Resultater vigtigst, vold værst, men ynk g~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-06 02:18

Resultater vigtigst, vold værst, men ynk gør skitzo

Den sindsyge der præger samfundet, så det importerer muslim-skadedyr,
har rod i humanisme om at idealer og teoretisk godhed er vigtigst.

Vi bør væk fra sådan fremmedgørelse og leve jordnært liv hvor
resultater er det vigtigste og arbejdsglæde og kontinuitet og
gennemsigtighed prioriteres højere. Stop kulturstøtte.

Statens vigtigste resultat bør være at hindre voldsforbrydelser - men
vedr den akutte islam-fare er helligkrigernes reelle vold ikke så
farlig som at de formerer sig pr familiesammenføringer og får politisk
magt via demokratiet - det er farligst.

Medier og finkultur opreklamerer YNK MED DE SVAGE og ligemageri og
hetz mod de rige, i misundelsens navn.

Det skaber indre splittelse, en art skitzofreni, hos mange vælgere og
gør velfærdsstaten farligt sindssyg og irrationel.

Fra : R. Andersen

Dato : 11-07-06 17:13

> [...]
>
> Det skaber indre splittelse, en art skitzofreni, hos mange vælgere og gør
> velfærdsstaten farligt sindssyg og irrationel.

Er du racist B.W ????????

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 12-07-06 08:33

> Resultater vigtigst, vold værst, men ynk gør skitzo

Det handler vel om at sende et signal om at vi ikke tolererer at folk træder
ved siden af.

Jeg arbejder p.t. på at give mit bud på en retsreform, som sigter på 3 ting.

1) At opdrage unge, som træder ved siden af. Der skal indsættes med synlige
og mærkbare sanktioner, når de bedømmes gammel nok til at forstå deres
handlinger.

Deres kammerater og omgangskreds skal forstå at der sker noget. Det
sanktion, som deres kammerat bliver udsat for, skal synliggøres og de skal
lære, at også de har en pligt til at støtte deres kammerat til at finde
dydens sti igen.

Men det kræver at både, familie og lokalsamfund tager ansvar og at
genopdragelsen sker der. I dag sker den alt for ofte på amtsbasis uden
fælles landsdækkende principper for hvordan at det skal foregå.

Min forslag (med nye modifikationer takket være konstruktiv kritik) er at
læse på
http://www.center-validering.dk/ungdomsdomstolen.htm

2) Strafforanstaltninger overfor personer, der begår forbrydelser, der ikke
omfatter vold, skal afsones i nærområdet, så vi som borgere kan se, at det
koster at træde ved siden af. Det er samfundet, som må betale og nogen gang
skal det betale dobbelt, når det også skal sørge for logi til de personer,
som har begået lovovertrædelser. Bøder virker i første omgang som et
rimeligt sanktionsmiddel, men det er et ikke synligt. De er heller ikke
socialt retfærdige. Hvad nytter det at staten tjener 800 mill. kroner på
bøder, hvis der samtidigt kommer folk tilskade med formentlig lige så stor
en udgift til skadesbehandling?

Hvad det ikke mere rimeligt at beordre folk til at miste noget af deres
fritid og vel at mærke fritid imens at de tjener samfundet synligt for os
alle? Mit forslag er her:
http://www.center-validering.dk/EjFaengsel.htm

Vi skal forstå at de sociale goder, som samfundet stiller til rådighed for
borgerne, bestemt ikke er gratis. En folkeskolen elev koster ca. 50.000 kr.
år.
http://www.viborg.dk/db/Kommune.nsf/pdf/noegletal2005_6_folkeskolen/$File/Noegletal2005_6_folkeskolen.pdf

Vælger en person efter 9 års folkeskole at tage stoffer velvidende, at
kvaliteten af de moderne stoffer, der er til rådighed på gaden er så
svingende at den næste kan slå vedkommende ihjel, så sætter denne person en
samfundsinvestering på kr. 450.000 på spil. Det kan vi ikke acceptere og
derfor må vi motivere personerne til at komme ud af misbruget. Det kræver
kærlighed, men også et skub eller hvad vi i IT-kredse kalder reset af
forbrugsvanerne. Jeg har et forslag her:
http://www.center-validering.dk/Rusmiddeldomstolen.htm

3) Med hensyn til voldsforbrydere, så skal vi fra dag et sikre, at personen
holdes indespærret indtil at der er kommet en rimelig forklaring på det
skete. Når man har sikret at personen ikke kan udføre yderligere vold eller
man har spærret adgangen til den indikator, som udvolder den voldelige
tendens, kan man løslade personen til overvågning og yderligere afsoning,
samt behandling i samfundet.

Det kræver en anden slags fængsel end dem vi kender idag.

Der er personer, som aldrig burde få lov til at færdes i samfundet igen. Da
jeg er modstander af dødsstraf, arbejder jeg på at udarbejde en procedure,
som sikrer at vi kan idømme livstidsstraffe til personer i ordets
bogstavligste forstand. Da jeg tilgengæld ikke er modstander af aktiv
dødshjælp i alle tilfælde, burde man kunne give disse personer lov til at
tage livet af sig selv, hvis de ønsker at få denne særlige dom fuldbyrdet
hurtigere. Men det bør være en dom for de få, da det er et nederlag for
samfundet give en person en sådan dom.

Men det allervigtigste er vel at gøre det klart for folk at her i Danmark
har vi et sæt regler, som skal følges, hvis man vil bo her. Jeg kan jo
heller ikke sætte mig på torvet i Saudi Arabien og knappe en bajer op midt
ude på torvet. Vi må accepterer andre landes regler, når vi opholder os der
og fremmede statsborgere må acceptere vores regler.

Og du må indrømme at nok har vi regler, men de er ikke særlige synlige, når
de første 5 skridt ved siden af, følges op af en advarsel eller en bøde.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."