Forskellige regler.
Fra : Carl

Dato : 15-07-06 09:37

Hvorfor skal Israel følge FN Resolutioner, når deres fjender ikke skal?

F.eks: 1559 Som kræver afvæbning af Hizbollah.

Jeg vil gerne have en forklaring, fra dem som mener Israel er den store
stygge.

Man kunne påstå at hvis Libanon havde levet op til sine internationale
forpligtelser og havde iværksat 1559, så havde de ikke været i krig i dag.

Carl

Fra : John Degn Jessen

Dato : 16-07-06 20:01

sikkert korrekt

Men israel's bosættelser er til stadighed for mig en gåde. at noget sådant
accepteres i den vestlige verden
Saddam måtte f.eks. ikke annektere Kuwait, hvad er forskellen ??? Olie ???
tjo mon ikke

/jj