Kvinde Kulturberiget i port i København.
Fra : jcm

Dato : 18-07-06 07:05

Ja jeg tænkte jeg heller måtte skrive indlæget. Det må berøre på
en fejl når I, Danmarks nyhedsopmærksomme sjæle ikke har skrevet
indlæget, måske er det ikke nået frem..

--

En ung grønlandsk kvinde på ferie i Danmark blev natten til søndag
udsat for sit livs mareridt, da hun blev voldtaget i en port i det

--

Voldtægtsforbryderen og hans 3 venner, beskrives som lyshårede og
talte københavnsk dialekt.

--
Jens

Fra : jcm

Dato : 18-07-06 07:31

jcm skrev:

[SNIP]

> --
>
> Voldtægtsforbryderen og hans 3 venner, beskrives som lyshårede og
> talte københavnsk dialekt.

Skulle selvfølgelig stå lyshåret ..

[SNIP]

--
Jens

Fra : Rane

Dato : 18-07-06 08:06

On 17 Jul 2006 23:04:47 -0700, "jcm" <jens@xhaboo.dk> wrote:

> [...]
>udsat for sit livs mareridt, da hun blev voldtaget i en port i det
>centrale København, mens voldtægtsmandens tre venner stod og så på.

Var det så DK 1 : MUS 20 ?

Fra : jcm

Dato : 18-07-06 08:27

Rane wrote:

> Var det så DK 1 : MUS 20 ?

Nu forholder jeg mig ikke til om man er muslim eller dansker, selvom
det jo ikke kan sammenlignes, skulle der ikke have stået Kristne i
stedet for Danskere, for det er jo ikke alle muslimer der er
voldtægsforbrydere..

--
Jens

Fra : Rane

Dato : 18-07-06 09:44

On 18 Jul 2006 00:26:41 -0700, "jcm" <jens@xhaboo.dk> wrote:

> [...]
>det jo ikke kan sammenlignes, skulle der ikke have stået Kristne i
>stedet for Danskere, for det er jo ikke alle muslimer der er

Jo. Med DK mente jeg de gode gammeldags kristne danskere, altså uden
anden etnisk oprindelse.

Iøvrigt behøver vi slet ikke diskutere lige præcis dette emne, da
kriminalstatistikker jo har vist at indvandrere fylder mest ift. deres
antal.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 18-07-06 10:30

"Rane" <ranemandenSLET@gmaildotcom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Iøvrigt behøver vi slet ikke diskutere lige præcis dette emne, da
> kriminalstatistikker jo har vist at indvandrere fylder mest ift. deres

Jeg er dansker...½ jyde. 1/4 tysker og 1/4 sjællænder. Jeg bor i
Nordsjælland. Jeg er udmeldt af den danske folkekirke, jeg har ingen
religiøse tilhørsforhold. Mine to børn er ikke døbt.
Min familie er helt igennem dansk, lige med undtagelse af min farmor som er
fra DDR.
Jeg er ikke kristen. Kan jeg så godt være dansk alligevel?
Jeg betragter Islam som en religion der er lige så forskruet som
kristendommen. Dermed mener jeg at ortodokse muslimer eller ortodokse
kristne er lige skudt i knoppen. De alm. troende mennesker, der dækker langt
hovedparten, er der intet i vejen med.
Det er jo en privatsag at tro på noget, ik sandt. Der er vel frihed, er det
ik?

Mht. kriminalstatitiker, så er det korrekt at invandrere fylder grimt deri.
Husk nu bare på at det ikke er Islam som begår forbrydelserne i krimistat'en
men mennesker, individer. Så derfor gå denne gang efter individdet og ikke
efter gruppen.

Tænk hellere på, hvad skal der til for at bryde mønstret hos de kriminelle?
Enhver ved at lediggang og kedsomhed afstedkommer kriminalitet i mange
tilfælde, så hvad gør vi ved det.

Lad os prøve at holde religion udenfor....

Michael

Fra : Rane

Dato : 18-07-06 14:39

On Tue, 18 Jul 2006 11:30:13 +0200, "Michael Kirkegaard"
<flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

> [...]
>hovedparten, er der intet i vejen med.
>Det er jo en privatsag at tro på noget, ik sandt. Der er vel frihed, er det

Det kan godt være at mit syn på tingene er lidt anderledes, men selvom
jeg er medlem af folkekirken, er døbt og konfirmeret osv....så bryder
jeg mig faktisk ikke specielt meget om religion generelt. Det fylder
og styrer alt for meget i verden og er i mange tilfælde roden til alt
ondt. Dog mener jeg at Islam er en del værre end kristendommen, også
når det kommer til de ortodokse individer. Men der har folk nok
forskellige meninger og opfattelser.

Men hvis vi endelig skal definere "en rigtig dansker", bliver vi nok
aldrig helt enige om ordlyden Min opfattelse er i hvert fald at
en rigtig dansker er af mere fredelig karakter og oftest vokset op med
kristendommen eller uden religion overhovedet. Jeg mener ikke at en
rigtig dansker bør have et tilhørsforhold til Islam, der i hvert fald
ikke er en fredens religion som de påstår hele tiden. Og så kan folk
så kritisere mig alt de vil for at ha den holdning.

> [...]
>men mennesker, individer. Så derfor gå denne gang efter individdet og ikke

Men disse mennesker er jo opdraget af forældre der GÅR meget op i
Islam. Det er bla. disse mennesker der bortforklarer voldtægt af
danske kvinder med at "det er de jo selv ude om, de har jo ikke nok
tøj på". Islam er altså ofte en stor del af muslimerne og har dermed
også indflydelse på deres handlinger.

> [...]
>tilfælde, så hvad gør vi ved det.
>
>Lad os prøve at holde religion udenfor....

Det kan jo være at lediggang og kedsomhed i dette tilfælde har noget
at gøre med at virksomheder/folk ikke gider have noget at gøre med
folk der ikke respekterer DK nok, ofte som følge af deres
tilhørsforhold til Islam/forældrene.

Rane

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-07-06 17:43

"Rane" <ranemandenSLET@gmaildotcom> skrev i en meddelelse news:84npb2d296ok1668t3rosqnc3jcn6a27tj@4ax.com...

> Dog mener jeg at Islam er en del værre end kristendommen, også
> når det kommer til de ortodokse individer. Men der har folk nok
> forskellige meninger og opfattelser.

Islam er stadig det rene barnemad i forhold til Kristendommen på disse
bredegrader.

http://www.lbl.dk/nyheder/arkiv/2006/juni/artikel/lbl-holder-skt-hans-fest-paa-amager-strand.html
"Men det var ikke kun heksene der blev brændt på bålet.
Faktisk var det enhver, som viste sig at være "afvigende"
fra gængse normer. Det var kirkens store magt, hvormed teologerne
fik overbevist befolkningen om at heksene fandtes, som gjorde at
man skred til handling dengang. Så mange som 50.000 blev brændt
på bålene i løbet af 200 år (1400 og 1500-tallet).
I Danmark fandt den første hekseafbrænding af i 1540 og den sidste i 1693.
De homoseksuelle blev selvsagt også betragtet som "afvigere", og var derfor
blandt de der blev udsat for afbrænding.

Stod til mig, så var det sku Præster og Imamer der skulle på bålet.
Fuck dogmatisk Religion, og længe lever fri spiritualitet.

Jan Rasmussen
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/matrix/H_R_Giger_Illuminatus2.jpg

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 18-07-06 18:02

Jan Rasmussen <1@2.3> skrev i meddelelsen
<44bd0f6b$0$84019$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

>Islam er stadig det rene barnemad i forhold til Kristendommen på disse
>bredegrader.

1. Skal det forstås således at du mener at forholdene i dk for 400 år siden
betyder at vii dag ikke kan tillade os at skride ind over for
muhammedanernes
adfærd i 2006 ?

2. Hvis vi nu vælger at se på de historiske kilder for hvad loven sagde
dengang,
så kan vi jo slå op i vores egen Jyske Lov og her konstatere at denne lov
som
man dengang den var gældende var lige lovlig grum, så man valgte at fare
betydeligt mere lempeligt frem med sine strafudmålinger, stadig er
BETYDELIGT
mere civiliseret end det der hersker i muhammedanske lande som eksemplevis
Pakistan den dag i dag.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-07-06 22:33

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:ar8vg.47$et3.2@news.get2net.dk...
> [...]
> muhammedanernes
> adfærd i 2006 ?

"skride ind over for muhammedanernes adfærd"

Hvis jeg skal prøve at tyde denne sætning, så nej,
jeg mener helt bestemt at politiet skal gribe ind hvis de opserverer en
kiminel handling, hvad den kiminelles religion, politiske overbevisning,
eller sexuelle orentering er, er loven forhåbentlig ligeglad med.

> BETYDELIGT mere civiliseret end det der hersker i muhammedanske lande som eksemplevis
> Pakistan den dag i dag.

Jah, det var også derfor jeg skrev 'På disse bredegrader'

<Wierd Factor=2>
Kommer i tanke om disse ord,
"The West is the best, get here and we'll do the rest. "

And so they did.

Google google, Interessant tekst, aldrig rigtig læst den...Tak
http://www.digitaldreamdoor.com/pages/lyrics2/The_end.html
The Doors The End - Jim Morrison 1967

Jan Rasmussen

Fra : Rane

Dato : 19-07-06 07:00

On Tue, 18 Jul 2006 18:43:08 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Islam er stadig det rene barnemad i forhold til Kristendommen på disse
>bredegrader.

Ikke i nutidens verden, hvilket er det eneste jeg forholder mig til
lige nu.

Fra : Kim2000

Dato : 18-07-06 10:43

"jcm" <jens@xhaboo.dk> skrev i en meddelelse

Rane wrote:

> [...]

det jo ikke kan sammenlignes, skulle der ikke have stået Kristne i
stedet for Danskere, for det er jo ikke alle muslimer der er

----

Jeg kan se du har læst på EUs nye politisk korrekte ordbog.

mvh
Kim

Fra : jcm

Dato : 18-07-06 10:39

Michael Kirkegaard skrev:

[SNIP]

> Lad os prøve at holde religion udenfor....

Præcis!

--
Jens

Fra : jcm

Dato : 18-07-06 10:47

Kim2000 skrev:

> [...]
> voldtægsforbrydere..
>
> ----
>
> Jeg kan se du har læst på EUs nye politisk korrekte ordbog.

Jeg kan ikke tolke ud fra din manglende quotering om det er mig du
skriver til? Kan du ikke quote korrekt i forhold til usenet.. Men hvis
det er mig, så nej jeg har ikke læst nogen korrekt ordbog, det piner
mig bare med folks udvidenhed og den vil jeg da gerne udstille =)

--
Jens

Fra : Kim2000

Dato : 18-07-06 10:54

Kim2000 skrev:

> [...]

det er mig, så nej jeg har ikke læst nogen korrekt ordbog, det piner
mig bare med folks udvidenhed og den vil jeg da gerne udstille =)

-----

Så må du da så sandelig bare lære at stille din reader ordentlig op så der
kommer >

Så en muslimsk mand voldtog kvinde = alle muslimer voldtager kvinder??

En islamisk terrororganisation=alle muslimer er terrorister?

Sikken en gang flueknebberi og forskrækkelse muslimerne har sat i hovedet på
nogen ovenpå muhammedkrisen (der hvor en flok tosser mente vi havde
fornærmet deres sexforbryder af en falsk tosse der var ikke kunne lide
svinekød).

mvh
Kim

Fra : jcm

Dato : 18-07-06 11:05

Kim2000 skrev:

> [...]
>

> -----
>
> Så må du da så sandelig bare lære at stille din reader ordentlig op så der

Jeg skal bede Google om at kigge på det snarest =)

> Så en muslimsk mand voldtog kvinde = alle muslimer voldtager kvinder??

Øh nej det er vidst ikke det jeg skriver?

> En islamisk terrororganisation=alle muslimer er terrorister?

Igen nej det er netop det der er min pointe, man kan ikke generalisere
alle muslimer som kriminelle, terrorister, voldtægsforbrydere, læser
du hvad jeg skriver?

> [...]
> nogen ovenpå muhammedkrisen (der hvor en flok tosser mente vi havde
> fornærmet deres sexforbryder af en falsk tosse der var ikke kunne lide

A hva?

--
Jens

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-07-06 14:50

jcm <jens@xhaboo.dk> wrote:

> [...]
>

> --
>
> Voldtægtsforbryderen og hans 3 venner, beskrives som lyshårede og

Ja, det måtte jo ske. Danskerne begynder at imitere muhamedanerne... :(

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : jcm

Dato : 18-07-06 20:58

Peter Bjørn Perlsø skrev:

> Ja, det måtte jo ske. Danskerne begynder at imitere muhamedanerne... :(

Mon ikke der fantes voldtægt før du begyndte at blive irriteret på
muslimerne? Tag nu bare tøndersagen, hvor danske forældre solgte
deres døtre til prostitution, biskopperne i USA osv osv osv.. I
forhold til hvad du linker til i din ellers lange signature, er jeg
overraskede over mangel på intelligens i dit svar ;)