Eksemplarisk børneopdragelse
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-07-06 20:14

http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.as
p?ai=214&ar=924wmv&ak=null

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Fra : Allan Riise

Dato : 09-07-06 21:18

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:
> http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.as
> p?ai=214&ar=924wmv&ak=null

Tjae, jeg synes at hun er ligesom mange herinde når de taler om Islam,
ligeså forkert indoktrinerede.

--
Allan Riise

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-07-06 21:34

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Tjae, jeg synes at hun er ligesom mange herinde når de taler om Islam,
> ligeså forkert indoktrinerede.

Lad os høre, Kim, @, GB - har jeres forældre indoktrineret jer til at
hade Islam?

Fra : @

Dato : 09-07-06 21:52

On Sun, 9 Jul 2006 22:34:20 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

>Lad os høre, Kim, @, GB - har jeres forældre indoktrineret jer til at
>hade Islam?

nej

og jeg går ikke rundt og hader nogen overhovedet

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Allan Riise

Dato : 09-07-06 22:04

@ wrote:

> nej
>
> og jeg går ikke rundt og hader nogen overhovedet

Og du kan ikke engang lyve troværdigt.

Hader du ikke Islamister?

--
Allan Riise

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-07-06 23:58

Den 09.07.2006 kl. 23:03 skrev Allan Riise <ari06@pc.dk>:

> Og du kan ikke engang lyve troværdigt.
>
> Hader du ikke Islamister?

Mullah Krekar udtalte at muhammedanere formerer sig som myg.

Man hader jo ikke myg. Man irriteres når man mindes om dem.
De kan klaskes eller hvis plagen bliver alvorlig, sprøjtes med DDT.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Allan Riise

Dato : 10-07-06 00:00

Martin Larsen wrote:

> Mullah Krekar udtalte at muhammedanere formerer sig som myg.
>
> Man hader jo ikke myg. Man irriteres når man mindes om dem.
> De kan klaskes eller hvis plagen bliver alvorlig, sprøjtes med DDT.

Så er alt hvis sagt, selv pigen mente at jøderne var mennesker, men Martin
og ligesindede går lige et trin videre.
Så kan det da ikke undre nogen der er et skel.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 10-07-06 07:42

On Sun, 9 Jul 2006 23:03:47 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Og du kan ikke engang lyve troværdigt.
>
>Hader du ikke Islamister?

nej, men jeg anser dem for farlige for alle ordentlige mennesker

og jeg hader heller ikke rotter,

men deres måde at opføre sig på, gør at jeg helst ikke vil have dem i
nærheden, og kan jeg komme til det udrydder jeg dem

Fra : GB

Dato : 09-07-06 21:51

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Lad os høre, Kim, @, GB - har jeres forældre indoktrineret jer til at
> hade Islam?

Da jeg var lille, havde jeg kun set billeder i "Børnenes Bibelhistorie" fra
Mellemøsten, og de eneste muhamedanere i Danmark var ambassadefunktionærer
og deres familier. Så det kan man ikke påstå.

Men det Allan mener er nok, at hvis man har en anden mening end ham, må man
nødvendigvis være indoktrineret. Denne følgeslutning drager Allan ud fra
det faktum, at han selv er ude af stand til at tænke en selvstændig tanke.
Mon ikke?

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 09-07-06 22:09

GB wrote:
> [...]
> må man nødvendigvis være indoktrineret. Denne følgeslutning drager
> Allan ud fra det faktum, at han selv er ude af stand til at tænke en

For det første så synes jeg at det er sølle man adspørger rygklappere fordi
man ikke selv kan argumentere, for det andet så er det mere end sølle, ja
det er direkte til at brække sig over at G.B. blander sig i mit svar i
tråden, da han hader mig og mine holdninger så meget at jeg er en af de han
har haft længst tid i sit killfilter, så jeg kan jo ikke give svar på
tiltale, det er fladt, dumt og barnligt....

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 10-07-06 00:36

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Lad os høre, Kim, @, GB - har jeres forældre indoktrineret jer til at
> hade Islam?

Behøves ikke..
Foragten for islam og muhamser kommer med livets erfaring.

Fra : Jim

Dato : 10-07-06 00:35

> http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.as
> p?ai=214&ar=924wmv&ak=null

Ja er det ikke pragtfuldt...
Og den slags mennesker lader vi leve...

Fra : Kim2000

Dato : 10-07-06 12:52

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.as
> p?ai=214&ar=924wmv&ak=null

Gad vide hvad det er for en fim I ser, hos mig virker linket ikke.

mvh
Kim

Fra : Jim

Dato : 10-07-06 14:13

http://switch5.castup.net/frames/20041020_MemriTV_Popup/video_480x360.asp?ai=214&ar=924wmv&ak=nullPrøv igen, hvis du ikke har fået hele linket med.Din newsreader har med stor sandsynlighed klippet linket over.Mvh.

Fra : Kim2000

Dato : 10-07-06 21:06

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen, hvis du ikke har fået hele linket med.Din newsreader har med stor

Så fik jeg også set den. Den er nu lidt gammel.

Selvfølgelig er det noget svineri og man kan da kun sige at Gobbels ville
være tilfreds med forsøget på at indoktrinere befolkningen, men udførselen.
Gudfaderbevares. Selv de gamle nazi propaganda film var bedre klippet
sammen. Det er da hjælpeløst klippet sammen. Når pigen svarer forkert kan
man tydeligt se kameraet har været på pause, mens det stakkels barn har fået
besked om hvad det skal sige. Det sørgelige er selvfølgelig at den lille tøs
er en af dem, der vil om 5-10 år vil få en 20 tons bombe over sig, når
hendes tosser af forældre forsøger at invadere Europa.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.