Billede 'Boycott islam': for alle webmaste~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 03-07-06 15:18

'Ingen mohammedanere hos os? Naturligvis ikke! Sæt jer i forbindelse
med jeres nærmeste antiislam-organisation og forbered en national
stordemo! Målet er at tvinge de feje politikere, jurister og medier
til at bringe repatrieringen af alle mohammedanere på vej - inkl
bosniere og lignende, men også dem der har fået vores pas!'

http://svizzerononovi.altervista.org/immagini/Boycott_Islam.jpg

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Henry

Dato : 03-07-06 15:36

Michael Laudahn wrote:

> [...]
> til at bringe repatrieringen af alle mohammedanere på vej - inkl
> bosniere og lignende, men også dem der har fået vores pas!'

Den tror du att jag skall sätta upp på min sida?
Jag som seriös newsprovider kan ju inte ha sådan rasism på min hemsida.

BTW hur är det med din status på google?

Jag menar om du skulle bli bannad, vem skulle ta in dig som user då?

Fra : Erik Naggum

Dato : 03-07-06 17:04

Fra : Arne Midtbø

Dato : 03-07-06 20:06

On Mon, 03 Jul 2006 16:03:40 +0000, Erik Naggum <erik@naggum.no>
wrote:

> [...]
>
>Islam er en ulykke for verden, men enda mer for folkeslag som forbindes
>med denne undertrykkende, hatske pesten, for sånne tomskaller som deg,
>Henry, vil ha det til at folk fra muslimske land, som /ser ut/ som andre
>muslimer, er av en egen «islamsk rase». Men det finnes vettuge folk fra
>Midt-Østen, også, som har begynt å /tenke/ og derfor har vraket islam
>for godt -- de blir imidlertid hundset og hetset og /drept/ av de
>muslimene du beskytter mot boycott, Henry. Spør deg selv om du kanskje
>kan være rasisten her som, på samme måte som en tyv som taes på fersken

Jeg koser meg - det hele er så lekkert, knivskarpt og presist
formulert at det er en sann fryd å lese. Takk skal du ha!
--
Arne Midtbø
http://www.midtboe.net Blogg: http://www.arnemidtbo.blogs.no

No animals were harmed in the writing and/or production of this document.
-Except those that were eaten.

Fra : Paul Bell

Dato : 04-07-06 14:21

Arne Midtbø skrev:

> Jeg koser meg - det hele er så lekkert, knivskarpt og presist
> formulert at det er en sann fryd å lese. Takk skal du ha!

Ja. til å være skrevet av en psyk mann, som OGSÅ er Israelvenn, satt nok
den der godt iv hjerterota på deg -- du Odda mann :->>>

--
Paul Bell

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 04-07-06 14:24

Etter en stund uttalte Paul Bell følgende:

>Ja. til å være skrevet av en psyk mann, som OGSÅ er Israelvenn, satt nok
>den der godt iv hjerterota på deg -- du Odda mann :->>>

Du virker usedvanlig bitter?

Har noen tråkket på palestinaskjerfet ditt?
--
Trivselsvekt er oppskrytt

Fra : Paul Bell

Dato : 04-07-06 18:15

Hans Petter Nenseth skrev:
> Etter en stund uttalte Paul Bell følgende:

> Du virker usedvanlig bitter?
>
> Har noen tråkket på palestinaskjerfet ditt?

Jeg er ikke bitter. Jeg synes bare at da disse "Israel-vennene" lar det
gå upåaktig hen, at de bomber/masakrerer folk som bader, hvor en liten
jente springer omkring fra seg av gråt (Det er bare et eksempel), - er
/de samme/ folkene som suterer over *EN* Israelsk soldat i fangenskap!
Hvor mange Palestinere er i Israelsk fangenskap?

--
Paul Bell

Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 04-07-06 23:12

Etter en stund uttalte Paul Bell følgende:

>Jeg er ikke bitter.

Da må jeg vurdere alternativene.

>Jeg synes bare at da disse "Israel-vennene"

hvilke Israelvenner er det du prater om?

Er den siden du selv åpenbart har valgt her noe bedre?
--
Trivselsvekt er oppskrytt

Fra : Arne Midtbø

Dato : 04-07-06 15:26

On Tue, 04 Jul 2006 15:20:31 +0200, Paul Bell <streik@online.no>
wrote:

>Ja. til å være skrevet av en psyk mann, som OGSÅ er Israelvenn, satt nok
>den der godt iv hjerterota på deg -- du Odda mann :->>>

Hmm. Er det noe som plager deg?

Fra : Erik Naggum

Dato : 04-07-06 17:46

Fra : Paul Bell

Dato : 04-07-06 18:21

Erik Naggum skrev:
> * Arne Midtbø @2006-07-04 14:26Z -> Paul Bell
>
> Ja, Paul Bell er en svært plaget mann. Han er slik en avviker på den
> negative siden av gjennomsnittet at han blir rent voldelig i sitt behov
> for at alle må være sosialt akseptable for ham, dvs, konforme med hans
> holdninger og særlig hans følelser, og som ikke /tåler/ at det finnes
> avvikere nesten like langt ute på den positive siden av gjennomsnittet,

.....bla, bla, bla, bla...klarer du IKKE å fatte deg i korthet? Idiot!
Hvem av oss -- du eller jeg, som er mest plagsomme her, trekker
konklusjoner og kaller "alle" (som jeg vet du ikke liker), for siklende
mennesker uten forstand, kan IKKE diskuteres!

Du lager en "sann røre" av ALT du svarer på. Men du er jo "belest" må
vite -- feilen er at det *du har* lest har du misforstått.

--
Paul Bell

Fra : Erik Naggum

Dato : 04-07-06 18:49

Fra : Paul Bell

Dato : 04-07-06 20:33

Erik Naggum skrev:

> *LATTER* Som om du, som ikke engang klarer å lese hele Usenet-innlegg,
> kan avgjøre noe slikt. Du er virkelig et fascinerende stykke undermenneske!

Det ER godt at du /kan/ le av deg selv! :)

> Du er ikke smart nok til å ferdes offentlig, Paul Bell.

*LATTER*

> [...]
> din personlighet har en sjanse til å lykkes. Her vil du bare bli mer og
> mer frustrert over at du blir mer og mer irrelevant, slik alle andre
> underklasseneanderthalere har blitt her før deg. Finn deg heller et sted
> hvor noen på ditt nivå liker seg og faktisk kan akseptere de menneskene
> dere omgåes. Ta med deg Martin Bekkelund og den øvrige taper-gjengen fra
> no.it.diverse i samme slengen. Verden blir et bedre sted når sånt som
> deg kan bli fornøyd over å ha funnet hverandre -- og kan la være å plage
> alle som er ikke fornøyd med dere så mye som dere gjør nå.

"underklasseneanderthalere"? Måtte du *gruble* lenge på den? Nå har det
seg slik at jeg nesten hele året, reiser verden rundt. Det jeg gjør da,
er å delta på konferanser og av og til holder jeg et foredrag. Det
virkelig morsomme med dette er at jeg har (på min vei) truffet en del
slike "tapere" som deg -- som _kun_ har sin "kunnskap" fra bøker de har
lest og trodd at de har forstått. Akk og ve!

--
Paul Bell

Fra : Trond Svendsen

Dato : 04-07-06 20:52

"Paul Bell" <streik@online.no> skrev:

> [...]
> morsomme med dette er at jeg har (på min vei) truffet en del slike
> "tapere" som deg -- som _kun_ har sin "kunnskap" fra bøker de har lest og

Ha ha ha ha.......
Du har også tidligere nevnt flere ganger at du mener du er en betydningsfull
figur som "reiser rundt".
Det er viktig for deg å nevne disse løgnene flest mulig ganger, slik at du
selv til slutt tror på dem.
Hvis du "reiser rundt", så er det i tilfellet i et sigøynerfølge.

--
Trond

Fra : Paul Bell

Dato : 04-07-06 21:04

Trond Svendsen skrev:

> Ha ha ha ha.......

Ja! :->>>

> Du har også tidligere nevnt flere ganger at du mener du er en betydningsfull
> figur som "reiser rundt".

Betydningsfull? Men jeg reiser rund ja...

> Det er viktig for deg å nevne disse løgnene flest mulig ganger, slik at du
> selv til slutt tror på dem.

Du tror vel ikke jeg lyver?

> Hvis du "reiser rundt", så er det i tilfellet i et sigøynerfølge.

Nå var jeg nettopp i Japan på en miljøvernkonferanse, men akk -- det er
vel på et FOR høyt plan for deg Svendsen?

--
Paul Bell

Fra : Erik Naggum

Dato : 04-07-06 21:39

Fra : Paul Bell

Dato : 04-07-06 22:40

Erik Naggum skrev:
> * Paul Bell @2006-07-04 19:33Z
>
> Nei, jeg er ikke som deg. Prøv om du kan forstå dette snart.

Hæh? Er det /noe/ jeg har forstått, så er det da *det*!

*Lettelse* -- Det var bra ;)

Paul Bell

Fra : Erik Naggum

Dato : 05-07-06 00:42

Fra : Paul Bell

Dato : 05-07-06 11:19

Erik Naggum skrev:
> * Paul Bell @2006-07-04 21:39Z

Det er _slik_ DU anstrenger deg:

"Jeg anstrenger meg litt for å skrive slik at idioter som Paul Bell og
lignende *stinkende primitive undermennesker* /både/ skal unngå å forstå
hva som skjer /og/ forstå at de ikke forstår hva som skjer, men det
siste er særlig vanskelig, siden de mangler et begrepsapparat for det å
forstå at man ikke forstår noe."

Dette sier SÅ mye om deg, at det burde stå som et skikkelig dårlig
eksempel på hvordan man bruker News. Du finner stadig på "nye" vendinger
om /hvordan/ beskrive *stadig flere* folk på nett.

Du er ikke mer en en råtten potet Erik Naggum -- og du burde gått i
tenkeboksen.

For å si som du selv sier: "Du virker ikke" -- reparer deg selv, før det
er for sent, selv om jeg er stygt redd for at det allerede *ER* for sent!

--
Paul Bell

Fra : Erik Naggum

Dato : 05-07-06 19:05

Fra : Paul Bell

Dato : 05-07-06 19:48

Erik Naggum skrev:
> * Paul Bell @2006-07-05 10:18Z

> Du mener at du har en slags rett til å forstå hva jeg skriver, gjør du
> ikke? Men det har du ikke, skjønner du.

Har jeg ikke den samme retten som deg? Forklar?

> Du har ikke rett til noe som
> helst her.

Ai, ai -- her kommer vi til noe intressant.

>Du må selv anstrenge deg for å forstå hva andre mener dersom
> du vil delta i en dialog med dem,

Synes du at *DU* er et godt eksempel på akkurat det der Erik Naggum?

>men dette vet jo alle her nå at er
> umulig for deg. Du viser med hele din adferd at du før du kom hit på
> Usenet har levet isolert fra en verden der bedre mennesker enn deg
> ferdes og har trodd at du befant deg nær eller endatil over
> gjennomsnittet.

Det var for jævelig å måtte skuffe deg! LOL

> Og så oppdager du her at du ikke gjør dét, men tvert
> imot at det finnes mennesker som er så mye bedre enn deg på alle måter
> at du ikke har /noen/ annen reaksjon enn ødeleggelseslyst overfor dem.

Har du -- *Har du* lest hva andre har skrevet til deg, om deg i det
siste professor Naggum? :->>

> Da jeg vokste opp var det vanlig med leirskoler i fjellheimen.

Har vært på en del slike -- frivillig. Jeg var voksen /før/ du hadde
forlatt bleiestadiet, så det der holder bare ikke.

> Det vi
> fikk vite av leirskoleledelsen var at vi ikke engang måtte forsøke å dra
> opp dit mens en skole fra østkanten var der og måtte være svært
> forsiktige om vi var der sammen med skoler fra bygde-Norge, for disse
> underklassekrypene ble svært voldelige og aggressive overfor
> overklassebarn og ville begå mye kriminalitet og hærverk på vårt utstyr.

Ã… herre Gud! Du *er* jo faen meg psyk mann!

(---) Sippe psykt babbel.

> Hvorfor forteller du så mye om hvor vondt det gjør å bli avvist og å
> være utilstrekkelig for det du har et brennende ønske om å få ut av Usenet?

Enda en ny vri dere! "Avvist" og "være utilstrekkelig".
Mooohahahahaha-...du *er og blir en sinnslidende amøbe*

> Dine personlige og dype psykologiske problemer i forhold til meg skyldes
> at du befinner deg i et forum der du dessverre er uegnet som menneske og
> som deltager. Usenet er ikke for deg. Du passer ikke inn her.

Akk og ve. Men du gjør -- *du* som finner fler og fler skjelldsord om
dine "med-njus klineter" hver jævlioge dag! SKAM DEG!

> Jeg tar et oppgjør med sånne som deg. Jeg får sånne som deg til å
> føle dere skikkelig dårlig. Jeg får dere til å selvdestruere i full
> offentlighet. Jeg får dere til å vise hele verden at dere ikke klarer å
> /gjøre/ noe for å få det som dere vil, men bare kan /kreve/ at andre
> skal gjøre som dere vil. Den offentlige sfære i Norge er stappfull av
> sånne som deg, som ikke har noen verdens ting å bidra med, men som
> likevel /tror/ at dere har «rett» til alle fruktene og godene av dette
> samfunnet.

Fytti HELVETE??? At det i det hele tatt går an å skrive noe slikt som du
gjør i (det du forsøker å se ut som) et avsnitt over her? Du er jo
totalt utkjørt, overkjørt og avslørt inn til beinet!

> [...]
> deg, Paul Bell, ville de ha ha sett at for å få noe igjen fra andre og
> fra samfunnet, må man /gi noe av seg selv først/.
> Du og de andre Usenet-pøblene som bare skal ha, skal ha, uten å fatte
> at Usenet kun er summen av hva alle her gir andre frivillig, der ingen
> er privilegerte mottagere og ingen er slaver som skal levere på
> kommando, er grunnen til at vi sliter med «integrasjon» av fremmede --
> vi har ikke engang lykkes å få «integrert» sånne som deg i samfunnet. Så
> gå og heng deg, Paul Bell. Du er mer verd for verden resirkulert enn du

Hva skal man si? *AMEN*?

"Du er mer verd for verden resirkulert enn du
> er i live".

*ENDA* en gang ønsker Erik Naggum LIVET av en annen njuser. Jeg merker
meg det med /stor/ sinnsro! Du er GAL Erik, men det hadde vært fuck så
moro å treft deg in RL. Jeg tror ikke du er så stor og stygg som du
fremstår her...

--
Paul Bell

Fra : Erik Naggum

Dato : 05-07-06 22:35

Fra : Paul Bell

Dato : 06-07-06 09:44

Erik Naggum skrev:
> * Paul Bell @2006-07-05 18:48Z
> [ Psykotisk babbel av sjelden dårlig kvalitet ]
>
> Sa du noe?

Jeg gjorde det, men jeg ventet slett ikke at du skulle forstå det.

Fred på jord! :)

--
Paul Bell

Fra : Arne Midtbø

Dato : 04-07-06 19:20

On Tue, 04 Jul 2006 19:20:59 +0200, Paul Bell <streik@online.no>
wrote:

> [...]
>
>Du lager en "sann røre" av ALT du svarer på. Men du er jo "belest" må
>vite -- feilen er at det *du har* lest har du misforstått.

I denne tråden er det deg jeg oppfatter som den eneste idioten. Jeg
forsøker etter beste evne å gi beng i hvem som skriver hva og kun
konsentrere meg om meningsinnholdet i det jeg leser. Naggum skrev en
posting som jeg mener sto til laudabilis ('laud' på dagligtalenorsk)
og så kommer du diltende med noe fullstendig meningsløst dritt som
mangler omtrent enhver sammenheng med det Naggum skrev. Da lurer jeg
på om det er en nok en ny psykiatrisk raring som har lurt seg til på
news etter at støttekontakten er reist på ferie, eller om du rett og
slett er så kørka i nøtta som det jeg har fått inntrykk av i dine
postinger i denne tråden.

Fra : Paul Bell

Dato : 04-07-06 20:28

Arne Midtbø skrev:

(---)

> I denne tråden er det deg jeg oppfatter som den eneste idioten.

Vet du -- jeg respekterer deg for MYE av det du har skrevet. Det som
irriterer meg (mest), er at en slik sann Israel venn klarer å lukke
øynene for Israels overgrep i Palestina!

> Jeg
> forsøker etter beste evne å gi beng i hvem som skriver hva og kun
> konsentrere meg om meningsinnholdet i det jeg leser.

Det er ikke dumt!

> [...]
> og så kommer du diltende med noe fullstendig meningsløst dritt som
> mangler omtrent enhver sammenheng med det Naggum skrev.

Kan du huske, eller gå tilbake til /hva/ denne tråden startet med?

> [...]
> news etter at støttekontakten er reist på ferie, eller om du rett og
> slett er så kørka i nøtta som det jeg har fått inntrykk av i dine

Det er opp til deg -- *HELT OPP TIL DEG*, å mene at jeg er "kørka i
nøtta" :->>

Jeg påpeker KUN din "Kåre Kristiansen" holdning om at Israel er det
"Forjettede" land.

--
Paul Bell

Fra : Arne Midtbø

Dato : 04-07-06 20:34

On Tue, 04 Jul 2006 21:27:48 +0200, Paul Bell <streik@online.no>
wrote:

>Det er opp til deg -- *HELT OPP TIL DEG*, å mene at jeg er "kørka i
>nøtta" :->>
>
>Jeg påpeker KUN din "Kåre Kristiansen" holdning om at Israel er det
>"Forjettede" land.

Her tillegger du meg meninger og holdninger jeg aldri ikke har gitt
utrykk for.
Jeg er fortsatt usikker på om "bare" er kørka, eller om du er gal.

Fra : Paul Bell

Dato : 04-07-06 20:52

Arne Midtbø skrev:
> On Tue, 04 Jul 2006 21:27:48 +0200, Paul Bell <streik@online.no>

> Her tillegger du meg meninger og holdninger jeg aldri ikke har gitt
> utrykk for.

SIER du det?

> Jeg er fortsatt usikker på om "bare" er kørka, eller om du er gal.

Velg selv! Og du -- med det samme, revurder ditt eget sinn.

--
Paul Bell

Fra : Paul Bell

Dato : 04-07-06 18:16

Arne Midtbø skrev:

> Hmm. Er det noe som plager deg?

Ikke gjør deg dummere en du er Midtbø! Les svaret jeg skrev til Nenseth.

--
Paul Bell

Fra : Henry

Dato : 03-07-06 20:25

Erik Naggum wrote:
> [...]
> muslimene du beskytter mot boycott, Henry. Spør deg selv om du kanskje
> kan være rasisten her som, på samme måte som en tyv som taes på fersken

Jag är rörd.

Det finns problem med Islam och vårt västerländska samhälle.
Jag är blatten i Iran, som kan bli behandlad under min värdighet fast
jag inte tror på något annat än mig själv.
Inofficiellt så bojkotterar jag vad jag vill.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 21:41

> [...]

> er islam? Hvilken /rase/ er det som føler seg overlegne andre her? Er
> det ikke heller slik at /muslimene/ føler seg overlegne oss, og særlig

Erik,

udemærket initativ med din individuelle boykott.

Må jeg iøvrigt anbefale:

http://haxor.dk/fanaticism/

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Perssimo da Costa

Dato : 04-07-06 10:41

"Erik Naggum" ha scritto nel messaggio

> [...]
>at deres støtte til George W. Bush, til Intelligent Design, til kampen
>mot lovlig abort, etc, medfører tap av meg som kunde.

Nå, du ser alltså ingen skillnad mellan förfarandet att bojkotta vissa religiösa
tokstollar och att bojkotta en hel religion?

--
"Jag begriper inte varför det är så otroligt krångligt att läsa innantill!"
- "Tamuel" (23 juni 2006) news:<ghOmg.5942$E02.1907@newsb.telia.net>

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 21:41

Henry <henry@henrynet.se> wrote:

> Jag som seriös newsprovider kan ju inte ha sådan rasism på min hemsida.

Du skal vist uddannes i hvad "racisme" vil sige, kære ven.

Fra : Jim

Dato : 03-07-06 22:37

"Henry" <henry@henrynet.se> skrev i en meddelelse

> Den tror du att jag skall sätta upp på min sida?
> Jag som seriös newsprovider kan ju inte ha sådan rasism på min hemsida.

Siden hvornår er islam blevet en race?

Fra : @

Dato : 04-07-06 14:16

ikke race slags=

Umma

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Roland R

Dato : 03-07-06 23:26

On 060703, Henry went completely off-topic in
dk.politik,no.samfunn.politikk.diverse,swnet.politik,swnet.diverse by
posting <news:44a92b45$1@news.henrynet.se> :

> Den tror du att jag skall sätta upp på min sida?
> Jag som seriös newsprovider kan ju inte ha sådan rasism på min hemsida.

Seriös? Du?
Ja just det, ända tils rösterna talar om för dig att du skall stänga servern
igen.

> BTW hur är det med din status på google?

Ynkligt henry, nu kan du lägga till netcop på visitkortet, det gör sig bra
mellan mongo och peddo, iaf om du sorterar titlarna i bokstavsordning.

Hmm, det här skulle kunna bli en fin spin-off, vilka titlar hör hemma på
hans visitkort?

> Jag menar om du skulle bli bannad, vem skulle ta in dig som user då?

Troligen du, du är ju så desperat efter nya users att du får utbrott om folk
väljer annat.

--

Den sjätte jag säger,
om mig sårar en man genom runor på rötter av träd,

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-07-06 23:47

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skrev i en meddelelse

[...]

------------------------->

Strrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrækmarch, ein, zwei, ein, zwei, ein, zwei, ein,
zwei..... Kom så, Michael, tæl videre !

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 04-07-06 13:29

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ------------------------->
>
> Strrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrækmarch, ein, zwei, ein, zwei, ein, zwei, ein,

Mærkeligt du hader tyskere så meget, sikkert på grund af deres fortid.
Når du er så glad for muhammedanere som jo er facister.

--
/Mikael
Midlet - Aero Pig: http://home24.inet.tele.dk/harmonika/java/jar.htm

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-07-06 13:46

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Mærkeligt du hader tyskere så meget, sikkert på grund af deres fortid.

Jeg hader skam ikke tyskerne men Michael bor jo som bekendt i Tyskland, er
meget tysksindet og vil åbenbart gerne genoplive lidt af stemningen for de
her små 65 år siden. Ikke at han levede dengang, han er vist ikke meget
andet end en snothvalp men der er vist noget med atmosfæren fra dengang han
godt kan lide (som han har fået fortalt det mens hans små øjne sikkert
strålede af begejstring), så deeeet...............

> Når du er så glad for muhammedanere som jo er facister.

Jeg er skam ikke glad for muslimer (går jeg ud fra at du mente selv om du
vist ikke er i stand til at skrive andet end babysprog) men jeg er langt
mindre glad for de rablende gale frådende racister som findes i denne her
nyhedsgruppe.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 04-07-06 14:24

> [...]
> han godt kan lide (som han har fået fortalt det mens hans små øjne sikkert
> strålede af begejstring), så deeeet...............

Nej, du er helt vild af ekstase over dem...
(Jeg går ud fra at du mente muhammedanere selvom du ikke er i stand til at
skrive andet en dhimmisprog)

> (går jeg ud fra at du mente selv om du vist ikke er i stand til at skrive
> andet end babysprog) men jeg er langt mindre glad for de rablende gale
> frådende racister som findes i denne her nyhedsgruppe.

Du åbenbart ikke i stand til at forstå at muhammedanere ikke er en race...

Men hvis du ikke kan lide racister, så burde du jo hade muhammedanerne.

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-07-06 02:05

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

[snip en masse fremmedhadsbavl]

Du er det man kalder uden for pædagogisk rækkevidde og det eneste man får ud
af en diskussion med dig er tidsspilde, så derfor EOD herfra

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 06-07-06 11:50

> [...]
>
> Du er det man kalder uden for pædagogisk rækkevidde og det eneste man får
> ud af en diskussion med dig er tidsspilde, så derfor EOD herfra

Du er det man kalder uden for virkelighedens rækkevidde, een som ikke tåler
at bliver modsagt, og hvis du bliver modsagt så har du dit flittigt brugte
filter...

Desuden er du en nyttig idiot.

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 07-07-06 22:44

Mikael Mortensen skrev:

> Du er det man kalder uden for virkelighedens rækkevidde, een som
> ikke tåler at bliver modsagt, og hvis du bliver modsagt så har du
> dit flittigt brugte filter...
>
> Desuden er du en nyttig idiot.

Fast när det gäller Michael Muhammad Laudahn har han rätt i sak.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : Michael Laudahn

Dato : 04-07-06 09:05

Kim 'Jong Il' Larsen schrieb:

> Strrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrækmarch, ein, zwei, ein, zwei, ein, zwei, ein,
> zwei..... Kom så, Michael, tæl videre !

To gange, Kim Jong Il ?!

Nå, du ville vel være på den helt sikre side.