Flyt tropperne fra Irak til Syd-libanon
Fra : JensenDenmark

Dato : 25-07-06 18:32

På grund af Lykke May sagen er det på tide at vi melder fra overfor USA.
Mage til ussel behandling af en officiel repræsentant for Danmark har man
ikke set længe. Det grænser til en direkte fornærmelse.

Vi så i januar en klar dom, hvor en elev fra de fineste forhold blev
frikendt helt efter bogen, da han tog sig rettigheder på linie med vores
tidligere konsul i Haiti.

Vi kan i vores retsystem veje folks omdømme i forhold til det forudøvede.
Hvorfor kan USA så ikke tilsvarende?

Er USA et demokrati og en retsstat efterholden?

Nej - man kan så sandelig være noget i tvivl.

Mvh
JensenDenmark

Fra : GB

Dato : 25-07-06 18:44

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> wrote in

> Nej - man kan så sandelig være noget i tvivl.

Det er vist ikke det eneste, du er i tvivl om...

GB

Fra : Peter Bang

Dato : 25-07-06 18:52

JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> skrev:
> [...]
>Hvorfor kan USA så ikke tilsvarende?
>
>Er USA et demokrati og en retsstat efterholden?
>
>Nej - man kan så sandelig være noget i tvivl.

Bør dosis mon reguleres?

Fra : JensenDenmark

Dato : 25-07-06 19:11

"Peter Bang (slet U2FLY)" <peterbang@U2FLYprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Bør dosis mon reguleres?

Lykketoft argumenterer for det samme.

Mvh
JensenDenmark

Fra : GB

Dato : 25-07-06 19:11

> Lykketoft argumenterer for det samme.

Det giver mening, da U2FLY er lige så debil og eks som Lykketoft.

GB

Fra : @

Dato : 25-07-06 19:17

On Tue, 25 Jul 2006 19:31:32 +0200, "JensenDenmark"
> [...]

>Mage til ussel behandling af en officiel repræsentant for Danmark har man
>ikke set længe. Det grænser til en direkte fornærmelse.

var det ikke bedre at melde fra over for hystader som Lykke May?

hvis hunikke kan tåle slankekure og flyveture burde hun holde sig fra
begge dele

hun er vist heldig at det var et dansk-ejet(AP Møller) flyselskab hun
fløj med, flyselakabets direktør har nok fået et vink med en
vognstang fra ejeren om at der ville være bedst for hans fremtidige
karriere

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : JensenDenmark

Dato : 26-07-06 18:00

> var det ikke bedre at melde fra over for hystader som Lykke May?
>
> hvis hunikke kan tåle slankekure og flyveture burde hun holde sig fra
> begge dele

Enhver danske turist vil i fremtiden være i fare for at havne i samme
situation.

Dels levner reglerne som politiet arbejder efter i Florida ikke mulighed for
andet end at en saltstøtte måske kan undgå anklagen for at modsætte sig
arrest.

Politiet i Florida aresterer 9-årige børn. De anvender elektriske våben mod
folk, som er ved at overgive sig eller er blevet passificeret.

http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2669547?loomia_si=1 5 årig arresteres på
grund af urolig optræden i børnehaven
http://www.youtube.com/watch?v=jMXPx3jzZTM Dame skydes med elektrisk våben i
bil, da hun prøver at undgå at forsvinde ved alamere pårørende.
http://www.youtube.com/watch?v=kA8fD6YvyJk En demonstrant, som allerede
ligger ned skydes med elektrisk våben.

Og nu istedet for fængsel, som ville have været en spiselig straf, da
reglerne omkring arrestation er taget direkte ud af en nord-koreansk bibel
for at undgå sagsanlæg, pålægger man psykiaktisk behandling. En behandling
der vil medføre at hun reelt skal tage afstand fra de skikke og den kultur
som vi representerer.

Ville du ikke forlange at få at vide hvad du bliver arresteret for? Jvf.
foreskrifterne, skal politiet i Florida kun oplyse at du er arresteret og at
du har ret til en advokat. Hvad du præcis bliver sigtet for, det må du vente
til dommervagten før at dette offentliggøres.

> [...]
> fløj med, flyselakabets direktør har nok fået et vink med en
> vognstang fra ejeren om at der ville være bedst for hans fremtidige

Jeg går ud fra at Mærsk vælger at sælge dette selskab eller fyrer de
involverede medarbejdere. Når vi ser bort fra Lykke May's historie, så
vælter rædselsshistorierne omrking MartinAir ud fra tidligere kunder. Ville
du ikke sige fra overfor dårlig behandling?

Gør du det, så er flypersonalet efter 11. september både politi, dommer og
politiker.

Det eneste gode ved historien er at den ikke foregik i Malaysia, som denne
historie fra min hånd omhandler:
www.center-validering.dk/files/Supermodel.pdf

Mvh
JensenDenmark

Fra : John Degn Jessen

Dato : 26-07-06 20:29

bliver der ikke kogt lige lovlig meget suppe ¨på den høne ???

er vi ikke enige om at lykke may, har trodt ved siden af gængse normer for
god opførsel ??

/jj

Fra : JensenDenmark

Dato : 27-07-06 08:30

"John Degn Jessen" <johnxx@degn-xxjessen.dk> skrev i en meddelelse
> bliver der ikke kogt lige lovlig meget suppe ¨på den høne ???
>
> er vi ikke enige om at lykke may, har trodt ved siden af gængse normer for
> god opførsel ??

At sove med blindfolds er ikke at træde ved siden af. At komme til at ramme
et besætningsmedlem, fordi at denne justerer ens stol, er at betragte som et
uheld.

At spørge til årsagen til en arrestation er ikke at træde ved siden af.

Men at dømme en person til psykiatisk behandling vil stemple denne for
livet. Personligt ville jeg, hvis jeg skulle bruge en person til at
markedsføre et produkt og jeg kun kunne vælge imellem Lykke May og Robert
Hansen, klart vælge Robert Hansen, da han kun har fået en traditionel straf
og derfor signalerer normal den normale opførelse, som man finder blandt
unge idag.

En dom, som lyder på vredeshåndtering signalerer overfor omverdenen, at
personen måske er ustabil i en job-situation og at man derfor bør gå i en
stor bue udenom.

Jeg håber at hun ikke tager imod tilbuddet med går efter en frifindelse,
selv om at der er en risiko for at hun så kommer i fængsel. Det vil trods
alt være lettere for hende at leve med, selv om hun er i en branche, hvor
man kun er på toppen i kort tid.

Med venlig hilsen
JensenDenmark