Nu forstår jeg det !
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 20-07-06 17:41

Hvad er meningen og intentionen med den nukleare detonation i
Jerusalem, der indleder Dommedag ?

Se side 62-63 i:

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Hvad er meningen med at 'nuke' Jerusalem, og hvorfor kun halvt, som
biblens tekst tyder på ?

Jeg tror, jeg forstår det nu !

Israel har med krigen mod Hizbollah introduceret et nyt koncept, den
kirurgiske udskillelse af et helt befolkningselement fra en millionby
og den selektive destruktion af hele bydele i Beirut.

Det, må der være folk i den arabiske verden, der tænker grundigt
over.

Og når man, på et mere gunstigt tidspunkt, skal til at gennemføre en
"seriøs" gengældelse mod Israel, tror jeg, man har fået
indarbejdet den israelske tankegang i sin egen strategiske og
demografiske tænkning.

Løsningen på det problem, jeg har grublet over mange gange, skal nok
findes her: Man mener formentlig, at det er "teknisk" og praktisk
muligt at udskille/eliminere det jødiske befolkningselement i
Jerusalem, akkurat som israelerne mener, de kan eliminere Hizbollah fra
Beirut og Sydlibanon.

Steen Hjortsø

Fra : @

Dato : 20-07-06 18:01

On 20 Jul 2006 09:41:18 -0700, contra@tdcspace.dk wrote:

>Hvad er meningen og intentionen med den nukleare detonation i
>Jerusalem, der indleder Dommedag ?

er der ikke en eller anden forretning i din nærhed som snart få
alufolie på tilbud

dit hoved er ved at tage skade af alle de kontrolstråler CIA sende mod
dig

så selv om din sølvpapirshat er slidt så behold den endelig på indtil
du får lavet en ny

til din oplysning kan jeg fortælle dig at dommedag(ragnarok) indledes
efter fumbulvinteren
når fenrisulven slipper løs og midgårdsormen forsøger at komme ind i
Midgård
da blæser Heimdal i gjallerhornet og de 800 porte til Valhal åbnes så
alle krigerne kan komme ud og kampen mellem det gode og det onde kan
begynde

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 20-07-06 19:12

@ <1@invalid.net> wrote:

> så selv om din sølvpapirshat er slidt så behold den endelig på indtil
> du får lavet en ny

Husk for fanden at den blanke side skal vende UDAD! Alternativt, fold
søvpapiret dobbelt.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : GB

Dato : 20-07-06 20:58

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Husk for fanden at den blanke side skal vende UDAD!

Whoo-hooo! Forestil jer konsekvenserne, hvis man MODTAGER med "ydersiden"
og SENDER med "indersiden"! Jeg tør næsten ikke tænke tanken til ende...

GB

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 20-07-06 19:33

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Husk for fanden at den blanke side skal vende UDAD! Alternativt, fold
> søvpapiret dobbelt.

Jeg venter spændt: Er der nogen i denne gruppe, der har andre
kommentarer til ovenstående, så jeg selv kan se, ganske fornuftige
betragtninger end jeres åndssvage hattepladder ?

Hvad regner I selv den slags obstruerende mange gange gentagne
automatiske nonsens for at være ? fem øre værd ? Vorherrebevares !

Steen Hjortsø

Fra : Jesper

Dato : 20-07-06 20:08

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvad regner I selv den slags obstruerende mange gange gentagne
> automatiske nonsens for at være ? fem øre værd ? Vorherrebevares !

Jeg har fået den helt rigtige modrigtige model af AFDB til dig:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f3/Tin_foil_hat_2.jpg

Så ingen undskyldning for ikke at anskaffe dig en sådanne!
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : @

Dato : 20-07-06 20:23

On Thu, 20 Jul 2006 21:08:08 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Jeg har fået den helt rigtige modrigtige model af AFDB til dig:
>
>http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f3/Tin_foil_hat_2.jpg

endda Liz Hurley går med en:
http://zapatopi.net/afdb/lizhurley.jpg

og her kan man se hvad der sker hvis man glemmer sin sølvpapirshat:
http://www.amblesideprimary.com/ambleweb/modernists/Braindamage.jpg

Fra : Jesper

Dato : 20-07-06 20:57

@ <1@invalid.net> wrote:

> endda Liz Hurley går med en:
> http://zapatopi.net/afdb/lizhurley.jpg

Ja den er jo fin-

Steen kan finde et sortiment af moderigtige AFDB'er lige her:

http://images.google.com/images?q=tin-foil+hat

> og her kan man se hvad der sker hvis man glemmer sin sølvpapirshat:
> http://www.amblesideprimary.com/ambleweb/modernists/Braindamage.jpg

Ja så er det jo for for sent for Steen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-07-06 10:24

@ skrev:

> endda Liz Hurley går med en:
> http://zapatopi.net/afdb/lizhurley.jpg

Hun er fandme da også bare for lækker!

(Kjolen kan vist heller ikke blive meget kortere, hva'? (... )

Så meget desto mere må ham her da også til stadighed kunne give sig selv
SERIØSE dummeflade foran spejlet:

http://www.mugshots.org/hollywood/hugh-grant.html

Om jeg dog nogensinde i dette liv vil kunne forstå, hvad der overhovedet
måtte være foregået i mandens hovede, sådan at rende rundt ovre i de
forenede stater og stikke sine blege britiske kønsorganer ind i munden
på een eller anden tilfældig lokal halv-afdanket afro-hore...

Han burde næsten ligefrem ha' sig en lille hjemmelavet kulørt-spraglet
flidspræmie i pap og/eller en foldet hat af avispapir for at udvise en
så helt eminent udsøgte dumhed, at det umiddelbart synes at overstige
almindelig menneskelig fatteevne. Der må vel være eet eller anden
uofficiel udmærkning svarende til de legendariske Darwinian Awards,
dette sørgelige fjols således virkelig må have gjort sig seriøst
fortjent til...

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 21-07-06 10:51

@ <1@invalid.net> wrote:

> endda Liz Hurley går med en:
> http://zapatopi.net/afdb/lizhurley.jpg

Kjolen er sku også lavet af sølvpapir...?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-07-06 23:07

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
>
> Hvad regner I selv den slags obstruerende mange gange gentagne
> automatiske nonsens for at være ? fem øre værd ? Vorherrebevares !

Du fremturer med dit vrøvl - vi fremturer med vrøvl af selvsamme skuffe

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Jesper

Dato : 20-07-06 20:16

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> Hvad er meningen og intentionen med den nukleare detonation i
> Jerusalem, der indleder Dommedag ?
>
> Se side 62-63 i:
>
> http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Lyder som om du har været udsat for mindcotrol.

Her er en vigtig side om mindcontrol du skal se Steen:

http://eclectech.co.uk/mindcontrol.php

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-07-06 20:50

In news:1153413678.228950.234650@m79g2000cwm.googlegroups.com,
contra@tdcspace.dk <contra@tdcspace.dk> wrote:

Du er syg, Steen Hjortsø. Det' en OM'er!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-07-06 23:10

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
> muligt at udskille/eliminere det jødiske befolkningselement i
> Jerusalem, akkurat som israelerne mener, de kan eliminere Hizbollah

Jeg er helt sikker på at alle de tanker du fremkommer med her, slet ikke er
dine egne, men et ondsindet mindcontrolproject.

Så hvis vi tror på det, går vi de onde mindcontrolfolks ærinde - Det ønsker
vi naturligvis ikke ..

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 21-07-06 07:41

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> dine egne, men et ondsindet mindcontrolproject.
>
> Så hvis vi tror på det, går vi de onde mindcontrolfolks ærinde - Det ønsker

Men det er immervæk meget godt tænkt af de onde mind control folk,
ikke sandt ? Meget realitetsnært, ikke ? Og værd at kommentere på en
måde, der er værdig for dk.politik, ikke også ?

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-07-06 12:36

contra@tdcspace.dk wrote:

> Men det er immervæk meget godt tænkt af de onde mind control folk,
> ikke sandt ? Meget realitetsnært, ikke ? Og værd at kommentere på en
> måde, der er værdig for dk.politik, ikke også ?

Vi er da vel enige om at det teknisk er langt simplere at inficere et stk
hjerne end det er at inficerer alle. Dette uanset metoden. Derfor er odds da
også for at det er dig der er under ondsindet mindcontrol end alle vi andre
som ikke tror på fænomenet.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 21-07-06 07:51

Frank Leegaard wrote:

> Du fremturer med dit vrøvl - vi fremturer med vrøvl af selvsamme skuffe

Gu' gør jeg ej. Jeg siger sandheden og har brugt mange år på at
finde ud af, hvad den er.

I gør til gengæld al den modstand, man kunne forvente mod at se noget
virkelig nyt i øjnene. Men alligevel . . . hooolllddd da kæft.

I er jo totalt argumentresistente, og det i en politisk
diskussionsgruppe, men du har helt ret i at i vrøvler - momomant
knevrende og fuldstændig blottet for talent. Det er jo det rene
Klods-Hans, pludder, pludder, pludder - hattepludder.

Steen Hjortsø

Fra : Jesper

Dato : 21-07-06 08:08

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> knevrende og fuldstændig blottet for talent. Det er jo det rene
> Klods-Hans, pludder, pludder, pludder - hattepludder.

Åh jo, når vi nu taler H.C.Andersen, så sagde Søren Kierkegaard:
Andersen er et Vrøvl.

Her kan man passende sige Hjortsø er et Vrøvl!

At tænke sig at du har brugt så mange år af dén gang vås og vrøvl, det
er kvalificeret tidsspilde for dig og alle os andre!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-07-06 12:34

Jesper wrote:

> [...]
>
> At tænke sig at du har brugt så mange år af dén gang vås og vrøvl, det
> er kvalificeret tidsspilde for dig og alle os andre!

Jeps .. fordi ordflommen er svøbt ind i pseudovidenskab som kun Hjortsø og
enkelte andre tåber tror på, gør det jo ikke hans statements mere rigtige.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-07-06 12:32

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
> knevrende og fuldstændig blottet for talent. Det er jo det rene
> Klods-Hans, pludder, pludder, pludder - hattepludder.

Gu er det da totalt usagligt - Det er tilbage af samme skuffe.

Og fordi du har levet og lever i vildfarelse i mange mange år, gør det jo
ikke vildfarelsen mindre - bare mere sørgelig ..

Fra : Thomas Krogh

Dato : 21-07-06 19:19

<contra@tdcspace.dk> wrote in message

(...)

>Gu' gør jeg ej. Jeg siger sandheden og har brugt mange år på at
>finde ud af, hvad den er.

Og du har trods de mange år stadigt intet lært om mikrobølgeteknik? Større
spild af år skal man nok til Wilstrups skoling i socialismens glæder for at
finde.

(...)
>I gør til gengæld al den modstand, man kunne forvente mod at se noget
>virkelig nyt i øjnene. Men alligevel . . . hooolllddd da kæft.

Tjah, vi er nogle der gider sætte os ind i teknikken bag de ting vi
interesserer os for. Men det er selvfølgelig knap så spændende som at digte
om mind control og tidsforskydende atomare detonationer.

(...)
> [...]
>knevrende og fuldstændig blottet for talent. Det er jo det rene
>Klods-Hans, pludder, pludder, pludder - hattepludder.

Giv os lige en reminder - hvilke *argumenter* er det egentligt du har
fremført? Foreløbigt har du kun fremvist påstande.

mvh

Thomas Krogh