Breaking news i Israel-affæren
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-07-06 17:35

I DR nyt her til aften kunne man høre Kong Abdullah II himself true
Israel med Krig!

Jeg hepper på Israel!

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Carl

Dato : 25-07-06 17:45

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> I DR nyt her til aften kunne man høre Kong Abdullah II himself true
> Israel med Krig!
>
> Jeg hepper på Israel!

Der blev også sagt at de var rige. Sandheden er at de faktisk er tæt på
bankerot.

Carl

Fra : Allan Riise

Dato : 25-07-06 17:55

Carl wrote:
> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Der blev også sagt at de var rige. Sandheden er at de faktisk er tæt
> på bankerot.

Tjaee, de ejer ca. 10% af de aktier der er på børsen i USA.

--
Allan Riise

Fra : Carl

Dato : 25-07-06 18:08

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaee, de ejer ca. 10% af de aktier der er på børsen i USA.

Ja men deres gæld er større.

Der er en tråd jeg godt kunne tænke mig at se dig svare i. Den hedder "Hvad
skulle Israel have gjort?"

Carl

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 25-07-06 18:29

"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Ja men deres gæld er større.
>
> Der er en tråd jeg godt kunne tænke mig at se dig svare i. Den hedder

Allan Riise gik i Hizb-ut-Tahris demonstration i København fredag, forklædt
i burka skubbende en barne vogn. Og råbte "Allah er stor".

Mvh Kurt

--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Dhimmi Wilstrup

Fra : Peter Bang

Dato : 25-07-06 18:59

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev:

>Allan Riise gik i Hizb-ut-Tahris
>demonstration i København fredag, forklædt
>i burka skubbende en barne vogn. Og
>råbte "Allah er stor".

Vil helst ikke høre hvorfra din enorme indsigt stammer ... men
kan den have samme oprindelse som din veludviklede og finurlige
humor?

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-07-06 18:21

> [...]

>I DR nyt her til aften kunne man høre Kong Abdullah II himself true

Kong Abdullah II ,, who the fuck is,,,, Når ja ,,av hvar, søn af profeten.

http://en.wikipedia.org/wiki/Abdullah_II

Birth and education
Born in Amman to King Hussein and Princess Muna al-Hussein and claimed
to be the 43rd direct descendant of the Prophet Muhammad, the king as a young
man attended the Islamic Educational College in the Jordanian capital for his primary
education, later attending St. Edmund's School (Hindhead) in Surrey, England. Abdullah
subsequently attended Eaglebrook School and Deerfield Academy in the United States
for his secondary education. After leaving Deerfield he attended Pembroke College, Oxford.

Military career
In 1980, he entered the Royal Military Academy Sandhurst in the UK as a cadet.
He joined the 13th/18th Royal Hussars (Queen Mary's Own) upon commission as
a Second Lieutenant the following year. King Abdullah retains close links with the
British Army and is the Colonel-in-Chief of The Light Dragoons, a tank regiment
and the successor to the 13th/18th Royal Hussars.

Marriage and children
Abdullah is married to a Kuwait-born, Jordan-bred Palestinian, Rania Al-Yassin
(now Queen Rania al-Abdullah), who is renowned for her philanthropic work but
is still frowned upon by large sections of the population for the rumours of cronyism,
favouritism and excessive spending on shopping sprees that surround her. They have four children.

Jan Rasmussen

Fra : @

Dato : 25-07-06 19:07

On Tue, 25 Jul 2006 19:21:19 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Kong Abdullah II ,, who the fuck is,,,, Når ja ,,av hvar, søn af profeten.

efterkommer

ærgreligt at man ikke kan gøre arvesynd til retspraksis overfor den
familie

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-07-06 20:00

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse news:1cncc29ckt1rb1049rk0vssgk50t1d4ru3@4ax.com...

> efterkommer

Ja, ellers var han lidt halv gammel, "descendant" = efterkommer er selfølgelig korekt,
det var for at lave en overskrift ud af det, jeg skrev søn af profeten.

>Et frit samfund er et samfund,
>hvor det er ufarligt at være upopulær
>/Adlai E. Stevenson/

Der er mange gode http://www.brainyquote.com/quotes/authors/a/adlai_e_stevenson.html

I have been thinking that I would make a proposition to my Republican friends...
that if they will stop telling lies about the Democrats, we will stop telling the truth about them.
Adlai E. Stevenson

Jan Rasmussen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-07-06 21:42

> [...]

>I DR nyt her til aften kunne man høre Kong Abdullah II himself true

Øhmm , Nu ser jeg på BBC at Egyptens præsident og Kong Abdullah fra Saudi Arabian
ham her http://www.foreignpolicy.com/images/bush_abdullah.jpg
(President George W. Bush pictured with King Abdullah of Saudi Arabia.)

Sammen til et pressemøde, og BBC speakeren udtalte
at han advarede/true med krig.

Hvem var på DR ?
Kong Abdullah II fra Jordan eller
Kong Abdullah fra Saudi Arabien.

Jan Rasmussen
http://www.kattanweb.com/rami/images/king_abdullah_startrek.jpg

Fra : Alucard

Dato : 25-07-06 22:26

On Tue, 25 Jul 2006 22:42:27 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

> [...]
>(President George W. Bush pictured with King Abdullah of Saudi Arabia.)
>
>Sammen til et pressemøde, og BBC speakeren udtalte

Mon ikke det er Kong Abdullah II (fra Jordan) når han nu skriver "Kong
Abdullah II" (den anden, for dem der er lidt langsomme)...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-07-06 22:43

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse news:i03dc292p72mv7a6tp0o5g9283q129coi2@4ax.com...

> Mon ikke det er Kong Abdullah II (fra Jordan) når han nu skriver "Kong
> Abdullah II" (den anden, for dem der er lidt langsomme)...

Ja hej,,,

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/07/25/200712.htm
Tidligere på dagen advarede Saudi-Arabiens kong Abdullah om,
at det kan komme til krig i Mellemøsten, hvis ikke Israel indstiller
angreb på Libanon og palæstinenserne.

Jan Rasmussen