Ekskluderer
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-07-06 17:21

Dansk Folkeparti ekskluderer partiformanden i Kalundborg Dan Jochumsen,
fordi han støtter op om at Ahmed Akkari og Abu Laban skal forlade Danmark,
det passer ikke i DF´s nye stuerene image siden Pia Kjærsgaard går efter
statsministerposten, til det skal hun bruge alle tilrådighedsstående
muhamedanere.

Mvh Kurt

--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Dhimmi Wilstrup

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-07-06 17:25

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det passer ikke i DF´s nye stuerene image siden Pia Kjærsgaard går efter
> statsministerposten, til det skal hun bruge alle tilrådighedsstående

Jamen hvem kan ha noget imod det?, er du DF er så lad være med at gå til
fest hos de karseklippede bodybuildertyper.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-07-06 17:34

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i en meddelelse

> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen hvem kan ha noget imod det?, er du DF er så lad være med at gå til
> fest hos de karseklippede bodybuildertyper.

DF har udviklet sig til en stor hønsegård, at fjolserne lader sig kommandere
med er deres egen sag.

Fra : Allan Riise

Dato : 24-07-06 17:58

Kurt H. Nedergaard wrote:
> Dansk Folkeparti ekskluderer partiformanden i Kalundborg Dan
> Jochumsen, fordi han støtter op om at Ahmed Akkari og Abu Laban skal
> forlade Danmark.

Har intet med sagen at gøre, det er fordi han har forbindelser til
højreekstremistiske organisationer, f.eks. Dansk Front...
--
Allan Riise

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-07-06 18:06

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Har intet med sagen at gøre, det er fordi han har forbindelser til
> højreekstremistiske organisationer, f.eks. Dansk Front...
> --

Har du også det, eller er det nået du har hørt.

Mvh Kurt

Fra : Allan Riise

Dato : 24-07-06 18:15

Kurt H. Nedergaard wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Har du også det, eller er det nået du har hørt.

Forstår ikke hvad det er du prøver at spørge(?) om, prøv igen, forståeligt
helst....

--
Allan Riise

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 24-07-06 18:55

> Forstår ikke hvad det er du prøver at spørge(?) om, prøv igen, forståeligt
> helst....
>
> --
> Allan Riise Kender du Dan Jochumsen fra Dansk Front, eller er det noget du
> har hørt fra andre medlemmer.

Mvh Kurt

Fra : Allan Riise

Dato : 24-07-06 19:09

Kurt H. Nedergaard wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

Jeg er sikker på at Dan Jochumsen har haft muligheden for at forklare sig
til DF's ledelse.

--
Allan Riise

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-07-06 23:15

Allan Riise wrote:

> Har intet med sagen at gøre, det er fordi han har forbindelser til
> højreekstremistiske organisationer, f.eks. Dansk Front...

Forstå det dog! Hovedparten herinde er højreekstreme fjolser, der ikke
forstår at DF ikke vil sætte deres delvis stuerene status over styr..

De vil hellere gå i demonstrationer end have reel indflydelse

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-07-06 21:29

In news:44c4f37c$0$911$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> Dansk Folkeparti ekskluderer partiformanden i Kalundborg Dan
> Jochumsen, fordi han støtter op om at Ahmed Akkari og Abu Laban skal
> forlade Danmark,

Pis med dig. Han er ekskluderet, fordi han er med i Dansk Front. Du er en
løgnhals.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-07-06 22:26

> [...]

> det passer ikke i DF´s nye stuerene image siden Pia Kjærsgaard går efter
> statsministerposten, til det skal hun bruge alle tilrådighedsstående

Suk. Scratch DF. :/

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-07-06 23:17

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Suk. Scratch DF. :/

Suk .,. Nej det er ikke let at være højre-ekstrem ..