Ny politisk bog
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 03-07-06 11:42

Så er "After Doomsday" klar til downloading (gratis) fra:

http://www.contrapublishing.com/Afterdoomsday.pdf

Du er velkommen til at sende kommentarer til dk.politik, hvis det har
almen interesse, eller til min private mail-box.

Steen Hjortsø

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-07-06 14:26

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse news:1151923340.874412.132590@h44g2000cwa.googlegroups.com...

> [...]
>Du er velkommen til at sende kommentarer til dk.politik, hvis det har
>almen interesse, eller til min private mail-box.

Jeg nåde til side 6, så knækkede filmen.

"Ignition of the atmosphere did not occur in the isolated atomic bombings of Hiroshima and Nagasaki,"

Nej eller ved den russiske 50 mega tons prøve sprængning¹, verdens største.

"but it will happen with the huge release of energy from 10 or
perhaps as many as 20 large nuclear and hydrogen bombs"

Sidst vi had emnet oppe, gled du af, og jeg fik aldrig forklaringen på hvorfor atmosfæren skulle 'antænde'
har du mod på det nu ?

Jan Rasumussen

¹.
http://nuclearweaponarchive.org/Russia/TsarBomba.html
Tsar Bomba Test:No. 130
Time:11:32 AM 30 October 1961 (Moscow Time)
Location:Mityushikha Bay test range, Novaya Zemlya Island (located above the
arctic circle in the Arctic Sea)
Test Height and Type:Parachute retarded airburst, 4000 m altitude
Yield:50 Megatons

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-07-06 15:25

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
>
> Du er velkommen til at sende kommentarer til dk.politik, hvis det har
> almen interesse, eller til min private mail-box.

Fantasterier.

At du gider spilde din tid med den slags

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-07-06 16:20

Den 05.07.2006 kl. 16:25 skrev Frank Leegaard
<frank@FJERNESsuperbruger.dk>:

> Fantasterier.
>
> At du gider spilde din tid med den slags

Ja, det er også min anmeldelse.
Ellers en imponerende litteraturliste.
Men det med at nogen sender stråler, kan det ikke blive for corny en
antagelse selv for en sindssyg?
Eller er det bare en barriere som kun de modigste kommer over

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-07-06 21:06

Martin Larsen wrote:

> [...]
> antagelse selv for en sindssyg?
> Eller er det bare en barriere som kun de modigste kommer over

Nej - du har bare glemt at få alufoliehatten på, så du nu er et lydigt offer
for alle de onde og grimme mindcontrol folk.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 05-07-06 19:25

Martin Larsen wrote:

> [...]
> antagelse selv for en sindssyg?
> Eller er det bare en barriere som kun de modigste kommer over

Altså lutter sure og negative danske reaktioner på en bog, der
immervæk har kostet årtiers arbejde.

Det er pudsigt, at der er så stor forskel på de amerikanske og danske
reaktioner.
Professor Chalmers Johnson havde f.eks. nogle m e g e t - og
udelukkende - positive bemærkninger til min bog. Men sådan er der jo
så meget. De danske vurderinger ændrer sig nok, når vestenvinden har
blæst et stykke tid.

Steen Hjortsø

Fra : Jesper

Dato : 05-07-06 19:32

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> udelukkende - positive bemærkninger til min bog. Men sådan er der jo
> så meget. De danske vurderinger ændrer sig nok, når vestenvinden har

Der er mere seriøst indhold i BW pis-i-glas skriblerier!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-07-06 23:07

> Der er mere seriøst indhold i BW pis-i-glas skriblerier!

Det eneste jeg umiddelbart kan se som ufrivilligt useriøst i både Steen
Hjortsøes og Bo Warmings skriverier er at de kan finde på at henvende sig
til udelukkende dansksprogede på engelsk.

Seriøs kritik er egentligt en mangelvare. Thomas Krogh har til tider forsøgt
sig på det faktuelle plan, men han lider af den skavank som hedder
fordomsfuldhed.

Man kunne ønske at en uhildet og kompetent kulegraver ville anmelde Steen
Hjortsøes bog, hvis den kommer i en dansksproget udgave, da det er skadeligt
bare at affeje faretruende information med en påtaget selvsikkerhed
bestående af løs snak.

Fra : Jesper

Dato : 05-07-06 23:50

Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Hjortsøes bog, hvis den kommer i en dansksproget udgave, da det er skadeligt
> bare at affeje faretruende information med en påtaget selvsikkerhed

Gør dig selv den tjeneste at læse hvad Steem Hjortsøe ellers har postet
af rablerier her i gruppen, tag eventuelt Google til hjælp.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Hagemann

Dato : 06-07-06 09:05

> Gør dig selv den tjeneste at læse hvad Steem Hjortsøe ellers har postet
> af rablerier her i gruppen, tag eventuelt Google til hjælp.

Jeg har læst en del, og hans konspirationsteori virker umiddelbart som en af
de usandsynligste på markedet. Men det kan jo godt være sandt alligevel.

Ved at søge på Google i dk.politik kan man få belyst konspirationsteorier om
11 sep 2001 og holocaust på et højt akademisk niveau, hvorimod diskussionen
om fysisk tankekontrol er noget mangelfuld, fordi næsten alle Hjortsøs
modstandere på forhånd påfører ham sølvpapirshatten uden at argumentere
stringent.

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-07-06 21:35

Den 06.07.2006 kl. 10:04 skrev Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk>:

> [...]
> om fysisk tankekontrol er noget mangelfuld, fordi næsten alle Hjortsøs
> modstandere på forhånd påfører ham sølvpapirshatten uden at argumentere

Det passer ikke!
Der har været masser af diskussioner med Hjrtsoe, også forsøg på seriøse.
Han plejer at at vrisse eller forsvinde så snart han udfordres.

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-07-06 22:30

Jesper wrote:

> Der er mere seriøst indhold i BW pis-i-glas skriblerier!

Jeps .. Det er grimt at måtte indrømme det samme. BW er jo amatørskizzo i
forhold til det her.

At en eller anden med-skizzo professor giver en ret er da knappest en trøst,
når hele tankesættet er sygt

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-06 23:24

Martin Larsen wrote:

> [...]

udelukkende - positive bemærkninger til min bog. Men sådan er der jo
så meget. De danske vurderinger ændrer sig nok, når vestenvinden har

----

Jeg gider personligt ikke læse en 250 sider lang rapport om jordens
undergang på engelsk. Hvis den havde været på dansk havde jeg nok skimmet en
del, læst en del og nærlæst noget.

mvh
Kim

Fra : Tim

Dato : 05-07-06 23:39

Martin Larsen wrote:

> [...]
>
> Mvh
> Martin

Altså lutter sure og negative danske reaktioner på en bog, der

---------

Du kunne bruge titusinder af år, og ville stadigvæk vrøvle totalt.

--------

Det er pudsigt, at der er så stor forskel på de amerikanske og danske
reaktioner.

--------

Der er ganske enkelt flere amerikanere og dermed en tilsvarende større
chance for, at der er en galning imellem, der gider tage dit sindsyge
sludder alvorligt.

--------

[...]

Who gives a shit. Slug dine piller og tag sølvpapirshatten på. Du er
rablende sindsyg.

Tim

Fra : Tim

Dato : 05-07-06 23:36

[...]

-------

Så er der kun een måned til din dommedag Steen. Så skal vi til at vente på
din næste profeti... et helt år igen.

Frem med sølvpapirshatten, igen, igen, igen, igen....

Tim

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-07-06 11:05

Per Hagemann wrote:

> [...]
>
> Seriøs kritik er egentligt en mangelvare. Thomas Krogh har til tider forsøgt
> sig på det faktuelle plan, men han lider af den skavank som hedder

Fordomsfuldhed ? Det synes jeg var meget venlig sagt om Thomas Krogh. I
øvrigt vil jeg bestride, at Thomas Krogh's fire års radar-baggrund
uden videre gør ham kvalificeret til at vurdere den dialektiske
interaktion mellem subliminal perception og ekstrasensorisk perception,
som jeg fremhæver i min bog som forklaringen på anvendeligheden af
satellitter til påvirkning af mennesker på jordoverfladen. Sidst jeg
diskuterede med Thomas Krogh demonstrerede han ganske tydeligt, at det
var noget, der ikke var "dreamt of in his philosophy".

Det burde det være, for det er, blandt andet, sådan, det foregår.
Men en ikke alt for viderekommen person vil have meget let, ligesom
Thomas Krogh, ved at "jump to conclusions": At energitætheden på
jordoverfladen fra mikrobølger sendt fra satellit vil være så lav
for ikke at sige negligeabel, at det ikke er muligt at påvirke noget
menneske hermed. Det er det altså - i høj grad.

Steen Hjortsø

Fra : Thomas Krogh

Dato : 14-07-06 19:22

<contra@tdcspace.dk> wrote in message

(...)
> [...]
>som jeg fremhæver i min bog som forklaringen på anvendeligheden af
>satellitter til påvirkning af mennesker på jordoverfladen.

Sidste gang vi diskuterede det kunne man ikke se dig for bare skosåler, da
jeg stillede dig nogle ganske simple spørgsmål til dine teorier. Frekvenser,
modulationsformer etc, brød du dig ikke meget om. Mon ikke du har samme
angst for tekniske detaljer nu?

(...)
> [...]
>for ikke at sige negligeabel, at det ikke er muligt at påvirke noget
>menneske hermed. Det er det altså - i høj grad.

Og hvorledes var det du dokumenterede det? Hvilken effekt? Hvilke
modulation?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-07-06 14:24

Thomas Krogh wrote:
> [...]
>

> (...)
>
> Og hvorledes var det du dokumenterede det? Hvilken effekt? Hvilke

Få nu bare den narrehat på i alufolie ..

Alle de konkrete og velplacerede spørgsmål kan jo ødelægge enhver god
konspirationsteori ...

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-07-06 11:48

Per Hagemann wrote:

> [...]
> om fysisk tankekontrol er noget mangelfuld, fordi næsten alle Hjortsøs
> modstandere på forhånd påfører ham sølvpapirshatten uden at argumentere

Det var som satan. Det kan altså lade sig gøre at observere rimeligt
objektivt, hvad det egentlig er, der foregår. Keep on trying !

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-07-06 12:54

contra@tdcspace.dk wrote:
> [...]
>
> Du er velkommen til at sende kommentarer til dk.politik, hvis det har
> almen interesse, eller til min private mail-box.

Kan du ikke se at det er svært at bevare sin troværdighed, når du igen og
igen kommer med dommedagstidspunkter, som igen og igen bliver skudt ud i
fremtiden.

Så kan din fremstilling være svøbt ind i nok så megen pseudovidenskab og
svært gennemskueligt materiale.

Dette gør imidlertid ikke din udledninger mere korrekte. Ingen tvivl om at
jorden går under en dag. Jeg dør også en dag. Men at gide at lade mig lamme
af det og skrive alenlange afhandlinger om det, kan vist kun interessere ens
psykiater. (jeg har så ingen - men fornemmer måske at nok at du har en )

Lev dit liv på jord - og dø den dag du skal det.

PS: (og lad være at genere andre med at du og jorden jo uafvendeligt skal dø
en dag)

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-07-06 14:42

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> forhold til det her.
>
> At en eller anden med-skizzo professor giver en ret er da knappest en trøst,

Aha, spændende teori. Den verdensberømte professor Chalmers Johnson
er ifølge Frank Leegaard schizofren. Tag du hellere en tur rundt i den
internationale political science verden og præsenter den teori . . .
og velkommen hjem bagefter.

Steen Hjortsø

Fra : Kim2000

Dato : 06-07-06 15:04

[...]

------

Har du overvejet en dansk version, evt. en forkortet version?

Hvis jeg var dig ville jeg også bruge langt flere skemaer, diagrammer og
illustrationer for at gøre den noget mere spiselig. Den er efter min mening
lige overvældende nok som den er.

Og ja det er seriøst ment.

Mvh
Kim

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-07-06 16:34

Google video har denne dokumentar liggende,
omhendlene HAARP projektet.

HAARP HOLES IN HEAVEN?
http://video.google.com/videoplay?docid=4891844102768043793&q=HAARP
Intro by, Martin Sheen.

Den omhandler dette projekt.
http://fusionanomaly.net/haarpaerial.jpg

Om haarp projektet har noget at gøre med indholdet i bogen,
har jeg ingen andelse om.

Jan Rasmussen

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 06-07-06 16:20

Kim2000 wrote:
> [...]
> illustrationer for at gøre den noget mere spiselig. Den er efter min mening

Det er taget ad notam. Og tak for det.
Den elektroniske bog er jo bl.a. tænkt som et modificerbart forstadium
til en paperback.

Steen Hjortsø