297 milliarder
Fra : Henri Gath

Dato : 10-07-06 22:20

Dette tal er iflg. en undersøgelse på Gøteborgs universitet det bekøb,
indvandringen (læs: muslimer) koster de svenske skatteborgere.....

Fra : @

Dato : 10-07-06 22:21

On Mon, 10 Jul 2006 23:19:55 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Dette tal er iflg. en undersøgelse på Gøteborgs universitet det bekøb,
>indvandringen (læs: muslimer) koster de svenske skatteborgere.....

pr. måned?

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Henri Gath

Dato : 10-07-06 22:26

> pr. måned?

Pr. dag ............selvfølgelig pr. år!

Fra : Kim2000

Dato : 10-07-06 22:55

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Dette tal er iflg. en undersøgelse på Gøteborgs universitet det bekøb,
> indvandringen (læs: muslimer) koster de svenske skatteborgere.....

Argh.... det kan vist ikke passe, når det danske tal for nogle år siden lå
på 30 i Danmark pr. år, så lyder det ret usandsynligt at det svenske skulle
være 10 gange højere.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : @

Dato : 10-07-06 23:07

On Mon, 10 Jul 2006 23:54:45 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

>"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Argh.... det kan vist ikke passe, når det danske tal for nogle år siden lå
>på 30 i Danmark pr. år,

det er da det danske tal der lyder helt forkert

Fra : Ralph

Dato : 10-07-06 23:09

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Dette tal er iflg. en undersøgelse på Gøteborgs universitet det bekøb,
> indvandringen (læs: muslimer) koster de svenske skatteborgere.....

og hvor meget tilfører muslimerne så det svenske samfund? Er det brutto
eller netto-tal undersøgelsen snakker om?

--
Ralph

Fra : Spang

Dato : 11-07-06 04:11

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev

> og hvor meget tilfører muslimerne så det svenske samfund?

Tager du gas på os ?

Spang

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-07-06 01:03

Henri Gath wrote:
> Dette tal er iflg. en undersøgelse på Gøteborgs universitet det bekøb,
> indvandringen (læs: muslimer) koster de svenske skatteborgere.....

Hvad med lidt dokunentation. Tallet virker urealistisk højt
--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Ingolf

Dato : 11-07-06 01:13

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> Dette tal er iflg. en undersøgelse på Gøteborgs universitet det bekøb,
> indvandringen (læs: muslimer) koster de svenske skatteborgere.....

LOOOL... også er JEG konspirationsteoretiker?

Dejlig med lidt forfriskende fremmehad ! Det har vi ikke set før!

Fra : @

Dato : 11-07-06 01:36

On Tue, 11 Jul 2006 02:12:52 +0200, "Ingolf"
<dont_spam_ingolf@excite.com> wrote:

>"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
>>

>LOOOL...

hvoei består det morsomme?

>Dejlig med lidt forfriskende fremmehad ! Det har vi ikke set før!

hvor ser du fremmedhadet?

der har været tal på 200miliarder fremme når det gælder de danske
udgifter til flygtninge/indvandrere

Fra : Ingolf

Dato : 11-07-06 21:37

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> hvoei består det morsomme?

297 MILLIARDER!!! Come on!

> hvor ser du fremmedhadet?

øhh den lader jeg stå lidt.. kan jo være du selv indser det?

> der har været tal på 200miliarder fremme når det gælder de danske
> udgifter til flygtninge/indvandrere

Dokumentation?

Fra : Spang

Dato : 11-07-06 04:11

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev

> Dette tal er iflg. en undersøgelse på Gøteborgs universitet det bekøb,
> indvandringen (læs: muslimer) koster de svenske skatteborgere.....

Har du et link ?

Spang

Fra : nero

Dato : 11-07-06 09:22

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Dette tal er iflg. en undersøgelse på Gøteborgs universitet det bekøb,
> indvandringen (læs: muslimer) koster de svenske skatteborgere.....

297 milliarder !
Dette må siges at være peanuts, i forhold til at muhamedanerne inden for en
overskuelig tid
vil koste Sverige:
- demokratiet
- velfærden
- flaget
- svensk juleskinke
og alt hvad der ikke er halal (muhamedaner-lovligt).

Og sikkert er det resten af scandinavien følger trop.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 11-07-06 10:51

"nero" <nero@NOspam.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> - svensk juleskinke
> og alt hvad der ikke er halal (muhamedaner-lovligt).
>
> Og sikkert er det resten af scandinavien følger trop.

Tak for de oplysende forudsigelser hr. Truxa.

Mvh Kurt

--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Dhimmi Wilstrup

Fra : nero

Dato : 11-07-06 11:36

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for de oplysende forudsigelser hr. Truxa.

Det er skam ikke forudsigelser fundet i kaffegrums eller krystalkugler,
men en logisk konsekvens af den slaphed og eftergivenhed der ses i hele
europa, overfor muhamedanerhærens fremturen.

Vi kan kalde det en omvendt evolution.

Alle synes at have glemt at demokratiet ikke bare er givet!

Fra : Kert Rats

Dato : 13-07-06 10:09

> [...]
> europa, overfor muhamedanerhærens fremturen.
>
> Vi kan kalde det en omvendt evolution.
>
> Alle synes at have glemt at demokratiet ikke bare er givet!

Glem ikke, at Norge har indført en diskriminationslov, der bl.a. medfører
omvendt bevisbyrde i tilfælde af, at en norsk muhamser føler sig krænket af
en ægte nordmand: Det er nordmanden, der skal bevise, at han ikke har
krænket muhamseren.

Ak ja - jeg be'r til, at vi ikke får norske tilstande her til lands. Men det
gør vi nok, hvis Social-idioterne og de rablende gale kommer til magten.

Venligst

Kert Rats

Fra : @

Dato : 13-07-06 12:15

On Thu, 13 Jul 2006 11:08:42 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

> [...]
>omvendt bevisbyrde i tilfælde af, at en norsk muhamser føler sig krænket af
>en ægte nordmand: Det er nordmanden, der skal bevise, at han ikke har

har Norge ikke skrevet under på
FN's Verdenserklæring om Menneskerettighederne?

<<
http://www.menneskeret.dk/menneskeretieuropa/fn/verdenerklaring/

Artikel 11.

1. Enhver, der anklages for et strafbart forhold, har ret til at blive
anset for uskyldig, indtil hans skyld er godtgjort i henhold til lov
ved en offentlig retshandling,
<<

nogle nordmænd er heldigvis enige i ovensatående artikel 11
<<
http://www.hoyre.no/Temaer/JustisOgMinoriteter
For Høyre kan samfunnets behov for kriminalitetsbekjempelse aldri gå
på bekostning av den enkelte persons rettssikkerhet. Prinsippet om at
enhver er uskyldig inntil det motsatte er bevist er grunnlaget for
rettsstaten.
<<

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Kert Rats

Dato : 13-07-06 12:27

> [...]
> på bekostning av den enkelte persons rettssikkerhet. Prinsippet om at
> enhver er uskyldig inntil det motsatte er bevist er grunnlaget for

Hvis Norge har underskrevet FN's Verdenserklæring om Menneskerettighederne,
så er den nye, norske diskriminationslov i strid med denne.

Hvor finder man mon ud af, om Norge har underskrevet?
Meld gerne tilbage her i gruppen - jeg synes, at sagen er ved at blive ret
spændende!

Venligst

Kert Rats

Fra : Michael Weber

Dato : 11-07-06 10:03

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> Dette tal er iflg. en undersøgelse på Gøteborgs universitet det bekøb,
> indvandringen (læs: muslimer) koster de svenske skatteborgere.....

Din mangel på dokumentation siger en del om dit indlæg.
Sig pænt goddag til den flinke PET-mand :P

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-07-06 11:45

Michael Weber skrev:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
>>

> Din mangel på dokumentation siger en del om dit indlæg.
> Sig pænt goddag til den flinke PET-mand :P

Åhjamenherrregudda, bare tanken om at blot een af Findsens folk faktisk
måtte være sat til at spilde sin tid på at rode rundt herinde til ingen
Verdens nytte på grund af deres chefs himmelråbende fakta-resistente
politiske "korrektheds"-filter, hvor man altså slet ikke kan få øje på
hverken venstrefløjens voldelighed eller den reelt foreliggende
terrortrussel fra herboende islamister for bar tilsyneladende
selvopdigtede "farlige, militante højreorientede" eet eller andet sted i
obskure nordjyske landsbysamfund...

Det er jo humoristisk set efterhånden ren "Keystone Cops", eller mere
realitisk set ligefrem tårevædende tragisk at tænke sig at sådanne
tydeligt politisk-korrekt hæmmede typer seriøst skulle forestilles at
være vor ultimative beskyttelse imod terror: De har jo alligevel
tydeligvis ikke på nogen måde tænkt sig at "genere" de "fredelige og
flinke" muhammedanere som ellers faktisk måtte finde på at begå sådan
noget, men vil langt hellere spilde tiden på danskere, der måske meget
forståeligt af ren desperation over politiets himmelråbende inkompetence
ligefrem måtte føle sig drevet til een eller anden form for selvtægt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Weber

Dato : 12-07-06 11:15

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> forståeligt af ren desperation over politiets himmelråbende inkompetence
> ligefrem måtte føle sig drevet til een eller anden form for selvtægt...

Ingen grund til at bruge ressourser på at overvåge nettet.
Sig pænt goddag til netarkivet.dk´s robotter :
130.226.228.7, 130.226.228.8, 130.226.228.72,
130.226.228.73, 130.225.26.132, 130.225.26.133,
130.225.27.140

Husk at smile til bot´erne......og fremtiden. :)

Med venlig hilsen
Michael Weber