Saddam Hussein beder om henrettelse ved sk~
Fra : GB

Dato : 26-07-06 19:40

Saddam Hussein regner nu åbenbart med, at det er uundgåeligt, at han bliver
henrettet.

Jeg synes jo snarere, at koalitionstropperne burde hyre ham som højt betalt
konsulent, da han er helt klar over, hvordan man får muhamedanske
fanatikere ned med nakken, og har laaang erfaring med denne ædle gerning.

Her er jeg - paradoksalt nok - enig med den forrykte left-loonie Carsten
Kofod [http://fritirak.blogspot.com/] - som dog går endnu videre, da han
vil have Saddam Hussein og Baath-partiet til magten i Iraq igen. Dette
skyldes dog ikke at Carsten er imod islam, han støtter nemlig også
Hizbullah og Hamas...

GB

Fra : John Degn Jessen

Dato : 26-07-06 20:40

hvis han selv beder om at blive skudt, så må vi da håbe en resolut soldat
kunne hjælpe ham påvej

/jj

Fra : GB

Dato : 26-07-06 20:52

"John Degn Jessen" <johnxx@degn-xxjessen.dk> wrote in

> hvis han selv beder om at blive skudt, så må vi da håbe en resolut
> soldat kunne hjælpe ham påvej

Han skulle hellere bringes til at forbedre indsatsen mod muhamedanske
terrorister. Han er sgu god til det...

GB

Fra : John Degn Jessen

Dato : 27-07-06 16:57

Ja, enig det havde han tag på, men prisen er sku for høj for en "konsulent"
som ham
vi andre kan jo bare beslutte at bruge nogenlunde samme metoder, hva er så
forskellen ?

/ john

Fra : GB

Dato : 27-07-06 20:38

> Ja, enig det havde han tag på, men prisen er sku for høj for en
> "konsulent" som ham

Hvor høj bliver prisen for et muhamedansk-fascistisk område fra Marocco til
Indien?

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 27-07-06 20:55

John Degn Jessen wrote:
> Ja, enig det havde han tag på, men prisen er sku for høj for en
> "konsulent" som ham
> vi andre kan jo bare beslutte at bruge nogenlunde samme metoder, hva
> er så forskellen ?

Ingen, du vil blive ligesom Saddam.

--
Allan Riise

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-07-06 21:23

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> Han skulle hellere bringes til at forbedre indsatsen mod muhamedanske
> terrorister. Han er sgu god til det...

Vi kan lave en aftale med ham:

Mod at han bekæmper de muslismske fanatikere kan han for lov til at
leve.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : GB

Dato : 27-07-06 21:38

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Mod at han bekæmper de muslismske fanatikere kan han for lov til at
> leve.

PRÆCIIIS, Peter. Jeg er heldigvis ikke så dum, som du ser ud til.
(sorry...

GB