Frem med harpunerne!
Fra : Jesper

Dato : 18-07-06 19:03

Der er spottet en 10 m lang hval, formentligt en finhval. Hinduerne har
deres hellige køer og miljøflipperne anført af Svend Auken har hvalen
som hellig ko.

På tide at få slagtet de hellige køer!

--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-07-06 20:41

> Der er spottet en 10 m lang hval, formentligt en finhval. Hinduerne har
> deres hellige køer og miljøflipperne anført af Svend Auken har hvalen
> som hellig ko.
>
> På tide at få slagtet de hellige køer!

Kan vi anmode om en halal-slagtning af Svend Auken?

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Lyrik

Dato : 19-07-06 01:18

> Der er spottet en 10 m lang hval, formentligt en finhval. Hinduerne har
> deres hellige køer og miljøflipperne anført af Svend Auken har hvalen
> som hellig ko.
>
> På tide at få slagtet de hellige køer!
+++++++++++++++++++++++++
Er slagtning også det første du tænker på når du går ind i Zoo?
Vi andre har forlængst forladt stadiet af lavere jægere og samlere.
Den idiotoske, agressive jægervildskab du udstiller her, sætter dine
meninger i et helt særligt relief.

Jens

Fra : Jesper

Dato : 19-07-06 09:06

Lyrik <lyrikFJERN@heaven.dk> wrote:

> [...]
> Vi andre har forlængst forladt stadiet af lavere jægere og samlere.
> Den idiotoske, agressive jægervildskab du udstiller her, sætter dine

Nej, men ZOO holder heller ikke hellige køer. Forbuddet mod hvalfangst
er direkte tåbeligt, visse arter er så talrige at de er over 1 mio af
dem i dag.

Fra : John Degn Jessen

Dato : 19-07-06 19:30

Nu skal man vel nok lige læse hvad manden skriver

og så vil jeg da lige kommentere : i og med du deltager i debaten, formoder
jeg du tilhører pattedyrs arten homo sapiens, eller tæt derpå. og derfor
rent biologisk ikke er istand til at leve uden at slå ihjel, det være sig
dyr og planter.
Dog kan man udfra din foragt for jægervildskab antage at du kunne tilhøre en
ny race homo sapiens metropolis
den art der aldrig har smagt på livet og altid boet i en osteklokke af en
metropol, der forskåner dig for livets barske realiteter. Tag en tur på
landet klø en kalv bag øret vent 14 dage og tag så ud og skyd kræet, og nyd
det på grillen med en flaske rødvin.

velbekomme, livet smager af noget hvis man altså tør

/jj

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 19-07-06 19:42

> [...]

> Vi andre har forlængst forladt stadiet af lavere jægere og samlere.
> Den idiotoske, agressive jægervildskab du udstiller her, sætter dine

Og det mener du ikke at dine forsøg på en proto-psykoanalyse gør med dig
selv?