Statsministeren overfaldet. Blev stukket 6~
Fra : Sten Schou

Dato : 06-07-06 17:48

Breaking news:
Anders Fogh blev i weekenden overfaldet, og stukket 5-6 gange. Ifølge
lægerne, ser det ud til, at han overlever overfaldet.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3828694/

Hilsen Sten

Fra : GB

Dato : 06-07-06 18:09

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in news:44ad3ead$0$884
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Anders Fogh blev i weekenden overfaldet, og stukket 5-6 gange. Ifølge
> lægerne, ser det ud til, at han overlever overfaldet.

Er der en bismag ved din måde at præsentere denne nyhed på?

GB

Fra : @

Dato : 06-07-06 18:16

On Thu, 06 Jul 2006 17:09:26 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in news:44ad3ead$0$884
>$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

>Er der en bismag ved din måde at præsentere denne nyhed på?

nej han forsøger bare at tage et stik hjem

--
Jeg tror, at vi burde læse den slags bøger, som sårer og gennemborer os.
En bog bør være hakken til vores indre frosne sø.

Fra :    ab©

Dato : 06-07-06 20:59

Bier er nu nogle kloge insekter.

ab©

--
- (-c:)

Fra : GB

Dato : 07-07-06 08:26

"   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in news:44ad6b97$0$20268
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Bier er nu nogle kloge insekter.

Det er mere, end man kan sige om dig.

GB

Fra : Ingolf

Dato : 06-07-06 18:16

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in news:44ad3ead$0$884
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Er der en bismag ved din måde at præsentere denne nyhed på?

Som nævnt i dk.vittigheder, tror jeg nu at statsministeren har udviklet en
Fogh-Bi :D

Fra : Jim

Dato : 08-07-06 12:13

"Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Som nævnt i dk.vittigheder, tror jeg nu at statsministeren har udviklet en
> Fogh-Bi :D

Ja, man skulle ellers ikke tro, at en statsminister havde tid til
bi-jobberi...

Fra : Michael Weber

Dato : 07-07-06 11:48

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message
> [...]
> Anders Fogh blev i weekenden overfaldet, og stukket 5-6 gange. Ifølge
> lægerne, ser det ud til, at han overlever overfaldet.

En sag for PET, Dyrenes Beskyttelse eller agurker.dk ?

Med venlig hilsen
Michael Weber