Dræb de ulydige siger _fængselsiman_
Fra : Kim2000

Dato : 22-07-06 23:11

Man tror det er løgn, men en fængselsiman mener at ulydige muslimer - og her
uddyber han at det handler om dem der ikke følger koranen - bør dræbes.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article212943.ece

Altså en person der rådgiver kriminelle indvandre i fængslerne opfordre dem
til drab. Der er sgu ikke noget at sige til noget er rivruskende galt med
intergrationen.... Dette er eet sted.

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-07-06 23:40

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> [...]
> til drab. Der er sgu ikke noget at sige til noget er rivruskende galt med

Muslimer bør ikek integreres. De bør assimileres eller udvises prompte.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-07-06 10:03

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Muslimer bør ikek integreres. De bør assimileres eller udvises prompte.
>
> --
Derfor er det også en kæmpe katastrofe at udenrigsministeriet har hentet
flere tusinde muhamedanere fra Libanon til Danmark. Med hudfarven sort.

Mvh Kurt

--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Dhimmi Wilstrup

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 23-07-06 11:30

Kurt H. Nedergaard wrote:
> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Derfor er det også en kæmpe katastrofe at udenrigsministeriet har hentet
> flere tusinde muhamedanere fra Libanon til Danmark. Med hudfarven sort.

Jeg holder på at deres hudfarve ikke betyder noget.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-07-06 14:48

Peter Ole Kvint <haabet2003@yahoo.dk> wrote:

> Jeg holder på at deres hudfarve ikke betyder noget.

Enig.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 23-07-06 17:27

> Enig.
>
> --

Hvad så med indsugningen, og hudfarvet hud.

Mvh Kurt

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-07-06 17:43

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad så med indsugningen, og hudfarvet hud.
>
> Mvh Kurt

Hvis du med indsugningen mener munden, og hvad der kommer ud af denne
(som fx. ALLAHU ACKBAR), ja, så mener jeg man kan dømmes på dette.

Fra : thomsen

Dato : 23-07-06 20:11

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Derfor er det også en kæmpe katastrofe at udenrigsministeriet har hentet
> flere tusinde muhamedanere fra Libanon til Danmark. Med hudfarven sort.

endnu en racist går til bekendelse!
--
Thomsen

Fra : @

Dato : 23-07-06 11:35

On Sun, 23 Jul 2006 00:10:57 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

>Man tror det er løgn, men en fængselsiman mener at ulydige muslimer - og her
>uddyber han at det handler om dem der ikke følger koranen - bør dræbes.

hvorfor skulle det være løgn?

det har da været muhamedanernes middel i 1384 år

dræb dræb undertryk forfølg stjæl voldtag torter

sådan har de da altid ført sig frem

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 23-07-06 17:15

Kim2000 skrev:
> [...]
> til drab. Der er sgu ikke noget at sige til noget er rivruskende galt med

Manden har muligvis blot oversat en anden persons tekst på urdu.
Ihvertfald ifølge en artikel på Politiken.dk hvor han forsvarer
sig. Se:

http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=466839

Jeg har selv en kommentar på min weblog:

http://mogmich2.blogspot.com/2006/07/naveed-baig.html

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-07-06 18:05

"Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> sig. Se:
>
> http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=466839
>
> Jeg har selv en kommentar på min weblog:

Du kunne have set videoen og sparet kommentaren. Der er tale om at han
oversætter en tale af en af pingerne inden for hans forening, OG han
opfordrer derefter flere unge til at komme og høre på "pingen".

Så den evige sang fra alle imamer: "Jeg er blevet misforstået" - den holder
bare ikke et sekund. Han KUNNE have sagt at han var for rabiat dengang, og
at det VAR rigtigt at Minhaj ul-Quran var - og er - en rabiat forening. Men
han har altså været medlem helt indtil 2003. Så sandheden er "terrorisme",
mens opfordringer til drab er helt naturligt og fromt.

Fra Politiken:

"Personforfølgelse
Samtidig med sin kontante afvisning retter han et skarpt angreb på
Jyllands-Postens journalist, som han mener har ført »hetz« mod ham.

»Det er jo ren personforfølgelse. Jeg har været udsat for en journalistisk
terrorisme, der kun kan være med til at skabe yderligere panik i
befolkningen«.

Baig, der også er medstifter af Muslimer i Dialog, var på daværende
tidspunkt, altså i 1994, medlem af den islamistiske forening
Minhaj-ul-Quran.

Han forlod foreningen i 2003."

(en som den Radikale Mona Sheikh forsøgte også at bilde folk ind, at Minhaj
nærmest bare var en social forening)