Tåben Bush
Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 12:14

Frygteligt at rænke sig at verdens fremmeste nation ledes af en mindre
begavet person.

http://www.slate.com/id/76886/

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet mindre
vægt

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 12:36

Frank Leegaard wrote:
> Frygteligt at rænke sig at verdens fremmeste nation ledes af en mindre
> begavet person.
>
> http://www.slate.com/id/76886/

Mit eget yndlingscitat:

"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop
thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do
we." - Washington, D.C., Aug. 5, 2004

Fra : Joakim

Dato : 06-07-06 12:44

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Frygteligt at rænke sig at verdens fremmeste nation ledes af en
> mindre begavet person.

Heldigvis har vi Kim Jong Il til at beskytte os imod Bush.

Fra : GB

Dato : 06-07-06 12:49

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in news:44acf7a3$0$15782$14726298
@news.sunsite.dk:

> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Heldigvis har vi Kim Jong Il til at beskytte os imod Bush.

- og al-Qaeda, ikke at forglemme.

GB

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 13:11

GB wrote:
> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in
> news:44acf7a3$0$15782$14726298 @news.sunsite.dk:

> - og al-Qaeda, ikke at forglemme.

Det er jo vennerne .. altså Bushs ...

The freindship with the Bin Laden family goes way back for the Bush family

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 13:10

Joakim wrote:
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Heldigvis har vi Kim Jong Il til at beskytte os imod Bush.

At vores allierede udnævner en tåbe via demokratiske valg har jeg meget
vanskeligt ved at se skulle have noget at gøre med Nordkorea,,,

Fra : Per Rønne

Dato : 06-07-06 13:13

Frank Leegaard <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> At vores allierede udnævner en tåbe via demokratiske valg har jeg meget
> vanskeligt ved at se skulle have noget at gøre med Nordkorea,,,

Næh, der arver man jo bare enevoldsmagten, når farmand dør ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 13:21

"Per Rønne" wrote:

> Næh, der arver man jo bare enevoldsmagten, når farmand dør ...

Netop .. og mig bekendt er der vist ikke nogen her i DK der overveje
alliance med Nordkorea?

Fra : Per Rønne

Dato : 06-07-06 13:24

Frank Leegaard <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Netop .. og mig bekendt er der vist ikke nogen her i DK der overveje
> alliance med Nordkorea?

Der er vist enkelte - menige medlemmer af Enhedslisten.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Sten Schou

Dato : 06-07-06 14:13

> Netop .. og mig bekendt er der vist ikke nogen her i DK der overveje
> alliance med Nordkorea?

Kan da bl.a. nævne "the come back kid", også kendt som Wilstrup.

Hilsen Sten

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 15:28

Sten Schou wrote:
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Kan da bl.a. nævne "the come back kid", også kendt som Wilstrup.

Jamen .. kunne da godt tænke mig at se dokumenteret at Wilstrup vil indgå
forsvarsalliance med Nordkorea.

Fra : Sten Schou

Dato : 06-07-06 21:40

> Jamen .. kunne da godt tænke mig at se dokumenteret at Wilstrup vil indgå
> forsvarsalliance med Nordkorea.

Han er tilbage efter sin 7 uger lange sommerferie, så skal han nok sende
100kB for at retfærdiggøre en sådan alliance.

Hilsen Sten

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-07-06 16:08

Sten Schou wrote:
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Han er tilbage efter sin 7 uger lange sommerferie, så skal han nok
> sende 100kB for at retfærdiggøre en sådan alliance.

Nu var det jo dit postulat, så hvorfor skulle han verificere det.

Det er da op til dig at gøre det --

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-07-06 23:43

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse news:1hi24ry.x8byk7i1fp0jN%per@RQNNE.invalid...

> Næh, der arver man jo bare enevoldsmagten, når farmand dør ...

Har du/i set denne her, fra Team America.
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/KimII.wmv

Jan Rasmussen

Fra : Per Rønne

Dato : 07-07-06 03:35

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:

> Har du/i set denne her, fra Team America.
> http://home19.inet.tele.dk/fs2002/KimII.wmv

Ha! Sandsynligvis ønsker han og hans 'nye adel', hans numenklatura bare
sikkerhed for at bevare magten, og muligheden for at udbytte
befolkningen.

Sikre kan vi naturligvis ikke være.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin K

Dato : 06-07-06 12:54

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Frygteligt at rænke sig at verdens fremmeste nation ledes af en mindre
> begavet person.

Jeg tror ikke, Bush leder så meget. Han synes bare, det er sejt at være
frontfigur for de egentlige magthavere, som sidder i baggrunden og trækker i
trådene.

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 13:08

Martin K wrote:
> [...]
>
> Jeg tror ikke, Bush leder så meget. Han synes bare, det er sejt at
> være frontfigur for de egentlige magthavere, som sidder i baggrunden

Jamen .. det lønlige håb sidder jeg da også med.

Fra : Martin K

Dato : 06-07-06 16:04

> Jamen .. det lønlige håb sidder jeg da også med.

Hvor vidt det er et håb kan man vel diskutere. Hvis man går ind for
demokrati er det i hvert fald ikke optimalt, at de egentlige magthavere er
skjulte, og ikke er på valg.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 17:01

Martin K wrote:
> [...]
> demokrati er det i hvert fald ikke optimalt, at de egentlige
> magthavere er skjulte, og ikke er på valg.

Skyggekabinetter er der nok i de fleste regeringer

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-07-06 22:59

Frank Leegaard wrote:

> Skyggekabinetter er der nok i de fleste regeringer

Dette gør problemet ikke mindre. Det er rent faktisk sådan at udulige
magthavere samler udulige skyggekabinetter.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-07-06 12:58

Frank Leegaard wrote:
> [...]

Verdens ledende nation ledes ikke af en mindre begavet person, men af
mindre begavede politiske og militære rationaler.

Vi = verden har behov for consensus og rationaler, som ikke blot
stammer fra USA, og som fører verden videre og ikke ned i et sort hul,
jvfr. økonomiprofessor Nouriel Roubini's statement citteret i

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 13:14

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
> stammer fra USA, og som fører verden videre og ikke ned i et sort hul,
> jvfr. økonomiprofessor Nouriel Roubini's statement citteret i

Jamen .. Ingen tvivl om at rationalet kunne trænge til et kvalitetscheck -
så langt er vi enige.

Men at det skulle være i retning af dit dommedagssludder som så forøvrigt
forrykkes dag for dag og dermed er utroværdigt - er en anden sag.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-07-06 14:12

Frank Leegaard wrote:

> [...]
>
> Men at det skulle være i retning af dit dommedagssludder som så forøvrigt
> forrykkes dag for dag og dermed er utroværdigt - er en anden sag.
1. Hvad er det for noget sludder, du taler om ? Jeg spilder ikke min
tid med sludder.

2. Mht. tidspunktet for Dommedags indtræden så vær venlig at se
rundt omkring i min e-bog - eller bare her en gang for alle: jeg plejer
at skrive 200?, hvormed jeg - engang for alle - mener, at Dommedag vil
indtræde i år 2006, 2007, 2008 eller 2009, iøvrigt temmelig præcis
samtidig med peak oil's indtræden.

Så står det forhåbentlig fast, og jeg behøver vel ikke gentage det
tretten gange, heller ikke for Tim ? Som der står i biblens
evangelier, "ved I ikke, hvad dag det er" og det gør vi heller ikke,
men det behøver vi vel ikke blive hånet for af ignoranter som Tim ?
Jeg bilder mig ikke ind at være alvidende. Ej heller opfatter jeg mig
selv som en religiøs, profetisk person, men derimod i høj grad som en
politisk aktør og i øvrigt ikke blot på nationalt, dansk niveau.
Derfor har jeg lagt mig i selen for at kunne udtrykke mig på et
globalt forståeligt engelsk. Jeg kan godt lægge to og to sammen og
forstår i modsætning til højtråbende, kværulerende tåber som Tim
meget godt, hvilken tid vi lever i.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 15:26

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
> globalt forståeligt engelsk. Jeg kan godt lægge to og to sammen og
> forstår i modsætning til højtråbende, kværulerende tåber som Tim

Sidste efterår svarede du direkte adspurgt at du forventede at DD ville
komme her til sommer.

Jeg kunne så forstå af tråden at dine forudsigelser har rykket sig en del
gange.

Skal indrømme at jeg ikke har gidet googlet, da jeg ikke gider beskæftige
mig med dommedagsprofetier.
Når den dag kommer - så kommer den. Jeg kommer også til at dø en dag. Det er
en del af livet for os alle. Alu-hat eller ej.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-07-06 16:14

Frank Leegaard wrote:

> Sidste efterår svarede du direkte adspurgt at du forventede at DD ville
> komme her til sommer.
>
> Jeg kunne så forstå af tråden at dine forudsigelser har rykket sig en del
> gange.

Jeg forventer stadigvæk, at Dommedag vil indtræde i løbet af denne
sommer. Men da jeg altså ikke er alvidende, er det muligt, at de
tendenser vi ser i den retning - proliferationen af kernevåben i
Mellemøsten, stadig voldsommere og mere omfattende terroristaktioner -
først vil slå igennem i form af en Dommedag i 2007 eller endog
forskubbe sig endnu længere ud i fremtiden. Jeg kan ikke give dig
eller andre nogen garantier men ser som sagt massive og ganske konkrete
grunde til, at D-dag indtræder meget snart. Og jeg skynder mig at
tilføje, at klodens befolkning vil overleve i god behold.

Og som det forhåbentlig fremgår, er jeg ikke nogen traditionel
dommedagsprædikant. Derfor er det uden videre massivt tåbeligt - og
meningsforstyrrende - at reagere på mine udsagn, som om jeg var.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 17:00

contra@tdcspace.dk wrote:

> [...]
> dommedagsprædikant. Derfor er det uden videre massivt tåbeligt - og
> meningsforstyrrende - at reagere på mine udsagn, som om jeg var.

Nej - Du er dobbelt latterlig ved at mene at en altomfattende atomkrig kan
overleves

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-07-06 21:15

Frank Leegaard wrote:

> Nej - Du er dobbelt latterlig ved at mene at en altomfattende atomkrig kan
> overleves
>
> --
>
> /Frank Leegaard

Nå. Men så tag du dig hellere en hjertelig latter, le evt. to gange,
ha-ha, he-he og såd'n, medens du har chancen, og medens du kan glæde
dig over din åbenbare ekspertise, som så overgår den, fysikere ansat
hos NSA sidder inde med. Prøv evt. at kikke på dig selv i spejlet,
før, under og efter. Enjoy.

Steen Hjortsø

Fra : Ingolf

Dato : 06-07-06 23:52

<contra@tdcspace.dk> wrote in message

> [...]
>dig over din åbenbare ekspertise, som så overgår den, fysikere ansat
>hos NSA sidder inde med. Prøv evt. at kikke på dig selv i spejlet,

Din stakkel. Du har sikkert haft ret i 2001, da 'dommedag' startede... Men
som Maya indianernes kalender hentydede er dommedag nu først i 2012. Så få
nu det bedste ud af de sidste 6 år :D ... medmindre Jeb Bush bli'r valgt som
præsident i 2008, så kan det være det går lidt hurtigere?

http://www.levity.com/eschaton/Why2012.html

Fra : Ingolf

Dato : 06-07-06 23:40

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> Frygteligt at rænke sig at verdens fremmeste nation ledes af en mindre
> begavet person.
>
> http://www.slate.com/id/76886/

Frygteligt? Det minder mig om Greenpeace's aktion i København hvor de hænge
en dukke op af Connie Hedegaard, og sang 'der er ingen bånd der binder mig',
på baggrund af genmodificerede fødevarer. Bush er sikkert skidesjov at
snakke med, sammen med et par bajere, men storpolitik egner han sig ikke
til, og derfor er der nogle der er nødt til at trække i trådene. Eller som
nogle hentyder tale til hans indre øre :D

_
http://www.hillnews.com/thehill/export/TheHill/Comment/BenGoddard/021606.html