8 canadiere dræbt af israel
Fra : Poul Nielsen

Dato : 16-07-06 23:49

Hvem var det så der sagde at de ikke gik efter turister og civile.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article211635.ece

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-07-06 00:45

Den 17.07.2006 kl. 00:49 skrev Poul Nielsen <pol@lan.com>:

> Hvem var det så der sagde at de ikke gik efter turister og civile.

Der er tale om libanesere med canadisk pas.
Iøvrigt er det Hizbollah der går efter at ramme civile.

Hvis IAF rammer civile er det typisk fordi de har Katyusha-raketter i
baghaven.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Malene P

Dato : 17-07-06 00:53

news.tcs2wn0qiz7q9u@quercus.opasia.dk...

> Der er tale om libanesere med canadisk pas.

På samme måde som de "danskere", der nu skal hentes til Danmark på
skatteborgernes regning.

> Iøvrigt er det Hizbollah der går efter at ramme civile.

Tænk hvis israelerne målrettet gik efter civile på samme måde som Hizbollah
og Hamas og palæstineserne.........

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-07-06 01:26

On Mon, 17 Jul 2006 00:49:29 +0200, Poul Nielsen skrev:

> Hvem var det så der sagde at de ikke gik efter turister og civile.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article211635.ece

Israel er i gang med en skræmmekampagne for at destablisere og
"retlede" et Libanon, der støtter Hizbullah. Ingen bliver
skræmt, hvis kun Hizbullah-krigere bliver ramt. Der er intet
håb om, at de andre libanesere vender sig mod Hizbullah, hvis
det kun er Hizbullah-krigere, der bliver dræbt.

Lidt mere læsning:
http://www.informationclearinghouse.info/article14004.htm

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : @@

Dato : 17-07-06 01:42

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
> to make him furious, tell him the truth.

Israelerne er bar nogle svin som burde udryddes
De elsker krig og de kan li det med at slå uskyldige kvinder og børn ihjel

Fra : Malene P

Dato : 17-07-06 02:00

"@@" <bangkok@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> De elsker krig og de kan li det med at slå uskyldige kvinder og børn
ihjel

I så fald har de vist en dårlig scoreprocent

Malene P

Fra : El Trabajador

Dato : 17-07-06 05:55

"@@" <bangkok@mailme.dk> skrev i

> Israelerne er bar nogle svin som burde udryddes
> De elsker krig og de kan li det med at slå uskyldige kvinder og børn
> ihjel

Vrøvl!

Israelerne (og serberne) ved, hvordan man skal reagere overfor muhamedanske
aggressioner.
--
El Trabajador

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-07-06 15:39

@@ <bangkok@mailme.dk> wrote:

> Israelerne er bar nogle svin som burde udryddes
> De elsker krig og de kan li det med at slå uskyldige kvinder og børn ihjel

Sjovt, du har lige beskrevet Palestinenserne og de muhamedanske
terrorister.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Anders M

Dato : 17-07-06 10:21

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> [...]
> håb om, at de andre libanesere vender sig mod Hizbullah, hvis
> det kun er Hizbullah-krigere, der bliver dræbt.

Gad vide om man har overvejet, at det kunne have modsatte effekt?

Anders M

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-07-06 10:39

On Mon, 17 Jul 2006 11:21:07 +0200, Anders M skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>
> Gad vide om man har overvejet, at det kunne have modsatte effekt?

Det har de sikkert; men da de alligevel aldrig får fred, før
de mindst går tilbage til 1967-grænserne og får skabt en
ordentlig og permanent løsning på det palæstinensiske
flygtningeproblem (og ingen af delene har de den fjerneste
lyst til at gøre), så er der kun fortsat krig tilbage. En krig
de på et eller andet tidspunkt vil tabe.

--
Each progressive spirit is opposed by a thousand mediocre
minds appointed to guard the past. ~ Maurice Maeterlinck

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-07-06 12:04

Den 17.07.2006 kl. 11:39 skrev Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com>:

> [...]
> lyst til at gøre), så er der kun fortsat krig tilbage. En krig
> de på et eller andet tidspunkt vil tabe.

Nåe, tror du at muhamserne vil etablere Kalifatet og få globalt
overherredømme?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-07-06 12:51

news.tctydmdaiz7q9u@quercus.opasia.dk...

> Nåe, tror du at muhamserne vil etablere Kalifatet og få globalt
> overherredømme?
>
> Mvh
> Martin
> --

Forhåbentlig snart.
Ulla Akbar

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-07-06 15:13

On Mon, 17 Jul 2006 13:04:24 +0200, Martin Larsen skrev:

> Nåe, tror du at muhamserne vil etablere Kalifatet og få globalt
> overherredømme?

??

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-07-06 18:03

Den 17.07.2006 kl. 16:13 skrev Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com>:

> ??

Tungnemmehjælpen kom tilfældigt forbi:
Den beskrevne situation ville være nødvendig for at udslette Israel.
Israel har allierede også i DK.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-07-06 20:07

On Mon, 17 Jul 2006 19:02:45 +0200, Martin Larsen skrev:

> Tungnemmehjælpen kom tilfældigt forbi:

Interessant.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Carl

Dato : 17-07-06 15:36

> [...]
> lyst til at gøre), så er der kun fortsat krig tilbage. En krig
> de på et eller andet tidspunkt vil tabe.

Jeg tror ikke på at Israel vil tabe. Dels vil USA, sende hangarskibe til
området og forsvare Israel. Dels har Israel 115 til 190 atomare spænghoveder
som vil blive brugt, den dag, Israel mener de bliver overrandt.
Lige meget hvordan man vender og drejer det, så er taberne de muslimske
lande som har et utroligt had til Israel. Hvis de i steden for at opdrage
deres børn til had, opdragede dem til at arbejde med at udvikle deres land,
ville de kunne opnå samme levestandart som os. Men det er tydeligt at de
hellere vil slås mod en fjende de taber til - hver gang.

Carl

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-07-06 16:29

On Mon, 17 Jul 2006 16:35:45 +0200, Carl skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke på at Israel vil tabe.

Det er så din holdning. Fakta er bare, at de lande, Israel
hader, bliver mere og mere sofistikerede som tiden går.
Magtbalancen har allerede rykket sig, og som tingene står, må
udsigten lyde på mere af den slags. Det ville være en smule
naivt at forestille sig, at halvanden milliard muhamedanere i
al evighed forbliver svage.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Carl

Dato : 17-07-06 16:59

> [...]
> udsigten lyde på mere af den slags. Det ville være en smule
> naivt at forestille sig, at halvanden milliard muhamedanere i

Det er jeg enig i, men jeg tror Israel vil tage så mange med sig i faldet og
som de fleste andre stater, vil Israel bruge deres A-våben. Så er
spørgsmålet så: Hvem vandt?

Carl

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-07-06 20:08

On Mon, 17 Jul 2006 17:58:38 +0200, Carl skrev:

> [...]
>>
> Det er jeg enig i, men jeg tror Israel vil tage så mange med sig i faldet og
> som de fleste andre stater, vil Israel bruge deres A-våben. Så er

Alle vi andre.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-06 13:44

In news:olunwtopniyy$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de,
Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Det er så din holdning. Fakta er bare, at de lande, Israel
> hader, bliver mere og mere sofistikerede som tiden går.

Hvilke lande taler du om?

> Magtbalancen har allerede rykket sig,

Har den det? Andre steder end i din fantasi?

> og som tingene står, må
> udsigten lyde på mere af den slags.

Ja, lige indtil de muslimske lande får så mange klø, de ikke længere kan
rejse sig. Må det ske snart.

> Det ville være en smule
> naivt at forestille sig, at halvanden milliard muhamedanere i
> al evighed forbliver svage.

Ja, de skal nok få sig selv slået ihjel. Må det ske snart.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-07-06 17:56

On Tue, 18 Jul 2006 14:44:12 +0200, Jens Bruun skrev:

> Hvilke lande taler du om?

Iran f.eks.

> Har den det? Andre steder end i din fantasi?

Jada.

> Ja, lige indtil de muslimske lande får så mange klø, de ikke længere kan
> rejse sig. Må det ske snart.

Kommer kun til at ske i din fantasi.

> Ja, de skal nok få sig selv slået ihjel. Må det ske snart.

Tag nu den pille.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-06 18:08

In news:8js0xtnvgpip.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de,
Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Iran f.eks.

Du mener i fuldt alvor, at Iran bliver mere og mere sofistikeret? Er det
Irans brændende ønske om at få a-våben, du mener, er sofistikeret? Eller er
det det officielle Irans retorik i forbindelse med Israel og holocaust, du
finder mere og mere sofistikeret?

> Jada.

Kan du dokumentere det? Indtil videre ser det da ud til, at ingen arabiske
lande når Israel til sokkeholderne hverken økonomisk eller militært. De tør
ikke engang rotte sig sammen mod Israel, fordi de ved, de får læstelige klø
hele flokken. I stedet forsøger de på den mest kujonagtige måde at genere
Israel ved at finansiere terrorgrupper, hvis fornemste mål er at slå så
mange civile Israelere ihjel som muligt. Meget sofistikeret og sikken en
magt, de dér udøver.

> Kommer kun til at ske i din fantasi.

Jeg er villig til at tage et væddemål. Vi kan starte med Iran: Inden fire år
har Israel bombet al tilløb til Iransk a-våbenteknologi tilbage til
stenalderen. Tør du tage væddemålet? Vi kan jo nøjes med at sætte 10.000,-
på spil.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-07-06 18:20

On Tue, 18 Jul 2006 19:08:28 +0200, Jens Bruun skrev:

> Du mener i fuldt alvor, at Iran bliver mere og mere sofistikeret?

Ja.

> Kan du dokumentere det?

Behøves ikke. Det er åbenlyst for enhver (dog åbenbart ikke
dig)

Du kunne være skør nok til det.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-06 19:12

> [...]
> rejse sig. Må det ske snart.

> Ja, de skal nok få sig selv slået ihjel. Må det ske snart.

Du er virkelig en idiot at høre på.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Jim

Dato : 17-07-06 16:53

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i en meddelelse
> Hvem var det så der sagde at de ikke gik efter turister og civile.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article211635.ece

Nå, det var ikke rigtige canadiere, bare nogen wannabees..

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-07-06 17:10

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Poul Nielsen" <pol@lan.com> skrev i en meddelelse

> Nå, det var ikke rigtige canadiere, bare nogen wannabees..

Næeh du de var rigtige Canadiere med Canadiske pas.

Fra : Jim

Dato : 17-07-06 18:50

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Næeh du de var rigtige Canadiere med Canadiske pas.

Er de så rigtige canadiere, fordi de har et canadisk pas?

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 18-07-06 00:02

On Mon, 17 Jul 2006 19:50:21 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>Er de så rigtige canadiere, fordi de har et canadisk pas?

Nu er det godt nok meget at forlange, men du har vist ikke tænkt på at
alle canadiere minus nogle få % indianere er indvandrere.

Regards Croc®

Fra : El Trabajador

Dato : 18-07-06 04:11

"sbm@pc.dk" <sbm@pc.dk> skrev i

> Nu er det godt nok meget at forlange, men du har vist ikke tænkt på at
> alle canadiere minus nogle få % indianere er indvandrere.

Indianerne stoppede ikke indvandringen - i dag lever de i reservater.
--
El Trabajador