vm í nationalisme og pemgemagt
Fra : Gamle Jensen

Dato : 02-07-06 12:31

.. Fodbold er et dejligt og sjovt spil, men her under vm. i bold har man
gang på gang set nationalismen stikke sit grimme fjæs frem, spiller bliver
hyldet som nationale helte, og reklamer fra de store firmaer er spillerne
reklame søjler for, hvor er legen hende? Ender det i dyrkelse af nationale
helte og store firmaer, det er jeg bange for. men det glæde mig at se et
banner, nej til racisme i går, det frydede mit gamle hjerte. længe levet
fodbold spillet.

--
Hej fra Børge
http://oz5vib.webbyen.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 14:53

Gamle Jensen <b-h-j@oncable.dk> wrote:

> . Fodbold er et dejligt og sjovt spil, men her under vm. i bold har man
> gang på gang set nationalismen stikke sit grimme fjæs frem,

Nå, du er også faldet for at fordi en flok mennesker vifter med deres
nationalflag, så er de nationalister. AKkeja.

--
regards, Peter B. Perlsø - http://liberterran.org
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : @

Dato : 02-07-06 15:07

On Sun, 2 Jul 2006 15:52:58 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

>Nå, du er også faldet for at fordi en flok mennesker vifter med deres
>nationalflag, så er de nationalister. AKkeja.

der er indført dobbeltstandarder

tilrejsende til Europa skal da endelig tilskyndes til at bevare deres
oprindelige nationale kultur det betragtes ikke som værende positivt

men hvis f.eks. en dansker lufter Det danske nationalflag og siger at
han betragter sig selv som dansker
så er han en grim nationalist

hvorfor er det værre at være dansk nationalist end at være
palæstinensisk nationalist?

hvad er der overhovedet galt i at være nationalist?

altså bortset fra af solkongens efterkommere gerne ser en fransk
præsident for et forenet fort Neuropa

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Gamle Jensen

Dato : 02-07-06 22:17

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nationalflag, så er de nationalister. AKkeja.
>
> Nej ikke det de vifter med flag, men når de tror at de er overmennnesker
træner fyres fordi et eller andet hold ike vinder og bringer landet ære
oghvad ved jeg Husk det kun er en lej.

--
Hej fra Børge
http://oz5vib.webbyen.dk