Islam og konverteringer
Fra : Per Rønne

Dato : 03-07-06 10:43

I dagens Kristeligt Dagblad kan man på:

<http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel:aid=296316>

bl.a. læse følgende historie fra Malaysia:

Sebastian Tong skriver fra Malaysia:

> [...]

> at udtale sig.
>
> På rådets hjemmeside tilråder man imidlertid at isolere og afhøre
> personer, der ønsker at konvertere, samt at fængsle de pågældende
> personer, hvis de nægter at angre deres beslutning.
>
> På samme hjemmeside, under sektionen "ofte stillede spørgsmål" står der på
> malaysisk følgende:
>
> "Hvis den person, der har konverteret, ikke ønsker at omstøde sin
> beslutning, må det være op til de respektive myndigheder at pålægge denne
> en passende straf. En passende straf er døden."

Ja, sådan er forholdene i et islamisk land. Jeg forstår ikke hvorfor
folk gennem udlændingelovgivningen ønsker at tilnærme danske forhold til
disse.

FUT dk.politik {kan naturligvis overrules}
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-07-06 11:42

>I dagens Kristeligt Dagblad kan man på:
>
> <http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel:aid=296316>
>
> bl.a. læse følgende historie fra Malaysia:
>
> Sebastian Tong skriver fra Malaysia:

Det hele kan modbevises af CRL, AHW og Uffe Ellamann, - og deres beviser går
på at de aldrig har læst noget som helst om islam. Dvs AHW hævder han har
læst koranen flere gange, men han ha ikke kunnet finde nogen som helst vers
om straffelove,- fx er der *intet* om håndsafskæring i koranen, iflg
apologeten Arne W.