Se Israelere Knuse hoveder på Arabere
Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-07-06 17:16

Her gør de det, som i alle dage har drømt om.
http://www.youtube.com/watch?v=ubIuyVu0IIc&NR

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-06 17:23

Poul Nielsen skrev:
> Her gør de det, som i alle dage har drømt om.
> http://www.youtube.com/watch?v=ubIuyVu0IIc&NR

Jeg er ret sikker på at dèn der snarere er fremstillet i "Pallywood" end
i Israel. Dine kære muhamedanervenner er nemlig ret dygtige
amatørskuespillere udi plat propaganda:

http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv

Anders Peter Johnsen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-07-06 17:28

meddelelse news:44c8e843$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg er ret sikker på at dèn der snarere er fremstillet i "Pallywood" end
> i Israel. Dine kære muhamedanervenner er nemlig ret dygtige
> amatørskuespillere udi plat propaganda:

Jeg fandt den ellers på samme side som den med ambulancen.

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-07-06 19:05

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> wrote in message

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:44c8e843$0$84017$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg fandt den ellers på samme side som den med ambulancen.

Siden har jo hjemmevideoer om alle mulige emner. Den med børnene ser
autentisk nok ud, og forklaringen er naturligvis at det er

Tel Rumeida is a small Palestinian neighborhood
widely acknowledged as housing the most violent
and extremist faction of the Israeli settler
movement

Den med stenen ser noget suspekt ud, og linket www.palfact.org er til en
side med salg af smykker, - eller kan jeg ikke stave?

Det er da et potentielt interessant Websted.

Fra : GB

Dato : 27-07-06 20:29

"Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> wrote in

> Siden har jo hjemmevideoer om alle mulige emner. Den med børnene ser
> autentisk nok ud, og forklaringen er naturligvis at det er

YouTube er et site, hvor man kan share videoclips uden at skulle hoste
filen selv. Lidt ligesom blogs, man kan ihvertfald embedde mange af de
forhåndenværende clips på enhver hjemmeside.

GB

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-07-06 17:36

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ret sikker på at dèn der snarere er fremstillet i "Pallywood" end i Israel.

Det tror jeg du har ret i, det ser meget lidt overbevisende ud, undelægnings musikken
gøre ikke indtrykket bedere, men nu er den sikkert heller ikke designet til et scandinavisk publikum.

Jan Rasmussen

Fra : Sten Schou

Dato : 27-07-06 20:55

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg du har ret i, det ser meget lidt overbevisende ud,
> undelægnings musikken
> gøre ikke indtrykket bedere, men nu er den sikkert heller ikke designet
> til et scandinavisk publikum.

Dogmefilm?

Hilsen Sten

Fra : GB

Dato : 27-07-06 20:25

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> http://www.seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv

Ja, den er eddermame pinlig for "palæstinenserne" og deres hangabouts.

GB

Fra : konrad

Dato : 01-08-06 10:37

> [...]
>
> Jeg er ret sikker på at dèn der snarere er fremstillet i "Pallywood" end i
> Israel. Dine kære muhamedanervenner er nemlig ret dygtige

Interessant. Du åd pudsigt nok historien om at "FN--ambulancer"
transporterer "terrorister" - fra nøjagtig samme site.

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-08-06 12:43

"konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Interessant. Du åd pudsigt nok historien om at "FN--ambulancer"
> transporterer "terrorister" - fra nøjagtig samme site.

De er IKKE fra samme site, youtube er jo bare en opsamlingscentral, - prøv
at finde sitet www.palfacts.org. Jeg fandt kun en smykkeforretning, men
måske kan du finde noget brugbart?

Fra : konrad

Dato : 03-08-06 10:20

"Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> De er IKKE fra samme site, youtube er jo bare en opsamlingscentral, - prøv
> at finde sitet www.palfacts.org. Jeg fandt kun en smykkeforretning, men
> måske kan du finde noget brugbart?

Man kan jo slet ikke følge med

Fra : @@

Dato : 01-08-06 15:58

"konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Interessant. Du åd pudsigt nok historien om at "FN--ambulancer"
> transporterer "terrorister" - fra nøjagtig samme site.

Ja og så kan de Jødesvin i israel ikke forstå hvis de ikke selv bliver
behandlet,så grynter som de svin de er
Føj hvor er de jødesvin i israel ulækre,de burde dø alle sammen

Fra : Carl

Dato : 27-07-06 17:27

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i en meddelelse
> Her gør de det, som i alle dage har drømt om.
> http://www.youtube.com/watch?v=ubIuyVu0IIc&NR

En af de fanger som Hamas og Hizbollah ønsker ud af Israel fængsel, er dømt
for at smadre en lille piges hoved med en kølle. Bagefter skød han faderen.
Det er den slags personer du og nogle andre ønsker Israelerne løslader.

Noget helt andet er, så ligner det link mest af alt en trailer til et eller
andet sindsygt program på
alarabia, som opfordre til had mod jøderne.

Forresten, hvorfor ønsker du ikke at svare i tråden om hvad Israel skulle
have gjort?

Carl

Fra : Sussi M Jensen

Dato : 27-07-06 21:17

"Poul Nielsen" skrev i en meddelelse

..
> Her gør de det, som i alle dage har drømt om.
> http://www.youtube.com/watch?v=ubIuyVu0IIc&NR

Det er en 10 eller mere år gammel film , hvor vi ser nogle
Israeleske soldater prøve at brække en arm på en palæstinenser , de blev
vist senere dømt for det
den gik verden rundt dengang .

Michael Meidahl Jensen

Fra : TBC

Dato : 01-08-06 12:44

Knud Larsen skrev:

> Siden har jo hjemmevideoer om alle mulige emner. Den med børnene ser
> autentisk nok ud, og forklaringen er naturligvis at det er

Mage til uopdragne møgunger skal man vist lede længe efter! Jeg er
ikke sikker på at jeg ville kunne bevare samme niveau af selvkontrol
som den Amerikanske kvinde der filmede var i stand til, og at jeg ikke
selv havde udøvet lidt selvtægt og sendt de 3 snotunger forskrækkede
og hylende hjem til deres forældre i den situation. ...Et godt tag i
kraven og skæld ud, eller måske endog en god svidende lusing i
selvforsvar havde vist været på sin plads da de kommer helt tæt på
og respektløst slår løs på en voksen, som oven i købet en kvinde.

....Er der da slet ingen af parterne der opdrager deres forkvaklede
afkom nede på de breddegrader hvor solstik ikke kan forklare alt?

TBC

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-08-06 13:09

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
Knud Larsen skrev:

> [...]

....Er der da slet ingen af parterne der opdrager deres forkvaklede
afkom nede på de breddegrader hvor solstik ikke kan forklare alt?

Det var jo som sagt rabiate ultratroende børn, sådanne kan man få til
hvadsomhelst.