Nørrebro ikke længere
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-07-06 20:10

Det har åbenbart vist sig at det Indre Nørrebro er at betragte som så
lovløst, at politiet ikke vil kunne forsvare lovlydige danske borgere
mod voldelige overgreb:

***

D. 10-7-06
Vedr. demonstration på Nørrebro.

Stop islamiseringen af Danmark har d.d. modtaget et svar fra Københavns
Politi ang. vores demonstration med temaet:
Folkemorderne Hamas ud af Skandinavien, som vi skulle afholde d. 22.
juli 2006 på Blågårds Plads på Nørrebro kl. 12:00.

Svaret var et nej. Politiet begrundede det med, at de har haft
demonstrationen oppe at vende på allerhøjeste ledelses niveau, og at man
ikke turde tage ansvaret for demonstrationens sikkerhed, samtidig med at
man befrygtede fare for den offentlige fred (jfr.§ 79 i Grundloven)

Vi spurgte om der var andre steder på Nørrebro der kunne bruges til
demonstrationen, men fik at vide at det gjaldt hele indre Nørrebro
p.gr.a. befolkningssammensætningen.
Vi kunne få lov til at holde demonstrationen ude foran Christiansborg.

Vi er nu nået hertil, at der findes steder i Danmark hvor politiet ikke
længere har fuld kontrol over landet, altså steder hvor landets love
ikke længere er gældende.
Værre endnu - at vores politikere ikke sørger for at vores grundlov
bliver overholdt.
Vi har en statsminister, der udsteder tomme dekreter, såsom at der vil
blive sat alt ind på at forsvare ytringsfriheden overalt i landet, og at
politiske meninger ikke skal få lov til at blive knægtet i dette land.
Mangler politiet ressourcer til at håndtere at danskerne kan ytre sig,
må de jo tildeles politisk.
Men mangler vores politikere mod til at sørge for at Danmark stadig er
på danske hænder, må de jo udskrive valg.
Vi har nu sidst set Undervisningsminister Bertel Haarder pålægge sig
selvcensur og Udenrigsminister Per Stig Møller give penge til CKU
(Center for Kultur og Udvikling). En organisation der skal få islam ind
ad bagdøren, lave om på skolebøger og uddannelser, så de er tilpasset
islam, læs om CKUs plan her: http://siad.dk/artikler.htm#cku_lederen
Altså en Udenrigsminister der fører indenrigspolitik.
Det er nærliggende at spørge, om vores politikere er under pres fra
udenlandske magter efter Muhammed-krisen.

Stop islamiseringen af Danmark
Landsformand
Anders Gravers
Tlf: 96771784
mail: post@siad.dk

***

Kort sagt: Stryg flaget på Nørrebro, grundloven gælder heller ikke der
mere.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : @

Dato : 10-07-06 20:25

On Mon, 10 Jul 2006 21:10:09 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Det har åbenbart vist sig at det Indre Nørrebro er at betragte som så
>lovløst, at politiet ikke vil kunne forsvare lovlydige danske borgere
>mod voldelige overgreb:

har politiet ikke styrke nok bør styrker fra forsvaret tilkaldes til
forstærkning af politiet

> [...]
>blive sat alt ind på at forsvare ytringsfriheden overalt i landet, og at
>politiske meninger ikke skal få lov til at blive knægtet i dette land.

hvem stoler på hvad en politiker siger?

>Mangler politiet ressourcer til at håndtere at danskerne kan ytre sig,
>må de jo tildeles politisk.

enig

>Men mangler vores politikere mod til at sørge for at Danmark stadig er
>på danske hænder, må de jo udskrive valg.

enig,

kan folketing og regering ikke længere sikre at folk kan udøve deres
grundlovssikrede rettigheder bør regeringen gå af

>Det er nærliggende at spørge, om vores politikere er under pres fra
>udenlandske magter efter Muhammed-krisen.

der er et endnu større problem

mange danskere støtter ikke længere op om grundloven

> [...]
>mail: post@siad.dk
>
>***
>
>Kort sagt: Stryg flaget på Nørrebro, grundloven gælder heller ikke der

det ender sgu med borgerkrig hvis ikke der snart bliver taget
alvorligt fat på alle de forbryderiske muhamedanere der befinder sig i
Danmark

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Johnny Andersen

Dato : 11-07-06 11:10

> On Mon, 10 Jul 2006 21:10:09 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk

> har politiet ikke styrke nok bør styrker fra forsvaret tilkaldes til
> forstærkning af politiet

Din viden om grundloven, er bare SÅ stor...

/Johnny

Fra : @

Dato : 11-07-06 11:44

On Tue, 11 Jul 2006 12:10:11 +0200, "Johnny Andersen"
<netsat_99@yahoo.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Din viden om grundloven, er bare SÅ stor...

det er din så til gengæld ikke

har _du_ andre forslag til hvordan man beskytter borgere end ved at
sætte militæret ind hvis politiet ikke magter opgaven?

at få mere politi tager lang tid da disse folk først skal uddannes

Fra : Allan Riise

Dato : 11-07-06 11:48

@ wrote:

> det er din så til gengæld ikke

Grundloven siger jo at man må afholde demonstration så længe den ikke er til
fare for den off. ro og orden, og hvad var det politiet lagde til grund for
at demonstrationen ikke kunne afholdes?

Hvorfor ser man dig ikke komme det du her skriver, når de autonome eller
NSDAP får afslag fra ta afholde demonstrationer op og ned af hinanden?

> har _du_ andre forslag til hvordan man beskytter borgere end ved at
> sætte militæret ind hvis politiet ikke magter opgaven?

Borgerne er da beskyttet, jeg har endnu ikke i dette århundrede og sodste
halvel af forrige set eller hørt om at der er begået mord ved
demonstrationer, har du?

> at få mere politi tager lang tid da disse folk først skal uddannes

Far out man....

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 11-07-06 12:34

On Tue, 11 Jul 2006 12:48:25 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Grundloven siger jo at man må afholde demonstration så længe den ikke er til
>fare for den off. ro og orden, og hvad var det politiet lagde til grund for
>at demonstrationen ikke kunne afholdes?

at man frygtede at nogle forbryderiske muhamedanere og deres danske
medskyldige ville lave ballade

SIAD har endnu ikke forøvet vold eller noget der bare ligner

så politiet må leve op til deres ansvar og sikre at folk kan forsamles
fredeligt uden at blive overfaldet af religiøse voldsforbrydere

>Hvorfor ser man dig ikke komme det du her skriver, når de autonome

gad vide om ikke folk i de autonome kredse har indtil flere domme for
vold mod tjenestemand og forstyrrelse af den offentlige ro og orden
med i bagagen

sådanne forbrydere er det da ganske naturligt at forhindre i at
anstifte uroligheder

>eller
>NSDAP får afslag fra ta afholde demonstrationer op og ned af hinanden?

mig bekendt har NSDAP aldrig begyndt på uroligheder,
deres demonstrationer er derimod flere gange blevet angrebet af
autonome

så politiet kunne nøjes med at koncetrere sig om de autonome forbrydre
og lade fredelige demonstranter gå

>Borgerne er da beskyttet, jeg har endnu ikke i dette århundrede og sodste
>halvel af forrige set eller hørt om at der er begået mord ved
>demonstrationer, har du?

mord!!

hvad med at forholde dig til virkeligheden

SIAD forhindres i at afholde en (lille) demonstration
fordi politiet er bekymrede for at nogle forbrydere i den forbindelse
vil lave uro hærværk og måske andre ulovligheder

hvad mener _du_ om at folk ikke kan bruge deres grundlovssikrede
forsamlingsfrihed på grund af at politiet ikke kan styre forbryderne?

eller mener du at det er helt i orden at fordi _du_ ikke er enig i
SIAD's synspunkter så er det helt i orden at forhindre dem i at lave
en demo på Nørrebro?

er du i virkeligheden imod ytringsfrihed?

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-07-06 12:42

Den 11.07.2006 kl. 12:48 skrev Allan Riise <ari06@pc.dk>:

> [...]
> til
> fare for den off. ro og orden, og hvad var det politiet lagde til grund

Muhammedanerterroren er uden sværdslag allerede nået videre end de irske
nationalisters århundred gamle modvilje mod Orange Ordenens parader.

Tillykke Allan-antidemokrat!

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 15:09

news.tciv4ifxiz7q9u@quercus.opasia.dk...

> Muhammedanerterroren er uden sværdslag allerede nået videre end de irske
> nationalisters århundred gamle modvilje mod Orange Ordenens parader.
>
> Tillykke Allan-antidemokrat!

Allan er æresmedlem i sit lille samfund, kaldet dhimmi-krati.
Må vi ikke håbe, at dhimmi-kratiet breder sig til resten af landet.
Det ville være en katastrofe.
Myndighederne har pligt til at beskytte en lovlig grundlovssikret demo, om
så de skal anvende militær magt.

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-07-06 20:12

Allan Riise skrev i news:44b381f7$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

[ .... ]
> Grundloven siger jo at man må afholde demonstration så længe den ikke er
> til fare for den off. ro og orden, og hvad var det politiet lagde til
> grund for at demonstrationen ikke kunne afholdes?

Hvis der ikke kan afholdes en demonstration på Nørrebro p.g.a. af at en flok
indvandrere ville anstifte voldsepisoder, er det på høje tid at få denne
flok voldskriminelle ud af landet.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : GB

Dato : 14-07-06 20:32

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote in

> Hvis der ikke kan afholdes en demonstration på Nørrebro p.g.a. af at
> en flok indvandrere ville anstifte voldsepisoder, er det på høje tid
> at få denne flok voldskriminelle ud af landet.

Velkommen i klubben.

Du må nu påregne at blive behæftet med adjektiver som "racist", etc.

GB

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-07-06 23:13

GB skrev i news:Xns9800DB12B1A9CYouremail@130.227.3.84

> Velkommen i klubben.
>
> Du må nu påregne at blive behæftet med adjektiver som "racist", etc.

For fuldstændighedens skyld skal det sikkert nok tilføjes, at jeg ikke mener
vi skal smide nogen ud som viser vilje til at ville intergreres og som også
gør en indsats for at overholde den danske lovgivning. Og den slags muslimer
kender jeg rent faktisk en hel del af.

Fra : GB

Dato : 15-07-06 12:40

> [...]
> og som også gør en indsats for at overholde den danske lovgivning. Og
> den slags muslimer kender jeg rent faktisk en hel del af.

Vi er stadig helt enige, Andreas. Men derfor må du alligevel påregne at
blive behæftet alle mulige mærkelige etiketter.

GB

Fra : Jim

Dato : 15-07-06 13:04

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote in

> Vi er stadig helt enige, Andreas. Men derfor må du alligevel påregne at
> blive behæftet alle mulige mærkelige etiketter.

AVERY!

Nå ja, det er da navnet på en etiket... ;0)

Fra : Johnny Andersen

Dato : 11-07-06 12:10

> det er din så til gengæld ikke

Nå.. I grundloven står der klart, at man IKKE må sætte militæret ind mod
civilbefolkningen i Danmark.
Opretholdelsen af ro og orden i Danmark soterer under politiet.

/Johnny

Fra : Tim

Dato : 11-07-06 15:16

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Nå.. I grundloven står der klart, at man IKKE må sætte militæret ind mod
> civilbefolkningen i Danmark.
> Opretholdelsen af ro og orden i Danmark soterer under politiet.

Af ren nysgerrighed. Kan man ikke erklære undtagelsestilstand, hvorunder
forsvaret må sættes ind?

De erklærede f.eks. undtagelsestilstand lokalt i Frankrig,
underurolighederne fornylig.

Tim

Fra : @

Dato : 11-07-06 15:58

On Tue, 11 Jul 2006 13:10:16 +0200, "Johnny Andersen"
<netsat_99@yahoo.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Nå.. I grundloven står der klart, at man IKKE må sætte militæret ind mod
>civilbefolkningen i Danmark.

hvilken paragraf??

Fra : Allan Riise

Dato : 11-07-06 16:05

@ wrote:

> hvilken paragraf??

§ 85
For forsvarsmagten er de i §§ 71, 78 og 79 givne bestemmelser kun
anvendelige med de indskrænkninger, der følger af de militære loves
forskrifter.

§ 71
Stk. 1.
Den personlige frihed er ukrænkelig. Ingen dansk borger kan på grund af sin
politiske eller religiøse overbevisning eller sin afstamning underkastes
nogen form for frihedsberøvelse.
Stk. 2.
Frihedsberøvelse kan kun finde sted med hjemmel i loven.
Stk. 3.
Enhver der anholdes, skal inden 24 timer stilles for en dommer. Hvis den
anholdte ikke straks sættes på fri fod, skal dommeren ved en af grunde
ledsaget kendelse, der afsiges snarest muligt og senest inden tre dage,
afgøre, om han skal fængsles, og hvis han kan løslades mod sikkerhed,
bestemmes dennes art og størrelse. Denne bestemmelse kan for Grønlands
vedkommende fraviges ved lov, forsåvidt dette efter de stedlige forhold må
anses for påkrævet.
Stk. 4.
Den kendelse, som dommeren afsiger, kan af vedkommende straks særskilt
indbringes for højere ret.
Stk. 5.
Ingen kan underkastes varetægtsfængsel for en forseelse, som kun kan medføre
straf af bøde eller hæfte.
Stk. 6.
Udenfor strafferetsplejen skal lovligheden af en frihedsberøvelse, der ikke
er besluttet i en dømmende myndighed, og som ikke har hjemmel i lovgivningen
om udlændinge, på begæring af den, der er berøvet sin frihed, eller den, der
handler på hans vegne, forelægges de almindelige domstole eller anden
dømmende myndighed til prøvelse.
Stk. 7.
Behandlingen af de i stk. 6. nævnte personer undergives et af folketinget
valgt tilsyn, hvortil de pågældende skal have adgang til at rette
henvendelse.

§ 78
Stk. 1.
Borgerne har ret til uden forudgående tilladelse at danne foreninger i
ethvert lovligt øjemed.
Stk. 2.
Foreninger, der virker eller søger at opnå deres mål ved vold, anstiftelse
af vold eller lignende strafbar påvirkning af anderledes tænkene, bliver at
opløse ved dom.
Stk. 3.
Ingen forening kan opløses ved en regeringsforanstaltning. Dog kan en
forening foreløbig forbydes, men der skal da straks anlægges sag imod den
til dens opløsning.
Stk. 4.
Sager om opløsning af politiske foreninger skal uden særlig tilladelse kunne
indbringes for rigets øverste domstol.
Stk. 5.
Opløsningens retsvirkninger fastsættes nærmere ved lov.

§ 79
Borgerne har ret til uden forudgående tilladelse at samle sig ubevæbnede.
Offentlige forsamlinger har politiet ret til at overvære. Forsamlinger under
åben himmel kan forbydes, når der af dem kan befrygtes fare for den
offentlige fred.

Og så kan du ved militærlovene se at det Danske militær kun må bruges imod
den Danske civilbefolkning når der er borgerkrig eller undtagelsestilstand.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 11-07-06 17:51

On Tue, 11 Jul 2006 17:04:53 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>den Danske civilbefolkning når der er borgerkrig eller undtagelsestilstand.

militærlovene(som kan ændres af regeringen)!!!!!!??

"Johnny Andersen"
skrev:
" Nå.. I grundloven står der klart, at man IKKE må sætte militæret ind
mod civilbefolkningen i Danmark."

kan du ikke liiiiiige præcicere hvor i grundloven det udtrykkeligt
står at hæren _ikke_ må sættes ind mod f.eks. folk som er for stor en
mundfuld for politiet

rent faktisk mener jeg at kunne huske omtale af en storstrejke med
efterfølgende optøjer på Christiansborg Slotplads hvor hæren rent
faktisk blev sat ind

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 15:04

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Din viden om grundloven, er bare SÅ stor...

Tja, det må være en opgave for hjemmeværnet.

Fra : Kim2000

Dato : 10-07-06 20:50

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> p.gr.a. befolkningssammensætningen.
> Vi kunne få lov til at holde demonstrationen ude foran Christiansborg.

Pga. BEFOLKNINGSSAMMENSÆTNINGEN, uha det er en uhyggelig begrundelse. Ikke
noget med man mener SIAD er en flok halv nazister, racister eller endnu
værre, men fordi man ikke kan holde styr på en bestemt gruppe mennesker.

Desværre tror jeg man kan stå og råbe det op i hovedet på en Anne Bastrup en
hel dag uden hun så meget som vil overveje at der måske - bare måske - er
nogle enklte småproblemer med intergrationen af indvandrene i landet.

> [...]
> Det er nærliggende at spørge, om vores politikere er under pres fra
> udenlandske magter efter Muhammed-krisen.

Man kan jo ikke være helt uenig med manden, hvor mange herinde turde - rent
ud sagt turde - gå en tur på Nørrebro kl 3 om natten med et dannebrog og
synge der er et yndigt land?

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-07-06 21:07

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> [...]
> noget med man mener SIAD er en flok halv nazister, racister eller endnu
> værre, men fordi man ikke kan holde styr på en bestemt gruppe mennesker.

Det er den begrundelse SIAD fik - ordret - fra politiet!

Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-06 01:13

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> [...]

> turde - rent ud sagt turde - gå en tur på Nørrebro kl 3 om natten
> med et dannebrog og synge der er et yndigt land?

Det har jeg da lige gjort, for at tage dig på ordet

Tre timer efter Perlsøs udmærkede trådstart, skrev jeg meterhøjt på
mit plankeværk med lysende hvid og selvlysende orange

"Demo forbudt på Nørrebro"
og
"Islam hindrer grundloven"
og
"De Fremmede skal UD"
og kl2 tjækkede jeg (lavmælt syngende efter dit forslag - der var ikke
en sjæl at synge for)
at det ikke var sket hærværk - endnu - imod min lille private
ytringsfrihed

NB i Dagtimerne er der nok flere der lægger en omvej omkring
seværdigheden Bjelkes Alle 46 end Den Lille havfrue
Mit hus er et kunstværk/debatstatement som folk valfarter til - fx for
at grine af landsbytossen og se hvad nu

Mht personvold er der uskreven fredningslov vedr landsbytosser og det
bør benytes, når nu man uforskyldt ER havnet i jødestjernings-båsen ,
pga venners og fjenders intolerance. Måske det er farligere for andre
end for mig

Fra : Vidal

Dato : 10-07-06 22:00

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> [...]
> p.gr.a. befolkningssammensætningen.
> Vi kunne få lov til at holde demonstrationen ude foran Christiansborg.

Kunne I ikke holde demonstrationen på Bjelkes Alle.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 10-07-06 22:15

On Mon, 10 Jul 2006 22:59:49 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Kunne I ikke holde demonstrationen på Bjelkes Alle.

hvorfor dog det?

hvis SIAD ønsker at benytte deres grundlovssikrede forsamlingsfrihed
til at forsamles på Nørrebro må det absolut være politiets opgave at
sikre at de kan forsamles uden at blive overfaldet af muhamedanske
forbrydere

Fra : Ralph

Dato : 10-07-06 23:06

> [...]
> Det har åbenbart vist sig at det Indre Nørrebro er at betragte som så
> lovløst, at politiet ikke vil kunne forsvare lovlydige danske borgere

Prøv at lave en anti-rock-demo i Roskilde omkring starten af juli, eller en
anti-pelsavler/fisker-demo i Hvide Sande, eller en anti-landmands-demo i
Herning, eller........
Det er let nok at brokke sig, men sund fornuft er ikke altid tilstede.

--
Ralph

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-07-06 23:13

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> anti-pelsavler/fisker-demo i Hvide Sande, eller en anti-landmands-demo i

Og hvad mener du at der skulle ske ved disse demo'er? Skulle rasende
unge/pelsavlere/landmænd gå amok og kaste brosten og chrysantemumbomber
imod demonstranterne?

Fra : Lyrik

Dato : 11-07-06 00:17

> [...]
> Folkemorderne Hamas ud af Skandinavien, som vi skulle afholde d. 22.
> juli 2006 på Blågårds Plads på Nørrebro kl. 12:00.

+++++++++++++++++++++++++++

Man skal ikke have tilladelse af politiet til at afholde en demonstration!
Man skal bare anmelde til politiet at man holder den. Sådan er loven mig
bekendt.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-06 01:29

"Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk> wrote in message

> [...]
> demonstration!
> Man skal bare anmelde til politiet at man holder den. Sådan er loven

Ja, og demoen bør holdes nu

Jeg bærer ikke nag mod SIAD over er jeg er for landsbytosset til
medlemskab - dem om det - alle er velkomne i min have og der er kort
at gå til Ungdomshuset hvis det er godt demo-sted

Bo Warming 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-06 07:36

> [...]
> demonstration!
> Man skal bare anmelde til politiet at man holder den. Sådan er loven

Vi ved fra masser af tidligere anti-islam demoer at politiet blander
sig og omleder og HINDRER, og det gør de især, når der ikke er søgt og
fået TILLADELSE

Vi har et alt for kompliceret, skitzofrent samfund og tingene er ikke
så enkle, som når "Lyrik" tager loven på ordet, desværre.

Fra : @

Dato : 11-07-06 16:06

On Tue, 11 Jul 2006 01:17:21 +0200, "Lyrik" <lyrikFJERN@heaven.dk>
wrote:

> [...]
>Man skal bare anmelde til politiet at man holder den. Sådan er loven mig

<<<<<
Grundlovens
[...]
<<<<

det vil sige at hvis f.eks. SIAD-medlemmer finder på at forsamlem på
et offentligt område under åben himmel så kan de gøre det

læg lige mærke til fra §79 ovenover:
" når der af dem kan befrygtes fare for den offentlige fred."

af dem!!

det er altså denne forsamling der skal vurderes til at udgøre en fare,
for at man kan forbyde dem at samles

det er altså ikke politiets frygt for at diverse stenkastende
muhamedanske voldsforbrydere som kan bruges som argument for at
forbyde SIAD at samles et eller andet offentligt sted på Nørrebro

så jeg vil foreslå SIAD at de tager en snak med politiet i København
angående borgeres ret til at kunne færdes og forsamles uden at skulle
frygte for liv og førlighed på grund af stenkastende voldsmænd

Fra : Kert Rats

Dato : 13-07-06 11:05

> [...]

> angående borgeres ret til at kunne færdes og forsamles uden at skulle
> frygte for liv og førlighed på grund af stenkastende voldsmænd

Fin pointe! Det sætter sagen i et rigtigt lys.

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 11-07-06 01:06

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
> [...]
> mail: post@siad.dk
>
> ***
>
> Kort sagt: Stryg flaget på Nørrebro, grundloven gælder heller ikke

Stor tak til SIAD for denne velgennemførte lakmus-test med resultatet
at grundlovens demonstrations/forsamlings-frihed er væk på endnu et
muslim-intenst område.

Et trist og tankevækkende resultat.

Ytringsfrihedens fane holdes høj på Bjelkes Alle 46, hvis ejers
videnskab om helt andre områder nok aldrig kan plette SIAD hvis de gik
over til en rummeligere medlemspolitik

Fra : Morten Marcussen

Dato : 11-07-06 12:48

- og lad os, nu vi er i gang, afholde demo mod hash på christiana, samt
nøgendemo for fri sex i en folkekirke...

Morten

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 15:09

"Morten Marcussen" <morten.m@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>- og lad os, nu vi er i gang, afholde demo mod hash på christiana, samt
>nøgendemo for fri sex i en folkekirke...

Er du på fontex eller hvad?

Fra : Tim

Dato : 11-07-06 15:18

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> "Morten Marcussen" <morten.m@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Er du på fontex eller hvad?

funtex

Tim

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 15:40

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> funtex

Næ, det staves nu Fontex.. og det indeholder det kendte stof serotonin,
eller SSRI.. (5-HT)

J.

Fra : @

Dato : 11-07-06 16:09

On Tue, 11 Jul 2006 13:47:46 +0200, "Morten Marcussen"
<morten.m@get2net.dk> wrote:

>- og lad os, nu vi er i gang, afholde demo mod hash på christiana,

hvad skulle der ske ved det?

>samt
>nøgendemo for fri sex i en folkekirke...

er folkekirken under åben himmel?

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 15-07-06 02:53

Morten Marcussen skrev i meddelelsen ...
>- og lad os, nu vi er i gang, afholde demo mod hash på christiana, samt
>nøgendemo for fri sex i en folkekirke...

Det første kan man godt.

Det andet er der to problemer med.

1. man har ikke ret til at demonstrere på andres ejendom og da en folkekirke
tilhører forerningen "Folkekirken" er det ikke lovligt at demonstrere der
uden tilladelse; men man mår gerne demonstrere uden for kirken.

2. Det er ikke lovligt at rende nøgne rundt alle mulige steder, hvor det kan
opfattes
som blufærdighedskrænkelse ol.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-06 19:51

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> wrote in message
> 2. Det er ikke lovligt at rende nøgne rundt alle mulige steder, hvor
> det kan
> opfattes
> som blufærdighedskrænkelse ol.

Ungdomshusautonome har haft nøgendemo ret ofte og uden sigtelse for
blufærdighedskrænkelse

På ALLE badestrande siger politivedtægten at man må ikke promenere
nøgen, altså ekshibitionistisk, men gerne nøgensolbade og nøgenhavbade

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 11-07-06 12:51

Peter Bjørn Perlsø skrev:
> Det har åbenbart vist sig at det Indre Nørrebro er at betragte som så
> lovløst, at politiet ikke vil kunne forsvare lovlydige danske borgere
> mod voldelige overgreb:

Må jeg foreslå at man efterhånden overvejer en demonstration på
Christiansborg Slotsplads, hvor man netop demonstrerer imod den
manglende ret til frit at demonstrere alle mulige andre steder i landet?

Det er jo temmeligt alvorligt at den uciviliserede militante
muhammedanerpøbel i forskellige ghettoer allerede nu indirekte synes at
afgøre, nøjagtigt hvor, hvis i det hele taget ikke snart OM vi fredelige
danskere efterhånden må ifølge vor egen Grundlov må demonstrere i vort
eget land?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 15:35

meddelelse news:44b3909b$0$13999$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Må jeg foreslå at man efterhånden overvejer en demonstration på
> Christiansborg Slotsplads, hvor man netop demonstrerer imod den manglende
> ret til frit at demonstrere alle mulige andre steder i landet?

Den er jeg med på.
Hvornår skal det være?
Hvem arrangerer?

> [...]
> afgøre, nøjagtigt hvor, hvis i det hele taget ikke snart OM vi fredelige
> danskere efterhånden må ifølge vor egen Grundlov må demonstrere i vort

Mon nu også polisen i New Istanbul giver tilladelse.

Nå, men husk Dannebrog og godt humør.

Fra : morten@lortemail.dk

Dato : 11-07-06 15:55

Jim wrote:
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Næ, det staves nu Fontex.. og det indeholder det kendte stof serotonin,
> eller SSRI.. (5-HT)
>
> J.

Jim du er en fucking idiot, Fontex indeholder ikke serotonin. Du må
fanme tage dig lidt sammen nu.
SSRI er ikke det samme som serotonin din spade

Fra : GB

Dato : 11-07-06 16:21

morten@lortemail.dk wrote in news:1152629677.065837.176140@
35g2000cwc.googlegroups.com:

> Jim du er en fucking idiot, Fontex indeholder ikke serotonin. Du må
> fanme tage dig lidt sammen nu.
> SSRI er ikke det samme som serotonin din spade

Såsåså - trænger du til lidt selektiv serotonin-reuptake-inhibitor?

GB

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 17:06

> morten@lortemail.dk wrote in news:1152629677.065837.176140@
> 35g2000cwc.googlegroups.com:

> Såsåså - trænger du til lidt selektiv serotonin-reuptake-inhibitor?

Jeg tror, han trænger til en overdosis med det sprog.. ;0)

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 16:53

Jim wrote:
> [...]

fanme tage dig lidt sammen nu.
SSRI er ikke det samme som serotonin din spade

****************
Hvis du har et problem med at tale pænt, kan du så ikke pille snitterne fra
dine forældres pc?
Og hvis du vil belære andre, så bør du læse lidt medicin, inden du smider
dine ukvemsord i hovedet på andre, som har læst medicin.
http://en.wikipedia.org/wiki/SSRI#List_of_SSRIs
Serotonin er også et dopaminsyntese og en neurotransmitter.

Men når du nu er så pokkers klog, så kan du måske fortælle en del mere om
produktet.

Fra : morten@lortemail.dk

Dato : 11-07-06 17:09

Jim wrote:
> [...]
> Serotonin er også et dopaminsyntese og en neurotransmitter.
>
> Men når du nu er så pokkers klog, så kan du måske fortælle en del mere om

Jeg er udemærket klar over at fontex indeholder fluoxetine, men det
ændrer stadig ikke pointen. SSRI er ikke serotonin
5-HT og fluoxetine er ikke det samme

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 18:22

Jim wrote:
> <morten@lortemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jim du er en fucking idiot, Fontex indeholder ikke serotonin. Du må
> fanme tage dig lidt sammen nu.
> SSRI er ikke det samme som serotonin din spade

Nej, jeg skrev selvfølgelig forkert..
Fontex er jo fluoxetine.. som er et SSRI..
Serotonin har også betegnelsen 5-hydroxytryptamine.

Det ændrer ikke på, at du skal tale pænt.

Fra : Tim

Dato : 11-07-06 18:47

> <morten@lortemail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg skrev selvfølgelig forkert..
> Fontex er jo fluoxetine.. som er et SSRI..
> Serotonin har også betegnelsen 5-hydroxytryptamine.
>
> Det ændrer ikke på, at du skal tale pænt.

Lad ham nu lege specialist... at han imidlertid benytter den latterlige
chance til at svine dig til antyder, at det er noget han lige har læst på
pakken.

Tim

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 19:33

> [...]
>
> Lad ham nu lege specialist... at han imidlertid benytter den latterlige
> chance til at svine dig til antyder, at det er noget han lige har læst på

*LOL* Ja, det var også noget i den retning, jeg tænkte.. :0)
Men han har tilsyneladende ikke taget nok af indholdet.
Jeg vil råde ham til at tage et tilskud af f.eks. chokolade, bananer, ost,
kalkun eller kylling for at få det daglige tilskud af tryptofan og
pyridoxine.

Fra : GB

Dato : 11-07-06 19:48

> Jeg vil råde ham til at tage et tilskud af f.eks. chokolade, bananer,
> ost, kalkun eller kylling for at få det daglige tilskud af tryptofan
> og pyridoxine.

Så må vi håbe for ham, at han ikke har gigt...

GB

Fra : Tim

Dato : 11-07-06 20:39

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Så må vi håbe for ham, at han ikke har gigt...

LOL

Tim

Fra : Jim

Dato : 11-07-06 20:49

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Så må vi håbe for ham, at han ikke har gigt...

Den smule overlever han nok..

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-07-06 17:14

> [...]
> Det har åbenbart vist sig at det Indre Nørrebro er at betragte som så
> lovløst, at politiet ikke vil kunne forsvare lovlydige danske borgere

Det vidste du i forvejen, ingen nyhed her i gruppen.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-07-06 18:16

Poul Nielsen <pol@lan.com> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Det vidste du i forvejen, ingen nyhed her i gruppen.

Nej, jeg havde en *formodning* om det, men nu har vi det sort på hvidt.

Fra : @

Dato : 11-07-06 18:24

On Tue, 11 Jul 2006 19:15:48 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Nej, jeg havde en *formodning* om det, men nu har vi det sort på hvidt.

og hvad siger alle muhamedanernes gode venner her i gruppen så til at
der på grund af muhamedanernes racistiske og voldelige fremfærd ikke
længere er muligt at eksekvere sin grundlovssikrede forsamlingsret her
i landet?

lad os nu høre alle de søgte bortforklaringer
og syge undskyldninger

Fra : minkonto@gmail.com

Dato : 14-07-06 19:33

Øh..sætte militæret ind? Fordi nazister skal have lov til at
demonstrere?!?

I må jo have spist søm.

mvh
Allan

Fra : @

Dato : 14-07-06 21:29

On 14 Jul 2006 11:33:08 -0700, minkonto@gmail.com wrote:

>Øh..sætte militæret ind? Fordi nazister skal have lov til at
>demonstrere?!?

1)
nej for at sikre at grundloven bliver overholdt

også på Nørrebro i København

2)
man skal ikke have lov til at forsamles
det er en ret som er grundlovssikret

3)
og kan politiet ikke selv magte at opretholde ro og orden må de jo
hente hjælp hos militæret

4)
hvornår er medlemmerne af SIAD blevet nazister

5)
nazister har sørme også lov til at forsamles

>I må jo have spist søm.

nej

du har vist spist søm hvis du virkelig mener at det er stenkastende
voldsforbrydere som skal bestemme hvem der må færdes på offentlige
arealer i Danmark