FN og Libanon
Fra : Carl

Dato : 12-07-06 18:45

Lad os se hvor lang tid der går før Libanons regering følger FN's
generalsek:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article210841.ece

Hvis de ikke følger opfordringen, bør de mærke konsekvenserne.

Carl

Fra : Translat

Dato : 12-07-06 19:46

Carl wrote:
> Lad os se hvor lang tid der går før Libanons regering følger FN's
> generalsek:

Det er organisationen Hizbollah, der er problemet. Jeg er ikke sikker
på, at Libanons regering har så megen indflydelse på den.

Bent

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 12-07-06 20:24

On 12 Jul 2006 11:46:18 -0700, "Translat" <kongaead@my-deja.com>
wrote:

>Det er organisationen Hizbollah, der er problemet. Jeg er ikke sikker
>på, at Libanons regering har så megen indflydelse på den.

Det interesserer ikke Carl og resten af slænget, jo mere rav i gaden
og jo flere dræbte muslimer desto bedre har de det.

Regards Croc®

Fra : GB

Dato : 12-07-06 20:54

sbm@pc.dk wrote in news:30jab2tjgos5tm2hf82lhe3qosbp5h2jft@4ax.com:

> Det interesserer ikke Carl og resten af slænget, jo mere rav i gaden
> og jo flere dræbte muslimer desto bedre har de det.

Du er og bliver en naragtig dhimmi. Nyttige idiot. Betaler du allerede
jaziya, eller ER du konverteret?

GB

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 13-07-06 10:39

On Wed, 12 Jul 2006 19:54:05 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Du er og bliver en naragtig dhimmi. Nyttige idiot. Betaler du allerede
>jaziya, eller ER du konverteret?

Nu burde selv du vide hvad konvertering betyder, ellers er det vist
omsonst at bruge ordet, og da undertegnede ikke tilhører nogen overtro
er der altså ikke noget at konvertere fra eller til.

Regards Croc®

Fra : GB

Dato : 13-07-06 21:03

sbm@pc.dk wrote in news:725cb2t22k1nfselcdbh2cl8apu2ss7ig7@4ax.com:

> Nu burde selv du vide hvad konvertering betyder, ellers er det vist
> omsonst at bruge ordet, og da undertegnede ikke tilhører nogen overtro
> er der altså ikke noget at konvertere fra eller til.

Hvordan kan det så være, at du altid går i brechen for nazi-ideologien
islam, som vi er blevet påtvunget de sidste 35 år?

GB

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 14-07-06 19:31

On Thu, 13 Jul 2006 20:03:21 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Hvordan kan det så være, at du altid går i brechen for nazi-ideologien
>islam, som vi er blevet påtvunget de sidste 35 år?

Jeg går ikke i brechen for nogen ideologi, derimod ynder jeg at
latterliggøre zenofober.

Regards Croc®

Fra : GB

Dato : 14-07-06 20:29

sbm@pc.dk wrote in news:pjofb2dj3fo1cjr0f0e526lqkktbh634cv@4ax.com:

> Jeg går ikke i brechen for nogen ideologi, derimod ynder jeg at
> latterliggøre zenofober.

Så skulle du moské lige lære, at man ikke skal spille in'tuel med
fremmedord, som ikke betyder noget.

Hvad er en "zenofob"? Jeg ved godt, hvad en Xenofob er - det er en, som kun
kan kapere sit eget folk. Jeg har ikke set nogle xenofober her i gruppen,
men hvis du vil forklare mig, hvad en zenofob er, vil jeg fremover være
opmærksom på problematikken.

Du er derimod oikofob - en psykiatrisk lidende, som lider af sygeligt had
til egen kulturel baggrund.

GB

Fra : GB

Dato : 12-07-06 20:56

sbm@pc.dk wrote in news:30jab2tjgos5tm2hf82lhe3qosbp5h2jft@4ax.com:

> og jo flere dræbte muslimer desto bedre har de det.

PS: der er ikke noget, som hedder "muslim" på dansk. Det hedder "muslin"
eller "musselin", og det er en form for tekstiler.

Hvis det SKULLE være muhameds hjernevaskede tilhængere, du taler om, hedder
det "muhamedaner" eller "muselmand".

GB

Fra : Poul Nielsen

Dato : 12-07-06 22:20

"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article210841.ece
>
> Hvis de ikke følger opfordringen, bør de mærke konsekvenserne.

Jamen krig er da noget der virkelig er brug for i mellemøsten.

Fra : @

Dato : 12-07-06 23:03

On Wed, 12 Jul 2006 23:19:57 +0200, "Poul Nielsen" <pol@lan.com>
wrote:

>"Carl" <news@111.dk> skrev i en meddelelse

>Jamen krig er da noget der virkelig er brug for i mellemøsten.

ja det synes de muhamedanske terrorister tilsyneladende

Hamas og Hizbollah kan slet ikke få nok af den slags

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven