Radikale vil ikke have kristne flygtninge
Fra : GB

Dato : 28-07-06 11:31

- kun muhamedanske. I anledning af, at forfulgte kristne, som er lovligt
bytte for muhamedanerne (specielt i muhamedanien), får en chance i et
kristent land, klager radikale politikere nu til regeringen ved at stille §
20-spørgsmål (det er ellers Villy "Fort Bragg" Søvndahl's speciale).

De radikale træder her i karakter - de er aktivt engagerede i at forvandle
Europa til Eurabien. Føj for pokker.

GB

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 28-07-06 13:31

"GB" skrev i en meddelelse

> [...]
> bytte for muhamedanerne (specielt i muhamedanien), får en chance i et
> kristent land, klager radikale politikere nu til regeringen ved at

Undskyld, jeg vil godt lige forstå lidt dybere, hvad det er du mener.
Hvad er det helt præcist, de radikale klager over. Jeg ved ikke, hvad et
§ 20-spørgsmål er. Det er jeg egentlig også ligeglad med, men jeg vil
godt vide nøjagtigt, hvad det er dit indlæg handler om. Og dette er ikke
kritik.

Hilsen Ruth

Fra : hanzen

Dato : 28-07-06 13:57

"Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity> skrev i en meddelelse

> [...]
> § 20-spørgsmål er. Det er jeg egentlig også ligeglad med, men jeg vil
> godt vide nøjagtigt, hvad det er dit indlæg handler om. Og dette er ikke

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=770780/

§20 spørgsmål er betegnelse af spørgsmål fra folketingsmedlemmer til en
minister( ifølge §20). Det kan f.eks være noget i retning af det guldkorn
der nævnes i min sig.
Det er dog ikke et krav at spørgsmålet skal være idiotisk men er det
alligevel for det meste da de fleste spørgsmål stilles af EL og SF.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : GB

Dato : 28-07-06 14:48

"Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity> wrote in

> Undskyld, jeg vil godt lige forstå lidt dybere, hvad det er du mener.

Jeps,

> Hvad er det helt præcist, de radikale klager over.

De klager over, at Danmark nu tager flygtninge med kristen baggrund fra
arabiske lande - hidtil har man UDELUKKENDE taget muhamedanere.

>Jeg ved ikke, hvad et § 20-spørgsmål er.

Et §20-spørgsmål er et spørgsmål fra en FT-politiker til en minister
under FT's spørgerunder. En minister er lovmæssigt FORPLIGTET til at
lade sine embedsmænd udarbejde et svar til et §20-spørgsmål.

> godt vide nøjagtigt, hvad det er dit indlæg handler om. Og dette er

Har du fået klarhed?

GB

Fra : N/A

Dato : 28-07-06 21:21

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-07-06 21:21

"Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity> wrote in message

> mener.

> fra
>

> HVORFOR har man udelukket kristne fra mellemøstlande. Hvad i alverden
> har man lagt til grund for det, når de i alle mellemøstlande, hele tiden
> har haft det meget ringere end andre. Hvad har man lagt til grund?

Det drejer sig om de 500 kvoteflygtninge vi tager pr år, der har man hidtil
valgt muslimer, fordi de har været "de svageste og de fleste" - nu har man
så i regeringen valgt at se på om der er nogen sandsynlighed for at dem vi
henter kan integreres, og der viser det sig, at det går langt lettere med
kristne. Derfor ville man gerne foretrække kristne, men det er selvfølgelig
imod "alle konventioner", som man plejer at sige. Fornuft er meget ofte imod
"alle konventioner", sådan er DET bare.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-07-06 23:50

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> 20-spørgsmål (det er ellers Villy "Fort Bragg" Søvndahl's speciale).
>
> De radikale træder her i karakter - de er aktivt engagerede i at forvandle

De radikale er Danmarks værste landsforrædere i nyere tid.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They