muhamedanernes yndlingsbeskæftigelse
Fra : @

Dato : 30-07-06 11:23

nu er et par tusinde muhamedanere igen for gud ved hvilken gang
igen beskæftigede med det muhamedanere er bedst til nemlig at
ødelægge(andres) ting

<<<<<
smadrer FN-bygning i Beirut
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/07/30/112325.htm
<<<<

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 12:20

On Sun, 30 Jul 2006 12:22:30 +0200, @ skrev:

> nu er et par tusinde muhamedanere igen for gud ved hvilken gang
> igen beskæftigede med det muhamedanere er bedst til nemlig at
> [...]

Trist; men zionisterne er faktisk langt bedre til det; men det
er måske ikke et problem eller noget ... ?

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Allan Riise

Dato : 30-07-06 12:39

@ wrote:
> nu er et par tusinde muhamedanere igen for gud ved hvilken gang
> igen beskæftigede med det muhamedanere er bedst til nemlig at
> [...]

Israelerne de er nu bedre til det, de kan på sekund ødelægge FN poster.

--
Allan Riise

Fra : John

Dato : 31-07-06 02:16

> nu er et par tusinde muhamedanere igen for gud ved hvilken gang
> igen beskæftigede med det muhamedanere er bedst til nemlig at
> ødelægge(andres) ting
> smadrer FN-bygning i Beirut

Nåh ja..men i islam-fascisternes øjne er det vel et kæmpe
fremskridt? De plejer jo ellers at nøjes med at afbrænde flag,
eller klude, som jeg læste et fjols kalde dem.

Nazisterne havde også for vane at brænde folks ting af, blandt
meget andet...

Mvh John

Fra : thomsen

Dato : 31-07-06 09:53

> Nåh ja..men i islam-fascisternes øjne er det vel et kæmpe fremskridt? De
> plejer jo ellers at nøjes med at afbrænde flag, eller klude, som jeg læste
> et fjols kalde dem.

ja, et flag er nu en klud med farve på - så hvad er problemet her?

> Nazisterne havde også for vane at brænde folks ting af, blandt meget
> andet...

Den beskæftigelse deler de med Israels hær.
--
Thomsen

Fra : @

Dato : 31-07-06 14:21

On Mon, 31 Jul 2006 03:15:37 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>eller klude, som jeg læste et fjols kalde dem.
>
>Nazisterne havde også for vane at brænde folks ting af, blandt

netop

der er rigtig mange ligheder mellem muhamedanere og nazister

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : thomsen

Dato : 31-07-06 17:50

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> netop
>
> der er rigtig mange ligheder mellem muhamedanere og nazister

Du glemte dig selv - og hvad er "muhamedanere" dog for en størrelse? Mon du
ikke mener , at der er rigtig mange ligheder mellem dig og nazisterne?
--
Thomsen

Fra : @

Dato : 31-07-06 19:03

On Mon, 31 Jul 2006 18:49:40 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Du glemte dig selv

nå ikke flere argumenter så går man efter personen

altså er du enig med mig om at der er mange lighedspunkter mellem
muhamedanere og nazister

> - og hvad er "muhamedanere" dog for en størrelse?

tilhængere af den såkaldte profet Muhammed fra mekka's lære

>Mon du
>ikke mener , at der er rigtig mange ligheder mellem dig og nazisterne?

hedder du i virkeligheden Kim Larsen han lider nemlig også af et
permanent argumentunderskud og går derfor altid efter pesoner

men jeg skal da gerne svare

der er slet ingen lighed mellem mig og nogen som helst totalitær
ideologi

Fra : Alucard

Dato : 31-07-06 19:15

>og hvad er "muhamedanere" dog for en størrelse?

Det der nu, i den politiske korrektheds navn, hedder muslimer....

Fra : thomsen

Dato : 31-07-06 20:04

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det der nu, i den politiske korrektheds navn, hedder muslimer....

Åh, akkurat som det er i den politiske korrektheds navn at kalde Udansk
Fjolleparti for Dansk Folkeparti? Og racistblondinen Malene P for Malen P?
--
Thomsen

Fra : Joakim

Dato : 31-07-06 20:22

"thomsen" <th@invalid.com> skrev i en meddelelse

Hej Arne.

Fra : @

Dato : 31-07-06 20:39

On Mon, 31 Jul 2006 21:04:09 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

>Åh, akkurat som

nej muhamedanere er blevet kaldt muhamedanere her i landet siden
reformationen og garanteret også før

at kalde muhamedanere for muslimer er faktisk det samme som at
anerkende at de er de rettro og alle andre derfor vantro

men hvis du hellere vil lefle for muhamedanerne og kalde dem muslimer
og derved udpege bl.a. kristne og jøder som vantro så er det
selvfølgelig din afgørelse

men hvorfor genere kristne og jøder, når det nemt kan undgås ved at
kalde muhamedanere for det de er
nemlig muhamedanere

tilhængere af muhameds lære

Fra : Alucard

Dato : 31-07-06 23:53

>Åh, akkurat som det er i den politiske korrektheds navn at kalde Udansk
>Fjolleparti for Dansk Folkeparti? Og racistblondinen Malene P for Malen P?

Nej, de to betegnelser "Udansk Fjolleparti" og "racistblondinen",
bruges kun af hjernedøde venstreorienterede, der ikke kan
argumentere...

Fra : @

Dato : 31-07-06 20:19

On Mon, 31 Jul 2006 20:15:17 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Det der nu, i den politiske korrektheds navn, hedder muslimer....

ja og når man er tåbelig nok til at kalde muhamedanere for muslimer

ligger der faktisk i det at man kalder alle andre for vantro