Pragtvilla nedrives af ond stat - whos nex~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-06 10:17

Pragtvilla nedrives af ond stat - whos next? BW?

Hvis der var nedstyrtningrisiko pga byggesjusk så burde Søllerød
kommune afspærre, men villaen er IKKE SYNLIG fra Skodsborgvej og hvis
lovbruddet kunne genere andre end ejeren, så burde mindeligt kompromis
udvirkes, men DK-stat er ofte _værre end nazi_

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3843912/

Jeg har med politiets accept opsat udestue, der blokerer mod stenkast
og murbrækker(rambuk) angreb fra de autonom/ungmuslimerne, som
politiet har givet op over for, og nu vil lejerne over mig gerne have
samme arrangement på deres tagterasse(hvorunder førstesalsvinduer er
blevet stenkastet i smadder, så det regnede ind til lejerne

- af brigaderne fra "Faderhuserobringen" henne om hjørnet - mon Klaus
Bondams byggeinspektorat-gestapo vil forlange nedrivning (fx fordi
jeg ikke er sød ved dvs enig med de autonome), hvad man aldrig
forlangte vedr Christianias anarkistiske selvbyggeri i de smukke
historiske militærarealer ved Christianshavns vold?

Fra : Aage Andersen

Dato : 16-07-06 18:33

"Bo Warming"
> [...]
> kunne genere andre end ejeren, så burde mindeligt kompromis udvirkes, men

Jeg kan tilslutte mig et kompromis. Nemlig at villaen konfiskeres og ejeren
betaler en passende bøde. Det er spil af gode værdier naar villaen nedrives.
Hvis bøden er tilstrækkelig høj er der vist ikke mange rigmænd, der tillader
sig saadan noget.

I øvrigt er Søllerød kommune ret dobbelt moralsk. For nogle aar siden
overtraadte man byggevedtægten for et byggeri ved Holte midtpunkt. Da
naboerne klagede ændrede man selvfølgelig byggevedtægten. Keine Hexeri ...

Det samme lille trick benyttede Horsens kommune ved Føtex byggeriet. Her bør
der selvfølgelig ogsaa vanke konfiskation og bøde.

Man ser det ogsaa ved smuglervarer, hvor man ofte destruerer varerne i
stedet for at sælge dem efter konfiskation. Hvis det gaar ud over firmaer,
der er retmæssig ejer af en original vare skal de naturligvis have
erstatning af forbryderne.

Aage

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-07-06 20:19

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> skrev:

> Det samme lille trick benyttede Horsens kommune ved Føtex byggeriet. Her
> bør der selvfølgelig ogsaa vanke konfiskation og bøde.

Føtex? Nej, Bilka.
I øvrigt benyttede Horsens Kommune ikke "tricks". Det var godkendt af
Naturklagenævnet.
Desuden er det næsten udelukkende DSK, der er imod byggeriet - og alt sammen
af forkerte grunde.
Indbyggerne i Horsens er glade for Bilka, der er med til at få endnu mere
detailhandel til byen.

--
Kurt Lund

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-06 21:58

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote in message

> [...]
> alt sammen af forkerte grunde.
> Indbyggerne i Horsens er glade for Bilka, der er med til at få endnu

NETOP. Staten skal kun blande sig i byggeri, hvis nedstyrtningsfare.

Hvis en kæde bygger større supermarked end der er kunder til, er det
ris til deres egen røv
Og pragtvillaen generer kun misundelige.
Det samme gælder min forbedring af mit hus

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-06 22:01

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> wrote in message
> "Bo Warming"

> Jeg kan tilslutte mig et kompromis. Nemlig at villaen konfiskeres og
> ejeren betaler en passende bøde. Det er spil af gode værdier naar
> villaen nedrives.

JA, og der bør kun idømmes bøde, hvis nogen er skadelidt

Jesus siger at loven er til for mennesket,
- mennesket er ikke til for loven