem, BW
Fra livslangt handicap til egenindtjening.

> BW: Al godtkøbssnakken kan siges bedre uden scannere

Godtkøbs snak ? Der slipper du ikke så let, Warming.
Hvad er godtkøbssnak?

Scannere hører ikke hjemme i den afdeling eller butik. Ret beset har
scanner
og neurologisk forskning frataget analytikere mange gode kunder.

> [...]
> rationelt i modløshed og opgive.

> BW: Vi skal stoppe at bruge skattestjålne penge på hvad skader

Når det ikke alene, ikke skader, men frigører fra medicin og muligvis
skaber skatteydere.
Hvad så ?

> Piller skal bruges med langt større omtanke, end hvad der er consensus
> for nuværende.

> BW: Det er massiv skadelighed. Markedsfrihed er mål der kan gavne,
> pengene har det bedst i borgernes lommer.

Derfra hvor jeg står, har Danmark valgt løsning b.
Hvilken foretrækker du? Og hvad er billigst over år ?

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-06 17:26

Bo Warming wrote:

Hvad frygter du fra Islam?

BW: At vi bøjer os for deres krævesyge og tillader æresdrab osv osv
osv osv

De fremmedes krav er ENDELØSE - fra skolebadforhæng til socialhjælp
til snart tidobbelt antal af danskere

> [...]

> kort. Og på flere områder, samtidig.

> Væk med al den falske godhed - og Dnmark for danskerne

Falsk godhed kan ingen bruge til ret meget.

BW: Velfærdsstaten bygger på kun det.

[...]

BW: En dansktalende der holder af sit land og ikke holder mere af en
lovreligion end af vor grundlov
Naser Khader er ikke blevet dansker, selvom han skuespiller dygtigt

[...]

BW: Ja

> [...]

c) Du stiller de nødvendige midler til rådighed, som afhjælper
akutelle vanskeligheder, behandler og skaber skatteborgere i

BW: Bedre løsning er at tvinge til selvhjulpenhed

> [...]

> BW: Al godtkøbssnakken kan siges bedre uden scannere

Godtkøbs snak ? Der slipper du ikke så let, Warming.

BW: Snakken folk efter munden, smiger, ligegyldigheder, blær,
elitefremmedord

Fra : Patruljen

Dato : 02-08-06 16:47

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> BW: Når placebo virker er det om bivirkninger der opleves som signal
> af underbevidstheden om at løfter fra lægen er til at tro på - der

Ok. Jeg kender placebo. Og tænker det er ærgeligt, det ikke
repræsenterer en vare, et medicinalfirma kunne sælge. Derved ville vi
få forskning på området, som er særdeles interessant og
perspektivrig.

Jeg forstår ikke. Hvorfor afsløres placebo ikke ved dobblet-bind
tests. Udgangspunkt er ens for begge patientgrupper.

> [...]
> gets labelled schizophrenic is a special strategy that a person
> invents in order to live in an unlivable situation.

Nu bevæger du dig fra neurologi til "godtkøbssnak". Der er teori om
dobbeltbind
situationer, som tilsyneladende optræder ganske regelmæssigt i
opvæksten, når
skizofreni optræder. Det er korrekt. Og menes at kunne afhjælpes
gennem terapi.
Freud snak Om årsager til sindslidelser.
Maxistisk teori vil angive det kapitalistiske samfund som årsag....

> "Madness need not be all breakdown. It may also be break-through.It is
> potential liberation and renewal, as well as enslavement and
> existential death. R.D. Laing(psykiater og
> antipsykiatriens grand old man)

Ok. Synspunktet er forstået. Jeg er enig, fuldstændig. Samtidig
henledes opmærksomheden på ordene. It may also be...

> [...]
> manglende jobs.
> Modsiger du ikke digselv ?

> BW: Behandlerjob betalt af skatteyderne er ikke gode meningsfulde jobs

Om du er privatiserer eller har offentligt system. Der vil altid være
en regning.
Private foretagener vil formentlig indgå i konkurence. Pris og
kvalitet. Men der er
stadig en regning.

Det er meningsfuldt at vælge løsning c Og at have job, der, er
meningsfuldt.

> [...]
> kortlagt præcist.
>
> BW: Det vi ser er som afstanden mellem to fingre. Det der mangler er

Ja. Vi er ikke for kvikke. Men vi har dog afstanden mellem 2 fingre
under
givne omstændigheder.

> BW: Jeg tror kun de kan videresende simple ja-nej svar til fx proteser

Det er også et solidt udgangspunkt.

> [...]
>
> BW: Løfterige redskaber
> - men opfyldes løfterne. ?
> Giv eksempel på solstrålehistorie der ikke er hollywood-fiktion

Læste artiklen i en avis. Har glemt, hvilken og hvornår, præcist.
Jeg tjekker lidt rundt, hvorlangt vi er kommet.

Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-06 17:20

Bo Warming wrote:
> [...]

Jeg forstår ikke. Hvorfor afsløres placebo ikke ved dobblet-bind
tests. Udgangspunkt er ens for begge patientgrupper.

BW: Man kan ikke skjule for gruppen der får fysiologisk aktiv medicin,
at det ikke er placebo, for de mærker de uundgåelige bivirkninger, fx
mundtørhed.
Så det er ofte umuligt at blinde

> [...]

kvalitet. Men der er
stadig en regning.

Det er meningsfuldt at vælge løsning c Og at have job, der, er

BW: Ja, men i det offentlige aner ingen om regningen er unødig
tusinddoblet ´

> [...]
> som det uendelige på hver side.

Ja. Vi er ikke for kvikke. Men vi har dog afstanden mellem 2

BW: Og LØFTER iverdruves som om vi fordobler fingerafstanden årligt
Men dobbelt af en over uendelig er også en or uendelig
Lykken er at være på vej, som Goethe og Lars Lilholdt siger

> BW: Jeg tror kun de kan videresende simple ja-nej svar til fx
> proteser

Det er også et solidt udgangspunkt.

BW: Men da protese for arm kun kan op ned og højre-venstre så er der
langt til tvkamera som øje hvor milliarder af nerveceller skal matche
Chips lyder fint, men har helt andet princip end nerve og sanseceller,
så synapse er svær eller umulig

Fra : Patruljen

Dato : 02-08-06 18:05

Bo Warming wrote:
> [...]

> BW: Man kan ikke skjule for gruppen der får fysiologisk aktiv medicin,
> at det ikke er placebo, for de mærker de uundgåelige bivirkninger, fx

Får afvide i min højre høresnegl, at man forsøger i videst mulig
udstrækning at imødekomme bivrkningers indflydelse. En mundtørhed
vil man have forudset inden forsøg ved andre forsøg rettet mod
afklaring af bivirkninger.

> [...]

fundamentet. Og at vi bør have mere ydmyghed, omkring hvad vi ved.
Kloge folk har sagt. Desto mere jeg ved, ved jeg. At jeg ingenting ved.

Der er vist beskrevet flere veje i litteraturen. I Ching etc.
Please glem Lilholdt

Best regards bruun

Fra : Kim Christiansen

Dato : 02-08-06 22:16

> [...]
>

> BW: Også uden kvantefysik kunne gode videnskabsmænd fx La Place indse at
> mennesket bør være ydmygt og science belyser meget lidt

Forkert. Den ægte sandhed findes i videnskaben.
Hvorfor bruge det prætentiøse ord science, når godt dansk ord findes?

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-06 02:12

"Kim Christiansen" <a@b.com> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Forkert. Den ægte sandhed findes i videnskaben.

Det er dit ubegrundede postulat at der er noget forkert i hvad du
svarer på.
Sandhedsaspekt i universiteternes naturvidenskab er kun at de bruger
fornuft=logik og ikke KUN følelser og sentimentalisme og fordomme.
De har ikke bevist egen gavn - den er skabt af opfindere, ingeniører
og investorer. Einstein er godt eksempel på at grundvidenskab
opreklameres usagligt Newton og mange andre ligeså.

VEDR PSYKIATRI og megen anden lægekunst er slet ikke bevis på andet
end billige strafmidler og passiviseringsmidler, KEMISK SPÆNDETRØJE
=psykofarmaka
Som opleves som humanere end fortidens lænker og pisk, AF
UDENFORSTÅENDE HUMANISTISKE SELVBEDRAGENDE SMAGSDOMMERE

Fra : Patruljen

Dato : 03-08-06 15:39

Fra : Bo Warming

Dato : 03-08-06 15:51

Fra : Patruljen

Dato : 03-08-06 16:12

Bo Warming wrote:
> [...]
> osv osv
>
> De fremmedes krav er ENDELØSE - fra skolebadforhæng til socialhjælp

Jeg er til en vis del enig i, at man reklamerer meget dårligt for
sigselv. Gennem
insisteren på særbehandling osv. Udnyttelse af socialvæsen.
kriminalitet.
Vi har fået store problemer, ind ad bagdøren. Jeg tror ikke,
almindelige borgere
forstår i hvilken scala...

At vi skulle blive outnumbered, hm. Er de så mange BW?
På Nørrebro, er det massivt. Gentofte er forholdet anderledes.

> [...]
> lovreligion end af vor grundlov
> Naser Khader er ikke blevet dansker, selvom han skuespiller dygtigt

Umiddelbart fortæller manden, at han er loyal mod lovgivningen.
Hvordan kan du afgøre det modsatte? Tvungen svinekød i
straffelovgivningen....1 måltid pr dag?

> [...]
> til arbejdskraft?
>
> Der er flygtningekonventioner, FN, vi har underskrevet. Skal vi opsige

Ja Til Begge dele? Ud med samtlige som ikke taler dansk.
Ud med samtlige som vil sætte grundloven før deres religiøse
love.Andre end muslimer, kan da være med på tømmerflåden. Det
gælder i givet fald
også jøder. Jehovas vidner taler dansk, men vil ikke respektere
værnepligt. Skal de med på tømmerflåden ?

Hvilke reaktioner vil Danmark modtage internationalt? Muhammad
tegningerne kostede kassen. Er det ikke billigere, at uddele
gåseleverpostej og guldhalskæder til samtlige?
En årlig charterrejse må være indenfor budgettet af udgifter.

> [...]
> adskillige
> tilfælde.
>
> BW: Bedre løsning er at tvinge til selvhjulpenhed

Lad os holde os til autisme spektrulforstyrrelser. Hvordan vil du
tvinge til øget selvhjulpenhed? Selvhjulpenhed er målsætning ved
løsning c....

> [...]
> Hvad er godtkøbssnak?
>
> BW: Snakken folk efter munden, smiger, ligegyldigheder, blær,

Jeg vil ikke mene, du når langt, med at snakke efter munden eller
smigre. Bruger du
ord eller begreber, klienten ikke forstår, giver det ingen mening, at
anvende dem.
Man behøver ikke heller blære sig. Rollefordelingen er tydelig. Intet
at det nævnte vil være hensigtsmæssigt, i en terapisetting.

Fra : Patruljen

Dato : 04-08-06 14:57

Fra : Patruljen

Dato : 05-08-06 21:04

Bo Warming wrote:

[...]

Mr. Bo Warming. Jeg kan forstå, du er lidt af en berømthed for
mennesker med en interesse i politik. Det var jeg ikke klar over.
Politik har aldrig haft min interesse.
Der var engang en Preben Wilhelm, som kunne vække min resonans. Men
grunden
var ikke den politiske overbevisning, manden havde. Jeg kunne beundre
hans vedholdenhed og hans interesse i politiets måde at operere på.
Jeg havde selv førstehåndskendskab til politiets metoder, og var ikke
en beundrer. Tværtimod blev jeg overrasket og de åbnede min
verdensanskuelse ret betragteligt.

Det er nok nogenlunde så meget, jeg nogensinde har hørt efter
politikere. Jeg har tænkt, at de generelt set var en gruppe
utroværdige personer.
Forskellige episoder, forskellige forløb kan jeg erindre, hvis der har
været mediebevågenhed og overskriften har været bemærkelsesværdig
nok. Nu forstår jeg så, at jeg har været i en dialog med en
yderligtgående højreorienteret, sådan bliver du benævnt. Jeg må
sgu nærmest holde min mund. Du er ikke politisk korrekt Bo Warming

Mens jeg sad og spekulerede på, hvad mine kolleger havde sagt, faldt
mine øjne på
en reklame for politiken. " De mest almindelige meninger er sjældent
de mest interessante".

Som sådan er du er værdifuldt indslag her i dether debatforum.
Desværre er rækkevidden begrænset.
Uden meningstilkendegivelse, af forskellig observans, ingen debat. Det
har irriteret mig gevaldigt, hvordan der argumenteres imod. Jeg ser den
ene oppunent efter den anden, stikke hovedet frem, skrive noget
fuldstændigt out of concept, uden mening, ren nonsens.
Udelukkende nedværdigende i sin hensigt. The Wall.

Jeg har oplevet noget lignende, da jeg i et netdebatforum, skrev de
spørgsmål omkring holocaust, jeg selv fik forelagt, af unge, et af de
steder, hvor jeg arbejder. Jeg var nær blevet lynchet, anmeldt for
forfalskning af Auschwitz-Birkenaus hjemmeside, da jeg havde henviste
til Linket. anklaget for at være dig, også

Jeg blev opmærksom på, at debatten omkring holocaust er så
følelsesladet, at hele spektret af Freuds forsvarsmekanismer er i
brug. Og man er ude af stand til at forholde sig til informationer,
rationelt vurderende.Tænker jeg over perspektivet finder jeg det
skræmmende.Omkring din person optræder noget lignende.

Mennesker skriver de særeste ting. En ting er sikkert, du er ikke
ringe begavet.
Hvad enten man er enig eller ej. Du er en ganske kvik fætter.

Nå, det var noget helt andet.

Vi er endt op i 3 forskellige emner, mindst
Man skal kende sine begrænsninger. Naturvidenskab, har som politikere
ikke haft nævneværdig interesse, her. Jeg har læst nok til at
forstå, at vi ikke ved ret meget.
Billedet med de 2 fingre, er jeg fuldstændig enig i.

Der er meget vi ikke forstår. Og fordi vi finder et teknisk, fagligt
udtryk, betyder det ikke,
at vi ved ret meget mere. Vi har fundet et skidsmart ord.
Intuition. Vi ved, det er der. Som vi ved, vi bliver blændet, hvis en
og anden fyrer sin antipersonel flashbang...

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-06 02:50

Bo Warming wrote:

[...]

BW: P.t. holder de ret lav profil, omend de viser deres styrke ved
demo imod Israel og forhindring af SIAD-demo
Mine plageånder er p.t. kommunen, mere end de fremmede

[...]

BW: Hvis vi en dag mander os op til beslutsomhed, kan det være for
sent.

[...]

BW: Khader stemmer FOR censur = §266b

[...]

BW: At udvise er ikke tømmerflåde eller faldskærm. Samle dem på ø og
afvent at de sætter sig på fly.
Jøder er der ingen paralel til - de er gode danskere.

Hvilke reaktioner vil Danmark modtage internationalt? Muhammad
tegningerne kostede kassen.

BW: Vor eksport gavnedes af ,
at JP viste nosser.

[...]
var ikke den politiske overbevisning, manden havde. Jeg kunne beundres
[...]

BW: Glistrups folkelighed er netop om at modarbejde anti-intuitivt
§-vælde.
At trænge gennem mediemuren lykkedes mig med Sædhjælpsfondet, og jeg
ser håb om at Bondam-pampernes tvangsbødetrussel kan også være
øjenåbner
Jeg har et hus fra 1897 og med ny bløde tynde ufarlige materialer
forbedres klimaskjold og skjold mod autonomstenkast, men Bondams
pampere er voldsmænd der vil fjerne det, kun fordi jeg er "aparte"
Min husforbedring svarer til når de autonome hænger tekstiler med
slogans på de huse de har stjålet , men det fjernes ikke.Krav om
byggetilladelse til mig er absurd - som forbud mod at sætte plaster på
sår.
Bondam er censurerende imam og ville aldrig føre sig frem imod min
ytringsfrihed, hvis jeg skrev på mit hus som Naser Khader eller
BZ-bøllerne.
Sjusk og rod falder mig naturligt, for livet er kort og
ordentliggørelse kan vente til DET er rettidig omhu, når ting er
færdigudviklet og tilladt. Der er et budskab i at "konventionel
grimhed" er en menneskeret.

Kærlighed vises ikke ved gaver men ved eksemplets magt. Glistrup (og
min far) har vist mig veje, jeg gerne vil gøre attraktive for andre,
fx at gå efter bold ej mand.
Man trætter jo hvis man blot gentager de banaliteter om Islam, som
folk fortrænger.
Der er underholdning i at være anderledes "Dont make it better, make
it different".

At opsætte lysavis bør være lovligt. Nuværende rod kan være forstadier
til det. Ring hvis du kan hjælpe mig til brainstorming , der kan give
mig ideer til at modstå rådhusets snævertsyn. Bo Warming 35861000

Fra : Patruljen

Dato : 06-08-06 19:15

Bo Warming wrote:
> [...]
> ordentliggørelse kan vente til DET er rettidig omhu, når ting er
> færdigudviklet og tilladt. Der er et budskab i at "konventionel

Ja. Der er et iøjenfaldende paradoks forbundet med dit eksempel. Sjusk
eller rod.
Som jeg ser begivenhederne er paradokset specielt;
Ungdomshuset, folkets park, " økologisk have på en nat ",
Christiania.
Vi burde se tusinder Kim Larsen forkæmpere for normpluralisme på
barikaderne.

> [...]
> folk fortrænger.
> Der er underholdning i at være anderledes "Dont make it better, make

Bold - ej, mand. Helt enig. Og tænker, at det er pudsigt, at du som "
yderliggående
højre facist ", stort set er alene, om at efterleve princippet, i
dether debatforum.

Eksemplets magt. Ja. Pædagoger taler om rollemodeller, som en
betydende
sag. Men overfor stenkastende muslimer som autonome og andre
ligesindede, skal du sætte tidligt ind, hvis du vil være rollemodel.

Du har en pointe, at man trætter ved at gentage banaliteter om islam.
Og at fortrængningen er solid, syntes også ganske iøjenfaldende.

Man kan ikke angribe forsvarsmekanismer, direkte. Head on. Medmindre du
er bevæbnet solidt.

Pædagoger møder gigantiske problemer nu om stunder....
Et eksempel er frekvensen af 2 generation, tvangsanbragte mindre børn.

Den står ikke i et naturligt forhold til frekvensen af solide sociale
vanskeligheder,
som opstår på et senere tidspunkt, som regel 14 - 16 års alderen.
Årsagerne er flere. Men en ting er sikkert. Vi forholder os ikke til
realiteterne.

Tak for din imødekommenhed. Jeg vil tænke med. Læste dine tidligere
skrevne ting
mht lysavis. Det er en interessant ide. (Du tænker i fremmedgørelse,
som nogen vil kalde tingene.) Og kan ikke være forbudt. Byen er fuld
af reklamer,
neonlys som facadeskilte. Ungdomshusets sorte flag hænger endnu på
den besatte egendom. Christiania har sine malerier. Hvad er forskellen
?

> At opsætte lysavis bør være lovligt. Nuværende rod kan være forstadier
> til det. Ring hvis du kan hjælpe mig til brainstorming , der kan give
> mig ideer til at modstå rådhusets snævertsyn. Bo Warming 35861000

Nummeret er noteret.

Best regards Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-06 10:57

[...]

Forskellen er at for socialist-bureaukrater gælder SVAGT ER SMUKT og
derfor er tyveknægte fredet, men jeg ejer mit hus, så jeg er en led
kapitalist der skal straffes

> [...]
> give
> mig ideer til at modstå rådhusets snævertsyn. Bo Warming 35861000

Bjelkes Alle 46 er adressen hvis nogen ved selvsyn vil vurdere
smagsdommer-forbudet fra rådhuset, altså genstanden for
Bondam-krystalnat-tiltag