Dokumentations-fobi
Fra : Bo Warming

Dato : 12-07-06 21:47

Dokumentations-fobi

Debat har ofte underholdningens præg og folk hygger sig med at skabe
fjendebilleder og latterliggøre afvigere udfra halvkvædet vise.
Dybtgående dokumentation er alt for sjælden.

1. Teori om at lorteeksperimenter var spøg.

Bo M Mogensens lægefar mente a hvad jeg har publiceret i Ugeskrift for
læger er ikke fra den virkelige verden og for at hænge mig ud som
løgner tilbød han at professionel fotograf han kender ville
dokumentere.

Bo troede at jeg så ville bakke ud, men da jeg tog ham på ordet, har
han ikke ringet som aftalt , for han gider næppe dokumentere, når ikke
han får en debatsejr ud af det.

2. Folk tror at når alle hylder vanetænkning om 6 mio gassede
jøder, så har modsat menende revisionister bevisbyrden.

Men den der anklager tyskerne for udåd, har bevisbyrde.

Ydmyghed er tiltrængt mht ikke at dømme men anerkende alles uvidenhed
om hvad skete.

3. Når Einstein-fans ønsker bevilginger til ny relativity
forskning og lignende, idet de mener den har gavnet forbrugeren vedr
akraft, gps og halvledere, så anklager de vælgere for at være
asociale, hvis de ønske besparelser.

De bør kunne fremlægge bevis på Einstein-gavn og ellers ydmyg
anerkende at deres fordom kun er fordom.

Første montre på Frihedsmuseet har ZyklonB-dåse fra ty sk krigsskib
der bombedes af UK april 45.

Da man ikke gasssede egne matroser, peger det imod, at HCN var til
tyfusbekæmpelse via aflusning af tøj, bl.. på krigssskibe

Høss og Eichmann hængtes efter tilståelser om gasning. Det peger mod
at man ikke ville risikere fortrydelse og krydsforhør i TV-høring i
fremtiden

Beviser er altså SVAGE. Dokumentation mangler. Og frygtes Psykiatrisk
fobi er god beskrivelse.