IE 5 - downloade mere end 2 filer ad gange~
Fra : KO

Dato : 20-06-01 16:37

Hvordan sætter jeg Internet Expolerer 5 til at downloade mere end 2 filer ad gangen?

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 20-06-01 17:02

Du henter en download manager på www.tucows.com eller
www.versiontracker.com

--
Jonas CPH, DK. / Eagles may soar, \
Erase HARDDRIVE to mail me / but weasels don't get \

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-01 19:06

Wed, 20 Jun 2001 17:37:12 +0200, skrev "KO"
<kim.olsen@tdcadsl.dk>:

>Hvordan sætter jeg Internet Expolerer 5 til
>at downloade mere end 2 filer ad gangen?

Læs
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: Re: Flere DL sessions?
Date: Sun, 17 Jun 2001 22:02:43 +0200

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : KO

Dato : 20-06-01 21:39

Takker
Men, de linie står ikke i regedit. Skal de så bare tilføjes?

/Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-06-01 21:58

Wed, 20 Jun 2001 22:39:25 +0200, skrev "KO"
<kim.olsen@tdcadsl.dk>:

>Men, de linie står ikke i regedit. Skal de så bare tilføjes?

Åbn notepad, kopier flg. ind:

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000010
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000010

Kald den for et eller andet med efternavnet .reg og klik på den,
sig ja til, at det skal tilføjes regisreringsdatabasen.

Fra : jan larsen

Dato : 23-06-01 09:47

Hej, Jeg har prøvet som der står skrevet her, men min IE 5.5 vil ikke åbne
flere end 2 download sessioner.

Fra : Mickey

Dato : 23-06-01 15:56

"jan larsen" <jala@post2.tele.dk> skrev:
> Hej, Jeg har prøvet som der står skrevet her, men min IE 5.5 vil ikke åbne
> flere end 2 download sessioner.

har du prøvet at lukke IE og starte den igen ?
- evt., genstarte puteren

--
|-|$235-|)k - Mickey
Ekstra Bladet om humor:

Fra : jan larsen

Dato : 23-06-01 22:35

> Hej, Jeg har prøvet som der står skrevet her, men min IE 5.5 vil ikke
åbne

> har du prøvet at lukke IE og starte den igen ?
> - evt., genstarte puteren
Ja det har jeg, jeg har også genstartet windows, og jeg har også skrevet
linierne ind i registreringsdatabasen manuelt, men det virker ikke,

Måske er det ikke skrevet rigtigt.

Fra : Mango Fruit

Dato : 23-06-01 17:21

KO skriver:

> Hvordan sætter jeg Internet Expolerer 5 til at downloade mere end 2 filer ad gangen?

Brug Netscape istedet, for der er det muligt

Fra : Willow_

Dato : 24-06-01 14:26

Sat, 23 Jun 2001 18:21:02 +0200 formulerede Mango Fruit
<MangoFruit@fruit.mango>:

>Brug Netscape istedet, for der er det muligt

Eller en download manager... fx Flashget

<URL:http://www.google.com/search?q=download+manager>

--
Mvh, Regin Larsen
Er der liv i rummet?