Ambulancer under FN flag transporterer ter~
Fra : Tveskaeg

Dato : 27-07-06 15:31

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-06 15:59

Tveskaeg skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=AqGjz7iJTns&search=un%20ambulance

Føj...for...fanden..da!

Jeg er dybt rystet...

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-06 16:11

Anders Peter Johnsen skrev:
> Tveskaeg skrev:
>> http://www.youtube.com/watch?v=AqGjz7iJTns&search=un%20ambulance
>
> Føj...for...fanden..da!
>
> Jeg er dybt rystet...

Nu er "dit" klip godt nok fra Gaza, men der begynder at tegne sig et
billede her, hvis det samme fænomen - nemlig militante islamisters brug
af ambulancer til "taxakørsel", endda på selve kamppladsen - efter al
sandsynlighed ligeledes kan opleves i Libanon:

http://www.youtube.com/watch?v=p7wroSYRXJo&NR

Bemærk i øvrigt kommentatorens bæææævende stemme og hvor pinligt
propagandistisk dette manifest anti-israelske indslag fremstår: Der er
således to muligheder, nemlig 1) at journalisterne ubevidst lader sig
af libaneserne eller 2) at journalisterne selv aktivt er med til at
skabe den "pallywood"-agtige løgn, de så overbevist står og serverer
melodramatisk manipulerende.

Dybt kvalmefremkaldende, hvis du spørger mig...

Anders Peter Johnsen

Fra : Carl

Dato : 27-07-06 16:25

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:44c8d49d$0$84021$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Føj...for...fanden..da!
>
> Jeg er dybt rystet...

Og så er der blåt flag og UN på ambulancen.

FN poster bruges til tilflugt og skoler og Hospitaler bruges også gerne
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1153291993055&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

Og så undre man sig over at der en gang i mellem ryger en civil i svinget.

Carl

Fra : GB

Dato : 27-07-06 16:44

"Carl" <news@111.dk> wrote in

> Og så undre man sig over at der en gang i mellem ryger en civil i
> svinget.

Ja, men det forhindrer jo ikke de sædvanlige oikofober i at hyle op om
"geneve-konventioner", "massemord på civile" og hvad de ellers har i deres
arsenal af floskler.

GB

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-07-06 16:59

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=AqGjz7iJTns&search=un%20ambulance

Jamen det er fordi taxaerne lige som alt andet er ejet af jøderne og så er
det jo svært at få en kørelejlighed til Heltene fra Hezbolla. Jeg opfordrer
straks til at donere nogle biler til sydlibanon og gaza.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-07-06 17:07

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i en meddelelse

> Jeg opfordrer
> straks til at donere nogle biler til sydlibanon og gaza.

Det er nok ikke nødvendigt. Der må være en masse transportkapacitet ledig,
når turisterne har forladt området.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-07-06 17:25

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse news:fejhc210u9vqjubm2ojpocfdfieqv534aq@4ax.com...

> http://www.youtube.com/watch?v=AqGjz7iJTns&search=un%20ambulance

Israel softens UN ambulance claim
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3716930.stm

Sikkert ikke relateret, og dog. )))

"The very idea that individuals with clear links to the Hamas
terrorist network maybe on the Unwra payroll is totally unacceptable
and should be properly investigated" : Dan Gillerman Israeli UN ambassador

"Peter Hansen demanded an immediate public retraction
and apology from the Israeli government. "

"In a statement, the Danish diplomat said it was not the first time
the Israeli government had "propagated falsehoods" against the
United Nations Relief and Works Agency (Unrwa)."

Jan Rasmussen