Hvor meget betaler du i skat?
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-07-06 13:31

Jeg har opdateret mit skatteudregner-regneark med tallene fra 2006
(beløbsgrænser m.v.):

http://neglesaks.dk/stuff/skat/dkpersonskat2006.xls

Det må frit distribueres.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-07-06 13:36

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Jeg har opdateret mit skatteudregner-regneark med tallene fra 2006
> (beløbsgrænser m.v.):
>
> http://neglesaks.dk/stuff/skat/dkpersonskat2006.xls
>

> Det må frit distribueres.

Som i også kan regne jer til vha. dette egneark betaler man mere i skat
og moms til staten, end man selv modtaget, det øjeblik man tjener over
33066 kr om måneden.

I kan så selv gruble over om dette er rimeligt.

Fra : Alucard

Dato : 14-07-06 13:56

On Fri, 14 Jul 2006 14:35:56 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]
>33066 kr om måneden.
>
>I kan så selv gruble over om dette er rimeligt.

Jeg tror at Kim Larsen mener at en skatteprocent på 110 ville være
rimeligt med den månedsløn... ))

Fra : Ole Geisler

Dato : 14-07-06 22:07

Bjørn Perlsø) wrote:

>Som i også kan regne jer til vha. dette egneark betaler man mere i skat
>og moms til staten, end man selv modtaget, det øjeblik man tjener over
>33066 kr om måneden.

A hvaffor en fisk?

>I kan så selv gruble over om dette er rimeligt.

Er du på svampe?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-07-06 23:03

Ole Geisler <reptech@mail.dk> wrote:

> A hvaffor en fisk?

Download mit regneark og prøv dig frem. Jeg har tillidt til at du kan
finde ud af det, Ole.

> Er du på svampe?

Nej. Vil du sælge mig nogen, eller vil du pushe lidt hårdere stoffer??

Fra : Spang

Dato : 14-07-06 19:03

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev
> Jeg har opdateret mit skatteudregner-regneark med tallene fra 2006
> (beløbsgrænser m.v.):
>
> http://neglesaks.dk/stuff/skat/dkpersonskat2006.xls
>

> Det må frit distribueres.

Hvad mener du med "donationer modtages gerne"

Hvad donerer man til ??

Spang

Fra : Svend Poulsen

Dato : 16-07-06 06:14

"Spang" <øælæøø@øæøå.dk> skrev i en meddelelse

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev

> Hvad mener du med "donationer modtages gerne"
>
> Hvad donerer man til ??
>
> Spang

Kan da godt forstå at han modtager donationer og vil have skattelettelser,
når han ikke kan klare sig for 33066 kr. i måneden i forhold til at tusinder
herhjemme kan klare sig for 14000 - 15000 kr. i måneden.

Svend

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-07-06 11:04

Svend Poulsen <svend_poulsen_304@hotmail*.com> wrote:

> [...]
> når han ikke kan klare sig for 33066 kr. i måneden i forhold til at tusinder
> herhjemme kan klare sig for 14000 - 15000 kr. i måneden.

Hvis bare jeg havde 33066 kr om måneden, men det har jeg desværre ikke.

Fra : GB

Dato : 16-07-06 11:29

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Hvis bare jeg havde 33066 kr om måneden, men det har jeg desværre
> ikke.

Så slipper du jo for at betale topskat, dit heldige asen.

GB

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-07-06 11:33

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Så slipper du jo for at betale topskat, dit heldige asen.

Jeg, det er ikke sådan at arbejde på fiskefabrikken i Gilleleje - der
betaler man hverken mellemskat eller topskat :D

Fra : Kim2000

Dato : 16-07-06 15:42

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg, det er ikke sådan at arbejde på fiskefabrikken i Gilleleje - der
> betaler man hverken mellemskat eller topskat :D

Det er altså sjovt at høre en der arbejder på en fiskefabrik argumentere for
at fjerne direktørens topskat.....

Mens vi er igang med at afskaffe topskatten, så går jeg stærkt udfra du i
samme uddrag vil have fjernet den skattefrie fryns som fri telefon, fri
internet osv.

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-07-06 16:18

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Det er altså sjovt at høre en der arbejder på en fiskefabrik argumentere for
> at fjerne direktørens topskat.....

Det HAR vi været igennem før, Kim. Og lad mig sige det sådan, at hvis du
argumenterer for at jeg blot skal pleje mine egne interesser og lade
skattefar tage alle dem jeg ikke lige kan identificere mig med (fx. en
Direktør med 3 biler i garagen og båd i Skovshoved havn), så er du da
den største og mest usolidariske egoist i dette land.

> Mens vi er igang med at afskaffe topskatten, så går jeg stærkt udfra du i
> samme uddrag vil have fjernet den skattefrie fryns som fri telefon, fri
> internet osv.

Sikkert nok, hvis det forenkler reglerne. Men nu er mit ønske om lettere
og simplere skatter ikek begrænset til blot at fjerne topskatten. Jeg
vil gerne se Liberalisterne's reformforslag indført:

38% flad indkomstskat på al indkomst over 70.000 kr/år.