Den elendige stat
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 15:14

Jeg har i løbet af de sidste to måneder kontaktet forskellige instanser
for at få klarlagt nogle ting.

Først kontaktede jeg skatteministeriet for at få at vide om de havde en
statistik om hvor stor en del af skatterne, der betales af hhv. de 50%
højeste indkomster, så de 20% højeste, så de 10%, højeste, så de 5%, så
de 2% og slutteligt de 1% i Danmark med højeste indkomster.

Det fik jeg at vide at det havde de ikke.

Jeg anmodede så om de kunne lave en statistisk undersøgelse af dette.

Det fik jeg at vide at det var udelukket. Tak for ingenting.

Senere kontakter jeg politiets statistiske/kommunikations afdeling for
at få klarlagt hvor stor en del af politiets arbejdsbyrde beslaglægges
af narkosager (som forlængelse af debatterne om narko der har været her
på d.p).

Det får jeg så at vide at de kan slet ikke opgøres! Det er slet ikke
muligt at opgøre tingene på den måde, lyder det.

Tilbage sidder jeg og føler mig røvrendt. Vi har i Danmark en af verdens
største offentlige sektorer, som efter sigende skulle være til gavn for
os borgere, og når jeg kommer med hvad må siges at være ganske rimelige
forespørgsler, bliver jeg afvist som at få en dør smækket i hovedet.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 03-07-06 15:18

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg anmodede så om de kunne lave en statistisk undersøgelse af dette.
>
> Det fik jeg at vide at det var udelukket. Tak for ingenting.

På den ene side vil du ikke betale skat. På den anden side forventer du, at
skatteministeriet er parat til at hoppe og springe for dig. En opgave som
denne koster måske 3.000 kr. at udføre. Er det rimeligt, at skatteyderne
skal betale det?

> [...]
> os borgere, og når jeg kommer med hvad må siges at være ganske rimelige
> forespørgsler, bliver jeg afvist som at få en dør smækket i hovedet.

Det er netop denne form for krævementalitet, der har ført til, at den
offentlige sektor har den størrelse, den har i dag.

En hel masse mennesker mener, at lige netop deres særlige behov da fortjener
at blive tilgodeset af det offentlige. Og når de så får afslag, så himler de
op.

Det utrolige er så bare, at det i dit tilfælde er lårfedt hykleri.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 12:59

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> afslag, så himler de op.
>
> Det utrolige er så bare, at det i dit tilfælde er lårfedt hykleri.

Igen en Perlsø - vil kun nyde men ej yde.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Kim2000

Dato : 03-07-06 16:10

> [...]
>
> Jeg anmodede så om de kunne lave en statistisk undersøgelse af dette.
>
> Det fik jeg at vide at det var udelukket. Tak for ingenting

Selvfølgelig skal staten ikke spilde tiden på det pjat. Du kan selv lave den
med at statistisk årbog i hånden. Og hvad vil du så bruge den til, andet end
at forklare alle os andre at det eneste rigtige er at give de rige
skattelettelser....

> [...]
>
> Det får jeg så at vide at de kan slet ikke opgøres! Det er slet ikke
> muligt at opgøre tingene på den måde, lyder det.

Og hvad skulle du som almindelig borger så kunne bruge den oplysning til??

> [...]
> os borgere, og når jeg kommer med hvad må siges at være ganske rimelige
> forespørgsler, bliver jeg afvist som at få en dør smækket i hovedet.

Så kan du da glæde dig over at staten ikke spilder sine penge og kræfter på
mærkværdige forspørgelser.

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 17:02

Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> Og hvad skulle du som almindelig borger så kunne bruge den oplysning til??

Som det blev påstået at 80% af politiets ressourcer går til
narkoarbejde, vilel en afskaffelse af narkoforbuddene således kunne give
400% flere ressourcer til bekæmpelse af ægte kriminalitet, eller
reducere politiets udgifter med 80% uden at sænke kvaliteten af det vi
får fra politiet i dag.

> Så kan du da glæde dig over at staten ikke spilder sine penge og kræfter på
> mærkværdige forspørgelser.
>
> mvh
> Kim

Der er intet mærkværdigt ved dem. i USA er disse info almindeligt
tilgængelige fra statens side.

Fra : Martin K

Dato : 03-07-06 17:41

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Der er intet mærkværdigt ved dem. i USA er disse info almindeligt
> tilgængelige fra statens side.

Ja, når vi nu går og betaler så meget til den stat, så er det vel heller
ikke urimeligt, at de kan fortælle os, hvad de bruger alle de penge til.

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-07-06 08:01

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse
> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Ja, når vi nu går og betaler så meget til den stat, så er det vel heller
> ikke urimeligt, at de kan fortælle os, hvad de bruger alle de penge til.

Læs finansloven.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-06 08:25

> [...]
> 400% flere ressourcer til bekæmpelse af ægte kriminalitet, eller
> reducere politiets udgifter med 80% uden at sænke kvaliteten af det

Har man humor, kalder man aldrig en meddansker for
tosse=gal=sindsyg

Politiet bruger også megen tid på at få skaffet den skadelige psykiari
patienter, via behandlingsdomme

Poliikn skriver idag på forsiden at "Dårlig smag er god humor"
og det er sagen i en nøddeskal, at når formand-Perlsø jødestjerner og
mudderkaster i flæng imod medkæmpere om at de er LANDSBYTOSSER, så er
han på samme aparte-skal-kanøfles som nazier mod jøder 1933

og han bør tage Anders Fogh Rasmussens kritik af
smagsdommeri-behandlerstaten til sig

"Almindelige mennesker skal ikke acceptere ekspertudtalelser som det
sidste udsagn og den skinbarlige sandhed, for så snævres den
offentlige debat ind og bliver til sidst en debat mellem eksperter.
Anders Fogh Rasmussen

"Befolkningen skal ikke finde sig i løftede pegefingre fra
såkaldt eksperter, der mener at vide bedst. Eksperter kan være gode
nok til at formidle faktisk viden. Men når vi skal træffe personlige
valg, er vi alle eksperter Anders Fogh Rasmussens første nytårstale

At have god humor er smagsdommeri og det er det i samme grad når man
kalder medborgere for tosser - der er ingen objektivitet i psykiatri,
læger der afgør infektion har et mikroskop og funktionsnedsat væv-
intet sådant gælder vedr tosse-anklage og lignende jødestjerning,
Perlsø-style.

(at afvise antimuslimmedkæmper udfra særlig Perlsø-smag vedr hvad er
landsbytosset, finder jeg udansk - og foruden at gavne SIAD ved at
møde op på Blågårdsplads den 22.7 og betale kontingent, hvis
bankkontonummer oplyses, håber jeg at gavne SIAD ved at argumentere
for dansk frisprog og tolerance, som gælder medlemmer af Den Danske
Forening og Dansk Kultur, hvor jeg er medlem, og som også bør gælde
SIAD)

-------------

" All of life is a dispute over taste and tasting.
Nietzsch e

"Enhver finder det, han ikke er vant til, barbarisk. Michel
de Montaigne

" Happiness is in the taste, and not in the things.
La Rochefoucauld

"Ikke tingene påvirker menneskene, men deres mening om tingene.
Epiktet

"Gør endelig ikke mod andre, hvad du ønsker de skal gøre mod dig Deres
SMAG behøver jo ikke være den samme. George Bernard
Shaw

'But the Emperor has nothing on at all!' cried a
little child. Hans Christian Andersen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-07-06 17:07

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
> for dansk frisprog og tolerance, som gælder medlemmer af Den Danske
> Forening og Dansk Kultur, hvor jeg er medlem, og som også bør gælde

Din ide om hvad "frisprog og tolerance" er, er til enorm skade for den
anti-islamistiske sag i Danmark. Derfor er du ikke velkommen i SIAD.

Fra : @

Dato : 03-07-06 17:46

On Mon, 3 Jul 2006 17:10:11 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

>""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

>Og hvad skulle du som almindelig borger så kunne bruge den oplysning til??

vide hvor meget af politiets tid der bruges på narkokriminalitet
velsagtens

>Så kan du da glæde dig over at staten ikke spilder sine penge og kræfter på
>mærkværdige forspørgelser.

hvad mærkværdigt er der i at ville vide hvor stor en procentdel af
kriminaliteten politiet bruger tid på, der er narkorelateret

det undrer faktisk mig mere hvis politiet ikke selv har disse tal

jeg vil da også gerne vide hvad det politi jeg er med til at betale i
det hele taget får dagen til at gå med
(måske lige så lidt som personalet på plejehjemmene)

måske derfor at tallene ikke kan fremskaffes?

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Kim2000

Dato : 03-07-06 18:28

> [...]
> det hele taget får dagen til at gå med
> (måske lige så lidt som personalet på plejehjemmene)
>
> måske derfor at tallene ikke kan fremskaffes?

Jeg er sådan set lidt kold i røven over om den lokale betjent sidder og
gokker den af 90% af tiden, bare han står parat når der sker noget.
Thisted-skive er fx dækket een patruljebil i weekenden - for betjente skal
jo ikke dovne den, så kan du selv gætte hvor fedt det er at blive slået ned
i Thisted, mens betjente er igang med lede efter fru Pedersen i Skive. Jeg
så en undersøgelse der viste at det stort set er risikofrit at lave indbrud
i bestemte områder af landet.

Heller en betjent for meget end for lidt. Kort sagt, der kan aldrig være for
mange af dem.

Peter og dig burde nærmere interessere sig for hvor meget tid en betjent
bruger på at renskrive rapporter, den slags havde de sekretærer til før i
tiden, så kunne betjente koncentere sig om at hjælpe befolkningen.

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 21:27

> [...]

> bruger på at renskrive rapporter, den slags havde de sekretærer til før i
> tiden, så kunne betjente koncentere sig om at hjælpe befolkningen.

Tid som politiet bruger på at knalde "forbrydere" for at handle med
narko - en handling der PÅ INGEN MÅDE SKADER MIG ELLER ANDRE - kan
bruges på at spore og nedkæmpe ÆGTE kriminalitet, dvs. kriminalitet der
rent faktisk SKADER andre mennesker eller deres ejendom.

Eksempelvis kunen politiet tage fat mod de omfattende bølger af indbrud
i villaer og parcelhuse, hvor under 10% af disse forbrydelser opklares.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-06 21:45

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) skrev:

>Tid som politiet bruger på at knalde
> [...]

Du mener at narkokriminalitet og følgerne ved at droppe
efterforskning af narkokriminalitet på ingen måde skader dig
eller andre??

Bliver det aldrig ensomt på Sprogø, eller hvor det nu er du har
isoleret dig??

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 21:48

Peter Bang <peterbang@0H27Fprivat.dk> wrote:

> Du mener at narkokriminalitet og følgerne ved at droppe
> efterforskning af narkokriminalitet på ingen måde skader dig
> eller andre??

Korrekt.

> Bliver det aldrig ensomt på Sprogø, eller hvor det nu er du har
> isoleret dig??

Nej, jeg har det ganske udemærket i Helsingør og omegn.

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-06 22:07

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) skrev:
>Peter Bang

>Korrekt.

>Nej, jeg har det ganske udemærket i
>Helsingør og omegn.

Sig endelig til, hvis du er interesseret i et par rejsemål, hvor
du ved selvsyn kan opleve, hvad et defacto frit narkomarked gør
ved befolkningen, økonomien, kriminaliteten, drabstallene,
antallet af tilfældige uskyldige ofre, uddannnelseniveauet,
arbejdsløshedsraten, nattelivet, dagligdagen, børneopdragelsen,
ældreplejen, folkesundheden etc. etc. etc.

Eller slutter dit perspektiv ved Kronborg??

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 22:15

Peter Bang <peterbang@MOAE4privat.dk> wrote:

> [...]
> arbejdsløshedsraten, nattelivet, dagligdagen, børneopdragelsen,
> ældreplejen, folkesundheden etc. etc. etc.

Kriminaliteten og drabstallene (heriblandt udskyldige ofre der fanges i
skyderier mellem bander der kæmper om narkoterritorier) er netop STEGET
efter at narkotiske substanser blev ulovliggjort i USA.

Uddannelsesniveauet, arbejdsløshedsraten, nattelivet, dagligdagen,
børneopdragelsen, ældreplejen og folkesundheden er komplet irrelevante
og uberørte af fri harko, og det er ærlig talk noget du har hevet ud af
røven for at virke klog på tingene.

> Eller slutter dit perspektiv ved Kronborg??

USA havde fri narko (kokain, heroin) før 1910. Hvad mener du at dette
gjorde ved alle disse ting du nævner?

Eller er det dig der har skyklapperne på, når der kommer til at indse
hvor meget den voldelige kriminalitet er steget i USA, efter at "the War
on Drugs" blev erklæret?

Hvorfor mener du iøvrigt at du skal blande dig i hvad to mennesker gør
frivilligt mellem hinanden ( i dette tilfælde, handler med visse kemiske
substanser)?

Fra : Peter Bang

Dato : 03-07-06 22:49

> [...]
>Peter Bang
>
>Kriminaliteten og drabstallene
>(heriblandt udskyldige ofre der fanges i

Og da trafiklys blev indført steg antallet af trafikforseelser
drastisk. Kom nu ind i kampen. Der er gået 100 år!!!

>Uddannelsesniveauet,
> [...]

Sikker på det ikke er Sprogø??

I visse forstæder i eksempelvis Paris, New York, Chicago og L.A.
møder børn op i skolen fuldstændigt stenede af stoffer. I bedste
fald er de blot trætte og sultne, fordi deres forældre har brugt
pengene på narkotika og har spoleret natten med larm og støj i
deres rus og overladt mindre søskende til at tage sig af
hinanden. I samme områder er det en umulighed at færdes på
gaderne efter mørkets frembrud pga. overfaldrisikoen. Barer og
diskotheker benytter kropsvisitation og metaldetektorer for at
holde stoffer og våben ude af restaurationerne, hvilket igen
blot flytter balladen til gaden. Arbejdsløsheden i disse områder
er ekstremt høj. Crackhoveder har svært ved at møde til tiden og
udføre selv simple opgaver, hvilket gør at pengene er ultra små,
hvilket i den grad påvirker den daglige føde og andre detaljer
som sygeforsikring, tandpleje, lægebesøg. I eksempelvis USA er
ældrepleje et privat foretagende. Når den i enkelte tilfælde
opsparede sum er brændt af på piller og sprut og rygeherion, så
er der ikke noget system der samler op.

Men du ser ikke den slags sammenhænge vel? ... Der er nonsens,
ikke?

>USA havde fri narko (kokain,
>heroin) før 1910. Hvad mener du at dette
>gjorde ved alle disse ting du nævner?

Jeg formoder også at antallet af omkomne ved flyulykker var lavt
før 1910. Vågn nu op.

>Eller er det dig der har
>skyklapperne på, når der kommer til at indse
>hvor meget den voldelige
>kriminalitet er steget i USA, efter at "the War
>on Drugs" blev erklæret?

Du må lige en tur omkring tallene igen. Kriminaliteten i USA er
faldet drastisk efter initieringen af War On Drugs. Vågn nu op.

>Hvorfor mener du iøvrigt at du skal
>blande dig i hvad to mennesker gør
>frivilligt mellem hinanden ( i
>dette tilfælde, handler med visse kemiske
>substanser)?

Der er ikke tale om nogen frivillig transaktion, når den ene
parts liv og levned afhænger af det næste fix. Og der er ikke
tale om en frivillig transaktion, når køber er en usikker 11-
årig i en skolegård, der ville slå sin egen mor ihjel, for et
par hundrede kroner til næste crack-eventyr. Vågn nu op.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 23:46

Peter Bang <peterbang@FZHIHprivat.dk> wrote:

> Og da trafiklys blev indført steg antallet af trafikforseelser
> drastisk. Kom nu ind i kampen. Der er gået 100 år!!!

1) Stråmand. Jeg er ikke imod trafiklys.

2) Du fremviser ikke nogle beviser for at antallet af trafikforseelser
steg med introduktionen af trafiklys. Det tror jeg iøvrigt heller ikek
at du kan!

3) Du forholder dig ikke til de fakta jeg præsenterer.

> [...]
> er der ikke noget system der samler op.
>
> Men du ser ikke den slags sammenhænge vel? ... Der er nonsens,

Ja. Indtil du har bakket dine vilde påstande op med pålidelige tal og
statistikker, så er dine argumenter ubrugelige.

Dit jamreri er det typiske socialistke pladder om at fordi nogle få ikek
kan forvalte deres frihed ordentligt, fortjener ingen at være fri. Og
det er hvis vi antager at dine røverhistorier overhovedet har noget på
sig, hvilket jeg ærlig talt ikke tror en døjt på.

> Jeg formoder også at antallet af omkomne ved flyulykker var lavt
> før 1910. Vågn nu op.

Og hvad har flyulykker med narkotikapolitik at gøre?

> Du må lige en tur omkring tallene igen. Kriminaliteten i USA er
> faldet drastisk efter initieringen af War On Drugs. Vågn nu op.

Er du uvidende eller spreder du løgne og myter med vilje?

Tid til fakta:

http://w3.ag.uiuc.edu:8001/Liberty/Tales/CrimeAndDrugWar.Html

http://www.cato.org/pubs/handbook/hb108/hb108-17.pdf

http://www.drugwarfacts.org/crime.htm

Læg mærke til denne grafik:

http://www.drugwarfacts.org/Modifiedmurderchart.gif

Og den nedgang i mordraten der har været de sidste 15 år skyldes at USA
har øget deres fængselsbefolkning med en faktor på 4. USA har nu verdens
højeste rate af fængselsindsatte i forhold til befolkningen som helhed.
Hurra for krigen mod narko! Hurra for at lade andre betale for at
straffe folk som ikke skader nogensomhelst, fordi de har handlet lidt
pot.

> Der er ikke tale om nogen frivillig transaktion, når den ene
> parts liv og levned afhænger af det næste fix.

Nu begiver du dig ud i nøjatig samme "argumentation" som socialister og
kommunister gør når de påstår at arbejdsgivere faktisk tvinger de
ansatte til at arbejde for sig, fordi at ellers ville de ansatte sulte
ihjel.

Og iøvrigt dør folk ikke af at tage kolde tyrkere af de hårde narkotiske
stoffer, de får blot er kraftigt ubehag. Hvis det var sådan at folk døde
af ikek at få deres stof ville der jo ikek være nogle rehabiliterede
narkomaner, vel?

Kort sagt, den må du længere ud på landet med, Peter.

> Og der er ikke
> tale om en frivillig transaktion, når køber er en usikker 11-
> årig i en skolegård, der ville slå sin egen mor ihjel, for et
> par hundrede kroner til næste crack-eventyr. Vågn nu op.

Knock knock, jorden til Peter Bang:

Hvad er det der giver narkohandlere incitament til at sælge narko til
skolebørn? Høje profitter. Høje profitter kommer af høje priser. Høje
priser kommer af lavt udbud. Lavt udbud kommer af at staten har
ulovliggjort narko, og håndhæver ulovliggørelsen med noget nær
drakoniske straffe.

Mener du selv at du levere brugbar argumentation, eller kører du på
anti-narko automatipiloten?

Fra : Kim2000

Dato : 04-07-06 00:10

> Tid til fakta:

> [...]

Kig dog på adresserne, alene på adresserne kan du da se den er helt gal!! De
steder er på ingen måde gode nok som kilder. Hvem har skrevet dem, hvad er
deres uddannelse, hvor har de deres data fra osv. Kildekritk.

mvh
Kim

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-07-06 17:07

> [...]

> steder er på ingen måde gode nok som kilder. Hvem har skrevet dem, hvad er
> deres uddannelse, hvor har de deres data fra osv. Kildekritk.

Det er ikke kildekritik af blankt afvise data på baggrund af man har en
vag formodning om hvad kilden har at sige. Den slags gik civiliserede
mennesker væk fra for over 2 århundreder siden.

Derfor kan jeg ikke tage din kritik seriøst - kom med reel kritik af den
data der bliver bragt frem, eller lad være med at debatge i debatten.

Fra : Peter Bang

Dato : 04-07-06 01:00

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) skrev:
>Peter Bang

>1) Stråmand. Jeg er ikke imod trafiklys.

Ikke? ... du mener ikke at trafiklys er en kommunistisk socialistisk
opfindelse?

>2) Du fremviser ikke nogle beviser
>for at antallet af trafikforseelser
>steg med introduktionen af
>trafiklys. Det tror jeg iøvrigt heller ikek
>at du kan!

Mener dog, at det er et forholdsvis kvalificeret bud, at der bliver
snuppet en del flere trafiksyndere, der kører over for
rødt, end der gjorde før de røde lys blev indført. Men det er nok ikke
faktuelt nok for dig.

>3) Du forholder dig ikke til de
>fakta jeg præsenterer.

Hvilke fakta? At det er socialistisk kommunisme der er skyld i
narkorelateret kriminalitet, og at narkorelateret
kriminalitet ikke er noget der rammer andre end de involverede??
Oooookaaaaaayyyyy

>Ja. Indtil du har bakket dine vilde
>påstande op med pålidelige tal og
>statistikker, så er dine argumenter ubrugelige.

Du kommer meget lidt ud.

> [...]
>nogle få ikek
>kan forvalte deres frihed
>ordentligt, fortjener ingen at være fri. Og

Kan du ikke lige uddybe dine tanker om hvordan bekæmpelse af
eksempelvis narkohandel til børn og unge konflikter med
personlig frihed? Og eventuelt samtidig forklare hvordan
narkobekæmpelse er noget socialistisk pladder?? ... Jeg er ikke
helt med.

>Og hvad har flyulykker med
>narkotikapolitik at gøre?

Havde nok på fornemmelsen at det ville overgå din fantasi. Antallet af
flyvninger før 1910 var væsentligt lavere end idag.
Ligesom narkotikaudbud og efterspørsel var væsentligt lavere end
idag.

>Er du uvidende eller spreder du
>løgne og myter med vilje?
>

>Tid til fakta:
>

>http://w3.ag.uiuc.edu:8001/Liberty/
>Tales/CrimeAndDrugWar.Html

Lidt kildekritik:
"The only political party supporting drug legalization is the
Libertarian Party (1-800-682-1776). I urge you to join
us." :) De har faktisk nogenlunde samme argumentation mht.
våbenkontrol ... flere våben giver færre skyderier ... ren
hjernetrust.

>http://www.cato.org/pubs/handbook/h
>b108/hb108-17.pdf

Igen et fremragende eksempel. Kriminaliteten stiger, når noget bliver
forbudt. Hvad er din pointe??

>http://www.drugwarfacts.org/crime.h tm
>

>Læg mærke til denne grafik:
>
>http://www.drugwarfacts.org/Modifie
>dmurderchart.gif

Og igen. Da trafiklysetlyset blev indført, blev der knaldet utrolig
mange trafikanter, der kørte over for rødt.

> [...]
>for at lade andre betale for at
>straffe folk som ikke skader
>nogensomhelst, fordi de har handlet lidt

Ja. Man sætter de folk i fængsel, der ikke helt forstår at narkohandel
er forbudt. Man sætter også de folk i fængsel, der
ikke helt forstår at man ikke må plaffe folk ned for at drive sin
narkoforretning. ... Og 'handlet lidt pot'??? ... Du
kommer ikke meget ud.

>Nu begiver du dig ud i nøjatig
> [...]

Socialister og kommunister?? Du anerkender ikke afhængighed af
narkotika, som værende drivkraft for genkøb, eller?!?

>Og iøvrigt dør folk ikke af at tage
> [...]

Jeg påstår ikke at man dør af kold tyrker. Masser overlever det. De
fleste benytter dog overgangsafhængighed og udtrapning
gennem metadon. Dem der dør i forløbet, gør det pga.
vrangforestillinger, psykoser og depressioner, der driver dem til
selvmord. Min påstand er, at liv og levned som narkoman er betinget af
næste fix.

>Kort sagt, den må du længere ud på
>landet med, Peter.

Til Helsingør og omegn, eventuelt?

>Knock knock, jorden til Peter Bang:

> [...]

Tror du virkelig på, at narkobranchen vil holde sig fra skolegårdene,
hvis branchen legaliseres? Du mener, at liiige netop
narkotikabranchen ikke vil være interesseret i nye pengestærke
markeder??? Holder telebranchen, tøjbranchen,
elektronikbranchen, spiritusbranchen, sodavandsbranchen sig fra
skolegården, synes du?? ... Du kommer meget lidt ud.

>Mener du selv at du levere brugbar
>argumentation, eller kører du på
>anti-narko automatipiloten?

Nu vi snakker autopiloter ... du glemte at nævne kommunister og
socialister i din sidste sætning. So be it. Men gør dig
selv den tjemeste at tage ud og kigge lidt på tingene. Og forklar
endelig de afhængige du møder, at de er nogle
kommunistiske socialister, der vil få det meget bedre hvis de napper
en kold tyrker og kæmper for legalisering af
rygeheroin. Og medbring endelig lidt grafisk materiale, der forklarer
at det skam ikke er stofferne der er problemet, men
lovgivningen på området ... og selvfølgelig kommunisterne.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-07-06 17:07

Peter Bang <peterbang@C6QFMprivat.dk> wrote:

<useriøse stråmænd, røde sild, undvigelser fra at præsentere
dokumentation o.a.>

dk.politik er den debatgruppe. DEBAT. D-E-B-A-T.

Din barnlige mudderkastning og undvigelser fra at faktuelt bakke din
holdning op er ikke debat. Når du er vokset ud fra den børnehave, hvor
du tilsyneladende har fået lov til at låne computeren, kan du komme ind
i debatten om legalisering af narko igen. Slut.

Fra : Peter Bang

Dato : 06-07-06 08:26

> [...]
>du tilsyneladende har fået lov til
>at låne computeren, kan du komme ind
>i debatten om legalisering af narko igen. Slut.

.... du er da en farce af de bedre :)

Fra : Martin K

Dato : 03-07-06 21:50

> [...]
> bruges på at spore og nedkæmpe ÆGTE kriminalitet, dvs. kriminalitet der
> rent faktisk SKADER andre mennesker eller deres ejendom.

Så det ville ikke skade dig at møde sådan en som ham her?:
http://ekstrabladet.dk/underholdning/kendte/article208165.ece

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 22:15

Martin K <n@da.spam> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Så det ville ikke skade dig at møde sådan en som ham her?:
> http://ekstrabladet.dk/underholdning/kendte/article208165.ece

Hvad har en fordrukken Robert Hansen med narkodebatten at gøre?

Fra : Martin K

Dato : 03-07-06 23:29

> Hvad har en fordrukken Robert Hansen med narkodebatten at gøre?

Han er kendt for at være på coke.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 23:52

Martin K <n@da.spam> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Han er kendt for at være på coke.

Og hvad er der at sige om dette, andet end at her er et menneske der
ikke forstår at forvalte sin frihed ordentligt?

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 05-07-06 08:43

> [...]
>
> Jeg anmodede så om de kunne lave en statistisk undersøgelse af dette.
>
> Det fik jeg at vide at det var udelukket. Tak for ingenting.

Mon ikke du kan udlede det du behøver fra flg.
http://www.skm.dk/tal_statistik/indkomstfordeling/684.html

Thorkild