Haifa bombet
Fra : Martin Larsen

Dato : 13-07-06 19:43

De gale muhammedanersvin fra Hizbollah har sendt rakatter mod Haifa og
mange er sårede.
Israel vil sikkert besætte sydlibanon og rydde området for terrorister, så
beboere tæt på nordgrænsen igen kan leve i fred for raketter.
Vore hjemlige røde landsforrædere vil sikkert "glemme" at den nuværende
spændte sitution er skabt af Hizbollah med et grusomt og menningsløst drab
på 8 israelske soldater, og derpå føre sig frem i DR og Politiken etc med
at bebrejde jøderne.
Det forlyder at de kidnappede soldater skal føres til Iran - mon svinene
vil prøve at åbne en ny front?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-07-06 20:10

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> at bebrejde jøderne.
> Det forlyder at de kidnappede soldater skal føres til Iran - mon svinene

Og FN vil fordømme Israel for at forsvare sig selv....

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Jesper

Dato : 13-07-06 20:29

> [...]

> at bebrejde jøderne.
> Det forlyder at de kidnappede soldater skal føres til Iran - mon svinene

Som man råber i skoven får man svar. Det er jo ikke et uprovokeret
angreb. Israels overgreb på civile i Gaza førte til et Hizbollah raid
over grænsen, hvor 3 israelske soldater blev dræbt og 2 taget til fange.
Israel svarede igen ved at bombe civile mål i Libanon og dræbe mere end
50 sagesløse civile og så kan de slet ikke forstå at de selv får
raketter i hovedet.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Carl

Dato : 13-07-06 20:56

> [...]
> Israel svarede igen ved at bombe civile mål i Libanon og dræbe mere end
> 50 sagesløse civile og så kan de slet ikke forstå at de selv får

Jeg tror nærmere at Iran står bag, for at få lettet presset mod dem. Hvornår
har nogle muslimer nogen sinde forsvaret palæstinæserne - ALDRIG.
Palæstinæserne er og bliver udskud og derfor er alle andre muslimer
ligeglade med dem. Ja de får da lidt støtte hist og her, men det er kun for
at de kan begå selvmord.
Hvis de virkelig ønskede palæstinæserne det godt, ville de åbne grænserne,
så de kunne bo godt i andre muslimske lande, men det vil de andre lande
ikke, da palæstinæserne åbenlyst er sindsyge.

Carl

Fra : Jesper

Dato : 13-07-06 21:11

Carl <news@111.dk> wrote:

> [...]
> så de kunne bo godt i andre muslimske lande, men det vil de andre lande
> ikke, da palæstinæserne åbenlyst er sindsyge.

Læg mærke timingen: Samtidigt med at israel begår overgreb på
civilbefolkningen i Gaza. Eller måske mener du også at det er Iran der
fik Israel til at overfalde Gaza?
--
Jesper
The saw is family!

Fra : @

Dato : 13-07-06 21:41

On Thu, 13 Jul 2006 22:10:36 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>fik Israel til at overfalde Gaza?

vrøvl

israelerne har ikke overfaldet Gaza

nogle palæstinensiske forbrydere har taget et gidsel

og nu er israelerne på jagt efter de terrorister som har taget et
gidsel de truer med at dræbe

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Jesper

Dato : 13-07-06 22:10

@ <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>
> nogle palæstinensiske forbrydere har taget et gidsel
>
> og nu er israelerne på jagt efter de terrorister som har taget et

Det minder om en bedre molbohistorie: Den hvor de allesammen tramper ud
i kornmarken for at hente den ene, så han ikke tramper kornet ned!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : GB

Dato : 13-07-06 22:42

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Læg mærke timingen: Samtidigt med at israel begår overgreb på
> civilbefolkningen i Gaza. Eller måske mener du også at det er Iran der
> fik Israel til at overfalde Gaza?

DU HAR BARE IKKE FATTET, AT ISRAEL RØMMEDE GAZA OG OVERLOD DET TIL
MUHAMEDANERNE, SOM KVITTEREDE VED AT STEMME HAMAS TIL MAGTEN, VEL?

GB

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-07-06 23:05

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> DU HAR BARE IKKE FATTET, AT ISRAEL RØMMEDE GAZA OG OVERLOD DET TIL
> MUHAMEDANERNE, SOM KVITTEREDE VED AT STEMME HAMAS TIL MAGTEN, VEL?

Muhamedanere forstår ikke en udstrakt hånd. De opfatter det som et
svaghedstegn hos modparten.

Fra : konrad

Dato : 18-07-06 10:09

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Muhamedanere forstår ikke en udstrakt hånd. De opfatter det som et
> svaghedstegn hos modparten.

Man kan dårligt kalde indhegning og tilbageholdelse af skatteindkomster for
en "udstrakt hånd". Igen og igen har analytikere advaret om, at presset imod
det palæstinensiske samfund - heriblandt manglende lønninger og simple ting
såsom leverance af f.eks kul, så der kan skabes elektricitet - i sidste ende
ville resultere i at situationen ville eksplodere, og det er altså det, som
er sket nu. Meget muligt at Israel og det øvrige verdenssamfund ikke bryder
sig om Hamas, også selvom de helt legetimt og uden fusk er blevet stemt til
magten ved en demokratisk proces, efter vestligt forbillede - men den
nuværende krise er et temmelig håndgribeligt produkt af den taktik Israel og
vesten har lagt ift Hamas-regeringen. "Svage sjæle" vil sikkert læse et
forsvar eller en moralsk stillingtagen ind i det just beskrevne, men det er
ikke hensigten. At landet ligger sådan, det er jo en kendsgerning -
drejebogen er skrevet for mange måneder siden - forsvarer naturligvis
hverken gidseltagninger, raketangreb eller lignende. Hverken fra
palæstinensisk, libanesisk, israelsk eller anden side (syrisk, iransk).

Fra : @

Dato : 13-07-06 21:00

On Thu, 13 Jul 2006 21:29:28 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Som man råber i skoven får man svar. Det er jo ikke et uprovokeret
>angreb. Israels overgreb på civile i Gaza

forkert

palæstinensernes angreb på en israelsk grænsepost startede den
nuværende krig

at Hizbollah har interesse i at lave balade i Libanon viser jo blot at
disse terrorister ikke ønsker fred

Fra : Jesper

Dato : 13-07-06 21:11

@ <1@invalid.net> wrote:

> [...]
> nuværende krig
>
> at Hizbollah har interesse i at lave balade i Libanon viser jo blot at

Terrorister eller frihedskæmpere? De lokale libanesere er ikke i tvivl
efter at israelerne hensynsløst har dræbt børn og ødelagt civile
strukturer!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Carl

Dato : 13-07-06 21:23

> Terrorister eller frihedskæmpere? De lokale libanesere er ikke i tvivl
> efter at israelerne hensynsløst har dræbt børn og ødelagt civile
> strukturer!
> --
Israel var IKKE i Libanon, så hvordan kan de være frihedskæmpere?

Carl

Fra : Jesper

Dato : 13-07-06 21:28

Carl <news@111.dk> wrote:

> og

> Israel var IKKE i Libanon, så hvordan kan de være frihedskæmpere?
>
> Carl

Forkert! Israel holder stadig et stykke libanesisk land besat som de
ikke har trukket sig ud af. Desuden er det arabiske brødre og søstrer de
myrder i Gaza.

--
Jesper
The saw is family!

Fra : @

Dato : 13-07-06 22:09

On Thu, 13 Jul 2006 22:27:53 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Forkert! Israel holder stadig et stykke libanesisk land besat som de
>ikke har trukket sig ud af.

stødpudezone af bitter erfaring har israelerne lært at det er bedre
at slås på fjendens territorium

> Desuden er det arabiske brødre og søstrer de
>myrder i Gaza.

brødre og søstre!!!!!!!!!

hvordan palæsinensernes indalv foregår vil jeg helst ikke tænke på

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jesper

Dato : 13-07-06 22:14

@ <1@invalid.net> wrote:

> stødpudezone af bitter erfaring har israelerne lært at det er bedre
> at slås på fjendens territorium

Ulovlig besættelse er ulovlig besættelse og så er den skid slået.

> brødre og søstre!!!!!!!!!
>
> hvordan palæsinensernes indalv foregår vil jeg helst ikke tænke på

Er nordmænd og svenskere måske ikke vor broderfolk?

Under Besættelsen trænede svenskerne danske modstandsfolk og hjalp dem
med våben. Og danskerne sendte fødevarepakker till nordmændene der
sultede.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : @

Dato : 13-07-06 22:46

On Thu, 13 Jul 2006 23:13:40 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ulovlig besættelse er ulovlig besættelse og så er den skid slået.

nej der mangler en

terrorangreb er terrorangreb og for at minimere disse opretter man
stødpudezoner

>Er nordmænd og svenskere måske ikke vor broderfolk?

jeg har ingen brødre i nogen af ovennævnte lande

>Under Besættelsen trænede svenskerne danske modstandsfolk og hjalp dem
>med våben. Og danskerne sendte fødevarepakker till nordmændene der
>sultede.

sendte danskerne fødevarer til nordmændene under krigen!!?

du er helt sikker på at det ikke var lige efter befrielsen?

Fra : Jesper

Dato : 13-07-06 22:56

http://www.dansk-norsk.no/fondet/historie.htm
--
Jesper
The saw is family!

Fra : GB

Dato : 13-07-06 22:41

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Som man råber i skoven får man svar. Det er jo ikke et uprovokeret
> angreb. Israels overgreb på civile i Gaza førte til et Hizbollah raid

Det var svinene fra Gaza, som morede sig med at kidnappe en IDF-soldat.

Farvel - vi ses om nogle måneder.

--
GB

Fra :

Dato : 13-07-06 22:59

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Det var svinene fra Gaza, som morede sig med at kidnappe en IDF-soldat.
>
> Farvel - vi ses om nogle måneder.

Du får lige 60 dage i filtret, Auf Wiedersehn mein Herr!

Fra : Alucard

Dato : 13-07-06 23:12

On Thu, 13 Jul 2006 23:59:07 +0200, no@mail.here (JØ) wrote:

>Du får lige 60 dage i filtret, Auf Wiedersehn mein Herr!

Hvis du vil smide ham i filteret, så gør det, men lad være med at
spilde vores tid med at annoncere det som en anden "karl smart".....

Fra : Henri Gath

Dato : 14-07-06 00:08

Luk røven

Fra : G_B

Dato : 14-07-06 15:50

no@mail.here (JØ) wrote in news:1hifukd.1nz3dkvz908xrN%no@mail.here:

> Du får lige 60 dage i filtret, Auf Wiedersehn mein Herr!

Nåeh - det er jo Frøken Ørsted.

GB

Fra : G_B

Dato : 14-07-06 15:49

no@mail.here (JØ) wrote in news:1hifukd.1nz3dkvz908xrN%no@mail.here:

> Du får lige 60 dage i filtret, Auf Wiedersehn mein Herr!

Og hvem er du så - udover at være en narrøv?

GB

Fra : Tony

Dato : 14-07-06 00:08

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Det var svinene fra Gaza, som morede sig med at kidnappe en IDF-soldat.

> [...]

Er du blevet genindkaldt ?

Tony