Danske patrioter fredløse
Fra : El Trabajador

Dato : 08-07-06 04:46

Danske patrioter fredløse
Bo Warming den kendte debattør, fik brosten gennem ruden midt om natten.
Politiet nægter at undersøge sagen, og pressen nægter at skrive om det. Bo
Warming mistænker venstreekstremister for overfaldet.

Ovenstående er citat fra www.balder.org
--
El Trabajador
(der er stået tidligt op lørdag morgen for at gå på arbejde)

Fra : Per Rønne

Dato : 08-07-06 06:59

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> El Trabajador
> (der er stået tidligt op lørdag morgen for at gå på arbejde)

OK, så er det altså hverken undervisning eller kontor du arbejder på.

Butiksassistent i Netto? Rengøringshjælp?

Tjae, for 20 år siden var det jo ikke-fastansat gymnasielærer, som
nyuddannet cand.polyt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 09-07-06 07:36

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> OK, så er det altså hverken undervisning eller kontor du arbejder på.

Det er lidt i retning af sidstnævnte. Der findes jo kontorer, der har åbent
alle ugens dage.

Jeg får kun en kuliløn på 16011 kr./md. Hvis jeg havde været berettiget til
højeste dagpengesats, var det heller ikke noget jeg gad, da jeg har mindre
tilovers end hvis jeg var på den, pga. transportudgifterne til jobbet.

Jeg mener, at det er urimelig at nogle får mere ud af ikke at arbejde, end
jeg får ud af at arbejde fem ud af ugens syv dage (fri søndag-mandag). Det
er det, der oprindeligt har demoraliseret mig med hensyn til arbejde kontra
at "nasse på samfundet".

> Butiksassistent i Netto? Rengøringshjælp?

Nej, overhovedet ikke

> Tjae, for 20 år siden var det jo ikke-fastansat gymnasielærer, som
> nyuddannet cand.polyt.

Ja, det var 1990-93 - det var et stress og helvede.
--
El Trabajador

Fra : Per Rønne

Dato : 09-07-06 08:11

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Det er lidt i retning af sidstnævnte. Der findes jo kontorer, der har åbent
> alle ugens dage.

Altså kontor i et supermarked eller lignende? Eller på en politistation?

> [...]
> højeste dagpengesats, var det heller ikke noget jeg gad, da jeg har mindre
> tilovers end hvis jeg var på den, pga. transportudgifterne til jobbet.

Og hvis du ikke 'gad' så ville du være røget ud, også af A-kassen, og
ikke engang været berettiget til kontanthjælp.

I øvrigt kan du jo trække transportudgifterne fra i skat, endda med mere
end det har kostet. Derudover får du et beskæftigelsesfradrag.

Maksimumsatsen ligger i øvrigt i dag på 14.451 om måneden, hvorfra man
kan trække kontingentet - som du jo altså slipper for. Vil du virkelig
fortælle at du skal af med et par tusind kroner om måneden til
transport?

<http://www.ma-kasse.dk/Emneindex/Dagpengesatser>

Mon dog?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 09-07-06 12:59

> Altså kontor i et supermarked eller lignende? Eller på en
> politistation?

> Og hvis du ikke 'gad' så ville du være røget ud, også af A-kassen, og
> ikke engang været berettiget til kontanthjælp.

Det er jo ikke så svært at virke uengageret til en jobsamtale, så
arbejdsgiveren "løber skrigende væk". I den foreliggende situation valgte
jeg dog at vise "den positive side" af mig selv frem, og er nu en ny
kollega, der er faldet godt til i teamet.

> I øvrigt kan du jo trække transportudgifterne fra i skat, endda med
> mere end det har kostet. Derudover får du et beskæftigelsesfradrag.

"Desværre" er der kun 18 km til mit arbejde, så der er ikke meget at trække
fra. Det giver et dagligt fradrag på 2 x 6 km, mens udgiften er 29 kr. om
dagen for et abonnementskort.

> [...]
> kan trække kontingentet - som du jo altså slipper for. Vil du virkelig
> fortælle at du skal af med et par tusind kroner om måneden til

Når mine 16011 kr. bliver fratrukket bruttoskatten, er der 14730 kr.
tilbage. Jeg ved godt at jeg sparer A-kassen og får beskæftigelsesfradrag.
Til gengæld har jeg transportudgifter på knap 700 kr/md (næsten uden
fradrag).

> <http://www.ma-kasse.dk/Emneindex/Dagpengesatser>

> Mon dog?

Jeg blev helt ør i hovedet af al den forberedelse, opgaveretning,
rapportretning og de øvrige ting der fulgte med jobbet. Derudover skulle
hovedparten af lønudbetalingen sendes til Ringkøbing Landbobank som afdrag
på studielån.

Jeg var glad, da det ræs stoppede.
--
El Trabajador

Fra : Per Rønne

Dato : 09-07-06 14:00

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> udgiften er 29 kr. om dagen for et abonnementskort.

Dén forstår jeg ikke. Mener du 29*30 = 870 om måneden? Et
abonnemtentkort er som bekendt et månedskort.

> Til gengæld har jeg transportudgifter på knap 700 kr/md

Jeg tror næsten at du taler om klippekort? 290 om ugen, 29*5*13/3 = 628
om måneden?

Ja, jeg kan altså ikke få det til at stemme.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 09-07-06 21:28

> Dén forstår jeg ikke. Mener du 29*30 = 870 om måneden? Et
> abonnemtentkort er som bekendt et månedskort.

Her hos STS betaler vi kun for de ugedage, vi har brug for.

> Jeg tror næsten at du taler om klippekort? 290 om ugen, 29*5*13/3 =
> 628 om måneden?
>
> Ja, jeg kan altså ikke få det til at stemme.

I juli måned har jeg f.eks. 21 arbejdsdage (ti-lø). Dette giver en udgift
på 21 x 29 kr = 609 kr. I august bliver det 23 arbejdsdage, altså 23 x 29
kr. = 667 kr. for buskortet. Priser findes på
http://www.sts-web.dk/Default.aspx?ID=4

De 700 var måske en svag overdrivelse, men jeg huskede kun lige at det var
kr. 6xx jeg betalte sidst jeg fornyede.
--
El Trabajador

Fra : Per Rønne

Dato : 10-07-06 04:50

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Her hos STS betaler vi kun for de ugedage, vi har brug for.

Ja, noget sådant kendes i hvert fald ikke i HT-området.

> [...]
> http://www.sts-web.dk/Default.aspx?ID=4
>
> De 700 var måske en svag overdrivelse, men jeg huskede kun lige at det var

Men under alle omstændigheder sådan at du må have et overskud af
arbejdet, også hvis du havde fået dagpeneMax. Klippe klart.

Måske får du endda råd til at købe dig en Intel Mac?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 10-07-06 06:47

> Ja, noget sådant kendes i hvert fald ikke i HT-området.

> Men under alle omstændigheder sådan at du må have et overskud af
> arbejdet, også hvis du havde fået dagpeneMax. Klippe klart.

Ja, men ikke mange basseører, men nu er det jo også bistandshjælpen jeg
aktuelt skal sammenligne med, så det giver ca. 2500 kr ekstra om måneden
til "El Trabajador" at arbejde til 16011 kr/md.

> Måske får du endda råd til at købe dig en Intel Mac?

Hvad er det?
--
El Trabajador

Fra : Per Rønne

Dato : 10-07-06 06:54

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Hvad er det?

Som denne laptop:

<http://privat.humac.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=322&It
emid=270>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : JensenDenmark

Dato : 08-07-06 07:25

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Politiet nægter at undersøge sagen, og pressen nægter at skrive om det. Bo
> Warming mistænker venstreekstremister for overfaldet.

Det er synd for Bo, at folk ikke kan nøjes med politi-anmelde hans forsvar
af et sex-liv med yngre personer og vælger selvtægt istedet. Den slags
selvtægt skal selvfølgelig undersøges af politiet.

Med venlig hilsen
JensenDenmark
(Nej, det er ikke Bo, som medvirker i min nye novelle.
http://www.asstr.org/files/Authors/JensenDenmark/p.txt. Den er stadig kun i
korrektur, så hvis folk bliver ved at påstå slige urigtige påstande, så
ændrer jeg figuren nationalitet til en svensker. De kan nemlig finde på hvad
som helst.)

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 08-07-06 08:40

JensenDenmark skrev i meddelelsen
<44af4f42$0$20292$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

>Det er synd for Bo, at folk ikke kan nøjes med politi-anmelde hans forsvar
>af et sex-liv med yngre personer og vælger selvtægt istedet. Den slags

Hvilken lov skulle forbyde Bo det ?

Og har Bo iblandt sine MANGE underligheder været fortaler for pædofili ?

Ikke at han ikke kunne finde på det.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : El Trabajador

Dato : 09-07-06 07:19

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i
> [...]
> forsvar af et sex-liv med yngre personer og vælger selvtægt istedet.
> Den slags selvtægt skal selvfølgelig undersøges af politiet.

Jeg tror faktisk, at det er fuldt lovligt at arbejde for at få lovliggjort
sex mellem børn og voksne eller for den sags skyld at forsvare det. Dét,
der er ulovligt, er at udøve sex med børn/unge under 15/18 år, afhængig af
situationen.
--
El Trabajador

Fra : Kim2000

Dato : 08-07-06 08:40

> [...]
> Politiet nægter at undersøge sagen, og pressen nægter at skrive om det. Bo
> Warming mistænker venstreekstremister for overfaldet.

NU tror jeg ikke en dyt på at BW har ringet til politiet og der er
pressefrihed i landet. Man kan ikke skrive om alt, heller ikke om
landsbytossen, der mister et vindue.

> Ovenstående er citat fra www.balder.org

Sjældent man ser en side man lukker med det samme for at slippe for at se på
den (og jeg taler ikke om indholdet). Jeg fandt aldrig artiklen, da jeg ikke
holde et rædselsfulde layout ud.

mvh
Kim

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 08-07-06 19:40

> [...]
> Politiet nægter at undersøge sagen, og pressen nægter at skrive om det. Bo
> Warming mistænker venstreekstremister for overfaldet.

Bo skal bare ringe til US Army.

http://video.google.com/videoplay?docid=-1485696190919986538&q=sniper

De ordner problemerne