Heli-overvågning af befolkningen i 'demokr~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 27-07-06 19:05

Til den såkaldte bekæmpning af islam-terrorn - importeret af politik
og retsvæsen, efter forlydende på vegne af befolkningen - udsættes
den egne, til fods gående befolkning (bilister pålægges yderligere
foranstaltninger) bl a følgende forholdsregler, under permanent
krænkelse af grundloven, og uden at de øverste domstole ville
intervenere:

kontrolle af internet-trafikken;

kontrolle af mobil- og fastnet-telefoni (samtale-indhold og
lokalisering), også fra publifoner (via stemmegenkendelse);

quasi omnipræsent video-overvågning, koblet til ansigtsgenkendelse.

I tillæg til patruljevognene har der siden i årevis permanent været
en armada af luftfartøjer - for det meste helikoptere - i luften, for
at lave overvågningen - kombineret med intimideringseffekten -
perfekt.

HVEM HAR GIVET DEN POLITISK-JURIDISKE KOMPLEKS TILLADELSE TIL AT KAEMPE
MOD DEN EGNE BEFOLKNING MED MILITAERISKE MIDLER?

I modsætning til de af medierne publicerede påstande finder der en
'dommer-kontrolle' i det sædvanlige fald IKKE sted. Der råder snarere
næveret i staten: Den der har våbnet, bruger det. Specielt når han
kan være sikker på at ikke blive straffet.

(gælder også uden signatur)

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 27-07-06 22:27

Thu, 27 Jul 2006 11:04:46 -0700 skrev Michael Muhammad Laudahn:

> Til den såkaldte bekæmpning af islam-terrorn - importeret af politik
> og retsvæsen, efter forlydende på vegne af befolkningen - udsættes

Är din terrorism på Usenet bättre på nåt sätt, Michael Muhammad Laudahn?

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : jantheman28@gmail.co~

Dato : 27-07-06 23:13

Michael Laudahn skrev:

> [...]
> næveret i staten: Den der har våbnet, bruger det. Specielt når han
> kan være sikker på at ikke blive straffet.

Overvågning er ikke militaristisk...ganske alm. politimæssigt
arbejdsredskab.
Har man intet at skjule af kriminel art ser jeg intet problem i at
offentlige mydigheder der er underlagt tavshedspligt overvåger
borgerne.
Husk på: Det gavner det store flertal at PET og politi kan sikre
befolkningen mod sindsyge yderliggående elementer fra
venstre-/højre-fløj og de fundamentalistiske religiøse retninger af
forskellig art.

Alternativet er at terrorister får frit spil. Gad godt se nogen der
turde sige at de ønskede dette.Vores demokratier er meget følsomme
for den slags handlinger derfor er overvågning desværre nødvendig.
Hellere blive overvåget end slået ihjel.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 28-07-06 08:29

jantheman28@gmail.com schrieb:

> [...]
> for den slags handlinger derfor er overvågning desværre nødvendig.
> Hellere blive overvåget end slået ihjel.

Du har ikke fattet punktet. Dem der officielt menes med
foranstaltningerne, er de af politikerne og juristerne importerede
eksoter (dvs en del af dem), ikke den egne befolkning. Men i realiteten
er det den, der lider mest af det.

(gælder også uden signatur)