Israel siger at alle i sydlibanon er terro~
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 09:56

Everyone remaining in southern Lebanon will be regarded as a
terrorist, Israel's justice minister said yesterday as the
military prepared to employ "huge firepower" from the air in
its campaign to crush Hizbollah.

"Everyone in southern Lebanon is a terrorist and is connected
to Hizbollah. Our great advantage vis-a-vis Hizbollah is our
firepower, not in face-to-face combat."
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/07/28/wmid28.xml

Sådan giver man sig selv carte blanche til at myrde løs af
mennesker. Man udnævner bare hele flokken til morderiske
undermennesker.

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 10:20

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>
> Sådan giver man sig selv carte blanche til at myrde løs af
> mennesker. Man udnævner bare hele flokken til morderiske

Ja, nazisterne og zionisterne er to alen ud af samme stykke!
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Svend_poulsen_304@ho~

Dato : 30-07-06 10:49

> [...]
> "Neither Jewish morality nor Jewish tradition can
> negate the use of terror as a means of battle."
> (He Khazit, Lehi underground newspaper, 1943)

Ja, har du helt ret i, at du bare lige belejligt glemmer Hizbollah, der også
myrder kvinder/børn gør jo ikke noget.

Svend

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 11:09

"Svend_poulsen_304@hotmail.com" <svend_poulsen_304@hotmail*com> wrote in
message news:Jg%yg.17$4C1.0@news.get2net.dk...
(klip)

> Ja, har du helt ret i, at du bare lige belejligt glemmer Hizbollah, der
> også myrder kvinder/børn gør jo ikke noget.

Jamen, det er noget heeeeeeeelt, helt andet. Det var jo i ren og skær
selvforsvar at Hizbollah begyndte at affyre Syrisk- og Iran-sponserede
raketter ind i Israel. Det må de slemme, slemme jøder (eller "zionister" som
visse jødehadere kalder hele den israelske nation) kunne forstå og
acceptere.

Mvh, Ulrik

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 12:07

On Sun, 30 Jul 2006 12:08:34 +0200, Ulrik skrev:

> "Svend_poulsen_304@hotmail.com" <svend_poulsen_304@hotmail*com> wrote in
> message news:Jg%yg.17$4C1.0@news.get2net.dk...
> (klip)

> Jamen, det er noget heeeeeeeelt, helt andet.

Er det så også noget helt andet, at zionisterne myrder mange
mange gange flere libanesiske børn og kvinder?

> Det var jo i ren og skær
> selvforsvar at Hizbollah begyndte at affyre Syrisk- og Iran-sponserede
> raketter ind i Israel.

Og i rent og skært selvforsvar, at zionisterne fyrede langt
flere amerikansk sponsorede raketter, bomber oghvadvedjeg ned
over libaneserne. Sådan fremstilles det altid, og dem der
køber spin er naive mennesker.

> Det må de slemme, slemme jøder (eller "zionister" som
> visse jødehadere kalder hele den israelske nation) kunne forstå og
> acceptere.

Din sarkasme er underfrankeret.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : @

Dato : 30-07-06 12:32

On Sun, 30 Jul 2006 13:06:59 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Er det så også noget helt andet, at zionisterne myrder mange
>mange gange flere libanesiske børn og kvinder?

hvad har antallet at sige?

israelerne har gjort det klart at de angriber Hizbollah i syd-Libanon
de advarer og opfordrer civile til at komme væk

Hizbollah derimod går ensidigt efter civile med deres upræcise
raketter - Hizbillah går altså helt bevist efter civile

modst israelerne

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 13:36

On Sun, 30 Jul 2006 13:31:58 +0200, @ skrev:

> hvad har antallet at sige?

Meget. Princippet er en ting; men antallet har selvfølgelig
også betydning.

> israelerne har gjort det klart at de angriber Hizbollah i syd-Libanon
> de advarer og opfordrer civile til at komme væk

Nå - har de så ret til derefter bare at myrde løs?

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : @

Dato : 30-07-06 13:56

On Sun, 30 Jul 2006 14:36:14 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Meget. Princippet er en ting; men antallet har selvfølgelig
>også betydning.

>Nå - har de så ret til derefter bare at myrde løs?

israelerne myrder ikke bare løs

de er blevet angrebet af Libanon og der bliver stadig affyret raketter
mod bl.a. civilbefolkningen i Haifa

Libaneserne kan bare indstille skydningen og udlevere de fanger de har
taget inde i Israel

så har israelerne sagt at de stopper med at forsvare sig

Fra : Jesper

Dato : 30-07-06 14:18

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> taget inde i Israel
>
> så har israelerne sagt at de stopper med at forsvare sig

Zionisterne kan bare forlade besat jord,

Fra : @

Dato : 30-07-06 14:30

On Sun, 30 Jul 2006 15:17:40 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Zionisterne kan bare forlade besat jord,

hvorfor skulle de da gøre noget så dumt

det har de 39 års dårlige erfaringer med

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 12:00

On Sun, 30 Jul 2006 15:30:23 +0200, @ skrev:

> hvorfor skulle de da gøre noget så dumt
>
> det har de 39 års dårlige erfaringer med

Har de forladt besat jord i 39 år? Det var ellers en nyhed.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-06 23:45

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
(klip)
> Zionisterne kan bare forlade besat jord,

Hvad er det for noget "besat" jord du tænker på, og kan du garantere statens
Israels sikkerhed, hvis blot de forlader det du kalder "besat jord"?

Da Israel blev angrebet i '67 vandt de i krigen noget land, som de siden har
holdt fast i. Sådan er det.

Mvh, Ulrik

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-08-06 14:37

On Mon, 31 Jul 2006 00:44:31 +0200, Ulrik skrev:

> [...]
> Israels sikkerhed, hvis blot de forlader det du kalder "besat jord"?
>
> Da Israel blev angrebet i '67 vandt de i krigen noget land, som de siden har

Med den indstilling er der intet andet legitimt jord end det
man kan vinde fra andre og derefter fastholde mod andres
videre militære angreb indtil man evt. ikke længere kan
fastholde det, hvorefter det så er deres osv in perpentuum.

Din indstilling til tingene løser intet men garanterer kun
uendelig krig. For dig er militær overmagt tydeligvis ret.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : T.Liljeberg

Dato : 02-08-06 06:16

On Tue, 1 Aug 2006 15:37:13 +0200, in dk.politik Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>
>Din indstilling til tingene løser intet men garanterer kun
>uendelig krig. For dig er militær overmagt tydeligvis ret.

Jeg går udfra, at du også støtter Tysklands ret til de dele af Polen
og Tjekkoslovakiet, de måtte afgive efter WWII?
Det princip kunne måske også løse hele problemet med Taiwan, der
naturligvis skal gives tilbage til Japan.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-08-06 12:22

On Tue, 01 Aug 2006 22:16:28 -0700, T.Liljeberg skrev:

> Jeg går udfra, at du også støtter Tysklands ret til de dele af Polen
> og Tjekkoslovakiet, de måtte afgive efter WWII?

Tyskland har officielt afstået landområderne og anerkender dem
som henholdsvis polsk og tjekkisk, og da det jo ligesom er
Tysklands og tyskernes sag, hvem de har lyst til at afgive
deres land til, så er der ikke så meget at diskutere, hvad det
angår.

Skulle der opstå strid om områderne, så kan man evt. sætte sig
ind i sagerne og beslutte, hvem der har retten til områderne.

> Det princip kunne måske også løse hele problemet med Taiwan, der
> naturligvis skal gives tilbage til Japan.

Lyder mystisk eftersom befolkningen altid har været kinesisk.
Jeg kan ikke se den ringeste grund til, at Japan skulle have
Taiwan tilbage.

Fra : Thomsen

Dato : 02-08-06 16:42

"T.Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

Det forlyder nu at EU ikke vil sætte hizbollah på sin terrorliste
sådan som USA og Israel - hvad siger det dig her?
--
Thomsen

Fra : @

Dato : 02-08-06 17:57

On Wed, 2 Aug 2006 17:42:02 +0200, "Thomsen" <nix@invalid.dk> wrote:

>"T.Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse
>
>Det forlyder nu at EU ikke vil sætte hizbollah på sin terrorliste
>sådan som USA og Israel - hvad siger det dig her?

at Eurabien allerede har lagt ig på ryggen og overgivet sig til de
muhamedanske verdensforbrydere

Fra : T.Liljeberg

Dato : 03-08-06 05:03

On Wed, 2 Aug 2006 17:42:02 +0200, in dk.politik "Thomsen"
<nix@invalid.dk> wrote:

>"T.Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse
>
>Det forlyder nu at EU ikke vil sætte hizbollah på sin terrorliste
>sådan som USA og Israel - hvad siger det dig her?

Jeg forstår aldeles ikke sammenhængen mellem mit indlæg og dit
spørgsmål. Men lad nu det ligge...
At EU ikke vil klassificere Hezbollah som terrorister siger mig ikke
andet end, at EU her er helt forkert på den. Muligvis lader EU den
forståelige forargelse over Israel disporprotionale reaktion udmønte
sig i en vanvittig sympati og forståelse for forbryderne i Hizbollah.

Fra : Jesper

Dato : 01-08-06 16:19

"Ulrik" <v o n d a h e * u s a * c o m> wrote:

> [...]
> Israels sikkerhed, hvis blot de forlader det du kalder "besat jord"?
>
> Da Israel blev angrebet i '67 vandt de i krigen noget land, som de siden har

Uden afgivelse af besat jord, ingen fred. Sådan er det bare. Israel er
omrdets suverænt stærkeste militærmagt og det har de været lige siden
staten Israels dannelse. Måske kunne du oplyse mig om hvem eller hvad
der skulle kunne true staten Israels eksistens, hvis de forlader de
besatte områder?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 12:00

On Sun, 30 Jul 2006 14:55:33 +0200, @ skrev:

> israelerne myrder ikke bare løs

Har de ret til det? Har de ret til bare at betegne
sydlibanesere som terrorister, der kan bombes? For det er det,
der er sagen her. Har israelerne den ret efter din mening?

Fra : thomsen

Dato : 31-07-06 13:02

> hvad har antallet at sige?

interessant synspunkt - om der er tale om 1 person, 4 personer eller 100.000
betyder intet for dig?

> israelerne har gjort det klart at de angriber Hizbollah i syd-Libanon
> de advarer og opfordrer civile til at komme væk`

Det koster altså at flygte - det koster transportmuligheder og andre
forhold, der gør at man ikke sådan uden videre blot tager det mest sparsomme
og så flygter nordpå uden at vide, hvordan man skal få mad, overnatte m.v.
og det er heller ikke sikkert at flygte via krigsland, hvor man kan risikere
at Israel bomber, sådan som de har gjort det før, hvor en bus med børn blev
myrdet for nogen tid siden af en israelsk kamphelikopter.

Israel har gjort i nælderne og forsøger nu ynkeligt at skyde skylden på
fjenden fordi de ikke bryder sig om at verdenssamfundet nu vender sig imod
det.

> Hizbollah derimod går ensidigt efter civile med deres upræcise
> raketter - Hizbillah går altså helt bevist efter civile

virkelig? Er en mistænkt for mord ikke stadigvæk civil? og er det ikke sådan
at selv en påstået terrorist er civil og uskyldig indtil det modsatte er
bevist ved en domstol? Og når Israelerne går efter at ramme Hezbollah ved at
skyde med spredhagl mod civile i håbet om at ramme en person, så er det ikke
blot terror, det er overlagt mord på civile, hvilket er i strid med
folkretten.
--
Thomsen

Fra : @

Dato : 31-07-06 14:43

On Mon, 31 Jul 2006 14:01:48 +0200, "thomsen" <th@invalid.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>interessant synspunkt - om der er tale om 1 person, 4 personer eller 100.000
>betyder intet for dig?

>Det koster altså at flygte

og det kan koste livet at blive

Fra : Kim2000

Dato : 30-07-06 10:54

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sådan giver man sig selv carte blanche til at myrde løs af
> mennesker. Man udnævner bare hele flokken til morderiske

Pyhha, så kan vi takke Jesper for at vi ved at 90% af befolkningen støtter
krigen mod Israel, så de 10% der er flygtet er sgu nok dem der ikke støttede
krigen. Israel har givet så mange advarsler om at nu kommer de, at det ikke
burde komme som en overraskelse. Men nu ser vi jo også tosserne sende deres
børn i foreste linie for at Jesper og hans lige kan sidde og fordømme
Israel, der jo blot forsvare deres land. Havde vi været i 1944 havde Jesper
& Co sikkert råbt op om allierets "myrderi" mod "uskyldige" nazister ved
D-dag.

mvh
Kim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 12:08

On Sun, 30 Jul 2006 11:54:09 +0200, Kim2000 skrev:

> [...]
> krigen mod Israel, så de 10% der er flygtet er sgu nok dem der ikke støttede

Underlig idé du har der.

> Israel har givet så mange advarsler om at nu kommer de, at det ikke
> burde komme som en overraskelse.

Og? Gør det at ligesom er i orden at myrde løs?

--
"You can fool some of the people all the time, and those are
the ones you want to concentrate on." - George W Bush

Fra : @

Dato : 30-07-06 12:34

On Sun, 30 Jul 2006 13:07:52 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Underlig idé du har der.

>Og? Gør det at ligesom er i orden at myrde løs?

det gør man i krig

og hvis fjenden bruger byer til skjul for mandsab og våben så bomber
man byerne

så prøv at spørge dig selv hvorfor Hizbollah helt bevist bruger byer
til krigsformål

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 13:37

On Sun, 30 Jul 2006 13:33:39 +0200, @ skrev:

> det gør man i krig

Gør man det? Aldrig hørt om konventioner til beskyttelse af
civile? Uden betydning?

Nåmen skidt, lad mig spørge ... synes du det er i orden, at
man bare myrder løs?

Fra : John

Dato : 30-07-06 14:47

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Aldrig hørt om konventioner til beskyttelse af
> civile?

Oh, du enfoldige nar! Hvor har du opholdt dig de seneste år? På
Den Lukkede?

Hvilke konventioner beskytter civile israelere mod
Hezbollah-raketter, samt selvmordsbomber i busser og
restauranter?

Du er meget tæt på kill-filteret, ikke fordi du har en anden
opfattelse end jeg, men fordi din argumentation simpelthen er
_for_ barnlig.

John

Fra : Kim Larsen

Dato : 31-07-06 08:22

> [...]
>
> Du er meget tæt på kill-filteret, ikke fordi du har en anden opfattelse
> end jeg, men fordi din argumentation simpelthen er _for_ barnlig.

Oraklet John ved nemlig bedre. Oraklet John har talt. Det bliver spændende
at se hvor mange der er tilbage udenfor hans kill-filter når den utrolig
kloge mand har placeret alle dem som han synes ikke har argumentationen i
orden i kill-filter. Mit gæt er at kun de højrerabiate vil være tilbage
udenfor den ekstremt begavede Johns kill-filter.

Dem som mistænker mig for at betragte John som en klaphat vil jeg ikke
modsige.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 12:01

On Sun, 30 Jul 2006 15:46:38 +0200, John skrev:

> Oh, du enfoldige nar! Hvor har du opholdt dig de seneste år? På
> Den Lukkede?

Takker. Bare send mig mere af den slags. Jeg labber det i mig
med stor fornøjelse, når det kommer fra typer som dig.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : @

Dato : 30-07-06 11:04

On Sun, 30 Jul 2006 10:55:39 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>
>Sådan giver man sig selv carte blanche til at myrde løs af
>mennesker. Man udnævner bare hele flokken til morderiske

netop

læs i koranen
det er sådan muhamedanere ser på alle ikke-muhamedanere

så burde vi ikke nakke dem før de nakker os?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-07-06 11:24

> læs i koranen
> det er sådan muhamedanere ser på alle ikke-muhamedanere
>
> så burde vi ikke nakke dem før de nakker os?

Syge stodder søg hjælp.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-07-06 12:11

On Sun, 30 Jul 2006 12:03:43 +0200, @ skrev:

> netop
>
> læs i koranen
> det er sådan muhamedanere ser på alle ikke-muhamedanere

Jeg ved det; men det gør det ligesom ikke bedre, når jøderne
jo har den samme indstilling i deres Torah og Talmud. Så hvad
kan vi lære af det?

> så burde vi ikke nakke dem før de nakker os?

Hellere en fredelig løsning; men hvis de ender med at nakke
hinanden er problemet jo sådan set også løst. Der er bare lige
det, at hvis går ind for den slags, hvor man bare myrder løs
på civilbefolkningen, så er vi ikke en skid bedre selv.

Så jeg synes, vi skal tage stærk afstand fra den præsenterede
israelske politik.

Fra : John

Dato : 30-07-06 14:27

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Så jeg synes, vi skal tage stærk afstand fra den præsenterede
> israelske politik.

Alternativet for Israel er..?

Måske husker også du det danske kvindemenneske, der forud for
invasionen rejste til Iraq for at agerede bombeskjold mod
amerikanske bomber. Dansk fjernsyn fandt (naturligvis) historien
så vigtig, at de interviewede hende, og hun sagde noget i denne
retning:

"Næh, jeg er her ikke for at hjælpe irakerne, men for a irritere
amerikanerne..."

Man kan nemt få det indtryk, at den enøjede danske venstrefløj
har en tilsvarende opfattelse. Tag du hellere ned til dine
venner, Svendsen! Måske vil de endda give dig et par småsten du
kan kyle i hovedet på israelerne! Dansk fjernsyn vil selvfølgelig
forevige denne vigtige begivenhed, og du bliver en helt i hele
den muslimsk-fascistiske verden!

Hezbollah og Hamas samt dværgen i Iran har som erklæret mål at
udslette Israel. Hvordan forhandler israelerne fred med folk,
hvis erklærede mål er at udslette Israel?

Krig _er_ modbydelig og kræver altid uskyldige ofre. I Anden
Verdenskrig mistede omkring 60 mio livet i kampen mod nazismen og
fascismen. Tiden vil vise, hvor mange ofre Tredje Verdenskrig mod
Islam-fascismen vil kræve.

John

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 12:03

On Sun, 30 Jul 2006 15:27:17 +0200, John skrev:

> Alternativet for Israel er..?

Nå, du synes ikke, vi skal tage stærk afstand fra den
præsenterede israelske politik. Det glæder mig, at det er din
slags, der har den slags holdninger.

Fra : GB

Dato : 30-07-06 13:10

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote in

> Sådan giver man sig selv carte blanche til at myrde løs af
> mennesker. Man udnævner bare hele flokken til morderiske
> undermennesker.

Hvad kalder man folk, som bevidst gemmer sig bag civile, mens de fører
krig? For at udnytte propagandaværdien? Rigtigt: Morderiske
undermennesker.

Hizb Allah er jo skide-ligeglade med Libanons befolkning - IDF gør
derimod hvad de kan, for at undgå "collateral damage", da de fører krig
mod Hamas og det iransk-supportede Hizb Allah.

Er du flyttet ind i Ungdomshuset på Jagtvej eller Jonni's "borg" i Greve
- eller er du blevet islamist?

Du ville jo nyde det, hvis Israel blev "ausradiert".

Du er i den grad ynkelig.

GB

Fra : Peter

Dato : 30-07-06 14:07

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote in
>
> Du ville jo nyde det, hvis Israel blev "ausradiert".

> [...]

Ja lige så ynkelig som en kujon der ringer og truer andre midt om natten.

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 30-07-06 20:49

<HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>
>Sådan giver man sig selv carte blanche til at myrde løs af
>mennesker. Man udnævner bare hele flokken til morderiske

Problemet er at de mener det de siger, det gælder endda også invalider
og folk uden midler til at flytte, for ikke at forglemme
FN-observatører.

Regards Croc®

Fra : GB

Dato : 30-07-06 20:55

sbm@pc.dk wrote in news:q63qc21btdkru290pfobs6lh0pi0iprt3l@4ax.com:

> Problemet er at de mener det de siger, det gælder endda også invalider
> og folk uden midler til at flytte, for ikke at forglemme
> FN-observatører.

Hulk...

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-07-06 12:04

On Sun, 30 Jul 2006 21:48:44 +0200, sbm@pc.dk skrev:

> Problemet er at de mener det de siger, det gælder endda også invalider
> og folk uden midler til at flytte, for ikke at forglemme
> FN-observatører.

Enig. Problemet er, at de faktisk mener det og demonstrerer,
at de mener det.