Udsætter DR1 os for censur?
Fra : Lyrik

Dato : 15-07-06 12:02

Så er der et indslag om EU's holdning til mellemøstenkrisen.
Speakeren siger at landene ikke er enige.

Vi spørger i kor:"Hvem mener hvad? Hvem støtter Israel? Hvem støtter Hamas?"

Vi får simpelt hen ikke disse oplysninger!-Shit!!

Hvad er Danmarks holdning?-Heller ikke denne oplysning får vi!-Shit!!

Det er som om at denne EU-amøbe bare ønsker at opsluge os for enhver pris og
at radio-TV-politikere og anybody You can name- bare støtter amøben i dens
forehavende.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem i EU som hele tiden støtter Hamas og
palæstinenserne?

Er der nogen der ved det?
Og er der nogen der kan give mig en samlet liste over hvem der støtter hvem
og hvor uenighedene er?

Jens

Fra : Ingolf

Dato : 15-07-06 18:15

Hvad var det for et 'live' indslag fra 'Beirut' i TV-Avisen idag? Det var da
'faked' ? Der var to direkte indslag. Det første kunne man se en journalist
tale med en baggrund der stod helt stille, og der var ingen tidsforsinkelse.
Ja censur?

Fra : Kim2000

Dato : 15-07-06 21:05

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> palæstinenserne?
>
> Er der nogen der ved det?
> Og er der nogen der kan give mig en samlet liste over hvem der støtter

Nejda, EU har jo en udenrigsminister, der taler på hele EUs vegne. Ligesom
når den danske udenrigsminister fortæller om Danmarks holdning, der løber
han vel heller ikke rundt til alle partierne og spørger hvad de synes. I har
selv bedt om at Danmark skal være en lille brik i EUs storkomik - undskyld
politik.

Hvis de har vedtaget et eller andet om konflikten, hvilket jeg tvivler på
alle beslutninger dernede tager jo 5-6 år eller mere, så må man kunne finde
det på EUs hjemmeside. Hvis de ellers har en sådan, det er kun 10 år siden
nettet blev allemandseje, så man er måske fortsat igang med at diskutere om
man skal have en. eu.com virker ihvert fald ikke.

mvh
Kim