de glemte vist
Fra : @

Dato : 06-07-06 17:59

<<<<<<
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/07/06/154800.htm
Tidligere i dag fordømte FN´s Menneskerettighedsråd Israels offensiv i
det nordlige og sydlige Gaza.
<<<<<

men de "kom vist til" at glemme fordømmelsen af palæstinensernes
kidnapping og efterfølgende forsøg på afpresning med trusler om at
dræbe den tilfangetagne soldat

FN´s Menneskerettighedsråd - fy for en grim ting, det råd går vist
kun ud på to ting fordømmelse af Israel og legitimering af
muhamedaneres fremfærd overalt på kloden,

nogen fordømmelse af muhamedanernes fremfærd i Dafur fra dette
temmelig enøjede råd?

der er vel ingen danskere i dette råd?

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Ingolf

Dato : 06-07-06 23:24

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> Tidligere i dag fordømte FN´s Menneskerettighedsråd Israels offensiv i
> det nordlige og sydlige Gaza.
> <<<<<

Ja igen. Sikkert igen med et USA veto?

> men de "kom vist til" at glemme fordømmelsen af palæstinensernes
> kidnapping og efterfølgende forsøg på afpresning med trusler om at
> dræbe den tilfangetagne soldat

Har FN fordømt Palæstinerserne også? Bekræftelse tak! (jeg er enig med at de
burde gøre det)

> FN´s Menneskerettighedsråd - fy for en grim ting, det råd går vist
> kun ud på to ting fordømmelse af Israel og legitimering af
> muhamedaneres fremfærd overalt på kloden,

Den måde du omtaler Palæstinensere på lyder som Mogens Glistrup i egen
person. Kan du forholde dig til deres nationalitet, og respektere den?

> nogen fordømmelse af muhamedanernes fremfærd i Dafur fra dette
> temmelig enøjede råd?

Ok Glistrup!

> der er vel ingen danskere i dette råd?

LOL. Ville det ikke være at kaste benzin på bålet?

Fra : Aksel

Dato : 07-07-06 20:47

> der er vel ingen danskere i dette råd?

Blandt de 47 lande der er repræsenteret er Saudi Arabien, Cuba, Kina og
Pakistan, så der er eksperter i overtrædelse af menneskerettigheder med i
rådet.

Hilsen Aksel

Fra : @

Dato : 07-07-06 21:37

On Fri, 7 Jul 2006 21:47:28 +0200, "Aksel"
<akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> wrote:

>Blandt de 47 lande der er repræsenteret er Saudi Arabien, Cuba, Kina og
>Pakistan, så der er eksperter i overtrædelse af menneskerettigheder med i
>rådet.

!!!

gad vide om det er videre gennemtænkt

mon ikke folkenene fra de ovennævnte lande udveksler "gode" ide'er?

--
Det er et paradoks, at enhver diktator er klatret op til magten på
ytringsfrihedens stige. Straks efter at have opnået magten har enhver