Søren Kam
Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-06 03:14

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in message
news:pan.2006.07.12.21.41.19.398750@mail.is...
> Jo.

Vedr kz-rædslerne har jeg ikke primært fremlagt mening om præcis hvad
skete, men udtrykt tvivl om vanetænkningens medieconcensur(6mio
gasninger). Jeg har angivet fejlkilder, som magthaverne fortier.

Her er tusinder af grundige videnskabsmænd på linie på mig men vedr
andre af mine mærkesager står jeg ret alene og har svært ved at blive
taget seriøst, incl af SIAD, som ellers er kloner af Glistrup vedr det
meste.

Visse sager præges af MAGTENS ARROGANCE, som når VMs Zidane vædrer
medspiller, fordi denne kom med luderfornærmelse, og slipper godt fra
det PRmæssigt.
Eller når Horsens kulturliv slipper for moms trods klare regler og
Christianshavnspræst godt må stjæle vin fra fællesskabet og Torsten
Hesselbjerg må overskride hastighedsbegrænsninger vildt fordi han er
politioverchef
'
Omvendt får jeg påstandmodpåstand justitsmordstraf for
blufærdighedskrænkelse pga klar falskanmeldelse.

Vilkårlighed og bevidste brud af regler og rutiner i særlige tilfælde
er et privelegium for nogle få i toppen.

Jeg er et anti-vold dydsmønster i modsætning til Julius Børgesen ,
Dansk Front, så jeg kan kun rammes via magttoppens klare regelbrug og
at alle kreditforeninger afviser at låne incl minimalt i mit hus's
totale sikkehed er et andet tankevækkende enestående case. (lidt
smigrende at være så speciel at særbehandling)

Zidane bliver i folks underbevidsthed en blåstempling af at ord kan
såre så meget at vold kan tillades - et synspunkt som får mange
muslimer frikendt for deres vold ved retssager. Jeg står for det
modsatte.
Vilkårlighed bør vi afskaffe - retfærdighed er nem, afskaf nævninge og
indfør mere åbenhed.