Så glippede det igen
Fra : Malene P

Dato : 20-07-06 09:02

Nej -selv om udenrigsministeriet faldt på halen over det overraskende store
antal af "danskere", der skulle evakueres fra Libanon, selv om modige
politikere havde foreslået en undersøgelse og selv om vi alle ved, at vi
bliver snydt og bedraget, faldt det hele til jorden igen. INGEN havde i det
lange løb mod eller lyst til at undersøge de økonomiske forhold blandt de
"danskere", de i disse dage er blevet hentet "hjem" fra Libanon. Lede ledere
i EB og BT tog afstand fra i det mindste at undersøge, om de ferierende
"danskere" snød, så man kunne be- eller afkræfte myter. Den ellers kæphøje
"detskalkunnebetalesigatarbejde" -minister tørrede fejt hænderne af i
A-kasser og sociale myndigheder, der straks i den politiske korrektheds navn
sendte bolden tilbage, selv om de normalt ikke har fine fornemmelse, når det
gælder om at slå ned på de allersvageste rigtige danskere. Men nu belønnes
de jo også for at forkæle udanskerne....

Malene P

Fra : jcm

Dato : 20-07-06 10:49

Malene P skrev:

> [...]
> gælder om at slå ned på de allersvageste rigtige danskere. Men nu belønnes
> de jo også for at forkæle udanskerne....

Hvad jeg ikke tager meget fejl så lyder du jo nærmest bitter. Det må
være varmen. Drik lidt vand og husk lige at kigge på bonnen fra Netto
og se om der er nogen der har snydt dig ;)

--
Jens

Fra : Neuman

Dato : 20-07-06 11:05

"jcm" <jens@xhaboo.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad jeg ikke tager meget fejl så lyder du jo nærmest bitter. Det må
>være varmen. Drik lidt vand og husk lige at kigge på bonnen fra Netto
>og se om der er nogen der har snydt dig ;)

Jeg føler mig da også en anelse harme over at vi har en
beskæftigelsesminister som ikke er sin opgaven voksen. Det er virkelig
dårlig stil at være berettiget til en ministerpension uden at have modet til
at slå holdninger igennem. Men det vil da nok gavne DF ved næste valg at
venstre ikke magter opgaven.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 20-07-06 11:23

Malene P skrev:

> [...]

være varmen. Drik lidt vand og husk lige at kigge på bonnen fra Netto
og se om der er nogen der har snydt dig ;)

Malene skriver aldeles intet om Netto, men om de forbryderiske muhamedanere,
som den lede slimede småfed hylende Anker Jørgensen fik udstyret med et
dansk pas. Som de muhamedanske kryb tilbage i februar råbte og skreg død
over det danske folk, smykker sig nu i Dannebrog for at deres usle krop
søger beskyttelse under, sådan opføre overskudsmennesker sig kryp.

Mvh Kurt

--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Dhimmi Wilstrup

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 03:23

"jcm" <jens@xhaboo.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad jeg ikke tager meget fejl så lyder du jo nærmest bitter.

Ja

>Det må
>være varmen.

Nej, det er ikke varmen

>Drik lidt vand og husk lige at kigge på bonnen fra Netto
>og se om der er nogen der har snydt dig ;)

Det er der -men ikke Netto

Malene P

Fra : jcm

Dato : 20-07-06 18:32

Kurt H. Nedergaard skrev:

> [...]
> over det danske folk, smykker sig nu i Dannebrog for at deres usle krop
> søger beskyttelse under, sådan opføre overskudsmennesker sig kryp.

Du lyder om nogen endnu mere bitter. Det handlede ikke om Netto, men
jeg kan forstå du fejlede i at se det større billede, hvilket jeg kun
kan beklage på dine vegne ;)

--
Jens

Fra : JBH

Dato : 20-07-06 22:30

Kurt H. Nedergaard skrev:

> [...]

Du lyder om nogen endnu mere bitter. Det handlede ikke om Netto, men
jeg kan forstå du fejlede i at se det større billede, hvilket jeg kun

Når du nu er så satans klog, kunne du så ikke lige forklare "os almindelige
danskere" hvad det større billede er ? Er det at der foregår massiv plat og
svindel med dagpenge/kontanthjælp iblandt denne befolkningsgruppe, men at
det ikke må afsløres.?
Der er opstået en ulykkelig situation i Beirut, ingen tvivl om det, omvendt
gav dette en nem og enestående mulighed for at checke nogle personer som i
forvejen figurerer kraftigt i diverse statistikker. Disse personer er sgu da
ikke mere mistænkeliggjorte end når politiet slår en jernring om et marked
og laver spritrazzia mod samtlige bilister i formodning om at der nok er
nogle som vil liste en brandert hjem. Langt de fleste er helt almindelige
mennesker som ALDRIG kunne finde på at køre spritkørsel.

/JBH

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 04:04

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogle som vil liste en brandert hjem. Langt de fleste er helt almindelige
> mennesker som ALDRIG kunne finde på at køre spritkørsel.

Nogle -både her i gruppen og ude blandt meningsdannerne ryster/ja, nærmest
skider i bukserne over, hvad der kunne blive afsløret, hvis man for alvor
gav sig til at undersøge de "danskere", man har så travlt med at hente
"hjem" igen. Den latterlige lille gnom, Akkari, er jo kun en kærkommen
afledningsmanøvre.

Malene P

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 21-07-06 13:01

On Fri, 21 Jul 2006 05:04:14 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

> [...]
>gav sig til at undersøge de "danskere", man har så travlt med at hente
>"hjem" igen. Den latterlige lille gnom, Akkari, er jo kun en kærkommen

Hvilke afsløringer taler du om? Der er ganske klare retningslinier
omkring at stå til rådighed for arbejdsmarkedet, og der er allerede
instanser ansvarlige for at reglerne bliver overholdt. Hvis du mener
at disse instanser ikke gør deres arbejde, hvad så med at rette
kritikken mod dem.

Sandheden er jo at du og din slags ikke levner en chance for at svine
folk til med jeres åbenlyse racisme. Jeg håber du skriver under
pseudonym, da jeg er gammelromantisk nok til at tro at kvinder ikke
har et så udpræget tabersyn på tilværelsen som du konstant fremkommer
med.

Regards Croc®

Fra : Peter Bang

Dato : 20-07-06 18:33

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
> [...]
>normalt ikke har fine fornemmelse, når det
>gælder om at slå ned på de
>allersvageste rigtige danskere. Men nu belønnes

Du mener at man bør indlede evakuering fra en krigszone med at
foretage en økonomisk revision af dem, der skal hentes ud?

God at se at du er tilbage i vanlig form ....

Du er frygtelig ubegavet.

Fra : @

Dato : 20-07-06 18:55

On 20 Jul 2006 17:32:42 GMT, Peter Bang <peterbang@HVN3Cprivat.dk>
(slet HVN3C) wrote:

>Du mener at man bør indlede evakuering fra en krigszone med at
>foretage en økonomisk revision af dem, der skal hentes ud?

at køre en flok cpr.-numre gennem en PC for at kontrollere om de
samme cpr.-numre fugurerer som modtagere af ydelser som kræver at
indehaverne af disse cpr.-numre har pligt til at befinde sig indenfor
landets grænser kan sagtens gøres mens man henter folk væk fra Dmaskus

>Du er frygtelig ubegavet.

i takes on to know one - they say

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Peter Bang

Dato : 20-07-06 21:42

@ <1@invalid.net> skrev:

>at køre en flok cpr.-numre gennem
> [...]

Ja, lad os indkalde en flok sagsbehandlere fra ferielandet. Det
er jo enormt vigtigt at det sker enormt hurtigt. Og så lade de
der har rent mel i posen køre ind i en missilbyge imens
revisorerne sidder og tænker over tallene.

>i takes on to know one - they say

Bla Bla ... synes det er frisk at der rent faktisk sidder
mennesker rundt omkring og tænker over, hvilke økonomiske
undersøgelser der bør foretages i sammenhæng med en evakuering.

Fra : @

Dato : 20-07-06 19:10

(slet HVN3C) wrote:

>Du mener at man bør indlede evakuering fra en krigszone med at
>foretage en økonomisk revision af dem, der skal hentes ud?

hvad har du mod at benytte denne enestående mulighed for at få
afkræftet DF og alle os fremmedhaderes ubegrundede mistanker om at
danske borgere af palæstinensisk afstamning i stor udstrækning er
socialbedragere

eller er du betænkelig ved at en sådan undersøgelse måske kunne vise
det du jo inderst inde frygter at den vil vise

nemlig at flygtninge/indvandrere fra arabisk talende lande i stor

Fra : Peter Bang

Dato : 20-07-06 22:17

@ <1@invalid.net> skrev:

> [...]
>afkræftet DF og alle os fremmedhaderes ubegrundede mistanker om at
>danske borgere af palæstinensisk afstamning i stor udstrækning er

Jeg har intet imod undersøgelser om socialt bidrageri. Men mener nok,
at evakueringen er første prioritet. De mistænkelige
er jo alligevel i udlandet. Lad dem da komme hjem og besvare de
spørgsmål der måtte være.

>eller er du betænkelig ved at en sådan undersøgelse måske kunne vise
>det du jo inderst inde frygter at den vil vise

Du bliver nødt til at træde i karakter og berige mig med, hvad det er
jeg 'jo inderst inde frygter den vil vise'.

>nemlig at flygtninge/indvandrere fra arabisk talende lande i stor
>udstrækning er socialbedragere

.... Nå ok ... Det er nu ikke noget jeg går og frygter inderst inde.
Det smarteste for dig er nok at beskæftige dig med
noget du rent faktisk har begreb om. Dit gætteri fremstår lige så
latterligt som det meste af det andet vrøvl du lukker ud.

Men socialt bedrageri bekymrer dig åbenbart i en sådan grad at lidt
bomber over Beirut ikke skal stå i vejen for
opklaringen her i en ferieramt uge 29. Og fair nok. Et er jo krig, et
andet er jo at bistandsklienter holder ferie.
Specielt sidstnævnte kan jeg forstå, at enkelte landspolitiske
talenter mener bør have folketingets og regeringens udelte
opmærksomhed.

Men du har altså en eller anden idé om, at det er en 'enestående
mulighed' at efterforske 4.500 potentielle sociale
bedragere mens de flygter i alle retninger ud af Libanon?? ... Du har
gennemtænkt forslaget ligeså grundigt som
forslagsstilleren. Er du ligeså begavet som forslagsstilleren? Faldt
du for forslaget før eller efter middagsluren, eller
var det mens du stod og bøvlede med grillstarteren?

Vil du ikke nok berolige mig ved at fortælle mig, at du ikke er
involveret i noget som helst logistisk foretagende af
betydelig art? ... Altså lige udover at hente billige pilsnere i
Flensborg.

Fra : pm

Dato : 21-07-06 00:20

> [...]
> at evakueringen er første prioritet. De mistænkelige
> er jo alligevel i udlandet. Lad dem da komme hjem og besvare de

Betyder det, at man først undersøger evt lovbrud før man lukker dem ind i
flyet,
eller gjorde. De er vist alle hjemme nu

> [...]
> noget du rent faktisk har begreb om. Dit gætteri fremstår lige så
> latterligt som det meste af det andet vrøvl du lukker ud.

Har du en eksakt viden på dette område ??

> Men du har altså en eller anden idé om, at det er en 'enestående
> mulighed' at efterforske 4.500 potentielle sociale
> bedragere mens de flygter i alle retninger ud af Libanon?? ...

Igen spørger jeg.. checkede man før de rejste ud ??

> Vil du ikke nok berolige mig ved at fortælle mig, at du ikke er
> involveret i noget som helst logistisk foretagende af
> betydelig art? ... Altså lige udover at hente billige pilsnere i
> Flensborg.

Kunne du berolige mig med konkret at fortælle hvad man skal gøre og
specielt ikke gøre med en begrundels
Du vil formentlig kunne stå inde for, at der intet snyd er at finde blandt
de aktuelle personer. ?? At der ikke blandt disse er personer, som
uberettiget påstår sig forfulgte og dermed beder om asyl ??

pm

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 10:38

pm <ps98@tzeliamail.dk> skrev:

>Betyder det, at man først undersøger
>evt lovbrud før man lukker dem ind i
>flyet,
>eller gjorde. De er vist alle hjemme nu

Man må da formode at mistanke om socialt bedrageri bliver
undersøgt. Jeg har dog stadig svært ved at se det fornuftige i
at undersøge den slags i en lufthavn, havneanløb eller i et fly.

>Har du en eksakt viden på dette område ??

Jeg har en ret så eksakt viden om, hvad jeg går og frygter
indeni. Om arbejdsløse holder ferie i udlandet er ikke noget der
holder mig vågen om natten.

>Igen spørger jeg.. checkede man før
>de rejste ud ??

Hvor i alverden skulle jeg vide det fra? Socialt bedrageri er et
anliggende mellem bedrager og myndigheder. Jeg har uendelig
svært ved at se det logiske/praktiske/fornuftige i at
udenrigsministeriets operationelle medarbejdere skal foretage
den slags i en lufthavn, mens folk står i kø for at undgå at
blive ramt af bomber.

>Kunne du berolige mig med konkret at
>fortælle hvad man skal gøre og
>specielt ikke gøre med en begrundels

Hvis der er mistanke om socialt bedrageri, så skal det
undersøges. Går det for stærkt for dig?

>Du vil formentlig kunne stå inde
>for, at der intet snyd er at finde blandt
>de aktuelle personer. ??

Hmm ... jeg aner intet om de personer der evakueres. Derfor kan
jeg ikke stå inde for noget som helst.

>At der ikke
>blandt disse er personer, som
>uberettiget påstår sig forfulgte og
>dermed beder om asyl ??

Ifølge udenrigsministeriet er alle de evakuerede danske
statsborgere, eller på anden måde lovmæssigt berretiget en
evakuering ud af Libanon.

Fra : @

Dato : 21-07-06 11:06

On 21 Jul 2006 09:38:25 GMT, Peter Bang <peterbang@WIDN7privat.dk>
(slet WIDN7) wrote:

> [...]

>undersøgt. Jeg har dog stadig svært ved at se det fornuftige i
>at undersøge den slags i en lufthavn, havneanløb eller i et fly.

det gør man heller ikke det undersøger man hos a-kasse eller
bistandskontor, alt man behøver er passagerlisterne

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 11:27

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 21 Jul 2006 09:38:25 GMT, Peter Bang
<peterbang@WIDN7privat.dk>

>det gør man heller ikke det undersøger man hos a-kasse eller
>bistandskontor, alt man behøver er passagerlisterne

Korrekt. Hvad er problemet?

Fra : @

Dato : 21-07-06 11:54

On 21 Jul 2006 10:26:53 GMT, Peter Bang <peterbang@8G3BPprivat.dk>
(slet 8G3BP) wrote:

><peterbang@WIDN7privat.dk>

>fly.

>Korrekt. Hvad er problemet?

at der sidder alt for mange venstresnoede røde abekatte i a-kasser og
på socialforvaltningerne i de enkelte kommuner,

når en sådan chance for på en nem og enkel måde at få kontrolleret en
stor gruppe for socialbedrageri bør den da bruges,
ellers må man jo tolke det derhen at alle ikke er lige for loven

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 12:09

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
>stor gruppe for socialbedrageri bør den da bruges,
>ellers må man jo tolke det derhen at alle ikke er lige for loven

Ja da. Kampen mod ferierende bistandsklienter bør prioriteres.
Det er frygteligt.

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 12:15

"Peter Bang (slet GYMS9)" <peterbang@GYMS9privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja da. Kampen mod ferierende bistandsklienter bør prioriteres.

Normalt har systemet vist ingen skupler over at forfølge danskere, der
snyder systemet. Derfor synes det da underligt, at de ellers aktive
sagsbehandlere har så travlt med at være politisk korrekte, når snyderne
ligefrem bliver serveret på et sølvfad til dem. Må jeg med min lave IK
spørge sådan en som dig -hvorfor???????????????????????

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 12:42

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Hvem er det der har snydt? Igen .... nogen du kender, eller?

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 15:33

On 21 Jul 2006 11:41:53 GMT, Peter Bang <peterbang@PD2RFprivat.dk>
(slet PD2RF) wrote:

>Hvem er det der har snydt? Igen .... nogen du kender, eller?

Det er jo det der burde undersøges.... Du kan da så håbe at de ikke
snyder mere end danskere generelt..... Tænk dog på hvilken moralsk
sejr "de røde" kunne få, hvis der kun var f.eks. 2 socialbedragere....

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 11:20

(slet WIDN7) wrote:

>Man må da formode at mistanke om socialt bedrageri bliver
>undersøgt. Jeg har dog stadig svært ved at se det fornuftige i
>at undersøge den slags i en lufthavn, havneanløb eller i et fly.

Det er der vist heller ingen der forlanger....

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 01:12

"Peter Bang (slet HVN3C)" <peterbang@HVN3Cprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener at man bør indlede evakuering fra en krigszone med at
> foretage en økonomisk revision af dem, der skal hentes ud?

Har jeg sagt noget om det?

> Du er frygtelig ubegavet.

Det er du så den 3. der konstaterer på få dage.

Malene P

Fra : @

Dato : 21-07-06 01:22

On Fri, 21 Jul 2006 02:11:51 +0200, "Malene P"

>Det er du så den 3. der konstaterer på få dage.

de tre må velsagtens have førstehåndskendskab

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 03:26

> de tre må velsagtens have førstehåndskendskab

Det tror jeg ikke -men selv dumme mennesker kan vel have en pointe?

Malene P

Fra : @

Dato : 21-07-06 10:56

On Fri, 21 Jul 2006 04:26:26 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det tror jeg ikke -men selv dumme mennesker kan vel have en pointe?

tror du ikke de har førstehåndskendskab til ubegavelse?

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 11:05

> tror du ikke de har førstehåndskendskab til ubegavelse?

Jo, såmænd.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 10:23

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet HVN3C)"

>Det er du så den 3. der konstaterer på få dage.

Der tegner sig et billede, synes du ikke? Eller kniber det med
at overskue det?

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 10:56

"Peter Bang (slet BL04I)" <peterbang@BL04Iprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Der tegner sig et billede, synes du ikke? Eller kniber det med
> at overskue det?

Jeg ved, at min IK er over 70, men jeg kan ikke se, at hverken den eller min
hårfarve burde bringes på bane, bare fordi man ikke er i stand til at
forholde sig til det, jeg skriver.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 11:29

> [...]
>.news.tele.dk...

>Jeg ved, at min IK er over 70, men
>jeg kan ikke se, at hverken den eller min

Løb endelig tråden igennem en gang til. Hvis du ikke mener jeg
forholder mig til dit ubegribeligt rodede skriveri, så må du jo
omformulere dig.

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 11:34

"Peter Bang (slet S4F6L)" <peterbang@S4F6Lprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omformulere dig.

>"God at se at du er tilbage i vanlig form ....

Er det at forholde sig til indholdet?

Malene P

Fra : @

Dato : 21-07-06 11:55

On Fri, 21 Jul 2006 12:34:26 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>"Peter Bang (slet S4F6L)" <peterbang@S4F6Lprivat.dk> skrev i en meddelelse

>Er det at forholde sig til indholdet?

nej det er et tegn på argumentmangel

kan man ikke nå bolden går man efter manden m/k

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 12:03

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]
Jeg napper den lige igen, Malene P ...

Du mener at man bør indlede evakuering fra en krigszone med at
foretage en økonomisk revision af dem, der skal hentes ud?

????

Går det for stærkt?

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 12:06

"Peter Bang (slet 1CIWN)" <peterbang@1CIWNprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg napper den lige igen, Malene P ...
>
> Du mener at man bør indlede evakuering fra en krigszone med at
> foretage en økonomisk revision af dem, der skal hentes ud?

Og jeg spørger igen, om jeg har skrevet noget som helst om det. Det er i
mine øjne en glimrende ide at undersøge disse udanskere EFTER at man har
bragt dem "hjem". Det gælder både rigtige danskere, udanskere og de, der har
sneget sig med undervejs.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 12:40

> [...]
>undersøge disse udanskere EFTER at man har
>bragt dem "hjem". Det gælder både
>rigtige danskere, udanskere og de, der har

Hvilke udanskere? .... Udenrigsministeriet evakuerer danskere, der er
fanget i bomberegnen. Hvem er de der udanskere og dem
der har sneget sig med? ... nogen du kender, eller?

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 12:45

"Peter Bang (slet F2ARH)" <peterbang@F2ARHprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke udanskere? ....

Sig mig -er du da fuldstændigt ligeglad med, om folk myldrer herop, bliver
danske statsborgere og rejser hjem på ferie i det land, de påstår at være
flygtet fra??????????????????????

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 13:52

> [...]
>xt.news.tele.dk...

>Sig mig -er du da fuldstændigt
>ligeglad med, om folk myldrer herop, bliver

Jeg har ingen som helst intention om at hidse mig det fjerneste
op over hvor danskere ferierer. Da libaneserne flygtede til
Danmark i sin tid, var Libanon i den grad krigshærget. Da
tingene til en vis grad stabiliserede sig, ser jeg intet problem
i at de tager ned og besøger deres hjemstavn og familier etc.

Men ok ... der fik du så vist hvad det er dit problem er. Det
handler jo ikke det fjerneste om socialt bedrageri. Det handler
om at dem med en anden hudfarve ikke skal tro de bare sådan kan
rejse til Libanon som alle andre, ikke?

Du er et fjols, Malene P. ... stadigvæk.

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 17:14

"Peter Bang (slet HSABO)" <peterbang@HSABOprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om at dem med en anden hudfarve ikke skal tro de bare sådan kan
> rejse til Libanon som alle andre, ikke?

> Du er et fjols, Malene P. ... stadigvæk.

Og du er en skabet køter, der ikke ET eneste sted kan dokumentere, at jeg
har bragt folks hudfarve på banen.

Malene P

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 18:31

On Fri, 21 Jul 2006 18:14:09 +0200, "Malene P"

>Og du er en skabet køter, der ikke ET eneste sted kan dokumentere, at jeg
>har bragt folks hudfarve på banen.

Det kan han ikke.... Det eneste sted hvor hudfarve er et problem, er
inde i hans eget lille hovede....

Fra : @

Dato : 21-07-06 18:52

On Fri, 21 Jul 2006 19:31:09 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>Det kan han ikke.... Det eneste sted hvor hudfarve er et problem, er
>inde i hans eget lille hovede....

er det hud han har fyldt hovedet med?

hvad skal han bruge al den hud til?

Fra : @

Dato : 21-07-06 13:36

On 21 Jul 2006 11:03:06 GMT, Peter Bang <peterbang@1CIWNprivat.dk>
(slet 1CIWN) wrote:

>Jeg napper den lige igen, Malene P ...
>
>Du mener at man bør indlede evakuering fra en krigszone med at
>foretage en økonomisk revision af dem, der skal hentes ud?

man dutter folk en mening på
hvis vanvid alle kan forstå
(Storm P.)

hvor har Malene P. givet udtryk for det du ovenfor beskriver?

>Går det for stærkt?
tilsyneladende

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 13:54

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
>hvis vanvid alle kan forstå
>(Storm P.)
>
>hvor har Malene P. givet udtryk for det du ovenfor beskriver?

Vågn nu op, fjols. Malene P er slet ikke interesseret i socialt
bedrageri. Ligesom du heller ikke er. Det handler udelukkende om
at I har ondt i røven over at libanesere har været på ferie hos
familie i hjemlandet. Hvor små sko kan I egentlig presse jer ned
i???

Fra : @

Dato : 21-07-06 13:58

On 21 Jul 2006 12:54:19 GMT, Peter Bang <peterbang@77O3Sprivat.dk>
(slet 77O3S) wrote:

><peterbang@1CIWNprivat.dk>

> fjols.
> ondt i røven

når du er færdig med dine perfide personangreb

kan du så ikke lige påvise rigtigheden af din påstand:

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 14:10

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
>
>kan du så ikke lige påvise rigtigheden af din påstand:
>
>hvor har Malene P. givet udtryk for det du ovenfor beskriver?

Læs dog tråden!!!!! ... jeg vedlægger et lille citat fra
hjernetrusten bare for at spare dig besværet ...

---
[...]

Nu slutter dagens pædagogiske gennemgang .... du er for tung.
Helt forventeligt i øvrigt.

Fra : @

Dato : 21-07-06 14:33

On 21 Jul 2006 13:09:42 GMT, Peter Bang <peterbang@ET8VNprivat.dk>
(slet ET8VN) wrote:

><peterbang@77O3Sprivat.dk>

>at

>Nu slutter dagens pædagogiske gennemgang

man må jo så konkludere at du ikke er i stand til at dokumentere din
påstand

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 15:29

(slet 77O3S) wrote:

> [...]
>at I har ondt i røven over at libanesere har været på ferie hos
>familie i hjemlandet. Hvor små sko kan I egentlig presse jer ned

Hvor mange løgnehistorier kan du digte om dagen....? )

Uanset at jeg ikke er specielt enig med Malene P, så er de bare for
latterligt at pådutte hende nogle holdninger og udtalelser, som hun
ikke har giver udtryk for.... Det må skyldes mangel på argumenter....

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 18:22

Alucard <alucard44@hotmail.dk> skrev:

> [...]
>latterligt at pådutte hende nogle holdninger og udtalelser, som hun
>ikke har giver udtryk for.... Det må skyldes mangel på

Du får den også lige så ...

[...]

Det er vel næppe efterkommere af tyskere fra WW2 hun taler om, tror
du??

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 18:48

On 21 Jul 2006 17:21:45 GMT, Peter Bang <peterbang@Q6BPCprivat.dk>
(slet Q6BPC) wrote:

> [...]
>danske statsborgere og rejser hjem på ferie i det land, de påstår at være

Du skrev "Vågn nu op, fjols. Malene P er slet ikke interesseret i
socialt bedrageri."..... Det ved du ikke en hujende fis om....

>Det er vel næppe efterkommere af tyskere fra WW2 hun taler om, tror
>du??

Og hvad så.....?

Det er typisk for venstrefløjen....

Hvis man henviser til at der kan være et problem med hensyn til en
befolkningsgruppe, så bliver der straks råbt RACIST...!!!!! i stedet
for at undersøge om problemet var reelt eller ej.....

Hvis jeg påpegede at der er et stort problem mht. køns-læmlæstelse i
den Somaliske bebolkning, så ville du også straks kalde mig racist
fordi du (fejlagtigt) tror at det har med hudfarve at gøre.....

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 19:12

Alucard <alucard44@hotmail.dk> skrev:
> [...]

Ok ?!?

>Hvis man henviser til at der kan være
> [...]

Du har stadig ikke forstået balladen. Socialt bedrageri skal
undersøges. Det der undrer mig er, at der er mennesker der
seriøst sidder og udtænker muligheden for at samkøre en
evakueringsliste med de sociale registre ... allerede inden flyene
er lettet.

Jeg så ikke samme entusiasme omkring tsunami-aktionerne. Kan Libanon
være være forskellen???

Først skriger du venstrefløøøøøj og bagefter skal du så pusles om, af
frygt for at du er kommet over i racist-kategorien???
Du er jo ynkelig.

>Hvis jeg påpegede at der er et stort
> [...]

Ja, det tror du vel. Du har også en ide om, at jeg ændrer min afsender
manuelt ved hvert indlæg. Du bliver sværere og
sværere at tage seriøs. Og det var endda tyndt til at begynde med.

Tag dig nu sammen og brug lidt krudt på noget du ved noget om.

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 19:29

On 21 Jul 2006 18:12:11 GMT, Peter Bang <peterbang@5D91Mprivat.dk>
(slet 5D91M) wrote:

> [...]
>seriøst sidder og udtænker muligheden for at samkøre en
>evakueringsliste med de sociale registre ... allerede inden flyene

Det er da dig der ikke hører efter..... Der er da INGEN der mener at
det skal gøres FØR flyet letter.... Det kan da gøres i næste uge eller
næste måned, bare det bliver gjort.....

>Jeg så ikke samme entusiasme omkring tsunami-aktionerne. Kan Libanon
>være være forskellen???

Chancen for "gevinst" er nok større....

>Først skriger du venstrefløøøøøj og bagefter skal du så pusles om, af
>frygt for at du er kommet over i racist-kategorien???
>Du er jo ynkelig.

Er politisk overbevisning nu blevet en race (hvis man latterliggør en
politisk minoritet er man altså racist)....??? ))

>Ja, det tror du vel.

Ja, ellers ville jeg jo ikke skrive det....

>Du har også en ide om, at jeg ændrer min afsender
>manuelt ved hvert indlæg.

Garanteret IKKE manuelt.....

>Du bliver sværere og
>sværere at tage seriøs. Og det var endda tyndt til at begynde med.
>
>Tag dig nu sammen og brug lidt krudt på noget du ved noget om.

Gaaaaaaaaaaaab..... )

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 20:21

Alucard <alucard44@hotmail.dk> skrev:
> [...]

Hæng nu på ... tankerne om at samkøre blev nyheder allerede inden
flyene var i luften.

>Chancen for "gevinst" er nok større....

Ja, man må formode at man kan knalde nogen bistandsklienter, der har
nappet sig en ferie. Samfundets fjender nummer et.

Kunne i forbindelse med tsunami-aktionerne have været interessant at
undersøge hvor mange sorte penge der blev fyret af på
ferier i Thailand. Men det er selvfølgelig ikke interessant.

>Er politisk overbevisning nu
>blevet en race (hvis man
>latterliggør en
>politisk minoritet er man altså
>racist)....??? ))

Hvor uddrager du det?? Prøv nu at forholde dig til det der står. Jeg
påstår ikke at det er racistisk at kategorisere
venstrefløjen. Kom nu op i gear.

Når du har grinet færdig kan du måske overvejde om det er dit
dobbeltmoralske flæberi over at blive sat i bås, jeg reagerer
på. Går det for stærkt?

>Ja, ellers ville jeg jo ikke
>skrive det....

Og din tro bør interessere mig fordi?!?

>Garanteret IKKE manuelt.....

orv ... har du været inde og kigge lidt? ... Du er jo sørgelig.

>Gaaaaaaaaaaaab..... )

..... fnis

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 20:35

On 21 Jul 2006 19:20:42 GMT, Peter Bang <peterbang@9RHV4privat.dk>
(slet 9RHV4) wrote:

>Hæng nu på ... tankerne om at samkøre blev nyheder allerede inden
>flyene var i luften.

Og....?

>Ja, man må formode at man kan knalde nogen bistandsklienter, der har
>nappet sig en ferie. Samfundets fjender nummer et.

Du mener måske ikke det skal straffes....?

>Kunne i forbindelse med tsunami-aktionerne have været interessant at
>undersøge hvor mange sorte penge der blev fyret af på
>ferier i Thailand. Men det er selvfølgelig ikke interessant.

Hold dig til emnet...

>Når du har grinet færdig kan du måske overvejde om det er dit
>dobbeltmoralske flæberi over at blive sat i bås, jeg reagerer
>på. Går det for stærkt?

Flæberi....???

Det er da dig der hele tiden forsøger at dreje diskussionen væg fra
det egentlige emne....

Burde man ikke udnytte en oplagt chance for at afsløre bedrageri....?

Politiet har jo allerede fanget en kriminel med de oplysninger....

Fra : Peter Bang

Dato : 22-07-06 01:42

Alucard <alucard44@hotmail.dk> skrev:

>Og....?

Længere nede koncentrerer du dig vældig meget om emnet. Prøv at
fokusér lidt på det, når du overvejer dit 'og?'.

>Du mener måske ikke det skal straffes....?

Jo. Og det skal være ekstremt hårde straffe. Vi kan ikke sådan ha' at
bistandsklienter tager på ferie. De har af at blive
hjemme i deres lejligheder. Livstid Nu. Og lad os sætte alle sejl.

>Hold dig til emnet...

Du mener ikke at der er et vist gran af socialt bedrageri over sorte
indtægter?? I øvrigt holder jeg mig til hvad der
passer mig.

>Flæberi....???

Ja, flæberi ...

[...]

.... bræk

>Det er da dig der hele tiden forsøger at dreje diskussionen væg fra
>det egentlige emne....

Øh ... vil du give et eksempel?? Eller er det mest min newsreader der
giver dig jern på?

>Burde man ikke udnytte en oplagt chance for at afsløre
bedrageri....?

Er du fuld? Læs dog hvad jeg skriver! Du kan læse indenad, ikke?

Gå et par skridt tilbage i tråden og tag dig lidt sammen. Jeg ved du
kan ... eller ... prøv at se om ikke det går.

>Politiet har jo allerede fanget en kriminel med de oplysninger....

Forkert. Den pågrebne kriminelle var efterlyst gennem Interpol fordi
han bortførte sin datter til Libanon. Den slags fanger
man i paskontrollen.

Nå ... det var jo en forventeligt tynd kop te. Kunne du virkelig ikke
komme op med andet end 'og?' og 'hold dig til emnet'??

Jeg begynder at forstå at netop du er så ivrig efter at understøtte
Malene Ps begrænsede begavelse.

Fra : Alucard

Dato : 22-07-06 07:04

On 22 Jul 2006 00:41:32 GMT, Peter Bang <peterbang@NV95Vprivat.dk>
(slet NV95V) wrote:

>Længere nede koncentrerer du dig vældig meget om emnet. Prøv at
>fokusér lidt på det, når du overvejer dit 'og?'.

Er du svagt begavet.....???

Mit "og" betyder at det da er ligegyldigt hvornår forslager er kommet
frem.... Det betyder sgu da ikke at det skal gøres FØR de flyves til
Danmark....

> [...]
>bistandsklienter tager på ferie. De har af at blive
>hjemme i deres lejligheder. Livstid Nu. Og lad os sætte alle sejl.

Nå, det gjorde du så ikke.....

>at

>Du mener ikke at der er et vist gran af socialt bedrageri over sorte
>indtægter??

Jo da, men det har altså bare ikke noget med Libanon at gøre....

>I øvrigt holder jeg mig til hvad der
>passer mig.

Ja det kan jeg se....

> [...]
>befolkningsgruppe, så bliver der straks råbt RACIST...!!!!! i stedet
>for at undersøge om problemet var reelt eller ej....."

Tja, det kan være ubehageligt at høre sandheden.... )

>Øh ... vil du give et eksempel??

Du begynder at snakke om sorte penge, der INTET har med sagen at
gøre....

>Eller er det mest min newsreader der
>giver dig jern på?

Barnlige fjols....

>Forkert. Den pågrebne kriminelle var efterlyst gennem Interpol fordi
>han bortførte sin datter til Libanon. Den slags fanger
>man i paskontrollen.

Nej rigtigt.... De fik oplysningerne fra passagerlisten, så de VED
altså hvem der er blevet evakueret.... Det ville da være en smal sag
at samkøre et par registre og be/af-kræfte beskyldningerne om socialt
bedrageri....

>Nå ... det var jo en forventeligt tynd kop te. Kunne du virkelig ikke
>komme op med andet end 'og?' og 'hold dig til emnet'??

Det ER jo netop en den af emnet.... Staten HAR de oplysninger der skal
bruges for at undersøge sagen.....

>Jeg begynder at forstå at netop du er så ivrig efter at understøtte
>Malene Ps begrænsede begavelse.

Ja, når du ikke kan argumentere, så går du efter manden... ))))

Fra : Peter Bang

Dato : 22-07-06 10:19

Alucard <alucard44@hotmail.dk> skrev:
> [...]

Du vil simpelthen ikke forstå det. Min undren går jo netop på at der
findes så provinsielt forurettede personer, der mener
at den slags bør proriteres. Og som vælger at gå i nyhederne med deres
genistreger inden flyene er lettet. Fantastiske
mennesker. Hvorfor er det at passagerlisten fra Las Palmas - Kastrup
ank 21.34 ikke er ligeså enestående?

>Nå, det gjorde du så ikke.....

Det gør jeg da. Hvis der er noget der i den grad kan ødelægge min
sommer, så er det at bistandsklienter holder ferie.

>Jo da, men det har altså bare ikke
>noget med Libanon at gøre....

Her er du rigtigt på den til en afveksling. Dog har jeg svært ved at
se, hvorfor Malene P og du, ikke finder andre
undersøgelser om socialt bedrageri interessant. Thailand ville da være
en ligeså 'enestående mulighed'.

>Ja det kan jeg se....

.......... er du sikker?

>Tja, det kan være ubehageligt at
>høre sandheden.... )

Ja ok. Så siger vi det. Du er et offer. Venstrefløjen råber racist
efter dig. Stakkel. Kleenex?

>Du begynder at snakke om sorte
>penge, der INTET har med sagen at
>gøre....

Det har da alt med sagen at gøre. At du og Malene P mener at en
evakuering fra Libanon er 'en enestående mulighed' er da
jeres egen opfindelse. Der bliver udformet utallige passagerlister
dagligt på fly der har destination i Danmark. Hvorfor er
det at netop Libanon er så enestående?

>Barnlige fjols....

Barnlig? ... hvis jeg lægger antallet af smileys sammen i tråden
længere nede omhandlende din interesse for
funktionaliteten i min newsreader, så virker det da umiddelbart som
om, at det gør dig utroligt glad.

> [...]
>oplysningerne fra passagerlisten, så de VED
>altså hvem der er blevet
>evakueret.... Det ville da være en smal sag

Ja. Og evt hvem der skyldte i skat, børnepenge, registreringsafgift,
osv. osv. Ville da også være interessant at trække
listen fra Las Palmas - Kastrup ank. 21.34.

>Det ER jo netop en den af
>emnet.... Staten HAR de
>oplysninger der skal
>bruges for at undersøge sagen.....

.... ja ... flot set.

>Ja, når du ikke kan argumentere,
>så går du efter manden... ))))

manden?? ... der har du et stykke vej endnu.

hov .... undskyld ..... jeg smider lige et par frækkerter ind her ...
:)))))

Fra : Alucard

Dato : 22-07-06 11:43

On 22 Jul 2006 09:19:06 GMT, Peter Bang <peterbang@3HU6Hprivat.dk>
(slet 3HU6H) wrote:

> [...]
>findes så provinsielt forurettede personer, der mener
>at den slags bør proriteres. Og som vælger at gå i nyhederne med deres

Det er dog utroligt hvor meget du hænger dig tidspunktet for
"offentliggørelsen" (som er hamrende ligegyldigt)....

>Fantastiske
>mennesker. Hvorfor er det at passagerlisten fra Las Palmas - Kastrup
>ank 21.34 ikke er ligeså enestående?

Igen forsøger du at forplumre diskussionen med irrelevante ting....

Næste gang bliver det vil spirituskørsel eller brug af round-up....

>Det gør jeg da. Hvis der er noget der i den grad kan ødelægge min
>sommer, så er det at bistandsklienter holder ferie.

Du glemte at skrive "ironi".....

> [...]
>se, hvorfor Malene P og du, ikke finder andre
>undersøgelser om socialt bedrageri interessant. Thailand ville da være

Mvem siger at jeg ikke gør det (hvad Malene P mener aner jeg ikke)...?

Du er ret hurtig til at pådutte andre holdninger som du TROR de har,
men indtil nu har de alle været forkerte....

>Ja ok. Så siger vi det. Du er et offer.

Der er du igen.... Hvor kalder jeg mig et "offer"...?

>Venstrefløjen råber racist
>efter dig. Stakkel. Kleenex?

Hvad venstreorienterede kalder mig, rager mig en papand (de er jo ikke
for kloge i forvejen).... )

>Det har da alt med sagen at gøre.

Nej da.... Ikke mere end spirituskørsel.....

>At du og Malene P mener at en
>evakuering fra Libanon er 'en enestående mulighed' er da
>jeres egen opfindelse.

Hvorfor sammenligner du mig hele tiden med Malene P....???

Generelt er jeg ikke ret enig med hende....

>Der bliver udformet utallige passagerlister
>dagligt på fly der har destination i Danmark. Hvorfor er
>det at netop Libanon er så enestående?

Personligt tror jeg at en undersøgelse ville give "overskud" til
statskassen, men den ville samtidig også en gang for alle afgøre om
fordommene mht. palestinenserne er sande eller ej....

Jeg "lider" måske selv lidt af disse fordomme, men er ikke mere
hjernedød end at jeg vil have undersøgt og jeg evt. tager fejl...

>Barnlig? ... hvis jeg lægger antallet af smileys sammen i tråden
>længere nede omhandlende din interesse for
>funktionaliteten i min newsreader, så virker det da umiddelbart som
>om, at det gør dig utroligt glad.

Så interessant er du altså heller ikke (jeg plonker ikke engang
fjolser som dig).....

PS: Efter hvad jeg kan se, så bruger du da IKKE en newsreader...

Igen forsøger du at snakke udenom....

<snip barnligt pladder>

Fra : Peter Bang

Dato : 22-07-06 13:09

Alucard <alucard44@hotmail.dk> skrev:
> [...]

Når jeg undrer mig over afstumpetheden blandt de talenter der snakkede
socialt bedrageri, mens bomberne faldt og inden
evakueringen var i gang, så er tidspunktet af stor betydning.

>Igen forsøger du at forplumre
>diskussionen med irrelevante ting....

Så socialt bedrageri begået af ferierende bistandsklienter i Libanon
er mere relevant, end socialt bedrageri begået af
ferierende bistandsklienter på Mallorca??

>Næste gang bliver det vil
>spirituskørsel eller brug af
>round-up....

Nejnejnej. Bistandsklienter på ferie bør have al opmærksomhed. Tror du
evt. at PET kan overtage opgaven?

>Du glemte at skrive "ironi".....

Jeg er da bestemt ikke ironisk. Ligesom dig og Malene P og diverse
parlamentarisk valgte talenter synes jeg at
bistandsklienters ferievaner bør prioriteres langt højere. Det er et
frygteligt problem.

>Mvem siger at jeg ikke gør det
>(hvad Malene P mener aner jeg ikke)...?

Det er jo ikke længe siden, at du mente at Thailand og nu Malloca er
irrelevant.

>Du er ret hurtig til at pådutte
>andre holdninger som du TROR de har,
>men indtil nu har de alle været
>forkerte....

Jeg forholder mig udelukkende til det du tilfører. Det er hurtigt
overstået.

>Der er du igen.... Hvor kalder jeg
>mig et "offer"...?

Du klynkede en del over at venstrefløjen råber racist efter dig. Det
er da synd for dig, hvis det ikke passer på dig. Så er
du jo et offer for store misforståelser.

>Hvad venstreorienterede kalder mig,
>rager mig en papand (de er jo ikke
>for kloge i forvejen).... )

.... fnis ... Så du bragte det på bane for hyggens skyld?

>Nej da.... Ikke mere end
>spirituskørsel.....

Du mener at bistandsklienter der ferierer i Libanon er væsentligt mere
relevante at opspore og straffe, end dem der brænder
kassen af i Spanien eller Thailand?

>Hvorfor sammenligner du mig hele
>tiden med Malene P....???

Fordi I har samme holdning til denne 'enestående mulighed'. Man kan
vel påstå at I, i denne sag, udviser samme berigende
begavelse. Det er vel rigeligt til en umiddelbar sammenligning af
geni.

>Generelt er jeg ikke ret enig med hende....

Nej? ... Generelt er jeg ikke venstrefløj. Det holder dig jo ikke
tilbage for at hive mig derover efter forgodtbefindende.
Har du et problem med at blive sammenlignet med Malene P i denne sag?

>Personligt tror jeg at en
> [...]

Helt sikkert. Fordommen om at også palestinensiske bistandsklienter
holder ferie skal da undersøges. Og hvis de gør, så
skal de straffes. Men hvorfor er det irrelevant at undersøge Las
Palmas - Kastrup ank. 21.34? Noget med at
bistandsklienter, der ferierer i Spanien ikke bedrager i samme grad?
.... Det var måske en sammenligning værd? Om ikke andet
så for at få tingene bekræftet ... eller bliver det for vildt?

>Jeg "lider" måske selv lidt af
>disse fordomme, men er ikke mere
>hjernedød end at jeg vil have
>undersøgt og jeg evt. tager fejl...

Ok. Har du andre fordomme, hvor du mener en rask lille
registersamkøring kan få dig til at sove roligt om natten?

>Så interessant er du altså heller
>ikke (jeg plonker ikke engang
>fjolser som dig).....

Åh nej. Nu nævnte du det frygtelige igen .... Gys. Tænk hvis jeg blev
plonket af en eller anden begavelse fra
dk.politik? ... tør næsten ikke vende tilbage og se konsekvenserne.

Men det undrer mig at det pludselig ikke længere interesserer dig ...
du virkede meget obs på det igår.

>PS: Efter hvad jeg kan se, så
>bruger du da IKKE en newsreader...

Orv ... har du tjekket lidt op på det? ... bare for hyggens skyld? For
det interesserer dig jo ikke, vel? ... En slags it-
hobby??

>Igen forsøger du at snakke udenom....

Snakke udenom? ... fordi jeg synes det kunne være interessant at få
be- eller afkræftet min fordom om, at der bliver brændt
sorte penge og kontanthjælp af på ferier i Spanien? ... Ville det
glide nemmere ned, hvis vi også tjekker Istanbul -
Kastrup ank. 19.28? ... For du har jo ret i, at dine fordomme er
vigtige at undersøge, mens mine er irrelevante og
ligegyldige og er udenomssnak.

Kan du eventuelt brygge en liste sammen om rejsemål i udlandet, som du
synes er relevante at undersøge ... såfremt der er
andre end Libanon? Og eventuelt tilføje hvilke typer af kriminalitet
du synes er relevant? ... Altså udover den
altundergravende og samfundsnedbrydende afholdelse af ferie ... og
selvfølgelig kun hvis der findes andre typer, som du
finder relevant.

><snip barnligt pladder>

.... fnis

Fra : Alucard

Dato : 22-07-06 16:37

On 22 Jul 2006 12:08:32 GMT, Peter Bang <peterbang@AA9SHprivat.dk>
(slet AA9SH) wrote:

>Når jeg undrer mig over afstumpetheden blandt de talenter der snakkede
>socialt bedrageri, mens bomberne faldt og inden
>evakueringen var i gang, så er tidspunktet af stor betydning.

Den eneste der finder tidspunktet interessant er DIG... Så kan du
nemlig snakke dig væk fre det egentlige spørgsmål: "Ville det ikke
være en god ide at undersøge hvor stort/lille den sociale svindel er
blandt de evakuerede".....

>Så socialt bedrageri begået af ferierende bistandsklienter i Libanon
>er mere relevant, end socialt bedrageri begået af
>ferierende bistandsklienter på Mallorca??

Hvad f..... har Mallorca med Libanon at gøre....???

Hvordan vil du for øvrigt undersøge det....??? Når jeg tager på ferie
skal jeg jo ikke aflevere CPR-nummer til myndighederne....

>Nejnejnej. Bistandsklienter på ferie bør have al opmærksomhed. Tror du
>evt. at PET kan overtage opgaven?

Pattebarn....

>Jeg er da bestemt ikke ironisk. Ligesom dig og Malene P og diverse
>parlamentarisk valgte talenter synes jeg at
>bistandsklienters ferievaner bør prioriteres langt højere. Det er et
>frygteligt problem.

Hvorfor bliver du ved med at nævne Malene P....??? Er du forelsket i
hende...??? ))

>Det er jo ikke længe siden, at du mente at Thailand og nu Malloca er
>irrelevant.

Hvis myndighederne vil lave en undersøgelse mht. tsunami-katastrofen,
så kan de da bare gøre det (jeg tror bare ikke der er noget særligt at
hente)... Med hensyn til Mallorca, så er det ikke muligt.....

>Jeg forholder mig udelukkende til det du tilfører. Det er hurtigt
>overstået.

Nej, du forholder dig dig til det du TROR jeg mener....

>Du klynkede en del over at venstrefløjen råber racist efter dig. Det
>er da synd for dig, hvis det ikke passer på dig. Så er
>du jo et offer for store misforståelser.

Jeg har da ikke klynket over noget som helst....

>... fnis ... Så du bragte det på bane for hyggens skyld?

Gaaaaaaaaaaaaaaaaab.......

>Du mener at bistandsklienter der ferierer i Libanon er væsentligt mere
>relevante at opspore og straffe, end dem der brænder
>kassen af i Spanien eller Thailand?

Hvordan vil du lige undersøge om Hr. Hansen fyrer nogle sorte penge af
på sin ferie i Thailand eller på Mallorca....????

>Fordi I har samme holdning til denne 'enestående mulighed'.

Ligesom en hel masse andre danskere.....

>Nej? ... Generelt er jeg ikke venstrefløj.

Det virker ellers sådan....

>Det holder dig jo ikke
>tilbage for at hive mig derover efter forgodtbefindende.
>Har du et problem med at blive sammenlignet med Malene P i denne sag?

Problemet er at du gør det til en "person-sag" i stedet for at holde
dig til emnet....

>Helt sikkert. Fordommen om at også palestinensiske bistandsklienter
>holder ferie skal da undersøges. Og hvis de gør, så
>skal de straffes.

Og hvis de IKKE gør, så skal fordommene aflives....

>Men hvorfor er det irrelevant at undersøge Las
>Palmas - Kastrup ank. 21.34?

Hvorfor bliver du ved med dit latterlige charterfly....???

>Noget med at
>bistandsklienter, der ferierer i Spanien ikke bedrager i samme grad?

Vrøvl.... Hvis myndighederne har mistanke om socialt svindel på dit
latterlige charterfly, så kan de da bare undersøge det..... Det har
jeg da intet imod....

>Ok. Har du andre fordomme, hvor du mener en rask lille
>registersamkøring kan få dig til at sove roligt om natten?

Nå, så går du efter personen igen..... Tsk. tsk...

> [...]
>dk.politik? ... tør næsten ikke vende tilbage og se konsekvenserne.
>
>Men det undrer mig at det pludselig ikke længere interesserer dig ...

Det var bare fordi du var dum at høre på....

>Orv ... har du tjekket lidt op på det? ... bare for hyggens skyld? For
>det interesserer dig jo ikke, vel? ... En slags it-
>hobby??

Du har jo selv fortalt det (nyhedsgrupper.tdconline.dk)....)))

Forøvrigt kræver det ikke den store kædestrammer-eksamen at trykke på
H-tasten i Forte Agent....

>Snakke udenom? ... fordi jeg synes det kunne være interessant at få
>be- eller afkræftet min fordom om, at der bliver brændt
>sorte penge og kontanthjælp af på ferier i Spanien? ...

Så foreslå myndighederne det.....

>Ville det
>glide nemmere ned, hvis vi også tjekker Istanbul -
>Kastrup ank. 19.28? ...

Du tror altså stadig at det har noget med
hudfarve/nationalitet/religion at gøre.... ))

>For du har jo ret i, at dine fordomme er
>vigtige at undersøge, mens mine er irrelevante og
>ligegyldige og er udenomssnak.

Hvis du mener at forbruget af sorte penge på Mallorca burde
undersøges, så fint nok med det.... Det har altså bare ikke noget med
Libanon at gøre...

>Kan du eventuelt brygge en liste sammen om rejsemål i udlandet, som du
>synes er relevante at undersøge ...

Hvorfor skulle jeg dog det....???

Fra : Malene P

Dato : 22-07-06 16:51

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> On 22 Jul 2006 12:08:32 GMT, Peter Bang <peterbang@AA9SHprivat.dk>
> (slet AA9SH) wrote:
>
> Hvorfor bliver du ved med at nævne Malene P....??? Er du forelsket i
> hende...??? ))

Det håber jeg dælendundreme ikke

> Hvis myndighederne vil lave en undersøgelse mht. tsunami-katastrofen,
> så kan de da bare gøre det (jeg tror bare ikke der er noget særligt at
> hente)... Med hensyn til Mallorca, så er det ikke muligt.....

Idioten ved akkurat lige så godt som du og jeg at:

1) Der er formentlig stor risiko for at fange særligt mange sociale
bedragere i denne gruppe "danskere"
2) Danske kontanthjælpsmodtagere normalt ikke har overskud til
længerevarende ferier
3) Man kunne derfor risikere at få mistanke om, at ferierne kan være
financieret via kriminalitet
4) Man ville igen få udstillet, at de fremmede har snydt og ganske ufarligt
kan vende hjem til det land, de påstås at være flygtet fra
5) Man villle atter engang få bekræftet at politikerne gennem tiden har
fyldt os med løgn

Og det er idioten slet ikke interesseret i -derfor snakker idioten udenom

Malene P

Fra : Alucard

Dato : 22-07-06 17:18

On Sat, 22 Jul 2006 17:51:07 +0200, "Malene P"

>Det håber jeg dælendundreme ikke

LOL....

> [...]
>fyldt os med løgn
>
>Og det er idioten slet ikke interesseret i -derfor snakker idioten udenom

Jeg tror desværre også at det er forklaringen....

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 22-07-06 17:36

> [...]

>fyldt os med løgn
>
>Og det er idioten slet ikke interesseret i -derfor snakker idioten udenom

Tja alene bedømt udfra formuleringsevne skal du nok passe på med at
kalde ham/hende idiot.

Regards Croc®

Fra : Malene P

Dato : 22-07-06 17:36

<sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Tja alene bedømt udfra formuleringsevne skal du nok passe på med at
> kalde ham/hende idiot.

Og når man ser bort fra min formuleringsevne -hvad har jeg så skrevet, der
ikke passer?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 22-07-06 20:42

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.dk>
>skrev i en meddelelse
>nd@4ax.com...

>Det håber jeg dælendundreme ikke

Du kan være helt rolig.

>Idioten ved akkurat lige så godt som
>du og jeg at:

Årh, I er nu søde sammen.

> [...]
>påstås at være flygtet fra
>5) Man villle atter engang få
>bekræftet at politikerne gennem tiden har

Man ville?
Man kunne?
Normalt ikke overskud?
Kan være financieret?

Dukker der nogengange noget konkret frem på nethinden, når du lukker
øjnene efter en lang dag? Eller baserer du det meste
på gætterier?

Du har et ovenud imponerende indblik i diverse feriegæsters økonomiske
formåen. Specielt omkring dankere og "danskere" er
du skarp. Er det en idé at droppe samkøringen og så bare lade dig
udpege de kriminielle?

>Og det er idioten slet ikke
>interesseret i -derfor snakker
>idioten udenom

Og prøv eventuelt at forholde dig til ting du ved noget om. Det
indskrænker naturligvis din dagligdag betragteligt, men det
der fordomsbaserede føle-tro-mene omkring min person kører rigtig
skidt for dig. Som altid.

Du er ubegavet.

Fra : Peter Bang

Dato : 22-07-06 19:16

Alucard <alucard44@hotmail.dk> skrev:
>On 22 Jul 2006 12:08:32 GMT, Peter
>Bang <peterbang@AA9SHprivat.dk>

>Den eneste der finder tidspunktet
>interessant er DIG...

Det har du da ikke den fjerneste anelse om.

>Så kan du
>nemlig snakke dig væk fre det
>egentlige spørgsmål: "Ville det ikke
>være en god ide at undersøge hvor
>stort/lille den sociale svindel er
>blandt de evakuerede".....

Ok. Nu handler det pludselig om en lille statistisk øvelse? Det er da
interessant at undersøge mistanke om socialt
bedrageri blandt alle. Hvorfor er de evakuerede fra Libanon så
enestående, at de skal have særbehandling?

>Hvad f..... har Mallorca med
>Libanon at gøre....???

Jeg havde en idé om at det her handlede om socialt bedrageri. Men det
er åbenbart kun interssant, hvis Libanon er
involveret, eller hvad?

>Hvordan vil du for øvrigt undersøge
>det....??? Når jeg tager på ferie
>skal jeg jo ikke aflevere
>CPR-nummer til myndighederne....

Nej, det er nok begrænset hvor mange papirer man skal benytte for at
nappe en uge på Bellahøj Camping, men hvis du bevæger
dig ud at flyve, så figurerer du på en passagerliste. Går det for
stærkt nu?

>Pattebarn....

Er det her du udviser højt niveau og elegance i disciplinen 'gå efter
bolden'? Flot. Meget.

>Hvorfor bliver du ved med at nævne
>Malene P....??? Er du forelsket i
>hende...??? ))

.... fnis ... Nej ikke specielt. Vi har ikke så meget til fælles.
Kærligheden overlader jeg til de, der synes hun har fat i
noget fornuftigt. Men du må nok forberede dig på lidt konkurrence. Der
er mange begavelser i dk.politik der deler jeres små
finurligheder.

>Hvis myndighederne vil lave en
> [...]

Du mener ikke der foreligger passagerlister for flyrejsende fra
Mallorca?

>Nej, du forholder dig dig til det
>du TROR jeg mener....

Forkert. Jeg forholder mig til at du synes, at krigen i Libanon er
enestående mulighed for at undersøge hvorvidt
bistandsklienter forbryder sig mod menneskeden ved at afholde ferie.
Efter den iagtagelse er det ikke svært at uddrage dit
holdningsmæssige niveau.

>Jeg har da ikke klynket over noget
>som helst....

Ok. Hvad kalder du så dine afsnit om hvordan venstrefløjen altid er
ude efter dig? ... Paranoia, eventuelt? Neurotisk?

>Gaaaaaaaaaaaaaaaaab.......

Ja, man kan vel altid nappe lidt rævesøvn, når besvarelse på et
simpelt spørgsmål bare bliver for uoverskueligt.

>Hvordan vil du lige undersøge om
>Hr. Hansen fyrer nogle sorte penge af
>på sin ferie i Thailand eller på
>Mallorca....????

Hvis Hr. Hansen er bistandsklient og ifølge passagerlisterne
returnerer fra Thailand eller Mallorca, så vil det da være
oplagt at undersøge forholdende, synes du ikke?

>Ligesom en hel masse andre
>danskere.....

Det er muligt. Men nu er det jo dig og Malene P, der herinde bakker op
om det geniale i denne enestående mulighed. Og det
er jo temmelig svært at vurdere, hvem der ellers befinder sig på samme
imponerende niveau. Iøvrigt er 'en hel masse andre
danskere' jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at muligheden er
enestående og genial. Der er også 'en hel masse andre
danskere', der ryger 20 cigaretter om dagen, banker deres børn, snyder
i skat og pisser ved siden af kummen på offentlige
toiletter. Det ophæver dem næppe til en specielt ærværdig forsamling
af kloge hoveder.

>Det virker ellers sådan....

Nånå. Igen vil jeg minde dig om hvordan du synes det virker med min
skiftende afsender´i mine indlæg. Din indsigt er ikke
synderligt imponerende.

>Problemet er at du gør det til en
>"person-sag" i stedet for at holde
>dig til emnet....

Du mener ikke at de talenter, der benyttede billederne af bombenedslag
i Beirut til at profilere deres tanker omkring
socialt bedrageri blandt herboende danskere med palestinensiske
rødder, kan holde til at blive nævnt sådan mere specifikt?
Eller er du også her bare så træt at du ikke genial i alles øjne?

>Og hvis de IKKE gør, så skal
>fordommene aflives....

Jeg troede samkøringen handlede om at afsløre socialt bedrageri med
henblik på straf. Dine fordomme er også i denne
sammenhæng ligegyldige.

>Hvorfor bliver du ved med dit
>latterlige charterfly....???

Simpelthen fordi det er livsnødvendigt, at få aflivet eller bekræftet
min fordom. Det er jo blevet frygtelig populært.
Eller er det kun dine fordomme, der skal belaste de offentligt
ansattes arbejdsbyrde?

>Vrøvl.... Hvis myndighederne har
>mistanke om socialt svindel på dit
>latterlige charterfly, så kan de da
>bare undersøge det..... Det har
>jeg da intet imod....

Hvorfor er et fly fra Mallorca latterligt, mens et fly fra Libanon er
en genial og enestående mulighed? Er det også noget
med 'det virker sådan' og dine fordomme?

>Nå, så går du efter personen
>igen..... Tsk. tsk...

Svært at gøre andet, når du selv bringer på bane, hvor meget og hvor
lidt du lider under dine fordomme. Men var det også
bare for hyggens skyld at du nævnte det, og altså ikke for at tilføre
noget, som måtte kommenteres? Anyway ... så endte du
som offer igen. Det er ved at blive en dårlig vane, synes jeg.

>Det var bare fordi du var dum at
>høre på....

Rart at vide at du bekymrer dig om de tekniske detaljer, når du synes
debatniveauet bliver for lavt til dine enorme evner.
Det er jo vigtigt at holde sig igang.

>Du har jo selv fortalt det
>(nyhedsgrupper.tdconline.dk).... ))))

.... fnis ... Ja, du var jo vedholdende nysgerrig. Og det er jo vigtigt
for dig. Lidt i stil med at det er vigtigt, at få
undersøgt om dine fordomme holder vand.

Tror du vi kan få oprettet et brugerregister over debatørernes
newsreaders?

>Forøvrigt kræver det ikke den store
>kædestrammer-eksamen at trykke på
>H-tasten i Forte Agent....

.... fnis ... du er vel nok en ferm fætter. Flot.

>Så foreslå myndighederne det.....

Ja. For ligesom 'en masse andre danskere', så holder det mig simpelt
vågen om natten at vide, at bistandsklienter tager på
ferie i udlandet. Det må undersøges nærmere.

>Du tror altså stadig at det har noget med
>hudfarve/nationalitet/religion at
>gøre.... ))

.... fnis ... Hvis fly fra Libanon er relevante og fly fra Mallorca er
irrelevante, så er det vel oplagt at tro sådan. Eller
har du andre standarder du vælger relevans ud fra? Noget med krydret
mad, flotte badestrande eller luftfugtighed?

>Hvis du mener at forbruget af sorte
>penge på Mallorca burde
>undersøges, så fint nok med det....
>Det har altså bare ikke noget med
>Libanon at gøre...

Hvorfor bliver du ved med at fokusere så hårdt på Libanon? Handler det
ikke længere om socialt bedrageri?

>Hvorfor skulle jeg dog det....???

Fordi det er svært at overskue, hvornår du mener at det er relevant
for myndighederne at undersøge dine fordomme. Mallorca
passer dig ikke. Istanbul passer dig ikke. Thailand passer dig ikke.
Men Beirut passer rigtig, rigtig fint. Hvis ikke det
er nationalitet/religion/hudfarve der er bestemmende på relevansen,
hvad er det så? Bare lige hurtigt?

Fra : Alucard

Dato : 22-07-06 20:20

On 22 Jul 2006 18:15:47 GMT, Peter Bang <peterbang@46BCZprivat.dk>
(slet 46BCZ) wrote:

>Det har du da ikke den fjerneste anelse om.

Du skal åbenbart have alting skåret ud i pap og bøjet i neon...

Den eneste I DENNE TRÅD der finder tidspunktet interessant er dig...

>Ok. Nu handler det pludselig om en lille statistisk øvelse?

Klovn... Det har hele tiden været det samme spørgsmål....

>Jeg havde en idé om at det her handlede om socialt bedrageri. Men det
>er åbenbart kun interssant, hvis Libanon er
>involveret, eller hvad?

Den eneste I DENNE TRÅD der gør det er dig....

> [...]
>nappe en uge på Bellahøj Camping, men hvis du bevæger
>dig ud at flyve, så figurerer du på en passagerliste. Går det for

Du vil måske gerne have et "Big Brother" samfund....?

>... fnis ... Nej ikke specielt. Vi har ikke så meget til fælles.

Kender du ikke ordsproget:

Modsætninger mødes og sød musik opstår....? ))

>Du mener ikke der foreligger passagerlister for flyrejsende fra
>Mallorca?

Jeg siger bare: Big Brother nej tak...!!!!

>Forkert. Jeg forholder mig til at du synes, at krigen i Libanon er
>enestående mulighed for at undersøge hvorvidt
>bistandsklienter forbryder sig mod menneskeden ved at afholde ferie.

Fjols.... Det er sgu da ikke en forbrydelse mod menneskeheden (bortset
fra inde i dit lille hovede).....

>Efter den iagtagelse er det ikke svært at uddrage dit
>holdningsmæssige niveau.

Du er vist ikke kvalificeret til at uddrage noget som helst....

Du pådutter mig en holdning (som jeg ikke har), for at tilfredsstille
dine egne fordomme....

>Ok. Hvad kalder du så dine afsnit om hvordan venstrefløjen altid er
>ude efter dig? ... Paranoia, eventuelt? Neurotisk?

Hvor skriver jeg at de "er ude efter mig"....???

Du kan åbenbart ikke lade være med at opfinde løgnehistorier for at
tilfredsstille dit eget lille paranoide verdensbillede....))

>Hvis Hr. Hansen er bistandsklient og ifølge passagerlisterne
>returnerer fra Thailand eller Mallorca, så vil det da være
>oplagt at undersøge forholdende, synes du ikke?

Kan du ikke læse eller går det for stærkt....??? )

Jeg gentager: "Hvordan vil du lige undersøge om >Hr. Hansen fyrer
> [...]

>om det geniale i denne enestående mulighed. Og det
>er jo temmelig svært at vurdere, hvem der ellers befinder sig på samme

At du har svært ved at vurdere noget som helst, er da klart for
enhver....

> [...]
>i skat og pisser ved siden af kummen på offentlige
>toiletter. Det ophæver dem næppe til en specielt ærværdig forsamling

Nu snakker du udenom igen....

> [...]
>socialt bedrageri blandt herboende danskere med palestinensiske
>rødder, kan holde til at blive nævnt sådan mere specifikt?

Hvem "benyttede billederne af bombenedslag" til det...?????

>Eller er du også her bare så træt at du ikke genial i alles øjne?

At du tvivler på min intelligens er jeg glad for, for så er jeg da
ikke helt tosset...

>Jeg troede samkøringen handlede om at afsløre socialt bedrageri med
>henblik på straf. Dine fordomme er også i denne
>sammenhæng ligegyldige.

Jeg har da heller ikke påstået andet....

<snip en masse fnidder>

> [...]
>undersøgt om dine fordomme holder vand.
>
>Tror du vi kan få oprettet et brugerregister over debatørernes

Du kan da bare gå i gang.... Personligt rager det mig en papand...

<snip endnu mere barnligt fnidder>

>Hvorfor bliver du ved med at fokusere så hårdt på Libanon? Handler det
>ikke længere om socialt bedrageri?

Drejer tråden sig ikke netop om evakueringen fra Libanon....?

>Fordi det er svært at overskue, hvornår du mener at det er relevant
>for myndighederne at undersøge dine fordomme. Mallorca
>passer dig ikke. Istanbul passer dig ikke. Thailand passer dig ikke.

Nu lyver du jo igen igen..... Jeg har da intet imod at de bliver
undersøgt hvis myndighederne mener det er relevant....

>Men Beirut passer rigtig, rigtig fint. Hvis ikke det
>er nationalitet/religion/hudfarve der er bestemmende på relevansen,
>hvad er det så? Bare lige hurtigt?

Som sagt, den eneste der mener at det er relevant, er DIG....

Det rager mig en papand om svindleren er en lyshåret, blåøjet person
der kan føre sin slægt tilbage til Harald Blåtand eller om det er en
sorthåret, brunøjet palestinenser der fik sit danske statsborgerskab i
sidste uge....

Fra : Peter Bang

Dato : 22-07-06 20:55

> [...]
>det er relevant, er DIG....
>
>Det rager mig en papand om
>svindleren er en lyshåret, blåøjet person

.... ok.

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-07-06 14:06

"Peter Bang (slet AA9SH)" <peterbang@AA9SHprivat.dk> wrote in message

> [...]
> ... Det var måske en sammenligning værd? Om ikke andet
> så for at få tingene bekræftet ... eller bliver det for vildt?

Det ER jo mildest talt betydeligt lettere at holde "ferie" hos familie og
venner i ens hjemland, end at dalre rundt i Las Palmas? Og der er rygter om
at nogle bor mere eller mindre permanent i hjemlandet, og evt arbejder
der, - jeg har set konkrete tilfælde fra Norge, så denne "ferie" kan være
noget mere end en dansk typeferie på 2 - 3 uger, bl.a derfor er der stor
forskel. Der sker jo heller ikke noget videre hvis en kontanthjælpsmodtager
har været væk i et par uger, men hvis det er blevet til en regulær levevej,
eller til et "system", så stiller sagen sig naturligvis anderledes. Vi kan
selvfølgelig også vedtage, - som mange har foreslået - at vi simpelthen
dropper de fleste af palæstinenserne, dem der alligevel aldrig kommer i
arbejde, og lader dem få deres ydelser uanset hvad de foretager sig. Det
kunne give højere moral i famlierne, at man ikke behøver simulere sygdom, -
eller at Koranen ikke tillader dit eller dat, hver gang man indkaldes til
aktivering, - men så skal det naturligvis gælde alle uanbringelige
kontanthjælpsmodtagere.

Desværre giver alle forbedringer for "de svage" bivirkninger i og med at
rygterne om de gode forhold spredes rundt om i verden. Som man sagde i
Peshawa under starten på Afghanistankrigen: de to bedste steder at flygte
til - og det kostede 130.000 kr pr sted - var England og Danmark. England
fordi det var let at arbejde sort, markedet var stort, og der var en stor
hjemlandsgruppe, mens Danmark var godt fordi: "The benefits are good in
Denmark", så måske kunne man sige at de flittige valgte England, mens dem
der godt kan få tiden til at gå uden at arbejde, valgte Danmark, - for at
generalisere groft

Men verden *bliver* mere og mere befolket med fupulanter og snydere, og det
gælder sandelig også typedanskere, - selv om de stadig er bagud i den sport
som nærmest er en kunstart i alle tredjeverdenslande.

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-07-06 13:50

"Peter Bang (slet 5D91M)" <peterbang@5D91Mprivat.dk> wrote in message

> [...]
> er lettet.
>
> Jeg så ikke samme entusiasme omkring tsunami-aktionerne. Kan Libanon

Selvfølgelig er Libanon forskellen. Det ER vel lidt mærkeligt at der i bare
én uge befinder sig 20 - 30 pct af alle danske palæstinensere i Libanon, når
så få af dem er i arbejde? Og det er vel heller ikke ubekendt at man er
endog meget dygtige til at modarbejde myndigheder i den del af verden. HVIS
man kunne vise at kun et par procent af hele gruppen ikke havde ret til at
opholde sig uden for DK, så kunne man tage fusen på dem der regner med, at
nok mindst en femtedel af dem havde snydt sig ud. Som Meier Carlsen skriver
og siger, så selvfølgelig er det brutalt at begynde at tale om det med det
samme, MEN det er også forkert bare at angribe Dansk Folkeparti, og lade som
om problemet ikke burde undersøges fordi der var tale om krigsforhold.

De 200? mennesker der var i Tsunami-tilfældet, havde jo en helt anden
baggrund, OG hvis der kun havde været tale om et par hundrede danske
palæstinensere, så havde jo heller ingen kommet med forslaget.

Det ER jo nemt at snyde danske myndigheder, som fx en gruppe somaliere ikke
havde noget imod at fortælle Venstres Xxx - nu røg navnet - som de sagde, så
kunne man ikke komme efter dem, OG når det var så nemt at snyde, så måtte
myndighederne regne med, at de naturligvis udnyttede det. Jeg har som før
nævnt selv kendt et tilfælde med en der under dagpenge opholdt sig i seks
måneder i udlandet (ikke en indvandrer). Hvis man slet ikke må rejse ud, og
frygter stikprøverne i lufthavnen, så tager man til Malmø og flyver derfra,
såre simpelt, man kan så sende en anden til fx dagpengemøder, som man før
har set gjort.

Vi giver så høje sociale ydelser, at vi MÅ forsøge at begrænse dem til folk,
som har ret til dem, det kan hurtigt nok blive et problem selv uden snydere.

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 17:10

Fra : GB

Dato : 21-07-06 19:39

"@" <1@invalid.net> wrote in news:6fi1c2h5cfeu5eae3k02ho9hnp26b4u010@
4ax.com:

> man dutter folk en mening på
> hvis vanvid alle kan forstå
> (Storm P.)

Nix - Piet Hein...

GB

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 11:18

On 21 Jul 2006 09:22:56 GMT, Peter Bang <peterbang@BL04Iprivat.dk>
(slet BL04I) wrote:

>Der tegner sig et billede, synes du ikke? Eller kniber det med
>at overskue det?

Og det kommer fra en der skifter navn i hvert eneste indlæg, for han
er bange for at blive plonket..... )))))

Fra : GB

Dato : 21-07-06 11:28

Alucard <alucard44@hotmail.dk> wrote in

> Og det kommer fra en der skifter navn i hvert eneste indlæg, for han
> er bange for at blive plonket..... )))))

Brug en newsreader, som kan plonke på wildcards. Så er han væk...

SLRN og XNews er ret gode til filtre.

GB

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 15:22

On Fri, 21 Jul 2006 10:28:03 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Brug en newsreader, som kan plonke på wildcards. Så er han væk...
>
>SLRN og XNews er ret gode til filtre.

Men jeg er glad for min Forte Agent...

(Og den eneste jeg pt. har plonket er ham der Jesus-et-eller-andet)

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 12:01

> [...]
>
>Og det kommer fra en der skifter navn i hvert eneste indlæg,
for han
>er bange for at blive plonket..... )))))

Det sker nu ganske automatisk. Noget med at udbyderen forebygger
mailspam via ng. Who cares.

Derudover har du naturligvis ret. Jeg er frygtelig bange for at
blive plonket !?! ... nærmest skælvende ... kravler du selv ned?
Jeg har set dig nu ...

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 15:21

On 21 Jul 2006 11:00:31 GMT, Peter Bang <peterbang@01C7Aprivat.dk>
(slet 01C7A) wrote:

>for han
>
>Det sker nu ganske automatisk. Noget med at udbyderen forebygger
>mailspam via ng. Who cares.

Hvorfor er du så den eneste der skifter navn hele tiden...?

Vil du virkelig bilde mig ind at du ikke KAN have samme navn hver
gang....? )

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 18:18

Alucard <alucard44@hotmail.dk> skrev:
>On 21 Jul 2006 11:00:31 GMT, Peter Bang
<peterbang@01C7Aprivat.dk>

forebygger

>Hvorfor er du så den eneste der skifter navn hele tiden...?

Aner det ikke. Og det interesserer mig ikke. Undersøg det hvis
det bekymrer dig. det er en TDC-konto.

>Vil du virkelig bilde mig ind at du ikke KAN have samme navn
hver
>gang....? )

Hvorfor skulle jeg dog gide at bilde dig det ind? Det er mig
komplet ligegyldigt.

Fra : Alucard

Dato : 21-07-06 18:40

On 21 Jul 2006 17:18:04 GMT, Peter Bang <peterbang@KAPP0privat.dk>
(slet KAPP0) wrote:

>forebygger

>Aner det ikke. Og det interesserer mig ikke. Undersøg det hvis
>det bekymrer dig. det er en TDC-konto.

Jeg bruger da også TDC, så det kan da ikke være det der er
problemet....

>Hvorfor skulle jeg dog gide at bilde dig det ind? Det er mig
>komplet ligegyldigt.

På mig virker det som om du gør det med vilje....

Fra : Malene P

Dato : 21-07-06 18:43

> På mig virker det som om du gør det med vilje....

Selvfølgelig gør han det -men det må han sgu da selv om.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 18:57

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

>Selvfølgelig gør han det -men det må han sgu da selv om.
>
>Malene P

*lol* .... I er jo gået i selvsving .... tag jer dig sammen og
kom videre ... lev lidt.

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-06 18:54

Alucard <alucard44@hotmail.dk> skrev:

>Jeg bruger da også TDC, så det kan da ikke være det der er
>problemet....

Du må lede lidt mere så ... prøv evt

nyhedsgrupper.tdconline.dk

>På mig virker det som om du gør det med vilje....

Jamen. Undersøg tingene, hvis det går dig på. Hvad der virker og ikke
virker for dig rager mig langsomt.

Fra : jcm

Dato : 20-07-06 19:42

Neuman skrev:

> [...]
> at slå holdninger igennem. Men det vil da nok gavne DF ved næste valg at

Ah mon dog. DF er ikke voksne nok til at have ministerposter og det ved
de nok selv også.. Når regeringen har chancen for at komme af DF så
skal de nok benytte den og så kan DF komme ud hvor de høre til, i et
hjørne med meget lidt taletid og en masse tudekiks =).. Så kan Pia jo
passende komme tilbage og gøre rent, jeg kunne godt bruge en ekstra
rengøringshjælp..

--
Jens

Fra : Rane

Dato : 21-07-06 08:00

On Thu, 20 Jul 2006 10:01:33 +0200, "Malene P"
> [...]

>gælder om at slå ned på de allersvageste rigtige danskere. Men nu belønnes
>de jo også for at forkæle udanskerne....

Hvis man tænker på hvor strengt A-kasserne normalt holder deres
medlemmer i snor, så er det lidt komisk hvis de ikke vælger at
undersøge ovenstående "danskere". Der har så vidt jeg ved været no
mercy fra A-kassernes side indtil nu hvad angår deres retningslinjer,
love og betingelser.

Synes det er fint lige at lade dem fra Libanon komme hjem og "hvile
ud" et par dage, men så bør man altså også lige tage et hurtigt tjek
om der er blevet fusket.

Hvis jeg bliver ledig engang i den nærmeste fremtid og vil besøge
nogen venner i udlandet, vil jeg da også påpege overfor min A-kasse,
at tiden hos min arbejdsgiver har været vildt hård og traumatisk pga.
manglende klima-anlæg, rygere osv.

Fra : konrad

Dato : 25-07-06 09:35

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gælder om at slå ned på de allersvageste rigtige danskere. Men nu belønnes
> de jo også for at forkæle udanskerne....

Hvorfor var der ingen der krævede undersøgelse af de borgere, der blev
evakueret efter tsunami-katastrofen? Der har med statsgranti været sociale
bedragere blandt disse.

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-07-06 14:08

"konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvorfor var der ingen der krævede undersøgelse af de borgere, der blev
> evakueret efter tsunami-katastrofen? Der har med statsgranti været sociale

Den kan du sikkert selv godt regne ud? Se evt. mit svar ovenfor.