Stop Islamiseringen af Danmark
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-07-06 20:17

Kære alle i Københavnsområdet,

det nystiftede Stop Islamiseringen af Sjælland, en underafdeling af Stop
Islamiseringen af Danmark (SIAD, http://siad.dk), demonstrerer på
Blågårdsplads den 22. Juli imod islamiseringen af Danmark.

Folk der ønsker at deltage i demonstrationen eller være medlem af den
Sjællandske lokalafdeling kan kontakte mig på følgende mailadresse:

spamtrap (snabel-a) macplanet.dk

Folk der ønsker at være med i SIAD kan læse mere om indmeldelse på
http://siad.dk under "Medlemsskab".

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Malte Runz

Dato : 01-07-06 20:32

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> spamtrap (snabel-a) macplanet.dk
>
> Folk der ønsker at være med i SIAD kan læse mere om indmeldelse på

Og hvis alt går godt, så kommer der rigtigt mange vrede unge muslimer og
kaster med sten og fyrværkeri. Med lidt held kommer I i fjernsynet, så husk
Dannebrog og de forargede miner.

Faktisk minder den slags 'aktioner' meget om det der sker i Gaza. Formålet
med kidnapningen var at fremprovokere den forventede reaktion fra Israel.
Tankegangen er den samme.

--
Malte Runz

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-07-06 20:47

Malte Runz <malte_runz@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> med kidnapningen var at fremprovokere den forventede reaktion fra Israel.

Demonstrationen er en lakmusprøve på hvor Grundloven stadig gælder i
Danmark.

Det gør den tilsyneladende ikke i Odense/Vollsmose (hvor SIAD blev
forment adgang) og Århus/Gjellerupparken (hvor politiet var nødt til at
eskortere 20 SIAD-demonstrater væk fra en hob på 800 rasende muslimer
der skød med kysanthemumbomber imod deres mål (politi og
demonstranter)).

--
regards, Peter B. Perlsø - http://liberterran.org

Fra : Ralph

Dato : 01-07-06 22:08

> eskortere 20 SIAD-demonstrater væk fra en hob på 800 rasende muslimer
> der skød med kysanthemumbomber imod deres mål (politi og
> demonstranter)).

20 (tyve) SIAD demonstranter = alle tåberne her i gruppen, tak for
statistisk info. Gad vide hvorfor der ikke sker en brik i d.p.i. ? I behøver
ikke poste OT herinde mere, NU VED vi hvorfor.

Ralph

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-06 07:14

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
>
> 20 (tyve) SIAD demonstranter = alle tåberne her i gruppen

Du tror da vel ikke at københavnerne også tog til Århus for at
demonstrere ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 08:35

> Du tror da vel ikke at københavnerne også tog til Århus for at
> demonstrere ...

Der er intet tåbeligt i at have glistrupske, anti-islamiske
synspunkter, selvom man undertiden kaster sig ud i et tabt slag.
Man får erfaringer af tabte slag - det man ikke dør af bliver man
stærkere af.

Moses Hansen måtte aflyse hovedparten af sit arrangement i 2003 efter
autonome og ungmuslimer stenede os til og fra Blågårds plads,

Men det var ikke tåbeligt, selvom SF kaldte DDF-deltagerne for nazier,
ligesom EL nu kalder hele SIAD rablende gale. Ord sårer kun de der har
gjort sig sårbare.
Man bør ikke bøje sig for godhedindustriens forsøg på at sætte
dagsordenen. Så gør man sig sårbar.

Selvfølgelig er jeg utaktisk overfor min sag, når jeg citerer Glistrup
vedr pædofili og har hans afslappede holdninger overfor udskældte
korthårede Dansk Front typer, som journalister mener bør foragtes. Men
bør gå efter bolden, ikke manden.

Mange kaldte Simon Spies en død mand, da han lod sig fotografere nøgen
i aviserne, men de tog fejl. Dårlig reklame er undertiden bedre end
ingen reklame - han og Glistrup var aldrig opmærksomhedssøgende blot
for opmærksomhedens skyld eller pga ensomhed. Man må leve livet
farligt, hvis man har noget på hjerte, som er udskældt af medierne.

Fra : Ralph

Dato : 02-07-06 14:04

> Du tror da vel ikke at københavnerne også tog til Århus for at
> demonstrere ...

Nogen har sikkert, det korrekte antal var 11 SIAD´ er til demo, så det
samlede antal på 20 holder sikkert.

Ralph

Fra : Malte Runz

Dato : 01-07-06 22:23

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

(snip)

> Demonstrationen er en lakmusprøve på hvor Grundloven stadig gælder i
> Danmark.

Jeg kan godt se det principielle spørgsmål, men jeg synes at SIAD's aktioner
er uansvarlige. Vi _ved_ jo hvad der vil ske og det skærper konflikten
unødigt. Du får kun mere islamisme i Danmark på den måde.

> [...]
> eskortere 20 SIAD-demonstrater væk fra en hob på 800 rasende muslimer
> der skød med kysanthemumbomber imod deres mål (politi og

Der er ingen grund til at overdramatisere. Det du kalder "en hob på 800
rasende muslimer" beskrives i medierne og fra politiets side, som 25-50 unge
med sten og kanonslag/raketter. Der var naturligvis også en masse lokale
tilskuere, bekymrede forældre og små snothvalpe med løbehjul.
http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3780566/ (der har været linket til den
før).

Politiet skriver:
"En gruppe på mellem 25 - 50 meget voldelige unge fra området angreb flere
gange politiet på Gudrunsvej. Der blev kastet med kanonslag, brosten og der
blev skudt raketter mod politiet.

Ud over denne gruppe var der, også på Gudrunsvej, samlet en stor gruppe
personer som dog optrådte mere roligt. Gruppen var med til at sikre, at
situationen ikke udviklede sig yderligere."
http://www.politi.dk/Aarhus/da/lokalnyt/Nyheder/nyhed_demonstration_100606.htm

Det er den slags overdrivelser der kan drive mig til vanvid, og som kunne
fratage enhver lysten til yderligere debat. Gør du det med vilje, for at det
skal lyde værre end det var, eller har du overbevist dig selv om at det
virkeligt forholdt sig sådan, som du fremlægger sagerne?

PS: Der var 12-14 demonstranter .

--
Malte Runz

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-07-06 22:36

> [...]

> er uansvarlige. Vi _ved_ jo hvad der vil ske og det skærper konflikten
> unødigt. Du får kun mere islamisme i Danmark på den måde.

Og hvordan mener du at det hænger sammen at man skaber flere islamister
ved at demonstrere for at HAMAS skal smides ud af Skandinavien (hvilket
var hvad SIAD har demonstreret for i Gjellerupparken)?

> [...]
> med sten og kanonslag/raketter. Der var naturligvis også en masse lokale
> tilskuere, bekymrede forældre og små snothvalpe med løbehjul.

Medierne der var udenfor området misprepræsenterede groft antallet af
moddemonstrater ifølge de tilstædeværende demonstranter og ifølge
lokalmderierne (TV2 Østjylland og en anden lokal TV-station). Alene dem
der kastede med brosten mod politiet talte 80 (10% af det totale antal).

Og det var ikke bare kanonslag - det var Chrysantemumbomber. Rene
mordvåben når de blev brugt som de blev!

> [...]
> skal lyde værre end det var, eller har du overbevist dig selv om at det
> virkeligt forholdt sig sådan, som du fremlægger sagerne?

Politiet må have pyntet på tallene eller have rod i deres rapporter.
Både SIAD og lokalmedierne rapporterer om mellem 750-850 rasende
lokalbeboere der var mødt op til demonstrationen i Gjellerup.

> PS: Der var 12-14 demonstranter .

Nej. SIAD havde oprindeligt 50 mennesker, hvoraf de 30 blev bedt af
politiet om at gå hjem fordi de var kronragede, ergo "så provokerende
ud". Der var 20 på stedet.

Politiet kunne til sidst ikke holde stand, og deres forsvar af
demonstranterne brød sammen 2 minutter efter at disse var skibbet ud i
en bus. Hvis demonstranterne var blevet tilbage var de blevet slået til
plukfisk.

Fra : Malte Runz

Dato : 02-07-06 02:53

> [...]

> ved at demonstrere for at HAMAS skal smides ud af Skandinavien (hvilket
> var hvad SIAD har demonstreret for i Gjellerupparken)?

Tryk avler modtryk. Jo mere trængt gruppen føler sig (berettiget eller ej)
jo mere radikaliseret vil den blive. Det ville ikke være et ukendt fænomen.
Jeg tror SIAD er fuldt ud klar over det, og at det er et led i deres
strategi.

> [...]
> lokalmderierne (TV2 Østjylland og en anden lokal TV-station). Alene dem
> der kastede med brosten mod politiet talte 80 (10% af det totale antal).

Vi er altså nede på 80 stenkastere, hvor du ellers talte om 800. "... en hob
på 800 rasende muslimer der skød med kysanthemumbomber imod deres mål",
skrev du ordret. Hvor langt ned vil du gå?

SIAD vil helt klart være interesseret i, at vurderer antallet af sten(og
andet)-kastende unge så højt som muligt. Måske endda lægge lidt til. I de
artikler jeg har kunnet finde om emnet er det højeste tal 50, og som man kan
se, så var Jyllandspostens fotograf helt tæt på, og jeg kan forestille mig
journalisten var i nærheden.

> Og det var ikke bare kanonslag - det var Chrysantemumbomber. Rene
> mordvåben når de blev brugt som de blev!

Det kan jeg ikke udtale mig om, Men ligegyldigt om det det var den ene eller
den anden type, så er det naturligvis ikke noget jeg vil forsvare.

> [...]

> Både SIAD og lokalmedierne rapporterer om mellem 750-850 rasende
> lokalbeboere der var mødt op til demonstrationen i Gjellerup.

Kunne du linke til de lokalmedier (ikke SIAD af ovennævnte årsager), der
omtaler 750-850 rasende mennesker. Det er muligt, at der var så mange, men
jeg har ikke kunne finde noget.

Hvorfor i alverden skulle politiet pynte på tallene? Nu synes jeg du er på
tynd is. Eller tror du at politiet er i ledtog med alle dem der ønsker en
islamisering af Danmark (ironi off)?

Og hvad med den store gruppe politiet mener var med til at sikre, at det
ikke blev værre? Er det bare noget de siger, for at undskylde og
bortforklare hobens massehysteri? Du har en tendens til at overdrive og
fordreje voldsomt, og det hjælper ikke din sag.

(snip)

> Nej. SIAD havde oprindeligt 50 mennesker, hvoraf de 30 blev bedt af
> politiet om at gå hjem fordi de var kronragede, ergo "så provokerende
> ud". Der var 20 på stedet.

TV2 NORD skriver 14.
http://www.tv2nord.dk/default.asp?kategori1=regnews&id=20878

TV2 Østjylland skriver 12.
http://www.tv2oestjylland.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=14468

På begge siderne er der billeder, der viser, at journalisten har været i
begivenhedernes centrum. Men om der var tale om 10, 12 eller 20, så var der
dæleme ikke mange.

På SIAD hjemmeside står der:

"VIGTIGT: Nazister og andre med udemokratiske holdninger kan ikke være
medlem hos Stop islamiseringen af Danmark."

Så måske har SIAD ikke været så kede af, at der ikke var en hel masse
kronragede gutter på TV-skærmen og i aviserne. De giver jo visse
associationer.

--
Malte Runz

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:59

"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
>
> Så måske har SIAD ikke været så kede af, at der ikke var en hel
> masse kronragede gutter på TV-skærmen og i aviserne. De giver jo

Når jeg som kemiker dryppede lakmus i syre for at se, hvo meget
veldefineret base , der skulle til for at skabe farveskift (rød-blå)
så var det klog oplysning og gavnlig videnskabelig nysgerrighed.

SIAD skaber tiltrængt folkeoplysning ved ikke at gemme sin
ytringsfrihed i en mørk, fredelig kælder.

Fra : GB

Dato : 02-07-06 08:55

"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> wrote in

....(snip)...
> Vi er altså nede på 80 stenkastere, hvor du ellers talte om 800. "...
> en hob på 800 rasende muslimer der skød med kysanthemumbomber imod
> deres mål", skrev du ordret. Hvor langt ned vil du gå?

De er da det, han har skrevet hele tiden? Hvad er 10% af 800? Kan du
regne det ud? Ellers klik på Start-> Kør-> og skriv "calc.exe" (uden "")...

GB

Fra : Malte Runz

Dato : 02-07-06 10:33

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De er da det, han har skrevet hele tiden? Hvad er 10% af 800? Kan du
> regne det ud? Ellers klik på Start-> Kør-> og skriv "calc.exe" (uden

Jeg havde ellers gjort det nemt for folk som dig, ved at citere Peter Bjørn
Perlsøs indlæg, men gør det gerne igen. Vi skal jo have alle med:

"... en hob på 800 rasende muslimer der skød med kysanthemumbomber imod
deres mål"

(fra indlægget sendt 01-07-2006 21:46)

--
Malte Runz

Fra : GB

Dato : 02-07-06 19:32

> [...]
> med:
> "... en hob på 800 rasende muslimer der skød med kysanthemumbomber

Folk som dig (sic!) kan nok regne ud, at meningen ikke var, at der stod
800 muhamedanere med hver sin krysantemum-bombe. Tror du ikke?

I almindelig presse skrives der jo også om "en stenkastende mængde", selv
om det måske ikke er hele den venstreorienterede demonstrations
deltagerskare, som står med hver sin chaussésten og efterfølgende
anvender den mod drabelige modstandere som 7-11 eller McDonalds.

Men det kan "folk som dig" vel moské ikke fatte alligevel.

Og se så at følge med i skolen, så du kan få din 10.-klasses
afgangsprøve, og lær så et ærligt arbejde.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:22

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> [...]
>
> Nej. SIAD havde oprindeligt 50 mennesker, hvoraf de 30 blev bedt af
> politiet om at gå hjem fordi de var kronragede, ergo "så

Politi bør ikke censurere om frisure. De bør adlyde vor GRUNDLOV o
ikke igen sabotere mødefriheden.

> [...]
> demonstranterne brød sammen 2 minutter efter at disse var skibbet ud
> en bus. Hvis demonstranterne var blevet tilbage var de blevet slået

Da jeg var med Dansk Front til profettegning-demo i Hillerød i januar,
var nogle få kortklippede utilpas ved at være i flok med en
landsbytosse i shorts, men Jonni talte jeg hyggeligt med.

Politiet var barbarisk og hindrede de yngre kortklippede og
som-jeg-velsoignerede i at samles på demonstraionsstedet - S-togtrafik
saboterede vort politi rundløst

De skulle have fjernet de højtråbende, truende muslimer i stedet.

Fra : @

Dato : 02-07-06 02:59

On Sat, 1 Jul 2006 23:22:45 +0200, "Malte Runz"
> [...]

>(snip)

>Jeg kan godt se det principielle spørgsmål, men jeg synes at SIAD's aktioner

hvorfor?

vi har både forenings og forsamlingsfrihed her i landet,
og er der nogen som ikke kan finde ud af at forholde sig til det inden
for lovens rammer så er det dem politiet må tage sig af,

ikke en lovlig forsamling

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Malte Runz

Dato : 02-07-06 10:33

> On Sat, 1 Jul 2006 23:22:45 +0200, "Malte Runz"
> <malte_runz@stofanet.dk> wrote:

(snip)

> hvorfor?

Du snippede min forklaring væk. Den kom i samme paragraf:

[...]

Og i et andet indlæg har jeg gjort rede for, hvad jeg mener med den sidste
sætning, så den behøver du ikke spørge om.

> [...]
> og er der nogen som ikke kan finde ud af at forholde sig til det inden
> for lovens rammer så er det dem politiet må tage sig af,

Vil du så også gå i brechen for radikale islamisters ret til at forsamle sig
og give udtryk for deres synspunkter?

SIAD fik tilladelse til at demonstrere. Det skete under politibeskyttelse.
At den blev afbrudt en halv time for tiden, fordi politiet ikke mente at de
kunne garantere demonstranternes sikkerhed, er ikke et udtryk for, at SIAD
blev forfulgt af politiet.

Der er også foretaget 7 anholdelser af stenkastere efterfølgende.
http://www.tv2oestjylland.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=14575
Hvad er du mener der er gået helt galt med demokratiet og ytringsfriheden i
dette tilfælde?

--
Malte Runz

Fra : @

Dato : 02-07-06 11:32

On Sun, 2 Jul 2006 11:32:43 +0200, "Malte Runz"
> [...]

>er uansvarlige. Vi _ved_ jo hvad der vil ske og det skærper konflikten
>unødigt. Du får kun mere islamisme i Danmark på den måde."

og du fremturer stadig som om det er SIAD der er problemet,

det er det ikke, problemet er at voldelige muhamedanere ikke kan lade
folk være, men forsøger at dræbe dem

det er problemet

hvorfor vender du det blinde øje til hver gang muhamedanere begår
overgreb på ytrings og forsamlingsfrihed?

SIAD gør ikke noget ulovligt - SIAD er hellr ikke problemet

muhamedanske forbrydere som smider sten eller affyrer fyrværkeri efter
folk gør derimod noget ulovligt - og det er muhamedanerne der i denne
situation er problemet

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 12:38

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> [...]
> efter
> folk gør derimod noget ulovligt - og det er muhamedanerne der i

Lakmus test er god ting. Og hvis politi ikke stopper fyrværkeri-kast
så er en vigtig test udført

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:14

> [...]
> vilje, for at det skal lyde værre end det var, eller har du
> overbevist dig selv om at det virkeligt forholdt sig sådan, som du

Antal er ikke det væsentlige.
At politiet ikke slår hårdt ned på antidemokrater med krudt, viser at
vi har importeret et Gaza-problem og vort politi er ikke deres opgave
voksen, og lakmustest er klogere end nogen sabotage i DK under WW2

Fra : El Trabajador

Dato : 02-07-06 21:26

"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i
> [...]
> aktioner er uansvarlige. Vi _ved_ jo hvad der vil ske og det skærper
> konflikten unødigt. Du får kun mere islamisme i Danmark på den måde.

Du er en halalhippie og en dhimmi!
--
El Trabajador

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 22:04

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i

> Du er en halalhippie og en dhimmi!
> --
> El Trabajador

Jeg ved ikke hvad Malte Runz er, men det forekommer mig klart at han er
mere interesseret i at skyde budbringeren der kommer med dårlige nyheder
(SIAD) end han er interesseret i at konfrontere dem der ER de dårlige
nyheder (islamisterne i Danmark).

Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-06 05:52

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> "Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i

> Du er en halalhippie og en dhimmi!

Ja, det er dhimmi-agtigt at bøje nakken for System Godhedsindustri,
det kalder kortklippede for nazister og påstår at de er en
provokation, der kan undskylde muslimvold.

Det lover godt at SIADs Sjællandsformand vil
_spille med åbne kort_ ifølge sit nylige indlæg her,
og det må betyde at man tager afstand fra folk, der begår vold, og
ikke fra andre, og bedømmer Jonni Hansen typer på hvad er mur og
nagelfast og ikke på rygter, som man har hørt og er afskåret fra at
vurdere pga eget killfilter

Da jeg var til Dansk Front demo i Hillerød var jeg sammen med mange
Dansk Front folk, der ikke som Jonni Hansen har voldsdom eller
voldsfortid, og at de blev tvunget væk fra demonstrationen var trist.

Politiet brød grundloven.

Politikens chefredaktør 1933-43, Valdemar Koppel, var radikal og
Churchill-modstander og undskyldte i lederartikel Krystalnatten med,
at det var spontane pøbeloptøjer, som nazipartiet ikke havde ansvar
for. (hvad de dog havde, i ret høj grad)

Jyllandspostens forlag har udgivet "Dage i Oktober" hvor han
beskriver, at han i 1943 to gange søgte at rejse ulovligt med
fiskekutter til Sverige og blev pågrebet og frigivet af Gestapo.
Best ønskede jo jøderne fra DK til Sverige, bortset fra nogle
symbolske få,(nogle især fra Tyskland netop indvandrede og nogle
meget gamle.

Både om den tid og nu, bør alle gode danskere søge SANDHEDEN og ikke
være følgagtig for mummespil, der skal skabe falske myter
fx at Dansk Front er voldelige, eller at tyskerne ville de danskfødte
jøder noget ondt under WW2.

Tyskerne sendte alle deres patruljerings-krigsskibe i Øresund til
reparation i hele oktober 1943, er dokumenteret i Kreth og Mogensens
videnskabelige bog ("Flugten over Øresund" 1995)og ønskede DK
"jøderent" via ufarlige fiskekutterrejser, dog ikke af redaktør
Koppel, for han var danskgift jøde og slet ikke ramt af de ny krav,
der i høj grad skulle skræmme danske sabotører til passivitet, ved at
500 sendtes fra DK til Theresienstadt (at det var en luksusgetto uden
arbejdstvang for danskere, holdt dansk presse hemmeligt, for sabotører
skulle skræmmes),

Nietzsche provokerede ved i 1800-tallets slutning af være extrem
anti-antisemitisk, i en tid, hvor Bismarck-tilhængere var latterligt
arier-forherligende.Heller ikke hans og kultur-radikales skamrosning
af jødisk kultur i Nord-Europa bør kopieres blindt.

Jødernes udvalgt-folk-strategier i vor tid, har meget lidt forbindelse
med det danske muslimproblem, og vi vinder intet ved overfladisk ros
af vore velintegrerede jødiske medborgere.. Ærlighed varer længst - og
som Brandes m.f. har vist så er DK i alt væsentligt uden racisme, og
de fordomme der er, handler om ord og ikke om vold.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 12:01

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> Da jeg var til Dansk Front demo i Hillerød var jeg sammen med mange
> Dansk Front folk, der ikke som Jonni Hansen har voldsdom eller
> voldsfortid, og at de blev tvunget væk fra demonstrationen var trist.

Problemet med Dansk Front er at de åbent henviser til Nazi-hjemmesider
og huser nazistiske elementer i deres rækker, hvilken man også så under
TV-dækningen af demo'en i Hillerød for nogle måneder tilbage.

Det skader sagen ved at associere islamist-kritikere med nazister,
selvom det er klart at langtfra alle Dansk Front'ere er nazister eller
nazi-sympatisører.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk

Fra : Henri Gath

Dato : 01-07-06 21:27

"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med kidnapningen var at fremprovokere den forventede reaktion fra Israel.

Du er da et fjols?

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-06 21:52

Den 01.07.2006 kl. 21:32 skrev Malte Runz <malte_runz@stofanet.dk>:

> Faktisk minder den slags 'aktioner' meget om det der sker i Gaza.

Aha!
Du har altså erkendt at vi får en langvarig krig mellem 2 nationer.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Malte Runz

Dato : 01-07-06 23:13

news.tb02wcw9iz7q9u@quercus.opasia.dk...

> Aha!
> Du har altså erkendt at vi får en langvarig krig mellem 2 nationer.

Rent quotefucking. Jeg skrev at SIAD og Hamas bruger samme metoder. De
fremprovokere bevidst en bestemt reaktion fra modparten for at udnytte
propagandaværdien.

Hvem havde du iøvrigt forestillet dig, at Danmark skulle være i krig med
(med mindre du tænker på Israel og palæstinenserne)?

--
Malte Runz

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-06 23:34

Den 02.07.2006 kl. 00:12 skrev Malte Runz <malte_runz@stofanet.dk>:

> Hvem havde du iøvrigt forestillet dig, at Danmark skulle være i krig med
> (med mindre du tænker på Israel og palæstinenserne)?

Du er virkelig tungtfattende - har du læst subject?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-07-06 23:41

> [...]

> Hvem havde du iøvrigt forestillet dig, at Danmark skulle være i krig med
> (med mindre du tænker på Israel og palæstinenserne)?

Noget forbandet vrøvl. SIAD bruger selvsagt ikke terror og vold for at
opnå sine mål.

Fra : Malte Runz

Dato : 02-07-06 02:05

> Malte Runz <malte_runz@stofanet.dk> wrote:

(snip)

(snip)

> Noget forbandet vrøvl. SIAD bruger selvsagt ikke terror og vold for at
> opnå sine mål.

Det skriver jeg heller ikke. Jeg skriver at SIAD med deres handling går
efter at få muslimerne i Gellerup og andre steder til at gå amok, så de kan
vise hvilke voldsmænd vi har med at gøre. Ganske som Hamas med deres
kidnapning af en soldat ønsker at få Israel til at rykke ind med tanks, så
hele verden kan se, hvor krigeriske de er. Begge reaktioner (Israels og
muslimerne i Gellerups) er forudsigelige og ønskede. Kom nu... det er ikke
så svært at gennemskue.

--
Malte Runz

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:55

> [...]
> Begge reaktioner (Israels og muslimerne i Gellerups) er
> forudsigelige og ønskede. Kom nu... det er ikke så svært at

Kidnappes en soldat BØR man rykke ind med tanks

Afbrændes ambassader pga profettegning i JP, BØR man udvise alle
muslimer fra DK.

Fra : El Trabajador

Dato : 04-07-06 06:46

> [...]

> går efter at få muslimerne i Gellerup og andre steder til at gå amok,
> så de kan vise hvilke voldsmænd vi har med at gøre. ...

Hvad galt er der i at få vist det danske folk muhamedanernes sande ansigt?
--
El Trabajador

Fra : @

Dato : 02-07-06 03:04

On Sun, 2 Jul 2006 00:12:33 +0200, "Malte Runz"
<malte_runz@stofanet.dk> wrote:

>Rent quotefucking. Jeg skrev at SIAD og Hamas bruger samme metoder.

og det er forkert, SIAD begår ikke drab på skolebørn eller begår
andre voldshandlinger, de benytter sig af den i Danmark
grundlovssikrede forsamlingsfrihed

voldsmændene er dem som forsøger at hindre folk i lovligt at forsamles

>De
>fremprovokere bevidst en bestemt reaktion fra modparten for at udnytte
>propagandaværdien.

modparten kunne jo vælge ikke at lade sig provokere

--
Carry the battle to them. Don't let them bring it to you.
Put them on the defensive. And don't ever apologize for anything.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 05:03

> [...]
> forsamles

> modparten kunne jo vælge ikke at lade sig provokere

Muslimer er dyr og har forudsigelig instinkt-reaktion

Jeg håber at SIAD samarbejder med erfarne DDF folk, der ved demo på
Rådhuspladsen fornylig havde nok af skilte og bannere til alle

Det er jo ORD der er det centrale - ikke frisure og mod vedr
voldstrusler.

Fra : Per Hagemann

Dato : 04-07-06 10:24

> Muslimer er dyr og har forudsigelig instinkt-reaktion

Overordnet set er de mere imamstyrede end instinktstyrede. Det vil sige at
Hamas-tilhængerne sikkert godt kan styre deres stenkastningsfølelser, hvis
den lokale Hamas-imam giver besked på at de skal holde sig i ro. Som
muhamedanere er de i forvejen vant til at følge et hav af restriktive
ritualer for at overholde deres tro, så hvis det er Allahs vilje at de skal
forholde sig roligt for at narre fjenden i Århus, så gør de også det.

> Jeg håber at SIAD samarbejder med erfarne DDF folk, der ved demo på
> Rådhuspladsen fornylig havde nok af skilte og bannere til alle

Når der er under 20 demonstrationsdeltagere, er det ikke så svært at have
skilte til alle. Hvis SIAD tillader den mere folkelige bevægelse Dansk Front
at være med ved demonstrationen, vil der sikkert komme over 100 på Nørrebro.
Man må huske på at de fleste intellektuelle muhamedanerskeptikere ikke er så
tilbøjelige til at vove sig på gaden trods politibeskyttelse, mens flere af
de unge i Dansk Front tager det som en kærkommen udfordring at kæmpe på
gaden for danskernes sag mod de fremmede.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-06 11:37

Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> de unge i Dansk Front tager det som en kærkommen udfordring at kæmpe på
> gaden for danskernes sag mod de fremmede.

Sådan en udtalelse får jo en til at huske på de KU-gadedrenge, der i
30erne 'vovede' sig ud i gadekampe med DSUere og især DKUere.

Gad i øvrigt godt vide hvor mange af dem der døde på østfronten?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malte Runz

Dato : 02-07-06 13:07

> og det er forkert, SIAD begår ikke drab på skolebørn eller begår
> andre voldshandlinger, de benytter sig af den i Danmark
> grundlovssikrede forsamlingsfrihed

Mere quotefucking. I den efterfølgende sætning præciserer jeg, hvad jeg
mener:

Jeg anklager ikke SIAD for at bruge voldelige midler. Dagens første
stråmand. Sammenligning af Hamas og SIAD går på noget andet.

> modparten kunne jo vælge ikke at lade sig provokere

Det håbede jeg også på.

--
Malte Runz

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 13:18

> Jeg anklager ikke SIAD for at bruge voldelige midler. Dagens første
> stråmand. Sammenligning af Hamas og SIAD går på noget andet.

Hvis du går så langt som at sammenligne SIAD med HAMAS, så er der ingen
tvivl om at det er DIG der giver sig i kast med at opsætte stråmænd.

Fra : Malte Runz

Dato : 02-07-06 13:42

> Hvis du går så langt som at sammenligne SIAD med HAMAS, så er der ingen
> tvivl om at det er DIG der giver sig i kast med at opsætte stråmænd.

Sig 'stop' når du er uenig:

Hamas scorer points på, at Israelerne bombarderer dem.
SAID score points på, at muslimer bombarderer dem.

Hamas kender israelernes reaktionsmønster.
SIAD kender muslimernes reaktionsmønster.

Hamas foretager en aktion, der udløser israelernes kendte reaktionsmønster.
SIAD foretager en aktion, der udløser muslimernes kendte reaktionsmønster.

Jeg har ikke brug for stråmænd for at kunne forholde mig skeptisk overfor
SIADs metoder.

--
Malte Runz

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 14:10

> [...]

> Sig 'stop' når du er uenig:
>
> Hamas scorer points på, at Israelerne bombarderer dem.
> SAID score points på, at muslimer bombarderer dem.

Så SIAD skulel altså "score" på at blive lemlestet eller slået ihjel af
en rasende hob? Tak skæbne.

> Hamas kender israelernes reaktionsmønster.
> SIAD kender muslimernes reaktionsmønster.

I Gjellerup demonstrerede SIAD IMOD HAMAS. Man skulel tro at kun
terrorister og HAMAS-støtter ville blive fornærmede over dette, men
tilsyneladende sympatiserer mange muslimer med Hamas?

> Hamas foretager en aktion, der udløser israelernes kendte reaktionsmønster.
> SIAD foretager en aktion, der udløser muslimernes kendte reaktionsmønster.

hvis muslimernes "kendte reaktionsmønster" er at svare med vold mod
fredelige demonstrater, kan det vist kun tages som en tilkendegivelse af
at muslimer i Danmark og Europe bruger vold som middel. Tak for den
erkendelse!

> Jeg har ikke brug for stråmænd for at kunne forholde mig skeptisk overfor
> SIADs metoder.

Hvis du forholder dig skeptisk overfor en fredelig og lovlydig
organisation har du vist et problem. Men det er vi jo klar over så længe
du sammenligner SIAD med HAMAS. Ingen udenomsnak kan skjule dette
faktum.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-06 14:14

> [...]

> SIAD foretager en aktion, der udløser muslimernes kendte reaktionsmønster.

Og resultatet:

Israel kommer efter årsskiftet til ensidigt at fastlægge landets
permanente grænser mod Vestbredden, hvorefter der oprettes en
uigennemtrængelig sikkerhedsbarrière. Derefter får palæstinenserne lov
at stege i deres eget fedt, når de ikke lige skyder Kassam-raketter
afsted mod israelske byer. For så bliver der nemlig svaret igen med
præcisionsbombardement fra israelske kanoner og droner, førerløse fly.

Og når disse endelige grænser er fastlagt, anerkendes de af USA og med
tiden også af verdenssamfundet.

Palæstinensernes værste fjende er Hamas - og dem selv.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 02-07-06 14:25

On Sun, 2 Jul 2006 14:42:16 +0200, "Malte Runz"
> [...]

>Jeg har ikke brug for stråmænd for at kunne forholde mig skeptisk overfor

du gør en alvorlig fejl

du sætter bare lige uden videre lighedstegn mellem de midler SIAD og
Hamas bruger

SIAD gør intet ulovligt her i landet,

SIAD er ikke voldelige

at du ønsker at sammeligne SIAD metoder med Hams's ditto er tegn på at
du rent faktisk ikke har noget som helst at anklage SIAD for,

men som aktiv nyttig idiot er du nødt til at reagere når dine elskede
muhamedanske voldsforbryderes sande ansigt vises

problemet er _IKKE_ SIAD problemet er udemokratiske voldelige
muhamedanere

SIAD er faktisk at sammenligne med en projektør der sættet lyset lige
direkte på det betændte område

Fra : Malte Runz

Dato : 03-07-06 10:44

> du gør en alvorlig fejl
>
> du sætter bare lige uden videre lighedstegn mellem de midler SIAD og
> Hamas bruger

Ikke bare uden videre. Jeg har præciseret, hvor jeg mener der er
lighedspunkter, og dem er du velkommen til at kommentere og udlægge på din
måde. Jeg kunne også kommer med en laaaang rækker punkter, hvor jeg anfører
alle _forskellene_ på SIAD og Hamas, men de er så indlysende, at jeg finder
det overflødigt.

> SIAD gør intet ulovligt her i landet,

Har jeg heller aldrig påstået.

> SIAD er ikke voldelige

Jeg citerer mig selv:
"Jeg anklager ikke SIAD for at bruge voldelige midler." Det står lige
ovenover. Skal jeg skrive det igen? SIAD bruger hverken voldelige eller
andre ulovlige midler.

> at du ønsker at sammeligne SIAD metoder med Hams's ditto er tegn på at
> du rent faktisk ikke har noget som helst at anklage SIAD for,

Jeg har allerede, vel nok 3 - 4 gange, forklaret, hvorfor jeg jeg er
betænkelig ved SIADs aktioner.

> men som aktiv nyttig idiot er du nødt til at reagere når dine elskede
> muhamedanske voldsforbryderes sande ansigt vises

Jeg har _aldrig_ forsvaret at kaste sten og smide potentielt livsfarlig
fyrværkeri efter folk. Jeg er dybt kritisk overfor enhver religiøst betinget
handlemåde. Jeg er imod en islamistisk påvirkning af vores normer og
værdier. Skal jeg virkelig skrive det i hvert eneste indlæg, for at undgå at
blive beskyldt for at have den modsatte holdning?

'Nyttig idiot'. 'Mine elskede muhamedanske voldsforbydere' ... Du udstiller
dine egne mangler på fortrinlig vis ved sådanne udtalelser. Det er en
åndelig falliterklæring, når du ikke kan argumentere med mere substans.

> problemet er _IKKE_ SIAD problemet er udemokratiske voldelige
> muhamedanere

Mit anklagepunkt er, at SIAD spekulerer i problemet med de voldelige og
udemokratiske kræfter, der findes i det muslimske miljø. Et problem, som jeg
på ingen måde er blind overfor.

> SIAD er faktisk at sammenligne med en projektør der sættet lyset lige
> direkte på det betændte område

Hvis de derved afdækkede noget, som ikke var tydeligt før, så ville det
måske kunne forsvares.

--
Malte Runz

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:49

> [...]
>
> Hvem havde du iøvrigt forestillet dig, at Danmark skulle være i krig
> med (med mindre du tænker på Israel og palæstinenserne)?

1940-45 var DK aldrig i krig med tyskerne

ChrX fik Scavenius til at være statsminister fra Systemskiftet til
befrielsen

Modstandsbevægelsen var rettet imod de anti-kulturradikale
samarbejdspolitikere og sigtede mod efterkrigstidens indenrigspolitik
og lederne var enig med Best om at forkortning af krigen via sabotage
her, var en latterlig tanke
Det er historiker-consensus idag.

DK er i krig med Islam p.t. men det forties

Sammenligning med Gaza har en stor pointe

Fra : @

Dato : 02-07-06 02:50

On Sat, 1 Jul 2006 21:32:22 +0200, "Malte Runz"
> [...]

>med kidnapningen var at fremprovokere den forventede reaktion fra Israel.

og folk som ellers demonstrerer på Christiansborg slotsplads eller
foran en ambasade påregner ikke at få mediernes bevågenhed?

hvorfor lige omtale at SIAD gør som alle andre der vælger at
demonstrere, nemlig demiónstrere der hvor udbyttet bliver størst?

Fra : Malte Runz

Dato : 02-07-06 10:33

> [...]

> og folk som ellers demonstrerer på Christiansborg slotsplads eller
> foran en ambasade påregner ikke at få mediernes bevågenhed?

Jo da.

> hvorfor lige omtale at SIAD gør som alle andre der vælger at
> demonstrere, nemlig demiónstrere der hvor udbyttet bliver størst?

Fordi det er vigtigt at få klarhed over hvad der sker under overfladen.
Hvorfor bliver du så forarget over, at nogen har gennemskuet, at SIAD
_ønsker_ at blive angrebet med sten og diverse former for fyrværkeri, fordi
dette vil give det største udbytte?

--
Malte Runz

Fra : @

Dato : 02-07-06 11:27

On Sun, 2 Jul 2006 11:32:38 +0200, "Malte Runz"
> [...]

>Hvorfor bliver du så forarget over, at nogen har gennemskuet, at SIAD
>_ønsker_ at blive angrebet med sten og diverse former for fyrværkeri, fordi

og du er det orakel som bare kan se at medlemmer af SIAD ønsker at
blive invalideret,

hvorfor ikke lige høre efter hvad folkene i SIAD siger, det er nemlig
desværre sandheden,
nemlig at der er problemer med forsamlings og ytringsfriheden her i
landet

og dem som skaber dette problem er i første række muhamedanere

men desværre også folk som med alle midler hellere vil skyde på
budbringerne=SIAD

end forholde sig til problemet, nemlig at muhamedanske voldsforbrydere
ønsker at knægte yrtings og forsamlingsfriheden

hvad mener du bør gøres ved det problem?

Fra : Malte Runz

Dato : 02-07-06 13:07

> [...]
> <malte_runz@stofanet.dk> wrote:

(snip)

> og du er det orakel som bare kan se at medlemmer af SIAD ønsker at

Du skal ikke fortælle mig, at SIAD ønskede en fredelig demonstration, hvor
muslimerne udviste god opførsel og alt var fryd og gammen. SIADs budskab er
jo, at muslimerne er voldelige forbrydere, og det var det de ville vise ved
at gå ud og 'demonstrere'.
Hvilken anden reaktion tror du SIAD havde ønsket sig?

> hvorfor ikke lige høre efter hvad folkene i SIAD siger, det er nemlig
> desværre sandheden,
> nemlig at der er problemer med forsamlings og ytringsfriheden her i
> landet

Nu har vi heldigvis begge dele i Danmark. Jeg giver dig og SIAD ret i, at
det ikke er muligt at garantere at alle, hvor og når som helst, kan udøve
den, uden at der er risiko for konflikt. Sådan har det aldrig været, og vil
heller aldrig blive.

> og dem som skaber dette problem er i første række muhamedanere
>
> men desværre også folk som med alle midler hellere vil skyde på
> budbringerne=SIAD

Jeg siger ikke, at det SIAD der er skyld i problemet med, at de pågældende
muslimer vælger at reagere voldeligt. Jeg bebrejder dem, at de 'trykker på
knappen', om jeg så må sige.

> end forholde sig til problemet, nemlig at muhamedanske voldsforbrydere
> ønsker at knægte yrtings og forsamlingsfriheden
>
> hvad mener du bør gøres ved det problem?

Jeg tror ikke problemet findes. Det er ikke en politisk bevidst flok, der
kastede med sten. For dem handler det ikke om at knægte nogens friheder. Det
er dig der tillægger dem den holdning. Du når til den fejlkonklusion, fordi
du nægter at prøve at forstå*, hvad der er det egentlige problem.

(*/ikke/ 'have forståelse for')

Skulle der være nogen inden for de muslimske miljøer, der taler for
afskaffelse af basale demokratiske menneskerettigheder, så tager jeg deres
udtalelser lige så alvorligt, som jeg tager dine om udryddelsen af alle
muslimer i Danmark.

--
Malte Runz

Fra : @

Dato : 02-07-06 14:01

On Sun, 2 Jul 2006 14:06:37 +0200, "Malte Runz"
<malte_runz@stofanet.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>>
>(snip)

>Du skal ikke fortælle mig, at SIAD ønskede en fredelig demonstration,

jo det er faktisk lige hvad jeg skal,
SIAD ønsker netop et land hvor man kan demonstrere uden risiko for at
få smidt store sten eller kraftigt fyrværkeri i hovedet

det viste sig desværre at dette ønske ikke kunne opfyldes,
det er stadigvæk ikke SIAD's skyld

SIAD er blot sendebudet der kommer med den sørgelige meddelelse at
forsamlingsfriheden visse steder i Danmark ikke længere gælder

> [...]
>jo, at muslimerne er voldelige forbrydere, og det var det de ville vise ved

netop

men du vil stadigvæk hellere kritisere budbringeren end forholde dig
til det egentlige problem

>Hvilken anden reaktion tror du SIAD havde ønsket sig?

at man kan forsamles overalt i Danmark uden risiko for at blive
lemlæstet af stenkastende muhamedanske forbrydere

>Nu har vi heldigvis begge dele i Danmark.

det har SIAD nu påvist ikke er rigtigt, i Gellerup kan man ikke
forsamles uden at blive udsat for voldelige overfald fra muhamedanske
forbrydere

og mit helt seriøse gæt er at det desværre også er tilfældet på
Nørrebro i KBH. Vollsmose i Odense-syd og sikkert også andre steder
hvor der befinder sig større bander af muhamedanske voldsforbrydere

> [...]
>den, uden at der er risiko for konflikt. Sådan har det aldrig været, og vil

jo sådan har det sandelig været,

indtil voldelige venstrefløjsforbrydere ikke kunne tåle at nogen
forsamledes offentligt og talte dem imod

>Jeg siger ikke, at det SIAD der er skyld i problemet med, at de pågældende
>muslimer vælger at reagere voldeligt. Jeg bebrejder dem, at de 'trykker på
>knappen', om jeg så må sige.

hvorfor bebreder du SIAD at de bringer et alvorligt problem i fokus på
den eneste måde der er praktisk mulig?

mener du det er bedre at tie og tåle - voldelige muhamedaneres
fremfærd og vinke farvel til ytrings og forsamlingsfrihed

>Jeg tror ikke problemet findes.

den tro kan du godt stikke hen et sted hvor solen ikke skinner

fakta er noget ganske andet

fredelige borgere bliver angrebet i Gelleup af muhamedanske
voldsforbrydere

politiet bliver angrebet i Vollsmose af muhamedanske voldsforbrydere

en imam udtaler at politiet ikke bør forsøge at få fat på forbryderne
da det vil føre til yderligere vold

altså en imam truer indirekte med mere vold hvis politiet forsøger at
opretholde lov og ret

>Det er ikke en politisk bevidst flok, der
>kastede med sten.

det tror jeg faktisk den som stenkastene er rettet imod er ligeglad
med

om muhamedanske forbrydere er politisk orienterede eller
desorienterede er da inderligt ligegyldigt

bedøm disse forbrydere på deres handlinger

> [...]
>udtalelser lige så alvorligt, som jeg tager dine om udryddelsen af alle

skulle være!!!

det er der:

imam Abdul Wahid Pedersen
og
imam Abu Laban
og
40% af alle herboende muhamedanere

kan jeg nævne, og der findes sikkert endnu flere

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 20:21

> [...]
> afskaffelse af basale demokratiske menneskerettigheder, så tager jeg
> deres udtalelser lige så alvorligt, som jeg tager dine om

Citer ordret hvem ha krævet udryddelse af blot nogle muslime i DK

Hverken SIAD, Glisrup eller Kaj Wilhelmsen har sagt sådant.

Udvisning er noget andet.

DDF hylder Glistrup - han var den FØRSTE ADVARER.

Fra : Per Hagemann

Dato : 04-07-06 19:07

> Citer ordret hvem ha krævet udryddelse af blot nogle muslime i DK
>
> Hverken SIAD, Glisrup eller Kaj Wilhelmsen har sagt sådant.
>
> Udvisning er noget andet.

Malte Runz har vist ret i at @ i et debatindlæg har diskuteret udryddelse
måske endda ment som tilintetgørelse.

Glistrup har også talt om udryddelse af muhamedanerne fra Danmark, men i
hans tilfælde er udryddelse brugt i den oprindelige betydning, altså det som
nu kaldes udrensning. Her et af de Glistrup-udsagn fra TV3 1997, som førte
til hans første 266b-dom:

5) "... om hvem enhver, der har studeret muhamedanismen ved, at de kun er
her for at indsmigre sig, indtil de er stærke nok til at henrette os. De
skal ud, fordi det er i den grad en fare, at f.eks. hende der ringede,
hendes børnebørn ville ganske givet blive dræbt af muhamedanerne, hvis vi
ikke udrydder muhamedanerne i Danmark."

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-06 19:22

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> ringede,
> hendes børnebørn ville ganske givet blive dræbt af muhamedanerne,

Dt er den gamle diskussion om AUSRO_TTEN JUDENTUM

Nazier ønskede aldrig aflivning af jøder og Glistrup aldrig andet end
udvisning ud af Danmark.

Men for at vække folk, så skrives med provokeende udvalg.

Der er intet pædofilt eller propædofilt ved mig, men belært af
EB-overskrifter, kan jeg da godt udvise humoristisk sans og tage gas
på KimLarsen-fjolser der pådutter mig at være liderlig slikonkel med
hang til mindreårige.

Rifbjergs mor sagde "Det er bedre at være ondskabsfuld end at være
kedsommelig" og jeg mener også at et menneske der ikke provokerer
underholdende betyder ofte resourcespild. Tid er kostbar og bør ikke
spildes på kedelig tristhed der ikke sætter tanker igang.
Ingen er tvunget til at tage på festival eller læse mig.

Igår udtalte en Rockstjerne i Roskilde at han nød at festivalgæsterne
brækkede sig og pissede overalt EKSHIBITIONISTISK. Why not, når nu der
er sundt anarki og ingen forarges så det gør noget?

Jeg frygter at der vid SIAD demo kun kommer 20 islamkritikere, hvis de
går mere op i egen berøringsangst med individualisme end i SAGEN.

Hvis jeg via usenet kan reklamerer for SIAD-demo og folk tager til
demo for bagefter at nyde en øl i min have, så har jeg måske gavnet
sagen?

Kan jeg skade SIAD på nogen måde, som pæne Perlsø frygter???

Fra : @

Dato : 04-07-06 21:21

On Tue, 4 Jul 2006 20:06:57 +0200, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Malte Runz har vist ret i at @ i et debatindlæg har diskuteret udryddelse
>måske endda ment som tilintetgørelse.

når engang folk får øjnene op for hvor alvorligt muhamedanerproblemet
virklig er, så kommer folk til at erkende at den eneste holdbare
løsning på verdens muhamedanerproblem er udryddelse

> [...]
>skal ud, fordi det er i den grad en fare, at f.eks. hende der ringede,
>hendes børnebørn ville ganske givet blive dræbt af muhamedanerne, hvis vi

uanset om man kan lide M.Glistrup eller ej, hans forudsigelser har
holdt stik indtil dato

Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-06 06:54

> uanset om man kan lide M.Glistrup eller ej, hans forudsigelser har
> holdt stik indtil dato

Han er en næsten overnaturligt intelligent tænker, spåmand og
debatør - vil blive husket som "den første advarer"

Og Frihedsfolk som Perlsø bør respektere hans holdning om at hvis
Dansk Front typer vil være med så sige man som Glisrup gjorde til dem

"Hvis jeg skal til Slagelse og du til Korsør, kan vi da snakke sammen
og følges en DEL af vejen fra København"

Man skal ikke lade sig piske rund i manegen af journalisterne, har
Anders Gravers, SIAD-landschef, givet mig ret i"

Medierne vil ikke vort budskab det godt. De vil drive del og hesk
poliik og splitte os op og få os til at skamme sig ved hinanden. Lad
det ikke lykkes.

Glistrup holdt gerne foredrag for Jonni Hansen typer men mente ofte,
at når de havde råd til tatoveringer, måtte de også betale hans taxa
til mødet. Han var ikke bange for at blive fotograferet sammen med
dem. Men når jeg har mødt fx pastor Jesper Langballe ved bogmessen i
Forum, er han angst for at blive fotograferet sammen med mig. tsk tsk
Selvom vi snakker godt sammen.

Jonni Hansen vekslede jeg et par ord med ved profettegning-demo i
Hillerød i januar på Posen.

Han holder blandt sine proselytter afstand til den japanskgifte
"raceskænder" BW, men var ikke angst for at blive fotograferet sammen
med mig - en gæv, modig, venlig og folkelig mand, men man kan aldrig
være enig med medkæmpere om ALT. Danskere er individualister. Jonni
Hansen er ikke interesseret i revisionisme, siger han.- det er teori,
han er til handling. Og hans selvforsvar ved mordforsøget på
kammerater, var klogt nødværge - havde de autonome hætteklædte
voldsmænd fået savet plankeværket ned, var molotovs smidt ind til
sovende nazier, må man formode.
Det bliver man ikke antidemokrat eller antisemit af af mene.

Fra : El Trabajador

Dato : 07-07-06 16:41

"@" <1@invalid.net> skrev i

> uanset om man kan lide M.Glistrup eller ej, hans forudsigelser har
> holdt stik indtil dato

Mogens Glistrup er et geni. De, der ikke fatter hans genialitet, er selv
nogle åndelige undermålere.
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:07

> [...]
> Formålet med kidnapningen var at fremprovokere den forventede
> reaktion fra Israel. Tankegangen er den samme.

Vi indvandringskritiske truer, volder, frihedsberøver PÅ INGEN MÅDE

At bruge grundlovens ret til demo er ukritisabel.

Hvis ungmuslimerne møder os med fyrværkeri og sten
og hvis politiet ikke straks varetægtsfængsler sådanne censur-ønskende
terrorister, så er al fejl hos politi og Islam

Moses Hansen kommer - da jeg på Blågårdsplads var med ham til
"DK=kristen-nation demo" i 2003 på Nørrebro, var han, Faderhuset og os
fra DDF perfekte demokrater

Kamal Qurashi kaldte dengang os fra `DDF for "nazier og fik det dømt
ubeføjet af byretten" men i Landsrettehn løj han at jeg da han mødte
mig første gang, ved EU-møde i 2000 havde båret hagekors og
Landsretten blåstemplede derfor hans polemiske nazi-injurie.

Vil Perlsø oplyse om medlemskontingent og optagelseskriterier til SIAD
?

Fra : Per Hagemann

Dato : 04-07-06 10:49

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse news:JLGpg.30252

> [...]
> DDF perfekte demokrater
>

> Vil Perlsø oplyse om medlemskontingent og optagelseskriterier til SIAD ?

Det står tydeligt på den hjemmeside Perlsø henviser til. Du må til at lære
at bruge tastaturets pegeredskab, men denne gang viderebringer jeg sidens
indhold til dig:

citat start

Medlemskab
Man kan blive medlem af Folkebevægelsen Stop islamiseringen af Danmark ved
at indbetale 250 dkr årligt. Medlemmer under 25 år betaler dog kun 150 kr
årligt. Donationer er også meget velkomne da vi har en lang og hård kamp
foran os med at af-islamisere Danmark. Små som store bidrag, alting hjælper!
N.B: Tilmelding skal registreres enten på e-mail (se nederst på siden)
eller på tlf. 9677 1784, så tilsender vi et girokort.

VIGTIGT: Nazister og andre med udemokratiske holdninger kan ikke være
medlem hos Stop islamiseringen af Danmark.

citat slut

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-06 11:54

> [...]

> VIGTIGT: Nazister og andre med udemokratiske holdninger kan ikke
> være medlem hos Stop islamiseringen af Danmark.

Definer ANTIDEMOKRATISK HOLDNING.

Når man er imod ytringsfrihed, er man antidemokrat - hvad ellers?

Har lige ringet til Moses Hansen på 20888889 og lagt besked på hans
telefonsvarer om han kan hjælpe mig at forstå, hvad mon menes og hvad
kan skade vor fælles sag.

Jeg ved fra da vi demonstrerede sammen i 2003 at vi er ikke enige om
porno men dog alligevel - han tror heller ikke på tvang som redskab
til monogami.

Jeg er ikke fremmedfjendsk men mener at muslimer bør ikke have den
magt på Nørrebro, som de har idag.

Gid Perlsø ville være præcis og oplysende

Det er ikke god formandssandfærdighed at skrive, som ovenfor, at jeg
kan blive SIAD-medlem ved at ringe og få sendt girokort og betale
det - der er som i mange loger uskrevne regler, og det er noget skidt.

Jeg kan lide klare linier og jeg kan godt forstå at man vil holde
afstand til Jonni Hansen og dem, der er meget nær ham, og som har
voldsdomme. Der vil stå respekt om SIAD, hvis klar tale kommer ud af
denne debat.

Glistrup søgte aldrig at udstøde af sin folkebevægelse, de
individualister, som journalisterne ønskede udstødt.
Pia har klogt ikke ekskluderet Louise Frevert for at sammenligne Islam
i DK med en kræftsvulst.
Enhver fugl synger med sit næb og der bør være rummelighed i en
folkebevægelse, der vil noget og ikke er slave af mediers
smagsdommeri.

Fra : Michael Weber

Dato : 01-07-06 21:54

> [...]
> want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
> - James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Når jeg ser medlemmerne af den forening, står det klart for mig, hvad der
blev
af de børn, der blev moppet og holdt udenfor i skolen.

Vi kender dem alle. Ham/hende der bare altid var provokerende, altid rendte
til
læreren hvis de andre ikke gad lege med ham/hende. Altid ville være med i
legen, om ikke andet,
så bare for at ødelægge det for de andre.
Guess what ?
Som voksne er der stadig ingen der gider lege med dem.
Men nu kan de finde sammen i en lille rundkreds og klappe hinanden på
skuldren og
tro de kæmper en retfærdig sag. Det afstiver måske deres selvtillid.
Men ak....Ingen der tager dem seriøst.
Selv ikke i voksenlivet er der nogen der gider lege med dem.
De eneste de kan få en reaktion fra er en flok teenagedrenge, der gerne vil
i konflikt med
politiet og foreningen giver dem påskudet.

Måske Politiet(gårdvagten) skulle holde sig langt væk den dag og lade
naturen gå sin gang ?!

An asskicking live on TV2 in THX-surround sound på 50" widescreen-tv
og....klik....ak....reklamer
på TV3...oh well....måske lidt at spise vil gøre godt nu....intet
interessant i tv alligevel.

Næppe.

Teenagedrengene vil sq sikkert bare drøne hen på den nærmeste grillbar og
hænge ud,
måske finde en anden gruppe teenagedrenge at slås med.
Politiet er der jo ikke, så ingen "fest" i gaden den dag.
Foreningen anser teenagedrengene formentlig blot som en samlig svæklinge,
så dem er der formentlig ingen sjov ved at tæske.

Blot min mening jeg på demokratisk vis videregiver...i en reklame-pause.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-07-06 22:36

Michael Weber <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

> [...]
> politiet og foreningen giver dem påskudet.
>
> Måske Politiet(gårdvagten) skulle holde sig langt væk den dag og lade

Så du opfordrer til at voldelige og grundlovsforagtende elementer her i
landet skal have lov til at lemleste og myrde folk de ikke bryder sig
om?

Tak fordi du beviser at du ikek kan tages seriøst i denne debat. Vi kan
ikke bruge din lommepsykologi til noget.

> [...]
> så dem er der formentlig ingen sjov ved at tæske.
>
> Blot min mening jeg på demokratisk vis videregiver...i en reklame-pause.

Din mening er rent ud sagt idiotisk, når du mener at politiet skal vende
det blinde øje til den vold som islamisterne vil bruge mod fredelige
demonstrater hvis rettigheder til ytringsfrihed og forsamlingsfrihed er
trådt under fode.

Iøvrigt tillader jeg mig at betvivle at du nogensinde har set et medlem
fra SIAD, siden du har de holdninger du har, der stinker af fordomme.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:31

> [...]
>
> Tak fordi du beviser at du ikek kan tages seriøst i denne debat. Vi
> kan
> ikke bruge din lommepsykologi til noget.

Helligkrigere elsker vold, ja.
Ordets magt hos "landsbytosser" går over deres forstand.
Enhedslisten er som autonome og andre helligkrigere - er Michael
Weber ?

> [...]
> medlem
> fra SIAD, siden du har de holdninger du har, der stinker af

Har man ikke mod til at demonstrere, er det fristende at opdigte at
dem der tør er drevet af ensomhed og tom provokationslyst.

Alle har blandede motiver.

WW2-frihedskæmperne var undertiden lykkeriddere, stalinist-fanatikere
og mere mobbet i barndommen end hipoerne/stikkerne. Who cares?

I demokrati er bolden, ikke manden , det interessante

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-06 10:03

> [...]
> want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
> - James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Det er sjældent at se folk ønske sig noget, de ikke vil have, hvis de får
det.
Fakta er at SIAD får den største sympati for deres "sag" ved en åben,
voldelig konfrontation.
De søger provokationen for provokationens skyld men hvis de får den løber de
om bag mor statens skørter.

Det er SIAD der mener at ytringsfrihed og forsamlingsfrihed er trådt under
fode.
Jamen, så gå dog først, vis vejen, det er dem der mener at de kan redde
disse rettigheder og at disse
rettigheder overhovedet er i fare.

Vær kineseren der stod foran kampvognen på den himmelske fredsplads.
Vær Ghandi der ikke lod sig kue.
Lead by example.

SIAD kunne jo starte med at tage til en fodboldkamp ml. f.eks. Brøndby og
FCK,
sidde blandt Brøndbys lille klike af slagsbrødre, og råbe
f.eks. "Bundby sutter røv" og lign. et par gange.
Derefter skulle der nok være rig mulighed for at klage over manglende
ytringsfrihed.
Men det har jo selvfølgelig ikke noget med Islam at gøre...såeee.....

Teenagedrengene er 10-20 år gammel og lader sig provokere over
en simpel og gennemskuelig provokation.
Hvor gammel er du ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Jim

Dato : 02-07-06 10:10

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Fakta er at SIAD får den største sympati for deres "sag" ved en åben,
> voldelig konfrontation.

Åben voldelig konfrontation?

Hvor var SIAD voldelig?

Og vil du fortælle os, at det er forbudt at demonstrere, hvis man alene ved
sin tilstedeværelse provokerer nogle antidemokrater til at udvise kriminel
adfærd?

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-06 10:16

Michael Weber <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

> Teenagedrengene er 10-20 år gammel

Hverken drenge på 10, 11, 12 eller 20 er - teenagere .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malte Runz

Dato : 02-07-06 10:33

> [...]

> f.eks. "Bundby sutter røv" og lign. et par gange.
> Derefter skulle der nok være rig mulighed for at klage over manglende

Den kom jeg også med, da diskutionen var oppe for tre uger siden. Det kan
være at _du_ får en reaktion.

(snip)

--
Malte Runz

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 10:49

> [...]

> ytringsfrihed.
> Men det har jo selvfølgelig ikke noget med Islam at gøre...såeee.....

Det er ikke Brøndbyfans som Danmark har et problem med. Det er ikke
Brøndbyfans der er overræpresenterede i kriminalstatistikkerne i
storbyerne, det er ikek børndbyfans der kræver specielle rettigheder og
respekt om deres "religion" osv ad nauseam.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-06 23:19

> [...]
> want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
> - James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Dermed fjerner du jo grundlaget for demonstrationen og siger reelt
at demonstrationen er til for provokationenes skyld.

For engang skyld én der har nosser til at sige sin mening uden at
gemmen den bag små sølle undskyldninger.
Det er da noget man i det mindste kan respektere.
Ikke som f.eks. @. Hun forsøger at gemme sig bag politisk korrekte termer.
Pakke
sine meninger og holdninger ind i sølle retorik. Sørgeligt.

SIAD søger demonstrationen for provokationens skyld, en demonstration
lagt midt i agurketiden for maksimal mediedækning. Tilsyneladende én
der har tænkt sig om i SIAD.

Men at provokere nogen til en evt. røvfuld kræver bare ikke særligt meget
vel ?!
Det kræver blot lidt lommepsykologi krydret med et drys af fordomme, og lad
det simre et par timer.
Det er bare ikke særlig svært. Faktisk kan man bare tage på det lokale
diskotek en Fredag aften, finde et kærestepar og begynde at lægge an på
pigen.
Der går ikke ret længe inden der er en konfrontation i luften, med en mulig
røvfuld til følge.
Ingen der snakker om "ytringsfrihed" her. Hvor sølle vil det lige
være ?!

Men det er jo præcis det SIAD gør.
Foretager handlinger men vil ikke tage konsekvenserne af dem.
Men det er vist en generel tendens i dagens Danmark, at borgeren ønsker
beskyttelse
af staten, når borgerens handlinger kan have ukonfortable konsekvenser.
Borgeren tør ikke tage ansvar for sin egne handlinger.
Og SIAD er ikke anderledes, hvilket gør det lidt svært at se hvad deres
eksistensbetiggelse er.
De kan jo ikke løse noget. Ikke engang forsøge på det.

Hvis man ønsker SIAD held og lykke med demonstrationen, hvordan definere
SIAD så
"held og lykke" ?
SIAD får en eventuel røvfuld ?
Teenage-drengene ikke lader sig provokere og SIAD har opnået....hvad ?

Et sørgelig indtryk man sidder tilbage med af SIAD og en "liberalist",
der gemmer sig bag mor statens skørter.

Ikke meget "Det lille hus på prærien" over dem liberalisme.

....klik.....ahh...reklame-pausen er ovre.....

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 23:48

Michael Weber <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

> Dermed fjerner du jo grundlaget for demonstrationen og siger reelt
> at demonstrationen er til for provokationenes skyld.

Du læser mine indlæg som en vis herre læser bibelen.

Fra : Michael Weber

Dato : 03-07-06 08:48

> [...]
> want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
> - James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Tjaee...det er du vel nød til at sige for ikke at ende i den
matematiske selvmodsigelse "Det handler om ytringsfrihed" Ù ¬"Det handler om
ytringsfrihed".

Resten er retorik.

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Per Hagemann

Dato : 04-07-06 11:58

> [...]
>
> SIAD søger demonstrationen for provokationens skyld, en demonstration
> lagt midt i agurketiden for maksimal mediedækning.

Hovedformålet må vel være at kortlægge hvilke områder i Danmark, som må
henregnes som muhamedansk besatte. I både Vollsmose og Gjellerup måtte
politiet opgive at sikre demonstrationernes gennemførelse. Begge steder var
temaet "Hamas ud af Danmark".

> [...]
> mulig
> røvfuld til følge.
> Ingen der snakker om "ytringsfrihed" her. Hvor sølle vil det lige

Der er forskel på at optræde personligt øretæveindbydende ved at bryde
normerne omkring sig, og så at demonstrere i det offentlige rum med et
politisk budskab.

Det er rigtigt at Hamas-tilhængerne opfatter det som en fornærmelse mod
deres tro at nogen demonstrerer nær deres bopæl for at udvise Hamas, som er
på EUs liste over terrororganisationer.

Analogien med Brøndby halter, for demonstrationerne mod Hamas foregår ikke
midt inde i et Hamas-møde. På stadion kan FCK-tilhængerne jo også tillade
sig at råbe "Bundby" fra deres egen tilskuerlænge. Politi og kontrollører
griber kun ind, når nogen går over til de mere slagkraftige våben end
tilråb. Undtagelsen er racistiske tilråb, som ganske ulogisk opfattes som
værre end alle andre fornærmelser. Det skyldes at antiracisme er blevet en
politisk doktrin, som har magten i samfundet og er blevet totalitær.

Fra : @

Dato : 02-07-06 11:14

On Sun, 2 Jul 2006 11:03:25 +0200, "Michael Weber"
<michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

<klip>

i al din travhed med at nedgøre SIAD og brokke dig over at andre
forsøger at gøre noget ved problemt

overser du da ikke at problemet er der og det er stort

når engang du er færdig med at pege fingre af andre som dog i det
mindste gør noget kunne det jo være sjovt at høre om _du_ har en
løsning på problemet?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 12:36

> [...]
>
> når engang du er færdig med at pege fingre af andre som dog i det
> mindste gør noget kunne det jo være sjovt at høre om _du_ har en

Ja, problemet er stort.
Hvis jeg var i formandssko ville jeg ikke spilde resourcer på hetz mod
en aktiv enegisk medkæmper, som der er perifere videnskabelige
uenigheder med.

Islam har ikke meget med faktuel WW2-historieforskning at gøre, og at
mediern blander ting sammen og står for overfladiskhed, bør man ikke
lade sig drive rundt i manegen af.

Fra : Michael Weber

Dato : 02-07-06 23:32

> [...]
> løsning på problemet?
>

> --
> If you want to make peace, you don't talk to your friends.

Jeg "stikker" blot lidt til en forening, der mener at kunne se et problem og
have
løsningerne på det.
Sådan er det i et demokrati. Lad vær med at flæbe.
Hvordan tror du selv SIAD vil se ud, hvis SIAD i et interview på et tv-kanal
siger til
journalisten : "i al din travhed med at nedgøre SIAD og brokke dig over at
andre
forsøger at gøre noget ved problemet". ?
Med mindre SIAD mener at demokratiets spilleregler ikke gælder for dem ?
Eller at SIADs "sag" ikke tåler dagens lys ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 23:48

Michael Weber <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

> Eller at SIADs "sag" ikke tåler dagens lys ?

Tåbesnak. SIAD spiller med åbne kort, og har ikke noget at skjule.

Læs selv http://siad.dk

Fra : @

Dato : 03-07-06 14:34

On Mon, 3 Jul 2006 00:31:43 +0200, "Michael Weber"
<michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

og du vedbliver med at snakke om SIAD

hvad med at forholde dig til problemet som SIAD gør opmærksom på?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 19:51

"Michael Weber" <michael@FJERNmichaelweber.dk> wrote in message

> [...]
> disse rettigheder og at disse
> rettigheder overhovedet er i fare.
>
> Vær kineseren der stod foran kampvognen på den himmelske fredsplads.

Hvad der skete på den himmelske Freds Plads ved nogle få ledere af
Kinas regering og ikke mange andre.

Teorier om hundredis af døde er skabt af amerikanske agenter og
beviser mangler.

Gandhi betød næppe meget for fremme af Indiens uafhængighed, selvom
han havde appel til vælgerne bag den Labour-regering, som adlød
USA-krav om afkolonisering.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-07-06 22:38

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Blot min mening jeg på demokratisk vis videregiver...i >en reklame-pause.

Ja ..... en farlig mening !
I Januar 1919 havde det nyligt danede Tyske Arbejder parti DAP ca 20-40
medlemmer.
Et lille parti ud af mange på den radikale højre fløj i datidens tyskland.
Der var naturligvis en del skriverier i aviser og blade,
der i blandt også en del læserbreve, nogle ganske som dit
indlæg her i gruppen.
Alle gav de udtryk for at ,disse lømler og drenge kunne ingen tage
alvorligt.
Men alt hvad der manglede var en leder ,en demago,
I Februar 1920 var der en masse sammenkomst med 2000 medlemmer .
Partiet hed nu NSDAP, og lyset slukkedes i Europa.

Jeg frygter ikke Islam , jeg frygter den frygt den vækker
i mit folk.

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-06 23:19

Den 01.07.2006 kl. 23:37 skrev Michael Meidahl Jensen
<mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk>:

> Jeg frygter ikke Islam , jeg frygter den frygt den vækker
> i mit folk.

Bekymret:
Det er vel ikke en /kommerciel/ sølvpapirshat du har på

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:35

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote in
message news:44a6eb1d$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> I Februar 1920 var der en masse sammenkomst med 2000 medlemmer .
> Partiet hed nu NSDAP, og lyset slukkedes i Europa.

Lyset var slukket da Versaillesfreden havde tændt for uundgåelig
revanchekrig, skrev Georg Brandes og M Keynes - to store tænkere

> Jeg frygter ikke Islam , jeg frygter den frygt den vækker
> i mit folk.

Al terror er infam, men DK har ikke oplevet noget værre end Islam,
nogensinde.

Svenskekongens håndtering af snaphanerne i besat Skåne incl. --
"korsfæstning" skete dog dengang imod nogle få, via spids pæl.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-06 06:45

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

> Jeg frygter ikke Islam , jeg frygter den frygt den vækker
> i mit folk.

Selv om jeg naturligvis ikke har til hensigt at deltage i den omtalte
demonstration, så viser dit udsagn tydeligt at du ikke har den fjerneste
anelse om hvad det altomfattende politiske, juridiske, økonomiske og
religiøse system [Tariq al-Suweidans formulering] islam er for en
størrelse. Kun en tåbe frygter ikke islam, som ved en radikal
udlændingepolitik var blevet til et folkeflertal inden udgangen af dette
århundrede.

Prøv blot at sætte dig ind i hvad en dhimmi er for en størrelse.

<http://www.dhimmi.org/>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 08:28

> [...]
> dette
> århundrede.
>
> Prøv blot at sætte dig ind i hvad en dhimmi er for en størrelse.

Ligesom taquia er løgneteknik, der bruges indtil Islam har total
dominans i en region,
så er dhimmi den underlegne, der bøjer nakken for Islam i den
overgangsperiode indtil at valget står mellem omvendelse , slaveri
eller dødsstraf.
Jøder var i Israel dhimmier, indtil WW1 blev vundet, så de som tak for
at have fået USA med i krigen og Rothshild-lån af penge til
sejrherrerne fik mandatområde til kun jøder omkring Tel Aviv.
At de idag er en USA-allieret stormagt i regionen, viser jøders
geniale overlevelsesevner og ledelsesevner - og jeg hører ikke til
dem, der påstår at kz-mareridtet er blevet overdrevet for at opnå
martyrstatus for Israel.
Det var et slemt mareridt, men Israels styrke og anerkendelse var
opnået også uden holocaust-overdrivelser. Politikere som Benjamin
Netanjahu er kloge og har venner i USA-toppen, i begge parter, Rep og
Dem, og sådant er afgørende og normal politik.

De er ligesom de danske Melchiorer hævet over god-ond forenklinger -
ret ofte, i hvertfald.

Finkelkrauts ret kloge bog om holocaust-"industri" lægger vægt på
de penge der er i erstatninger fra tyske firmaer vedr tvangsarbejdere,
og ikke på Israel-politik

Da den Danske Forening havde Ole Hasselbalch som formand, gik denne i
Danskeren i debat med min ven Geoffrey Cain om dobbelthed hos jøder.
Det var nok utaktisk. Glistrups holdning til de politisk meget
afgørende jøder er nærmest "When you cant winn, seek alliance with
them"

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-07-06 13:21

"Per Rønne" skrev i en meddelelse

> Selv om jeg naturligvis ikke har til hensigt at deltage i >den omtalte
> demonstration,

Hvorfor ikke ?, du deler jo åbenbart flere af deres synpunkter og frygt.

> [...]
> anelse om hvad det altomfattende politiske, juridiske, >økonomiske og
> religiøse system [Tariq al-Suweidans formulering] islam >er for en

jeg skal med andre ord , have en lang og dyr uddannelse
for at have ret til at komme med mit besyv.
"Tariq al-Suweidans" for mig lyder det som noget på et
tyrkisk menu kort.

>Kun en tåbe frygter ikke islam, som ved en >radikal
> udlændingepolitik var blevet til et folkeflertal inden >udgangen af dette
> århundrede.

Med stor frygt for at blive betragtet som en tåbe i dine øjne , skal jeg
gerne omformulerer mit udsagn

Islam vil aldrig kunne bevæge masserne, så meget som
frygten for den ville kunne.

> Prøv blot at sætte dig ind i hvad en dhimmi er for en >størrelse.

det skal jeg da gerne prøve , suk .....jeg hader religion

Fra : Per Rønne

Dato : 02-07-06 14:14

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

> Hvorfor ikke ?, du deler jo åbenbart flere af deres synpunkter og frygt.

Jeg mener at scenariet, islamisk flertal her i landet, er blevet
forhindret af den nye udlændingepolitik der kom efter regeringsskiftet i
2001.

> jeg skal med andre ord , have en lang og dyr uddannelse
> for at have ret til at komme med mit besyv.

Du kan nøjes med at sætte dig ind i hvad det drejer sig om.

> "Tariq al-Suweidans" for mig lyder det som noget på et
> tyrkisk menu kort.

Det er en kuwaitisk lærd der af udenrigsministeriet var inviteret med
til en dialog-konference med også danske unge, som blev chokerede. Men
lad mig citere fra PhD-stipendiat [ved Københavns Universitets Institut
for Kunst- og Kulturvidenskab] Kasper Støvrings kronik i Berlingske
Tidende 17 marts:

==
Nej, de afgørende konflikter, vi står over for i dag, er værdipolitiske
konflikter. Og disse konflikter kan ikke løses med demokratisk
pædagogik, ved at holde en pænere tone i debatten eller med plusordet
over dem alle: dialog.
Det blev senest bekræftet ved DIIS' »dialogmøde« i København 10. marts,
arrangeret af Udenrigsministeriet. Islamforskeren Jørgen Bæk Simonsen
var deltager og udtalte sig i konferencens ånd ensidigt kritisk om
Vestens hovmod og manglende respekt for verdens multikulturelle
diversitet.
Ifølge forlydender var der naturligvis heller ikke nogen dialog på
konferencen. Der var derimod masser af uforsonlige muslimske krav om
særbehandling, der ikke viste synderlige tegn på respekt for
forskellighed. Det skyldes måske, at panelet bestod af en skønsom
blanding af islam-apologeter og arabiske islamister heriblandt en Tariq
al-Suweidan.
Den kuwaitiske lærde forlangte i hårde vendinger respekt af den danske
regering og en officiel undskyldning til verdens og de danske muslimer
samt en lov, der forbyder forhånelse af religion dvs. islam. Islam
skulle ikke behandles som enhver anden religion, fordi den både er et
politisk, økonomisk og juridisk system, som Tariq al-Suweidan
klokkeklart gav tilkende.
Når kulturkampen ikke kan bilægges, og de kæmpende parter ikke kan
forsones gennem dialog, skyldes det jo, at kulturkamp netop er en kamp
mellem kulturer. Og den mareridtsagtige kamp om forskellen får
selvfølgelig følgeskab af drømmen om enhed.
==

<http://stoevring.kabelnettet.net/artikel.htm#forskelle%20s%E6tter%20fje
ndskab>

> [...]

> gerne omformulerer mit udsagn

> Islam vil aldrig kunne bevæge masserne, så meget som

Jeg taler om en situation hvor islam af demografiske grunde, som lav
fertilitet hos Europas urbefolkning, os, og fortsat kolonisering fra
Dar-al-Islam, bliver normdannende for Europa. Hvor man altså taler om
'Eurabia'.

> det skal jeg da gerne prøve , suk .....jeg hader religion

Og du har ikke fattet at islam /ikke/ [kun] er en religion. Islam
anerkender ikke skellet mellem hvad der er kejserens og hvad der er
Guds, og forener embederne som kejser og pave i ét embede: kaliffens.
Islam er ganske simpelt det totale samfund, med et gudgivet regelsæt på
massevis af områder, herunder obligatorisk dødsstraf for frafald fra
islam. Når regler er gudgivne eller universelle er de gyldige til alle
tider og alle steder.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin K

Dato : 01-07-06 22:36

> [...]

> Islamiseringen af Danmark (SIAD, http://siad.dk), demonstrerer på
> Blågårdsplads den 22. Juli imod islamiseringen af Danmark.

Godt initiativ, men jeg tør ikke deltage. Det er jo dømt til at ende med
personfarlig vold.

--
Martin K

What a bunch of garbage; liberal, democrat, conservative, republican. It's
all there to control you! Two sides of the same coin. Two management teams
bidding for control, the CEO job of Slavery, Incorporated! The truth is out
there in front of you, but they lay out this buffet of lies. I'm sick of it,
and I'm not going to take a bite out of it, do you got me?
-- Alex Jones

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-07-06 22:53

Martin K <sp@m.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Godt initiativ, men jeg tør ikke deltage. Det er jo dømt til at ende med
> personfarlig vold.

Det kan man frygte, men er det ikke det vi har politiet til at forsvare
os imod?

Uanset hvad har vi også brug for den moralske og finansielle opbakning
som dit medlemskab kan give os.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:39

> [...]
> forsvare
> os imod?
>
> Uanset hvad har vi også brug for den moralske og finansielle

Efter Valby-mødet igår havde jeg besøg af deltagere, og lærte at
infighting er begyndt om at se nazispøgelser ved højlys dag og holde
visse ude.
Vil Perlsø klart oplyse et kontonummer jeg kan sende abbonement til
SIAD til, hvis jeg ikke er for jødestjernet?
Jeg er så jødisk som Georg Brandes, der er mit og Glistrups idol.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 10:56

> [...]

> SIAD til, hvis jeg ikke er for jødestjernet?
> Jeg er så jødisk som Georg Brandes, der er mit og Glistrups idol.

Undtagelsesvis er det taget ud af killfilteret for at jeg kan besvare
dit spørgsmål.

Bo, som formand for SIAD Sjælland erklærer jeg klart at du *ikke* kan
blive medlem af SIAD så længe du udtrykker holocaustrevisionistiske
holdninger. SIAD har ingen interesse i at blive associeret med nazister
eller nazi-rygbakkere.

Fra : Jim

Dato : 02-07-06 11:10

> [...]
> blive medlem af SIAD så længe du udtrykker holocaustrevisionistiske
> holdninger. SIAD har ingen interesse i at blive associeret med nazister

Peter, prøv du at forklare tumperne herinde, hvad SIAD er for en størrelse.
http://www.ungdomsliv.dk/viewmsg.asp?id=9792&ForumID=23
Her er også ægte muhamedanere.
Og de er syge i roen.

Fra : Allan Riise

Dato : 02-07-06 11:12

Jim wrote:
> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Peter, prøv du at forklare tumperne herinde, hvad SIAD er for en
> [...]

Takes one, to know one!

--
Allan Riise

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 12:20

> [...]
> blive medlem af SIAD så længe du udtrykker holocaustrevisionistiske
> holdninger. SIAD har ingen interesse i at blive associeret med

Trist hvis SIAD virkelig spilder resourcer på at lægge afstand til
medkæmpere

Der er intet nazi eller rygbak i den dybt videnskabelige og
sandhedssægende science-disciplin som jeg er nysgerrig om, altså
historie-revisionisme vedr kz og einsatz.

At brainstorme om teorier, der kan opfattes som nazi-apologetiske,
bliver man ikke anti-demokrat af.

Er man til ytringsfrihed, går man efter bolden flygter ikke fra tråde
om fx Einsteins betydningsløshed vedr halvleder-udvikling, og man
kunne frygte at sådant, som er perifert vedr vort fælles overordnede
StopIslam mål som motiverer Perlsø.

Jeg har byrettens ord for at der ikke har været jødekritik i nogen af
mine skriverier - og det kan enhver let forvisse sig om ved googling
vedr usenet. Talrige har opdigtet racismee, men jeg er klart den
mindst racistiske dansker hvad angår tro på at DNA og personlighed er
ikke linket.

Iøvigt kunne mit hus være gavnligt som domicil, samlingspunk for en
saglig Stop Islam forening, og lad os håbe at SIAD udvikler sig den
vej.

Mine modsigelser af kz-vanetænkning har altid været på det nu aktuelle
plan - at det kunne ligne Hitlerbegejsring, men det nærmeste jeg har
vedr idol-begejsring er vedr Glistrup, Brandes, Goethe, Voltaire,
Nietzsche o.lign.

Jeg lægger såmænd gerne WW2-revisionisme ppå hylden i en et års
prøveperiode, hvis SIAD derved kan droppe mand-ej-bold medlemspolitik.

I bør også samarbejde med Gertrud Johnsen og DDF, der ved demo på
Rådhuspladsen dette forår, havde godt styr på deres show med
TEKST-bannere til alle - at gøre ord til det bærende i en demo er en
virkelig god ide.

Jeg havde besøg af DDF-formanden idag som gav mig nogle kasser med
Danskeren og andre gode tryksager til min uddeling fra denne
antimuslimske debat-bastion, som mit hus og plankeværk er. Han lød
positiv for samarbejde, og at DDF ofte udrykker sig akademisk og
højvidenskabeligt og ufolkeligt er ikke et stort problem for
samarbejde. Samarbejde er en god ting. Internt fnidder vil vore
modparter elske.
Det er som nævnt at rette bager for smed at kævles og gøre medkæmpere
til fjendebilleder.
En jødisk rabiner sagde får årtier siden "Hvor der er to jøder, er der
tre meninger" og udstillede derved den ofte overdrevne disputerelyst,
som Jesus skærpede sine ord-evner på hos de skriftkloge i templet som
12 årig.
Enighed gør ikke altid stærk - tolerance gør stærk - bold ej mand. Og
ligegladhed med medier/gruppepres/snobberi.

Interesse for folketællinger før og efter WW1 og manglende kemiske
spor af Zyklon B i murværk svarer til at interessere sig for om månen
er af grøn ost, altså noget helt irrelevant for
indvandringspolitik.Citer mig ordret for noget der er i strid med
SIAD, please. At bruge killfilter er at stikke hovedet i en busk, som
en struds.
Vi kan ikke alle være enig om alt, og jeg har som partisoldat under
Glistrup i tre årtier rettet ind efter meget jeg ikke var enig i. At
prioriter det vigtige fra det uvigtige en særdeles forstandigt.

I årtier har jeg stået op mod godhedsindustriens fysiske vold, og hvis
SIAD har for mange folk med den evne, så vil jeg da adlyde vink fra
Perlsø (som jeg vist aldrig har mødt) på Blågårdsplads d 11.7 om at
holde afstand til "hans" folk - der skal være en kaptajn på skuden og
jeg har altid været lydig partisoldat. Gerne ring 35861000.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 13:02

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Trist hvis SIAD virkelig spilder resourcer på at lægge afstand til
> medkæmpere

Hvis du er holocaustrevisionist eller anti-semit er du ikke en
medkæmper.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 20:19

> Hvis du er holocaustrevisionist eller anti-semit er du ikke en
> medkæmper.

En medkæmper er en der risikerer retslige straffe, bøllehærværk osv
for at få Islam ud af DK.

Du kan så mene at man skal have samme tøj som dig for at være den
ideelle medkæmper, men SIAD styrelsen har vist mere tolerance end som
så.

Hvis du mener jeg har udtrykt antisemitisme, så copypaste et eksempel.
Københavns Byret har studeret hvad jeg har skrevet og domfældt at der
er ingen jødekritik, overhovedet, trods min tvivl om visse
videnskabeelige holocaust- consensus-detaljer

Vi to er meget enige om frihed vedr politik, men vedr gavn af
relativity vedr halvledere og anden praktisk teknologi, har du udtrykt
uenighed i mine brainstormingsteorier - og har flygtet når jeg
svarede.
Igen en månen-er-grøn-ost ligegyldighed vedr det vigtigeeeee -
udvisning af muhamedanere.

Ved en meget overfladisk betragtning, kunne man tro at den gæve hippie
Einstein kritiseres af mig pga uvilje ved noget jødetro - som havde
stor plads hos den meget moraliserende Einstein.

Men min lyst til at rive tøjet af KejserensNyKlær-snobberi vil
dk.videnskab.læsere vide er HELT DEN SAMME SOM VEDR NEWTON OG PLANCK,
som jeg også anser for uden praktisk betydning (men erkendelsesmæssigt
interessantee)

Når Einstein kalder universet *endeligt* men *ubegrænset* (og krumt)
viser han foragt for traditionel fysik om at tids- og
evigheds-maskiner ikke eksisterer.. Har han noget at have den i? Hvis
det var bevist at GPS stod i gæld til relativity, så måske.
Det er friskt nok, som når han erkender egne selvmodsigelser overfor
Heisenberg og skriver "Verden vil bedrages" til Brandes
Han var langhåret før Beatles og gik uden sokker og livrem - friskt.
ALDRIG påstod Einstein at hans ligninger havde gavnet noget praktisk.
Han var en beundringsværdig filosof og Nietzsche skriver klogt at
Vesten skylder jødedom meget.

Jeg tror Einstein ville bifalde min datters malen hashblade på mit
plankeværk - lad folk være deres egene (u(lykkes smed

Frihed er det bedste guld.
Kun for voldsmænd bør der være begrænsning af frihed

Citer mig for jødekritik, hvis din formandsværdighed gir dig lyst til
at blive troværdig. Du har min totale opbakning til dit formandsjob,
uanset.Hyl du som de ulve du er blandt - Jonni Hansen typer kan heller
ikke lide mig (bl.a. fordi jeg er asiatisk gift og ikke lægger stor
vægt på velsoignerethed).

Den man elsker, tugter man. Usenet læses ikke af medierne - her har
vi frisprog

Har du et konto nummer på SIAD- vil godt bidrage til at det vigtige
arbejde ikke mangler penge. Medlemskab har jeg ikke meget at bruge
til, men jeg vil god på postliste

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-07-06 20:37

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> En medkæmper er en der risikerer retslige straffe, bøllehærværk osv
> for at få Islam ud af DK.

Men det at du tidligere har, og gentagne gange udtaler dig
holocaustrevisionistisk, anti-semitisk og pro-pædofilt gør at det ikek
er det samem SIAD og du kæmper for, Bo.

> Du kan så mene at man skal have samme tøj som dig for at være den
> ideelle medkæmper, men SIAD styrelsen har vist mere tolerance end som
> så.

Jeg er ligeglad hvad tøj folk går i, så længe de ikke fremstår som
landsbytosser.

> [...]
> er ingen jødekritik, overhovedet, trods min tvivl om visse
> videnskabeelige holocaust- consensus-detaljer

Det at du har udtrykt at Nazi'erne kz-lejre faktisk bare var
"arbejdslejre" og at Zyklon-B var et aflusningsmiddel er bare få
eksempler.

Andre eksempler er at finde her:

http://da.wikiquote.org/wiki/Bo_Warming

> [...]
> relativity vedr halvledere og anden praktisk teknologi, har du udtrykt
> uenighed i mine brainstormingsteorier - og har flygtet når jeg

Nej, det er vi andre ikke. Det er du til gengæld.

Jeg er dog i SIAD-regi ligeglad med din holdning til teoretisk videnskab
og fysik. Foreningen er ikke en videnskablig forening.

> [...]
> ALDRIG påstod Einstein at hans ligninger havde gavnet noget praktisk.
> Han var en beundringsværdig filosof og Nietzsche skriver klogt at

Det vil jeg ikke komme ind på. hvis du vil diskutere videnskab eller
videnskabskritik, så fortsæt i dk.videnskab.

> [...]
> uanset.Hyl du som de ulve du er blandt - Jonni Hansen typer kan heller
> ikke lide mig (bl.a. fordi jeg er asiatisk gift og ikke lægger stor

Hvis du kan lægge din blakkede fortid bag dig og forbedre dig og blive
en opstående borger, som folk får noget ud af at lytte til og ikke
associerer med nazister eller landsbytosser skal du være velkommen i
SIAD.

> Den man elsker, tugter man. Usenet læses ikke af medierne - her har
> vi frisprog

Hvis der er smuds at hente, så kan du bande på at USENET vil blive læst
af medierne!

> Har du et konto nummer på SIAD- vil godt bidrage til at det vigtige
> arbejde ikke mangler penge. Medlemskab har jeg ikke meget at bruge
> til, men jeg vil god på postliste

Måske du i første omgang skulel bruge pengene på at få dit hus i stand,
så kreditforeningerne for fremtiden gerne vil låne dig penge? Blot et
forslag.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-06 07:25

> Men det at du tidligere har, og gentagne gange udtaler dig
> holocaustrevisionistisk, anti-semitisk og pro-pædofilt gør at det
> ikek
> er det samem SIAD og du kæmper for, Bo.

Jeg har ikke udtalt mig propædofilt eller antisemitisk og revisionisme
er saglig videnskab og upolitisk.

Kæmper SIAD for bevarelse af hekseprocesserne mod uvoldelige
sexist-afvigere

> Jeg er ligeglad hvad tøj folk går i, så længe de ikke fremstår som
> landsbytosser.

Definer landsbytosse eller giv eksempel på noget sådant "tosset" fra
min side, please

> Det at du har udtrykt at Nazi'erne kz-lejre faktisk bare var
> "arbejdslejre" og at Zyklon-B var et aflusningsmiddel er bare få
> [...]
Vær præcis - udpeg noget nazi-opbakkende.

Ingen har hidtil kunne epåvise noget sådant

Dit link er meget stort. Hvis du har læst det, må det være nemt for
dig at konkretisere, hvad du egentlig mener. for hvis du mener at når
man forkætres, så er man PR-farlig, så er det en udansk holdning.

> Nej, det er vi andre ikke. Det er du til gengæld.

I har citeret en autoritet i ny og næ, men aldrig selv logisk
formuleret modargumentation.

> Jeg er dog i SIAD-regi ligeglad med din holdning til teoretisk
> videnskab
> og fysik. Foreningen er ikke en videnskablig forening.

Men hvorfor så opdigte at nogle af mine skriverier har antisemitisk
præg, når uenighed om Einstein er det nærmeste du kan komme.?

> Det vil jeg ikke komme ind på. hvis du vil diskutere videnskab eller
> videnskabskritik, så fortsæt i dk.videnskab.

Hvor du har flygtet fra dine vovede synspunkter om halvledere og
relativity. Var drengen i Kejserens Ny Klær end LANDSBYTOSSE?
Jeg har spurgt om nogen kan forklare at Einstein har tøj på, og ingen
kan.

Du og andre kan altså IKKE citere mig for noget der på nogen måde kan
kaldes antisemitisk.

> [...]
> en opstående borger, som folk får noget ud af at lytte til og ikke
> associerer med nazister eller landsbytosser skal du være velkommen i

Hvilken blakket fortid.? Citer ordret hvis noget jeg har skrevet kan
opleves voldsopfordrende eller er usandt.

Kz-revisionisme og pædofili-debat er om sund sandhedssøgning men
lægges på hylden pt. for anti-islam er vigtigere sag.

Det er helt nyt at du beskylder mig for at ASSOCIERE MED
LANDSBYTOSSER?
Hvilke.
Jeg associerer ikke med mange andre end japanere.
Og din intolerance mod landsbytosser er meget PiaKjærsgård-agtig
små¨borgerlig, fornemme jeg, når du aldrig nogensinde har været præcis
om hvorvidt det er det "at have shorts på om vinteren", hvor du har
Jonni Hansen nykker om at man skal ligne andre.
Tosset er et psykiatri-associerende ord. Forklar hvor der er mere
psykiatrisk afviger ved mig end ved dig?
Jeg hører ikke stemmer eller er voldelig - er vi ikke præcis lige lidt
tossede?

> Hvis der er smuds at hente, så kan du bande på at USENET vil blive
> læst
> af medierne!

Giv eksempler

> [...]
> stand,
> så kreditforeningerne for fremtiden gerne vil låne dig penge? Blot

Jeg forsker i fordomme
Mit hus har fornylig fået pletfri tilstandsrapport. Hvad vil du sætte
i stand? Gøre taget KØNNERE?
Fjerne gode antiislamslogans fra skorsten og tagryg, hhv DK=kristent
og VI VIL VINDE
Jeg mangler ikke penge p.t. , og jeg kan få friværdi lån, når jeg
behøver det, så hvor er dit problem? At jeg ikke er normalist som VU
og KU medlemmer?
SIAD vil styrkes ved at turde omgås folk, der ikke bærer slips.

Da du bruger killfilter, er du næppe inde i begrundelserne for at jeg
har hængt kreditforeningenes jødestjeningshetz mod unormale
låneansøgere, med fejlfrit velbeliggende RÅHUS ud.
Jeg kunne sælge mit hus for over fem millioner - hvor mange
landsbytosser har selv på få årtier købt og gjort gældfri et så
værdifu ldt slot?
En vellykket spekulation som vækker misundelse, men som p.t. bruges
til at afsløre bank-fordomme imod unormalitet.

Der vil stå respekt om SIAD, hvis I ikke er som Pia Kjærsgård, der
ekskluderer landsbytosser fx filosofistuderende Martin Kasler, men som
ikke spiller med åbne kort og definerer hvad anstødeligt tosseri er
for dem.
Gå efter bolden, ikke manden
Den glistrupske taktik vil gøre SIAD stærk.

Min kone er NordEuropas dygtigste ikebana-blomsterkunstner og
autonome smadrer hendes Silvan-skur med materialer til hendes ofte
udstillede kunstværker.
De tænker som Perlsø, at er man aparte, skal man kanøfles.(hun er
aparte ved at bo hos mig), og præcision er ikke mobberes stærke side.
Jeg associerer ikke med Jonni Hansen eller folk som ham, selvom jeg
mener han har en vis integritet og hans jødekritik minder om tro på at
månen er en grøn ost, altså er indvandring uvedkommende.
Gid nogen vil være præcis? Skal vi dræbe en god sag, ved at lade os
piske rundt i manegen af journalist-mediernes Hitleragtige
intolerance?

Min datter , der bor her for tiden, mener at fluorescerende,
(selvlysende ) farver på taget et smagløse.

Jeg vil være glad hvis modnere, mindre provinsielle medkæmpere lægger
deres vej omkring Bjelkes Alle 46, 2200 N, og giver mig gode råd, for
ingen mand er en ø, og jeg er parat til at sadle om mht ikke at jage
mig og min sag staver i livet.
Ja, jeg har flere sager, men antiislam er vigtigst, og at
DDF-formanden igår besøgte mig med kasser af Danskeren og andre
tryksager til omdeling og ønsker en artikel fra mig vort foreningsblad
om mine ulands-år, er noget jeg prioriterer højt.
Håndværkere i kvarteret har den sidse måned udbedret diverse
kosmetiske K1 og K2 fejl ved huset, tilstrukket af tryksagerne der
uddeles her, dsværre er de p.t på ferie, men nu er også alt
funktionelt perfekt.
Det er også konsistensen i mit glistrupske ideologiske fundament vedr
mine debatindlæg, mener jeg, men tag det som en udfordring til saglig
modsigelse.
Kriteriet hedder størst mulig trivsel for flest mulig danskere, på
sigt.

Hvis du bruger tvetydige ord, så definer - Glistrup definerer racisme
som fædrelandskærlighed!
En tosse definerer jeg som an afviger, der pga vold mod andre eller
egen depression/lidelse tvinges til behandlerhjælp, og hvis han gør
skade ved dårlig logik, så bør man lægge afstand til ham - i fuld
tolerance og ønsker SIAD at jeg går ti meter bagud for demo, gør jeg
det, eller jeg kan evt. bære varedeklaration om at SIAD er ikke enig
med mig i alt.

Da jeg var med Moses Hansen på Blågårds Plads for tre år siden, søgte
ungmuslimerne at hive et stort banner væk fra os med den tekst jeg nu
har forkortet på min skorsten "DK er en kristen nation"
Jeg gik imod dem, men fik påbud af politiet om at være passiv.
Politiet vil modarbejde SIAD den 22.7
Men ikke værre end ellers, hvis jeg er med som tilskuer eller
demonstrant. Har Perlsø erfaring med politi og demonstrationsvold?
Jeg har været arrangør af Glistrup-møder i Fælledparken 1 maj i otte
år, og kan give råd som man kan følge eller la vær at følge.
Ingen kom til skade i Fælleden, men Glistrup var i TV med ansigtet
grønt af (ætsende alkyd-) maling bomber.

Da de smed hårdt tungt kasteskyts højt mod vor talerstol, havde vi
tennisketchere til at beskytte Glistrups skaldede isse og alt farligt
afværgedes - en ishockey hjælm havde været en god ide - har nogn
beskyttelses eller cykelhjælme at medbringe i bil nær Blågårdsplads
(fx hos mig, jeg kan cykle dem til hvor de behøves).

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-07-06 12:01

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> De tænker som Perlsø, at er man aparte, skal man kanøfles.

Sådan tænker jeg ikke.

Som svar på resten af dit indlæg kan jeg kun sige at tiden fra
POLitikenOnline (hvor jeg selv var ordstyrer, og derfor lagde mærke til
dine skriverier), samt Google Groups indeholder rige beviser på din
hidtige anti-semitisme og holocaustrevisionisme (uanset hvad du kalder
den!). At finde dem allesammen er dog ikek noget jeg har tænkt mig at
bruge tid på, men det overlades som en øvelse for læseren.

DET er din blakkede fortid, og den SKAL du tage afstand fra hvis du vil
gøre dig håb om nogensinde at blive medlem i SIAD.

Længere er den ikke. Debat SLUT.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-06 17:49

> Sådan tænker jeg ikke.

Anderledes kan det ikke tolkes, når du ikke vil citere mig ordret, men
blot kanøfler grundløst.

> [...]
> vil
> gøre dig håb om nogensinde at blive medlem i SIAD.

Du har bragt link til nogle citater fra mig

http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming

som skulle være det mest blakkede af det blakkede.

og mobber af afvigere
Vær rar at copypaste bare eet, hvor du oplever antisemitisme
Ellers er din troværdighed som formand nødlidende, og du beviser dig
en
og mobber af afvigere
som IKKE går efter bold ej mand, dvs mudderkaster barnligt

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-06 03:02

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Hvis du er holocaustrevisionist eller anti-semit er du ikke en
> medkæmper.

Hvem af os to har haft flest dagbladsartikler anti-Islam?

At være medkæmper imod helligkrigerne afhænger af sådant og ikke af
perifere videnskabelige interesser vedr WW2.

Ingen har kunne citere mig for antisemitisme, og du mudderkaster herom
, men har aldrig forsøgt dokumentation.

Du påstår mig sindsyg, men flygter fra tråd om hvad sådant indebærer.
Lev op til dit formandshverv - vær saglig, gå efter bolden

Fra : Bo Warming

Dato : 02-07-06 04:16

"Martin K" <sp@m.dk> wrote in message
> [...]
> meddelelse news:1hhtey4.o8m7c52xh15iN%peter@DIESPAMMERDIE.dk...

> Godt initiativ, men jeg tør ikke deltage. Det er jo dømt til at ende

Jeg hader brandsår og vil godt vide om vådt tøj er løsning og hvor
meget fyrværkeri kan skade, når man medbringer beskyttelses-briller, -
som jeg vil se at få købt i Silvan før 22.7