Hitzbolla/Hamas har Bondam-bureaukrati so~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-07-06 06:20

HITZBOLLAH HAR Bondam-bureaukrati som fangeudvekslings-forhandlere

I halvfemserne sendte den nuværende borgmester Warming sine
EL-stormtropper fra Nørrebro til Sønderjylland for at stene/synge en
gandhi-overgartner ud af sit hjem.

Thies Christoffersen havde ganske vist haft SS-grad men ingen vidner
modsiger at hans job i hele Auschwitz-virketid var at dyrke
mælkebøtter med henblik på gummiproduktion (med brug af arbejdslejrens
jøder som tvangsarbejdere).

Voldsmændene fra ungdomshuset på Jagtvej fik den firsårige forfatter
og exgartner fordrevet med vold og når han besvarede stenkast med at
forære roser til Nørrebro-voldsmændene, så kaldte statsmedierne dvs
alle københavnske medier det for "bizart", altså at han var
Gandhi/Jesus-klon og vendte den venstre kind til.

Da medierne triumferede, at Thies var fordrevet fra Sønderjylland, kom
alle ungdomshusets beboere ned til min nære have og smed sten og
kanonslag ind i triumf.

Siden har jeg været deres fjendebillede og fået smadret næsten hundred
ruder, og politiet roser at jeg sætter polycarbonat-plastplader op som
beskyttelse, for de er magtesløse overfor natligt hærværk.

Samme brudsikre plexiglas bruger de i deres skjolde mod brostenskast.

Seven-eleven havde engang smadede ruder ugentlig, men har nu isat
samme hærdede gennemsigtige materriale, og autonomvoldsmændene
besværer dem nu kun for at få frigivet pågrebne butikstyve

Efter Hizbollah og Hamas volden mod Israel er optrappet har kommunen
vist solidaritet med Ungdomshusets ulovlige beboere ved at true mig
med bøder, hvis jeg ikke fjerner plexiglasset fra mit hus, så de unge
kan splintre ruderne igen. Bondam er borgmesteren bag forkælelsen af
bølle-volden.

Medierne siger, at folk der udfra Vinci-mysterie bog påberåber sig
arvefølge tilbage til Jesus er efterkommere af ham.
http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G3ACFG210G4G0G

Men efterfølgelse er om kopiering, ej DNA, og man kan snarere kalde
Glistrup, Thies og mig for Jesus og Gandhi efterkommere mht at vende
venstre kind til.

Da Kommunen besluttede at gårdsammenlægge bag mit hus, var de få
solrige baggårde kede af at skulle dele deres små lyse pletter med
hovedparten af baggårdene, der er som en brønd. De priviligerede
samlede forgæves underskriftflertal for at få stoppet
kollektiviseringen

Jeg tilbød at fælde træer i min have, så de ny "grønne gårde" kunne få
mere end hundred årlige soltimer, og at min store tagterassse på min
villas tilbygning kunne gøres tilgængelig for mørkefolkets solbadning,
og ikke kun for mine lejere.

Det besvarede kommunen ikke, men i stedet chikanerer de mig, for gaver
til folket skal komme fra Gud-Bondam og ikke fra private.

Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000