Zionisterne myrder mindst 22 børn
Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 10:31

Mindst 51 civile, herunder 22 børn myrdet ved zionisternes luftangreb på
landsbyen Qana.

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3865512/

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-06 10:46

> Mindst 51 civile, herunder 22 børn myrdet ved zionisternes luftangreb på
> landsbyen Qana.
>
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3865512/

I din daglige bullitin om tabstallene skal du lige huske hvor mange
israelere der også ryger i svinget....

mvh
Kim

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 11:04

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> I din daglige bullitin om tabstallene skal du lige huske hvor mange
> israelere der også ryger i svinget....
>
> mvh
> Kim

Det er så lille en brøkdel at det dårligt er værd at nævne!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 12:21

On Sun, 30 Jul 2006 11:45:59 +0200, Kim2000 skrev:

> I din daglige bullitin om tabstallene skal du lige huske hvor mange
> israelere der også ryger i svinget....

Ja pas endelig på med at fordømme drabene begået af
zionisterne. Prøv hellere at få diskussionen drejet om på
noget andet.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : @

Dato : 30-07-06 12:37

a hva ??
--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 13:17

On Sun, 30 Jul 2006 13:36:30 +0200, @ skrev:

> a hva ??

Ja, jeg fordømmer altså drabene på uskyldige civile - også når
det er jøder, der begår dem.

Fra : Jim

Dato : 30-07-06 13:24

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg fordømmer altså drabene på uskyldige civile - også når
> det er jøder, der begår dem.

Hvad forstår du ved begrebet 'uskyldige civile'?
Hvad forstår du ved begrebet 'collateral damage'?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 13:40

On Sun, 30 Jul 2006 14:24:13 +0200, Jim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvad forstår du ved begrebet 'uskyldige civile'?

Det samme som du, går jeg ud fra. Eller du har måske ingen ide
om, hvad 'uskyldige civile' er?

> Hvad forstår du ved begrebet 'collateral damage'?

Det samme som du, går jeg ud fra ... osv.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Jim

Dato : 30-07-06 14:38

> Det samme som du, går jeg ud fra. Eller du har måske ingen ide
> om, hvad 'uskyldige civile' er?

> Det samme som du, går jeg ud fra ... osv.

Hvorfor definerer du ikke bare begreberne, så vi kan vide, om vi har samme
opfattelse af disse?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 11:54

On Sun, 30 Jul 2006 15:38:23 +0200, Jim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor definerer du ikke bare begreberne, så vi kan vide, om vi har samme
> opfattelse af disse?

Hvis det er så vigtigt for dig med den definition, hvorfor
kommer du så ikke bare først med din egen og fortæller,
hvorfor det er så vigtig at få defineret noget så ellers
oplagt letforståeligt? Jeg gider ikke lege opslagsværk for
tilfældige definitioner, der skal også være en mening med
tingene. Så hvad er din pointe? Hvad er det, du vil frem til
med defineringen?

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Jim

Dato : 31-07-06 12:20

> [...]
> tilfældige definitioner, der skal også være en mening med
> tingene. Så hvad er din pointe? Hvad er det, du vil frem til

Det er ikke undertegnede, der hævder et usædvanligt stort antal af civile
ofre på libanesisk side.
Derfor kunne det være rart for mig og sikkert også andre at få bl.a. din
version af definitionen på en civil.

Kan en civil f.eks. have våben i hånden, eller gør det ham til en del af
styrken?
Kan et barn med våben i hånden være en del af styrken, eller skal barnet
uanset våben i hånd betragtes som civil?
Er hizbollah civile, eller er de en del af libanons forsvar... eller er de
illegale kombatanter?

Kom nu med din definition?

Hvor svært kan det være?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 13:29

On Mon, 31 Jul 2006 13:19:37 +0200, Jim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke undertegnede, der hævder et usædvanligt stort antal af civile
> ofre på libanesisk side.

Nej, det kan jeg forestille mig.

> Derfor kunne det være rart for mig og sikkert også andre at få bl.a. din
> version af definitionen på en civil.

Det' da ikke nogen grund; men din pointe og påstand er måske,
at der slet ikke et stort antal civile ofre for den israelske
terrorisme?

> Kan en civil f.eks. have våben i hånden, eller gør det ham til en del af
> styrken?

Kommer an på så meget. Er uskyldige sovende ubevæbnede kvinder
og børn legitime mål, hvis man har udnævnt samtlige libanesere
i sydlibanon til terrorister?

> Kan et barn med våben i hånden være en del af styrken, eller skal barnet
> uanset våben i hånd betragtes som civil?

Du har mange spørgsmål. Kom nu ... hvor er det du vil hen? Er
der en pointe?

> Er hizbollah civile, eller er de en del af libanons forsvar... eller er de
> illegale kombatanter?
>
> Kom nu med din definition?
>
> Hvor svært kan det være?

Jeg er stadig ikke opslagsværk for alskens ord og begreber.
Kom nu med hvor du hen med al den snak og søgte tale og
talløse spørgsmål. Er du under indtryk af, at der slet ikke er
et større antal uskyldig civile ofre for den israelske
bombekampagne over Libanon?

For hvis det bare definitioner, du ønsker at lege med og ikke
har et formål eller en pointe, du vil stå ved med det, så er
det en leg, jeg ikke gider.

Fra : Jim

Dato : 31-07-06 13:36

> [...]
>
> For hvis det bare definitioner, du ønsker at lege med og ikke
> har et formål eller en pointe, du vil stå ved med det, så er

Svendsen.. Du har netop opbrugt din kvote af min tålmodighed.
Tag venligst plads i mit killfilter.
Plonk!

PS. Mage til racistiske udtalelser mod jøder har jeg ikke læst i lang tid.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 13:39

On Mon, 31 Jul 2006 14:35:53 +0200, Jim skrev:

> [...]

> Plonk!
>
> PS. Mage til racistiske udtalelser mod jøder har jeg ikke læst i lang tid.

Bye bye.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : thomsen

Dato : 31-07-06 18:00

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> PS. Mage til racistiske udtalelser mod jøder har jeg ikke læst i lang
tid.

Du har nu en ret så primitiv tankegang -hvis man kritiserer staten Israel,
så er det altså racisme mod jøder? Men du holder dig ikke selv tilbage når
det gælder om at kritisere muslimer. Så man må sige at du er en hykler af
første klasses karat, så det er da fint at du er god til noget, ikke sandt?
--
Thomsen

Fra : @

Dato : 30-07-06 13:41

On Sun, 30 Jul 2006 14:16:35 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Ja, jeg fordømmer altså drabene på uskyldige civile - også når
>det er jøder, der begår dem.

men du er bare totalt blind for de raketter Hizbollah helt bevist
affyrer mod civile?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-07-06 16:34

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> men du er bare totalt blind for de raketter Hizbollah helt bevist
> affyrer mod civile?

Nej for HezBullas leder Nasralla har sagt undskyld til de Arabiske ofre der
har været for raketangrebene, de ville vel næppe sige undskyld til de
Israelske arabere hvis de i fuldt overlæg havde forsøgt at ramme dem.

Og husk nu at støtte de Arabiske ofre, de mangler penge og du kan gøre en
forskel meld dig som indsamler.

Fra : Alucard

Dato : 30-07-06 17:33

On Sun, 30 Jul 2006 17:33:35 +0200, "Poul Nielsen" <pol@lan.com>
wrote:

>Nej for HezBullas leder Nasralla har sagt undskyld til de Arabiske ofre der
>har været for raketangrebene, de ville vel næppe sige undskyld til de
>Israelske arabere hvis de i fuldt overlæg havde forsøgt at ramme dem.

Hold kæft hvor er du naiv....

Fra : GB

Dato : 30-07-06 17:54

Alucard <alucard44@hotmail.dk> wrote in

> Hold kæft hvor er du naiv....

Han er ikke naiv, han er ondskabsfuld.

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 11:55

On Sun, 30 Jul 2006 14:40:44 +0200, @ skrev:

> men du er bare totalt blind for de raketter Hizbollah helt bevist
> affyrer mod civile?

Nej, bestemt ikke. Er du totalt blind for den død og
ødelægelse israelerne kaster ned over uskyldige civile
libanesere?

Fra : Jim

Dato : 31-07-06 12:20

> Nej, bestemt ikke. Er du totalt blind for den død og
> ødelægelse israelerne kaster ned over uskyldige civile
> libanesere?

Igen Svendsen.... Hvad er civile?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 13:30

On Mon, 31 Jul 2006 13:20:17 +0200, Jim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Igen Svendsen.... Hvad er civile?

Slå det dog efter spørgejørgen. Du har adgang til internettet
og det formelig vælter med glimrende opslagsværker, som kan
give dig glimrende eksempler og forklaringer på, hvad en civil
er.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Jim

Dato : 31-07-06 13:37

> [...]
> og det formelig vælter med glimrende opslagsværker, som kan
> give dig glimrende eksempler og forklaringer på, hvad en civil

Plonk!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 13:40

On Mon, 31 Jul 2006 14:36:32 +0200, Jim skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Plonk!

Dit filter er en stenaldermodel. Det er anden gang indenfor to
minutter, at du har plonket mig.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 11:03

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
(klip)
> ... ved zionisternes

Deutschland, Deutschland über alles
Über alles in der Welt

Kom så, Jesper, kom ud af skabet og tag den brune skjorte på!

Fra : Jim

Dato : 30-07-06 11:09

"Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Deutschland, Deutschland über alles
> Über alles in der Welt
>
> Kom så, Jesper, kom ud af skabet og tag den brune skjorte på!

Han leder stadig efter den brune skjorte, derfor er han stadig i skabet..
Alt, hvad Jesper har fundet indtil nu, er det brune punktum...

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 11:16

"Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> wrote:

> [...]
>
> Deutschland, Deutschland über alles
> Über alles in der Welt
>
> Kom så, Jesper, kom ud af skabet og tag den brune skjorte på!

1. Har ingen brun skjorte eller nazisympati
2. Her er det zionisterne der optræder som fascister.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 22:30

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
(klip)
> 1. Har ingen brun skjorte eller nazisympati

Måske ikke, men du deler da i hvert fald deres mest prominente kendetegn:
Det betændte had til jøder.

> 2. Her er det zionisterne der optræder som fascister.

Fascister... endnu en term, som oftest bruges af dem, der selv er det. Tager
jeg helt fejl, hvis jeg antager, at du også sympatiserer med de autonome,
Danmarks fascistiske bevægelse, der hyppigt demonstrerer netop mod
fascisimen, selv om de stort set er de eneste, der betjener sig af
fascistiske metoder?

> --
> Jesper
> "Neither Jewish morality nor Jewish tradition can
> negate the use of terror as a means of battle."
> (He Khazit, Lehi underground newspaper, 1943)

Hvor smukt, propaganda fra 2. verdenskrig. En citat fra en
"undergrundsbevægelse" i en land, der aldrig har eksisteret. Goebbels ville
være stolt.

Ulrik

Fra : Jesper

Dato : 01-08-06 16:20

"Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> (klip)
>
> Måske ikke, men du deler da i hvert fald deres mest prominente kendetegn:
> Det betændte had til jøder.

Forkert afmarcheret. Jeg er bare imod zionistenes landnam.

> [...]
> Danmarks fascistiske bevægelse, der hyppigt demonstrerer netop mod
> fascisimen, selv om de stort set er de eneste, der betjener sig af

Igen galt afmarcheret.

> Hvor smukt, propaganda fra 2. verdenskrig. En citat fra en
> "undergrundsbevægelse" i en land, der aldrig har eksisteret. Goebbels ville
> være stolt.
>
> Ulrik

Lehi er ikke et land din nød!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 12:22

On Sun, 30 Jul 2006 12:03:18 +0200, Ulrik skrev:

> [...]
>
> Deutschland, Deutschland über alles
> Über alles in der Welt
>
> Kom så, Jesper, kom ud af skabet og tag den brune skjorte på!

Fordi han kalder zionisterne for zionister? Så du er altså
enig med Jesper i, at zionister og nazister er to alen ud af
et stykke?

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 22:33

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
(klip)
> Fordi han kalder zionisterne for zionister?

Næh, fordi han omtaler den demokratiske stat Israel med en term, der hyppigt
anvendes af jødehadere i deres betændte brandtaler.

> Så du er altså
> enig med Jesper i, at zionister og nazister er to alen ud af
> et stykke?

Se ovenfor.

Mvh, Ulrik

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 14:35

On Sun, 30 Jul 2006 23:32:36 +0200, Ulrik skrev:

> [...]
>
> Næh, fordi han omtaler den demokratiske stat Israel med en term, der hyppigt
> anvendes af jødehadere i deres betændte brandtaler.

Din paranoia kan jeg ikke bruge til så meget. Zionist er en
betegnelse zionisterne selv betegner sig med.

> Se ovenfor.

Tænkte nok der manglede noget konsekvens i dit skriv.

Fra : thomsen

Dato : 01-08-06 16:37

> [...]
>
> Næh, fordi han omtaler den demokratiske stat Israel med en term, der
> hyppigt anvendes af jødehadere i deres betændte brandtaler.

Pladder - der må være grænser for mimoseagtighed her - det må være muligt at
kritisere staten Israels terrorisme uden at det dermed betyder jødehad - men
det er desværre den sædvanlige reaktion man får når zionister og deres
apologeter fører sig frem som sande mimoser når nogen tillader sig at stille
spørgsmålstegn ved deres gøren og laden.
Det svarer til de muslimer herhjemme, der mener at de er forfulgte p.g.a.
deres etnicitet når man stiller samme krav til dem som til den øvrige
befolkning. Som en af mine jødiske venner en gang sagde til mig:
"Diskrimination er at behandle jøder som alle andre mennesker.
--
Thomsen

Fra : @

Dato : 30-07-06 11:08

On Sun, 30 Jul 2006 11:30:38 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Mindst 51 civile, herunder 22 børn myrdet ved zionisternes luftangreb på
>landsbyen Qana.

og?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-07-06 11:22

> og?

Mandens mail er 1@invalid ja du er sgu invalid i hovedet ligesom din ven
telefonterroristen GB.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 12:44

Poul Nielsen <pol@lan.com> wrote:

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Mandens mail er 1@invalid ja du er sgu invalid i hovedet ligesom din ven
> telefonterroristen GB.

Skyd dig selv en kugle for panden din nar.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 11:22

http://da.wikipedia.org/wiki/Genevekonventionen

Fra : @

Dato : 30-07-06 11:53

On Sun, 30 Jul 2006 12:22:07 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>http://da.wikipedia.org/

har aldrig været en troværdig kilde til så meget som at fortælle hvad
kloken er

Israelerne har gjort sig store anstrengelser for ikke at ramme civile

lige så store eller større anstrengelser har Hizbollah gjort sig for
at netop få så mange civile ofre som muligt

Hizbolahs folk opholder sig blandt civile
Hizbollah bruger byzone til at føre krig fra
Hizbollah bruger private huse til depoter for deres våben
Hizbollahs folk søger ind i byer hvis israelerne er efter dem

kort sagt Hizbollah er skyld i de moderate civile tab i syd-Libanon

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 11:54

> har aldrig været en troværdig kilde til så meget som at fortælle hvad
> kloken er

Den bliver da ellers brugt igen og igen af højrefjolserne her i dk.politik.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 12:44

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-07-06 20:44

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> wrote:
>
> Skyd dig selv en kugle for panden din nar.
>
> regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk

Nu er der gået for meget psykiatrisk tilfælde i knald Peter.

**PLON'K**

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 20:48

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 11:59

@ <1@invalid.net> wrote:

> har aldrig været en troværdig kilde til så meget som at fortælle hvad
> kloken er

Wikipedia er kun en anelse ringere end f.eks. Encyclopedia Britannica
når det gælder rigtigheden af artiklerne.

> Israelerne har gjort sig store anstrengelser for ikke at ramme civile

Hvorfor bomber de så tæt befolkede byområder? Hvorfor skyder de
klyngebomber ind med artillerigranater? Det mest upræcise man kan
forestille sig.

> [...]
> Hizbollahs folk søger ind i byer hvis israelerne er efter dem
>
> kort sagt Hizbollah er skyld i de moderate civile tab i syd-Libanon

Hvis Hizbollah har forsøgt at dræbe så mange civile som muligt, så undre
det mig at de angreb og bortførte israelske soldater og ikke civile.

Zionisterne bomber på må og få, også i byer hvor der ingen Hizbollahfolk
er.

Fra : @

Dato : 30-07-06 12:29

On Sun, 30 Jul 2006 12:59:29 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Wikipedia er kun en anelse ringere end f.eks. Encyclopedia Britannica
>når det gælder rigtigheden af artiklerne.

>Hvorfor bomber de så tæt befolkede byområder?

det har du fået at vide flere gange

Hizbollah befinder sig der
Hizbollahs våben befinder sig der

>Hvorfor skyder de
>klyngebomber ind med artillerigranater? Det mest upræcise man kan
>forestille sig.

for at gøre et område uinteressant at opholde sig i

a'la et minefelt

>Hvis Hizbollah har forsøgt at dræbe så mange civile som muligt, så undre
>det mig at de angreb og bortførte israelske soldater og ikke civile.

læs hvad der skrives

Hizbollah er intereseredei så mange civile tab som muligt

p.g.a. propaganda effekten --

den du helt åbenbart er faldet for

>Zionisterne bomber på må og få, også i byer hvor der ingen Hizbollahfolk
>er.

igen en påstand uden hold i noget som helst

har du bevis for at dem der betjener israelsk artelleri er zionoster
har du bevis for at dem der flyver i IAF er zionister

israelerne skyder efter mål som de i forvejen ved det kan betale sig
at skyde efter

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-06 13:26

> [...]
>
> Hvis Hizbollah har forsøgt at dræbe så mange civile som muligt, så undre
> det mig at de angreb og bortførte israelske soldater og ikke civile.

Så er det nok derfor Hizbolla smider raketterne ind over storbyerne.....

> Zionisterne bomber på må og få, også i byer hvor der ingen Hizbollahfolk
> er.

Kalder du også negere for niggere og muslimer for perkere?

mvh
Kim
--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 14:09

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> Kalder du også negere for niggere og muslimer for perkere?
>
> mvh
> Kim

Jeg kalder negere for negere og muslimer for muhamedanere. Zionister er
en betegnelse for de jøder, som ud for nationalistisk Israelsk holdning
myrder civile i Libanon og dem som støtter den politik.

Således ville jeg aldrig briuge begrebet zionist om de store grupper af
ultraortodokse jøder som slet ikke anderkender Statens Israels
eksistens.

Fra : Michael Weber

Dato : 30-07-06 12:24

> [...]
> Hizbollahs folk søger ind i byer hvis israelerne er efter dem
>
> kort sagt Hizbollah er skyld i de moderate civile tab i syd-Libanon

Så må det vel også være iorden at danske soldater i Afghanistan og Irak
dræber civile, heriblandt børn i forsøget på at nedkæmpe oprørsgrupperne.

Danskerne har gjort sig store anstrengelser for ikke at ramme civile
Lige så store eller større anstrengelser har oprørsgrupperne gjort sig for
at netop få så mange civile ofre som muligt

oprørsgruppernes folk opholder sig blandt civile
oprørsgrupperne bruger byzone til at føre krig fra
oprørsgrupperne bruger private huse til depoter for deres våben
oprørsgruppernes folk søger ind i byer hvis danskerne er efter dem

Tak skæbne...næppe mange danske soldater der vil være med til sådan
noget.
Wonder Why ?!

> --
> Et frit samfund er et samfund,
> hvor det er ufarligt at være upopulær
> /Adlai E. Stevenson/

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-07-06 12:42

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse news:si3pc2hm8d899hgm88k2op1aqrgtiic2h3@4ax.com...

> har aldrig været en troværdig kilde til så meget som at fortælle hvad
> kloken er

Det er kun Nazi typer der brokker sig over wikipedia,
så at du nu også begynder kan vel ikke overraske nogen.

http://www.encyclopediadramatica.com/index.php/The_Wikipedia_Jews
"The Wikipedia Jews are an essential reality of Wikipedia.
They don't like being called The Wikipedia Jews."
--
http://judicial-inc.biz/wikipedia.htm
Wikipedia - Unbiased Encyclopedia or a 'Jewish Tool'

"What Is Wikipedia?
Wikipedia is an internet encyclopedia, that anyone can edit and add information.
Wikipedia claims it's articles are based on a totally neutral point of view.
It's size is formidable, at 2.5 billion views a month.
Once you get below the surface, you find moderators that follow an agenda,
which clearly takes a Pro-Jewish point of view."
-----

Jan Rasmussen

Fra : @

Dato : 30-07-06 13:04

On Sun, 30 Jul 2006 13:41:44 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

http://judicial-inc.biz/ !!!!!!

sluk lige det du ryger på

Fra : Peter

Dato : 30-07-06 13:16

> On Sun, 30 Jul 2006 13:41:44 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:
>
> http://judicial-inc.biz/ !!!!!!
>
> sluk lige det du ryger på

Jamen hvad er det så i det du ryger??. Du er jo bare så langt ude mand.

Fra : @

Dato : 30-07-06 13:38

On Sun, 30 Jul 2006 14:15:43 +0200, "Peter" <swinger@sex.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Jamen hvad er det så i det du ryger??. Du er jo bare så langt ude mand.

prøv at læse lidt på den side du linker til:

http://judicial-inc.biz/L_e_banon_7_12_2006.htm

Fra : Alucard

Dato : 30-07-06 14:15

On Sun, 30 Jul 2006 14:38:11 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>prøv at læse lidt på den side du linker til:
>
>http://judicial-inc.biz/L_e_banon_7_12_2006.htm

LOL.... Jeg tænkte nok at nogle tågehoveder ville påstå at CIA står
bag det hele.... )))

Fra : @

Dato : 30-07-06 14:29

On Sun, 30 Jul 2006 15:14:32 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>LOL.... Jeg tænkte nok at nogle tågehoveder ville påstå at CIA står
>bag det hele.... )))

verdens luftforurening kunne mindskes betragteligt hvis alle de
venstresnoede røde abekatte slukkede piberne

og de fleste af dem som påstår at det er CIA som står bag alverdens
dårligdomme

burde i stedet se i et spejl for at finde synderen

Fra : Jim

Dato : 30-07-06 14:36

> prøv at læse lidt på den side du linker til:
>
> http://judicial-inc.biz/L_e_banon_7_12_2006.htm

Er der ikke en anelse 'heil hitler' over disse hizbollaher?
http://judicial-inc.biz/L_e_ba18.jpg
http://judicial-inc.biz/L_e_ba2.jpg

Fra : @

Dato : 30-07-06 14:52

On Sun, 30 Jul 2006 15:36:09 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Er der ikke en anelse 'heil hitler' over disse hizbollaher?
>http://judicial-inc.biz/L_e_ba18.jpg
>http://judicial-inc.biz/L_e_ba2.jpg

jo og der er da heller ingen større forskel på muhamedanister og
nazister

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-07-06 12:44

@ <1@invalid.net> wrote:

> har aldrig været en troværdig kilde til så meget som at fortælle hvad
> kloken er

Det er nu ikek sandt. Wikipedia er en fremragende kilde til information,
selvom nogle artikler specielt om politik, er venstredrejede.

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-06 13:35

> Det er nu ikek sandt. Wikipedia er en fremragende kilde til information,
> selvom nogle artikler specielt om politik, er venstredrejede.

Da wikipedia er skrevet af lægfolk er der selvfølgelig fejl i det nogle
steder. Hvis nogle oplysninger synes underlige må man få dem bekræftet lidt
mere pålidelige steder og/eller hvis det er livsnødvendigt de er rigtige.

Det er fx logisk at en professor i histories skriveri har større vægt end en
skolelærers eller en studerendes.

mvh
Kim

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 14:09

> [...]

> Det er fx logisk at en professor i histories skriveri har større vægt end en

Alligevel viser undersøgelser at Wikipedia er overraskende nøjagtig:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4530930.stm

In order to test its reliability, Nature conducted a peer review of
scientific entries on Wikipedia and the well-established Encyclopedia
Britannica.

The reviewers were asked to check for errors, but were not told about
the source of the information.

"Only eight serious errors, such as misinterpretations of important
concepts, were detected in the pairs of articles reviewed, four from
each encyclopedia," reported Nature.

"But reviewers also found many factual errors, omissions or misleading
statements: 162 and 123 in Wikipedia and Britannica, respectively."

Wikipedia founder Jimmy Wales welcomed the study.

"We're hoping it will focus people's attention on the overall level of
our work, which is pretty good," he said.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 30-07-06 16:40

Jesper skrev:

> http://da.wikipedia.org/wiki/Genevekonventionen

Nej, NU må jeg sgu' nærmest ligefrem le!

Din ret naive og totalt ensidige fremstilling er som direkte taget ud af
følgende sarkastiske vittighedstegning, der dog egentlig omhandler
amerikanernes situation i Irak:

http://www.coxandforkum.com/archives/000890.html

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 30-07-06 16:00

(Jesper) wrote:

>Mindst 51 civile, herunder 22 børn myrdet ved zionisternes luftangreb på
>landsbyen Qana.

israelerne angriber altså 1 by

Hizbollah har i dag søndag angrebet 3 Israelske byer med over 100
raketter

så Hizbolah må siges i dag at have været 3 gange så slemme som
israelerne

Fra : Alucard

Dato : 30-07-06 16:30

On Sun, 30 Jul 2006 17:00:02 +0200, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
>raketter
>
>så Hizbolah må siges i dag at have været 3 gange så slemme som

jeps... De er bare 100 gange dårligere til at ramme....

Fra : @

Dato : 30-07-06 16:56

On Sun, 30 Jul 2006 17:29:34 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>jeps... De er bare 100 gange dårligere til at ramme....

det er der helt sikkert nogen som nok skal finde en måde at få drejet
hen så det er CIA's zionosternes eller Jehovas Vidners skyld

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-07-06 17:19

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse news:ohlpc2hevr4273ursrct7p923683v1okiv@4ax.com...
> On Sun, 30 Jul 2006 17:29:34 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>

> det er der helt sikkert nogen som nok skal finde en måde at få drejet
> hen så det er CIA's zionosternes eller Jehovas Vidners skyld

Eller bare US soldater generalt,,,

Cold Turkie anyone!

http://judicial-inc.biz/Valley_wolves_Iraq.htm

http://judicial-inc.biz/Valley_wolves_Iraq_Supplement.htm
Troops are urged to avoid theaters with Turkish film
Army says "Kurtlar Vadisi Irak" depicts GIs as indiscriminate killers

By Ben Murray, Stars and Stripes
"Soldiers in Europe have been advised to avoid movie theaters showing a new
Turkish film that depicts U.S. soldiers as indiscriminate killers of Iraqis,
according to an Army communication circulated last week."

http://home.att.net/~suenazi/traileng_Anti_American.wmv Tralier på engelsk.

http://www.valleyofthewolvesiraq.com/high/main.html official movie site

Jan Rasmussen